Szkolenie

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

O szkoleniu

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu  poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecamy dla:
Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty. Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników,  wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.

Program szkolenia

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  1. Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  2. Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  3. Umiejętności pracy zespołowej
  4. Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  5. Integracja zespołu
  6. Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  7. Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów

MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  1. Komunikacja w zespole
  2. Zarządzanie konfliktem w zespole
  3. Asertywność
  4. Zespół to emocje
  5. Myślenie pytaniami    

MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  1. Praca jako wartość
  2. Zadowolenie z pracy
  3. Firma to także ja

MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ

MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

Czas trwania

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat

ANDRZEJ ZABAWA

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Doświadczenie zawodowe

Jestem trenerem od 9 lat, mam za sobą kilka tysięcy godzin na sali szkoleniowej, kilkaset sesji coachingowych i zrealizowane projekty obsługi klienta i merchandisingu w kilku sieciach handlowych, projekty usprawnienia procesu organizacji sprzedaży oraz liczne projekty w zakresie HR. Pomogłem także wielu osobom poradzić sobie z codziennym stresem w pracy.

Prowadzę szkolenia biznesowe, dla organizacji społecznych, administracji, placówek opieki zdrowotnej; wdrażam zmiany w firmach, pomagam tworzyć standardy efektywnej komunikacji i obsługi klientów. Wspieram w pozytywnej zmianie postaw zespołów, pracowników i liderów.

Przez okres mojej kariery zawodowej zajmowałem się wieloma obszarami biznesu. Tworzyłem od zera nowe przedsiębiorstwa, w tym, pierwsze prywatne firmy dystrybucyjne czy usługowe. Założyłem własną firmę, którą do dziś zarządzam i która dobrze radzi sobie na bardzo konkurencyjnym rynku. Przez dłuższy pracowałem w korporacji handlowej, gdzie zaczynałem od stanowiska doradcy klienta i przeszedłem wszystkie szczeble kariery do stanowiska w zarządzie firmy.

Jestem absolwentem programu Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN, studiów z zakresu filozofii, studiów pedagogicznych. Ukończyłem także studia podyplomowe dla trenerów grupowych, podyplomowe studia z zakresu coachingu. Uzyskałem certyfikaty coachingowe IIC - PCF i CFC w Noble Manhattan Coaching.

Obszary specjalizacji:

Sprzedaż:

  • Profesjonalna obsługa klienta - tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta, pacjenta.
  • Planowanie strategii sprzedażowej, organizacja sił sprzedażowych.
  • Tworzenie i realizacja budżetu w firmie, zarządzanie marżą.
  • Planowanie i realizacja nowych inicjatyw biznesowych.
  • Tworzenie i wdrażanie programów lojalnościowych.
  • Szkolenia sprzedażowe i produktowe.
  • Szkolenia motywacyjne oraz z zakresu komunikacji, prezentacji, budowania wizerunku.
  • Merchandising w sklepie, aptece.
  • Negocjacje w biznesie.
  • Telemarketing, telefon w firmie.
  • Coaching w miejscu pracy, live coaching, executive coaching.

Menedżerskie:

  • MBO - Zarządzanie przez cele - szkolenie, wdrażanie, konsultacje.
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem.
  • Zarządzanie zespołami ludzkimi, szkolenie, rozwój, motywacja.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Zarządzanie rentownością firmy i polityką cenową.

Umiejętności społeczne:

  • Asertywność, jako otwarta postawa w pracy i w życiu prywatnym.
  • Jak efektywnie zarządzać stresem, radzić sobie z sytuacjami stresującymi i zachować dobre samopoczucie. Porażka w pracy.
  • Komunikacja w firmie.
  • Autoprezentacja i prezentacja.

Gdzie i kiedy

Gdańsk 16 - 17 grudnia 2021
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 11 - 12 października 2021
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 26 - 27 sierpnia 2021
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1480 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!