Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy? Webinarium bezpłatne.

O webinarze

* Po zapisie na webinar na Eventis, otrzymasz maila z platformy ClickMeeting do samodzielnej rejestracji na wydarzenie. Kiedy pomyślnie się zarejetrujesz - czekaj na maila z linkiem do webinaru! 

Zapisz się na bezpłatny webinar „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”, który odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 12:00. 

Podczas naszego webinarium pokażemy na przykładach, jak prostym narzędziem jakim jest język budować zrozumiały komunikat, a tym samym tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Zatrzymamy się na chwilę i przyjrzymy temu, w jaki sposób rozmawiamy ze sobą w pracy, jak formułujemy zadania naszym pracownikom i jakiego języka używamy, wysyłając do siebie maile lub komunikując się wewnątrz zespołu projektowego.

Semantyka to znaczenie. Pozytywna komunikacja w pracy.

  • Czy faktycznie nasze słowa niosą pozytywne znaczenie i przekazujemy te treści o jakie nam chodziło?
  • Dlaczego czasem tak jest, że jedni rozumieją o co nam chodzi, a inni się złoszczą i robią wszystko na przekór?
  • Dlaczego nasi podwładni uśmiechając się do nas potwierdzają wszystko, a i tak robią co innego?
  • I wreszcie dlaczego nie idzie nam projekt, klient pisze złośliwe komentarze o firmie, mamy problem z rekrutacją, bo ludzie nie chcą u nas pracować?

Czasem to zwykła nieświadomość , a czasem brak wiedzy jak komunikować, aby uzyskać pożądany efekt. Warto zdawać sobie sprawę, że język, którym się posługujemy może być naszym sprzymierzeńcem, pomocnikiem w budowaniu współpracy, ale  może także rujnować relacje zawodowe i negatywnie wpływać na środowisko pracy.

Podczas webinaru  o mocy pozytywnego komunikatu poruszymy zagadnienia:

  • Czy za pomocą popularnego dziś obrazu jesteśmy w stanie przekazać wszystkie istotne treści. Jakie to niesie zagrożenia?
  • Dlaczego warto zwracać uwagę na to co i jak mówimy?
  • Czy czasem ludzie mówią niezrozumiale celowo?
  • Czy wszyscy tak samo rozumieją nasz wewnętrzny język firmowy? A co jeśli nie?
  • Dlaczego niektórym udaje się nas głęboko zranić zwykłym mailem czy wypowiedzią na forum?
  • Gdybanie/ tak, ale/ trzeba by/ oni zawsze/ dobrze radziłbym Ci/ koniecznie musisz i wiele innych sformułowań które działają na nas jak płachta na byka.
  • Czy szyk zdania ma znaczenie na to jak odbieramy informacje?
  • Jak wspierać komunikatem, nie manipulować?
  • I wreszcie poznamy kilka dobrych sposobów na to jak rozważnie i świadomie używać języka za pomocą którego:
    - Poprawimy atmosferę pracy w naszej firmie.
    - Polepszymy zrozumienie i efektywność pracy.
    - Stworzymy dobry i lubiące ze sobą pracować zespól.
    - Uwierzymy w siebie i swoich ludzi.

To wszystko możemy zmienić w naszej firmie zupełnie bezkosztowo Zapraszamy serdecznie  już 10 kwietnia na bardzo praktyczny webinar o potędze znaczenia słów i komunikatów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Wzmocnisz wiedzę:

  • O komunikacie ja.
  • Feedbacku.
  • O tym, jak słyszymy komunikat.
  • Komunikacji werbalnej i doborze słów.
  • Kulturze organizacyjnej w firmie.

Wzmocnisz umiejętności:

  • Tworzenia wspierającego i skutecznego komunikatu.
  • Identyfikacji błędów w komunikacji.
  • Świadomości skrótów myślowych i dygresji w komunikacji.

Wzmocnisz postawę:

  • Budowania dobrej atmosfery w pracy, nastawionej na efektywna współpracę.
  • Otwartości na słuchanie.
  • Gotowości do praktykowania pozytywnych praktyk komunikacyjnych. 
Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo nasz bezpłatny webinar będzie idealny?

