O szkoleniu
Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
- Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.
Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:
- Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
- Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
- Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
- Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
- Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
- Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
- Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Ćwiczenia w parach i grupach
- Praca indywidualna
- Test
- Dyskusja kierowana
- Ćwiczenia indywidualne
- Analizy przypadków
- Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
Struktura zajęć:
- Praca warsztatowa 80%
- Mini wykłady 20%
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Program szkolenia
MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH
- Zespoły w nowoczesnej organizacji
- Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć
MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH
- Definicja EQ
- ABCD emocji
- Panowanie i samokontrola nad emocjami
- Inteligencja emocjonalna a autorytet
MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE
- Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
- Jak zdobyć szacunek u pracowników?
- Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
- Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
- Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
- Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
MODUŁ IV. DELEGOWANIE
- Zasady skutecznego delegowania zadań
- Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
- Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
- Bariery delegowania
- Dobowy rytm dnia
- Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- W jaki sposób motywować pracowników?
- Prawa motywacji
- Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU
- Style kierowania
- Analiza własnego stylu kierowania
- Test
- Rozwój pracowników - etapy
- Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
- Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
- Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
- Analiza przypadku
MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY W ZESPOLE
- Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
- Ćwiczenie indywidualne
- Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
- W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA
- Odsłanianie intencji
- Zdarta płyta
- Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
- Ćwiczenia
- Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
- Ćwiczenia w grupie
- Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Czas trwania
09:00-16:00
Prelegenci
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.
Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej trenerbiznesu.pl i autor artykułów.
Specjalizacja trenerska
Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, prezentacji, wystąpień publicznych na różnych poziomach zaawansowania. A także w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, motywowania, komunikacji i współpracy, budowania zespołu.
Doświadczenie biznesowe
Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu.
Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń.
Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.
Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.
Ukończone kursy
- Management Skills Seminar; Limra International Inc.
- Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
- Szkolenie dla trenerów: Piotra Tymochowicza
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
- Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator
- Studia Pedagogiczne
- Szkolenia wewnętrzne – cyklicznie prowadzone w TU Allianz Polska SA w latach: 1999 – 2003
Doświadczenie w szkoleniach dla administracji publicznej
- PUP w Skarżysku Kamiennej
- Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
- Urząd Marszałkowski w Warszawie
- Urząd Gminy Polkowice w Polkowicach
- Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego – Poznań
- Centralna Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Warszawie
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Urząd Celny w Poznaniu
- Lokalna Kraina Karpia (Stowarzyszenie) w Chocianowie
- Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" w Warszawie
- Stowarzyszenie Animacji Twórczej i Działań Aktywizacyjnych „SATiDA” – Sucha Górna
- Urząd Marszałkowski w Warszawie
- Ministerstwo Finansów.
Doświadczenie w szkoleniach dla firm produkcyjnych
- Przedsiębiorstwa HANKA SA
- Skoda Auto Polska SA
- KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie
- WARSAW TRUCK CENTER Wrocław
- Związek Pracodawców Polska Miedź (zrzeszone spółki produkcyjne)
- Zelmer SA
- Delphi Poland S.A.
- Philip Morris Polska S.A.
- Elda- Eltra Elektronika S.A. (Schneider Electronic)
- KAESER KOMPRESSOREN Sp. z o. o.,
- Scania Production Słupsk S.A.
- Duni Poland Sp. z o.o.
- Kabat s.j.
- SKODA AUTO POLSKA S.A.
- Hilding Polska Sp. z o.o.
- PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.
- Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
- ALSTOM POWER SP. z o.o.
- Indesit Polska
- Unilever Polska Sp. z o.o.
- HP Global Business Center, Wrocław, HP Polska.
Szkolenia dla osób pracujących w branżach produkcyjnych obejmowały głównie tematy obejmujące: zarządzanie, przywództwo i budowania zespołu, delegowanie i monitorowanie, motywowanie, komunikacja, zarządzanie czasem, rozwiązywania konfliktów oraz szkolenia trenerskie, wystąpienia publiczne, kreatywne myślenie, obsługa klienta.
Prowadziła również szkolenia dla kadry menedżerskiej, trenerów i pracowników: TAURON, MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM Polska Miedź S.A., Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, Centrum Informatyki Grupy PZU SA sieci Intermarche i innych.
Posiadane certyfikaty:
- Management Skills Seminar; Limra International Inc.
- Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.
Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej : www.trenerbiznesu.pl
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wrocław
ul. Purkyniego 10
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 880 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062