O webinarze
* Po zapisie na webinar na Eventis, otrzymasz maila z platformy ClickMeeting do samodzielnej rejestracji na wydarzenie. Kiedy pomyślnie się zarejetrujesz - czekaj na maila z linkiem do webinaru!
Zapisz się na bezpłatny webinar „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”, który odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 12:00.
Podczas naszego webinarium pokażemy na przykładach, jak prostym narzędziem jakim jest język budować zrozumiały komunikat, a tym samym tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Zatrzymamy się na chwilę i przyjrzymy temu, w jaki sposób rozmawiamy ze sobą w pracy, jak formułujemy zadania naszym pracownikom i jakiego języka używamy, wysyłając do siebie maile lub komunikując się wewnątrz zespołu projektowego.
Semantyka to znaczenie. Pozytywna komunikacja w pracy.
- Czy faktycznie nasze słowa niosą pozytywne znaczenie i przekazujemy te treści o jakie nam chodziło?
- Dlaczego czasem tak jest, że jedni rozumieją o co nam chodzi, a inni się złoszczą i robią wszystko na przekór?
- Dlaczego nasi podwładni uśmiechając się do nas potwierdzają wszystko, a i tak robią co innego?
- I wreszcie dlaczego nie idzie nam projekt, klient pisze złośliwe komentarze o firmie, mamy problem z rekrutacją, bo ludzie nie chcą u nas pracować?
Czasem to zwykła nieświadomość , a czasem brak wiedzy jak komunikować, aby uzyskać pożądany efekt. Warto zdawać sobie sprawę, że język, którym się posługujemy może być naszym sprzymierzeńcem, pomocnikiem w budowaniu współpracy, ale może także rujnować relacje zawodowe i negatywnie wpływać na środowisko pracy.
Podczas webinaru o mocy pozytywnego komunikatu poruszymy zagadnienia:
- Czy za pomocą popularnego dziś obrazu jesteśmy w stanie przekazać wszystkie istotne treści. Jakie to niesie zagrożenia?
- Dlaczego warto zwracać uwagę na to co i jak mówimy?
- Czy czasem ludzie mówią niezrozumiale celowo?
- Czy wszyscy tak samo rozumieją nasz wewnętrzny język firmowy? A co jeśli nie?
- Dlaczego niektórym udaje się nas głęboko zranić zwykłym mailem czy wypowiedzią na forum?
- Gdybanie/ tak, ale/ trzeba by/ oni zawsze/ dobrze radziłbym Ci/ koniecznie musisz i wiele innych sformułowań które działają na nas jak płachta na byka.
- Czy szyk zdania ma znaczenie na to jak odbieramy informacje?
- Jak wspierać komunikatem, nie manipulować?
- I wreszcie poznamy kilka dobrych sposobów na to jak rozważnie i świadomie używać języka za pomocą którego:
- Poprawimy atmosferę pracy w naszej firmie.
- Polepszymy zrozumienie i efektywność pracy.
- Stworzymy dobry i lubiące ze sobą pracować zespól.
- Uwierzymy w siebie i swoich ludzi.
To wszystko możemy zmienić w naszej firmie zupełnie bezkosztowo Zapraszamy serdecznie już 10 kwietnia na bardzo praktyczny webinar o potędze znaczenia słów i komunikatów.
Wzmocnisz wiedzę:
- O komunikacie ja.
- Feedbacku.
- O tym, jak słyszymy komunikat.
- Komunikacji werbalnej i doborze słów.
- Kulturze organizacyjnej w firmie.
Wzmocnisz umiejętności:
- Tworzenia wspierającego i skutecznego komunikatu.
- Identyfikacji błędów w komunikacji.
- Świadomości skrótów myślowych i dygresji w komunikacji.
Wzmocnisz postawę:
- Budowania dobrej atmosfery w pracy, nastawionej na efektywna współpracę.
- Otwartości na słuchanie.
- Gotowości do praktykowania pozytywnych praktyk komunikacyjnych.