  • Dla Kadry Zarządzającej: osób odpowiedzialnych za komunikację w miejscu pracy, które chcą zrozumieć, jak poprawić atmosferę oraz jakość współpracy i efektywność swoich zespołów.
  • Dla Ekspertów HR: którzy chcą dowiedzieć się, jak poprawić procesy rekrutacyjne i satysfakcję aktualnych pracowników poprzez pozytywną komunikację w firmie.
  • Dla właścicieli firm: którzy chcą zrozumieć, jak pozytywna komunikacja może wpłynąć na sukces ich przedsiębiorstwa i relacje z klientami oraz pracownikami.
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji:  którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat znaczenia słów i komunikatów w środowisku pracy, aby lepiej zarządzać relacjami i osiągać własne cele zawodowe.

Program webinaru

Wprowadzenie

Moduł I: Język a obraz -znaczenie komunikacji werbalnej 

  • Język a obraz.
  • Czym jest semantyka. Jak język tworzy znaczenie?
  • Niedoceniana komunikacja werbalna. Takie proste, a takie trudne.
  • Dlaczego warto nauczyć się komunikować się werbalnie?

Moduł II: Co robimy nie tak? 

  • Niezrozumiały komunikat- dlaczego nie ma efektu?
  • Firmowy język- czy wszyscy rozumieją go tak samo?
  • Skróty myślowe.
  • Dygresje w korespondencji i wypowiedziach.

Moduł III: Co buduje dobrą atmosferę w pracy? 

  • Schemat organizacyjny firmy, zależności.
  • Kultura organizacyjna firmy, kodeks komunikacji.
  • Kompetencje językowe: przypadki, tryby, rozkazy, przyimki, komunikat bezosobowy itp.
  • Komunikat „ja”, feedback, jak słyszymy komunikat.
  • Dobre praktyki.

Podsumowanie i zakończenie.

Odpowiedzi na pytania.

Czas trwania

  • 12:00 Rozpoczęcie webinarium.
  • 13:00 Zakończenie webinarium.

Prelegenci

Kinga Kuberek
Doświadczona menedżerka i strateg międzynarodowy, Trenerka, Konsultant i Coach kryzysowy. Mentorka w obszarze rozwoju i sukcesji. HR BP.

PROFIL TRENERA:

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na wydziale język francuski stosowany, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, oraz Coachingu i Mentoringu  na SWPS, aktualnie studiuje psychologię kliniczną w trybie IOS.

Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe.  Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.

W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.

Prywatnie miłośniczka rękodzieła (wełna czesankowa, akryle i inne) i ogrodu.

SPECJALIZACJA

  • Komunikacja interpersonalna, międzykulturowa, międzypokoleniowa.
  • Budowanie i zarządzanie zespołem.
  • Budowanie relacji z klientem.
  • Negocjacje handlowe.
  • Szkolenia managerskie.
  • Techniki motywacji.
  • Efektywność osobista.
  • Proces zmiany, kryzysy w organizacji, zarządzanie konfliktami.
  • Wypalenie zawodowe i zmiana zawodowa 45+.
  • Long Life Learning- metody efektywnej nauki dzieci i dorosłych, mnemotechniki, kompetencje przyszłości: krytyczne i kreatywne myślenie.
  • Techniki pracy ze stresem, poczucie własnej wartości.

KWALIFIKACJE:

  • SWPS - Coaching i Mentoring.
  • Kurs trenerski Dea Trening.
  • IPTK Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu: Konsultant i Coach kryzysowy.
  • CTRS- Szkoła Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, poziom 1.
  • Kurs CRP Terapia Schematów, TPB.
  • Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna: kurs Psychologia Zdrowia.
  • PM Expert cykl szkoleń Zarządzanie Projektami.
  • Oraz liczne inne.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Warsztat, case study, scenki, grywalizacja, testy, webinaria, seminaria, wystąpienia motywacyjne, psychoedukacja.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Webinar organizujemy na platformie Clickmeeting. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w webinarze jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Aby wziąć udział w webinarze, zapisz się na wydarzenie na platformie Eventis. Link do wydarzenia oraz przypomnienia prześlemy do Ciebie drogą mailową bliżej terminu webinaru. Nie przegap naszych maili i zapisz się na webinar!

Rejestracja

Cena webinarium
0
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • nagranie webinaru przesłane po wydarzeniu drogą mailową
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!