Strategicznym celem działalności firmy jest świadczenie usług wspierających rozwój przedsiębiorczości, rozwijanie umiejętności samodoskonalenia zawodowego oraz pomoc merytoryczna w zakładaniu nowych firm i obsługa kadrowo-płacowa zewnęt...
rznych podmiotów (tzw. outsourcing kadrowo-płacowy).
Misją Business Center 1 jest podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych oraz umiejętności interpersonalnych pracowników i menedżerów.
Naszym celem jest doskonalenie jakości obsługi klienta i spełnienie jego wymagań i dlatego stawiamy na Total Quality Management.
W październiku 2006 roku podjęto decyzję o wprowadzeniu zasad TQM-u, czyli decyzję o optymalizacji i doskonaleniu procesów firmy, szczególnie zaś procesów związanych z obsługą klientów.
Strategicznym celem działalności firmy jest świadczenie usług wspierających rozwój przedsiębiorczości, rozwijanie umiejętności samodoskonalenia zawodowego oraz pomoc merytoryczna w zakładaniu nowych firm i obsługa kadrowo-płacowa zewnętrznych podmiotów (tzw. outsourcing kadrowo-płacowy).
Misją Business Center 1 jest podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych oraz umiejętności interpersonalnych pracowników i menedżerów.
Naszym celem jest doskonalenie jakości obsługi klienta i spełnienie jego wymagań i dlatego stawiamy na Total Quality Management.
W październiku 2006 roku podjęto decyzję o wprowadzeniu zasad TQM-u, czyli decyzję o optymalizacji i doskonaleniu procesów firmy, szczególnie zaś procesów związanych z obsługą klientów.
Business Center 1: 0
Napisz do: Business Center 1
Możesz też się z nami skontaktować pod numerem telefonu:
(32) 781-50-70, (32) 253-72-85.
Powołaj się na serwis eventis.pl