Dla kogo nasz bezpłatny webinar będzie idealny?
- Dla Kadry Zarządzającej: osób odpowiedzialnych za komunikację w miejscu pracy, które chcą zrozumieć, jak poprawić atmosferę oraz jakość współpracy i efektywność swoich zespołów.
- Dla Ekspertów HR: którzy chcą dowiedzieć się, jak poprawić procesy rekrutacyjne i satysfakcję aktualnych pracowników poprzez pozytywną komunikację w firmie.
- Dla właścicieli firm: którzy chcą zrozumieć, jak pozytywna komunikacja może wpłynąć na sukces ich przedsiębiorstwa i relacje z klientami oraz pracownikami.
- Wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji: którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat znaczenia słów i komunikatów w środowisku pracy, aby lepiej zarządzać relacjami i osiągać własne cele zawodowe.
Program webinaru
Wprowadzenie
Moduł I: Język a obraz -znaczenie komunikacji werbalnej
- Język a obraz.
- Czym jest semantyka. Jak język tworzy znaczenie?
- Niedoceniana komunikacja werbalna. Takie proste, a takie trudne.
- Dlaczego warto nauczyć się komunikować się werbalnie?
Moduł II: Co robimy nie tak?
- Niezrozumiały komunikat- dlaczego nie ma efektu?
- Firmowy język- czy wszyscy rozumieją go tak samo?
- Skróty myślowe.
- Dygresje w korespondencji i wypowiedziach.
Moduł III: Co buduje dobrą atmosferę w pracy?
- Schemat organizacyjny firmy, zależności.
- Kultura organizacyjna firmy, kodeks komunikacji.
- Kompetencje językowe: przypadki, tryby, rozkazy, przyimki, komunikat bezosobowy itp.
- Komunikat „ja”, feedback, jak słyszymy komunikat.
- Dobre praktyki.
Podsumowanie i zakończenie.
Odpowiedzi na pytania.
Czas trwania
- 12:00 Rozpoczęcie webinarium.
- 13:00 Zakończenie webinarium.
Prelegenci
PROFIL TRENERA:
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na wydziale język francuski stosowany, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, oraz Coachingu i Mentoringu na SWPS, aktualnie studiuje psychologię kliniczną w trybie IOS.
Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe. Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.
W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.
Prywatnie miłośniczka rękodzieła (wełna czesankowa, akryle i inne) i ogrodu.
SPECJALIZACJA
- Komunikacja interpersonalna, międzykulturowa, międzypokoleniowa.
- Budowanie i zarządzanie zespołem.
- Budowanie relacji z klientem.
- Negocjacje handlowe.
- Szkolenia managerskie.
- Techniki motywacji.
- Efektywność osobista.
- Proces zmiany, kryzysy w organizacji, zarządzanie konfliktami.
- Wypalenie zawodowe i zmiana zawodowa 45+.
- Long Life Learning- metody efektywnej nauki dzieci i dorosłych, mnemotechniki, kompetencje przyszłości: krytyczne i kreatywne myślenie.
- Techniki pracy ze stresem, poczucie własnej wartości.
KWALIFIKACJE:
- SWPS - Coaching i Mentoring.
- Kurs trenerski Dea Trening.
- IPTK Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu: Konsultant i Coach kryzysowy.
- CTRS- Szkoła Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, poziom 1.
- Kurs CRP Terapia Schematów, TPB.
- Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna: kurs Psychologia Zdrowia.
- PM Expert cykl szkoleń Zarządzanie Projektami.
- Oraz liczne inne.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Warsztat, case study, scenki, grywalizacja, testy, webinaria, seminaria, wystąpienia motywacyjne, psychoedukacja.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Aby wziąć udział w webinarze, zapisz się na wydarzenie na platformie Eventis. Link do wydarzenia oraz przypomnienia prześlemy do Ciebie drogą mailową bliżej terminu webinaru. Nie przegap naszych maili i zapisz się na webinar!
Rejestracja
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- nagranie webinaru przesłane po wydarzeniu drogą mailową
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910