Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-zespolu-poprzez-komunikacje-prace-zespolowa-i-relacje-75706-id36

Informacje o szkoleniu

  • Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje


    ID szkolenia: 75706
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** AMBER
    Powstańców Warszawskich 45
    80-165 Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.


Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu  poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

Szkolenie skierowane jest do:

Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty. Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników,  wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.

Program szkolenia:

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  1. Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  2. Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  3. Umiejętności pracy zespołowej
  4. Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  5. Integracja zespołu
  6. Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  7. Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów


MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  1. Komunikacja w zespole
  2. Zarządzanie konfliktem w zespole
  3. Asertywność
  4. Zespół to emocje
  5. Myślenie pytaniami    


MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY


MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  1. Praca jako wartość
  2. Zadowolenie z pracy
  3. Firma to także ja


MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ


MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

Informacje o prelegentach:

ANDRZEJ ZABAWA

Trener AVENHANSEN

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Doświadczenie zawodowe

Jestem trenerem od 9 lat, mam za sobą kilka tysięcy godzin na sali szkoleniowej, kilkaset sesji coachingowych i zrealizowane projekty obsługi klienta i merchandisingu w kilku sieciach handlowych, projekty usprawnienia procesu organizacji sprzedaży oraz liczne projekty w zakresie HR. Pomogłem także wielu osobom poradzić sobie z codziennym stresem w pracy.

Prowadzę szkolenia biznesowe, dla organizacji społecznych, administracji, placówek opieki zdrowotnej; wdrażam zmiany w firmach, pomagam tworzyć standardy efektywnej komunikacji i obsługi klientów. Wspieram w pozytywnej zmianie postaw zespołów, pracowników i liderów.

Dlaczego szkolę:

Szkolę, ponieważ głęboko wierzę w sens wykonywanej przeze mnie pracy. Wierzę w to, że każdy człowiek ma w sobie wystarczająco duży potencjał, aby osiągać sukcesy, podnosić poziom swoich umiejętności. Z satysfakcją przyjmuję fakt, że mogę podzielić się z innymi ludźmi moim doświadczeniem i wiedzą.

Poza tym, praca trenera idealnie wpisuje się w moje cechy osobowościowe, dzięki temu robię to, co naprawdę lubię, czyli: słucham ludzi, dzielę się wiedzą, tworzę atmosferę, myślę koncepcyjnie, podejmuję decyzję, analizuję, panuję nad stresem, przekonuję, opowiadam, dbam o innych, przekazuję ciepło i dobry humor …mogę wykorzystać tkwiący we mnie potencjał dobrego humoru, optymizmu, otwarcia na ludzi, a jednocześnie silnego nastawienia na cel.

Przez okres mojej kariery zawodowej zajmowałem się wieloma obszarami biznesu. Tworzyłem od zera nowe przedsiębiorstwa, w tym, pierwsze prywatne firmy dystrybucyjne czy usługowe. Założyłem własną firmę, którą do dziś zarządzam i która dobrze radzi sobie na bardzo konkurencyjnym rynku. Przez dłuższy pracowałem w korporacji handlowej, gdzie zaczynałem od stanowiska doradcy klienta i przeszedłem wszystkie szczeble kariery do stanowiska w zarządzie firmy.

Jestem absolwentem programu Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN, studiów z zakresu filozofii, studiów pedagogicznych. Ukończyłem także studia podyplomowe dla trenerów grupowych, podyplomowe studia z zakresu coachingu. Uzyskałem certyfikaty coachingowe IIC - PCF i CFC w Noble Manhattan Coaching.

Obszary specjalizacji:

Sprzedaż:

  • Profesjonalna obsługa klienta -tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta, pacjenta.
  • Planowanie strategii sprzedażowej, organizacja sił sprzedażowych.
  • Tworzenie i realizacja budżetu w firmie, zarządzanie marżą.
  • Planowanie i realizacja nowych inicjatyw biznesowych.
  • Tworzenie i wdrażanie programów lojalnościowych.
  • Szkolenia sprzedażowe i produktowe.
  • Szkolenia motywacyjne oraz z zakresu komunikacji, prezentacji, budowania wizerunku.
  • Merchandising w sklepie, aptece.
  • Negocjacje w biznesie.
  • Telemarketing, telefon w firmie.
  • Coaching w miejscu pracy, live coaching, executive coaching.

Menedżerskie:

  • MBO - Zarządzanie przez cele - szkolenie, wdrażanie, konsultacje.
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem.
  • Zarządzanie zespołami ludzkimi, szkolenie, rozwój, motywacja.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Zarządzanie rentownością firmy i polityką cenową.

Umiejętności społeczne:

  • Asertywność, jako otwarta postawa w pracy i w życiu prywatnym.
  • Jak efektywnie zarządzać stresem, radzić sobie z sytuacjami stresującymi i zachować dobre samopoczucie. Porażka w pracy.
  • Komunikacja w firmie.
  • Autoprezentacja i prezentacja.

Całkiem prywatnie

Udaje mi się znaleźć czas na moje zainteresowania sportowe. Od młodości nurkuję, a kilka lat temu rozpocząłem przygodę z lotnictwem i zostałem pilotem paralotni. Bardzo dużo jeżdżę na rolkach. Bardzo mnie cieszy pływanie zimą w morzu, czyli morsowanie. Mniej ekstremalne zainteresowania to: filozofia, socjologia i psychologia. Poza tym jestem miłośnikiem klasycznych polskich komedii i dobrych kabaretów.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

Autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia), przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu, pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia), pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu

Dostępne zniżki:

  • 100 zł rabat za dwie osoby
  • 200 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje