Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami

O szkoleniu

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
  • Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.

Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:

  • Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
  • Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
  • Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
  • Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
  • Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Ćwiczenia w parach i grupach
  • Praca indywidualna
  • Test
  • Dyskusja kierowana
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Analizy przypadków
  • Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia


Struktura zajęć:

  • Praca warsztatowa 80%
  • Mini wykłady 20%
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

Program szkolenia

MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH

  1. Zespoły w nowoczesnej organizacji
  2. Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć

MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

  1. Definicja EQ
  2. ABCD emocji
  3. Panowanie i samokontrola nad emocjami
  4. Inteligencja emocjonalna a autorytet

MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE

  1. Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
  2. Jak zdobyć szacunek u pracowników?
  3. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
  4. Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
  • Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
  • Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?

MODUŁ IV. DELEGOWANIE

  1. Zasady skutecznego delegowania zadań
  2. Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
  3. Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
  4. Bariery delegowania
  5. Dobowy rytm dnia
  6. Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań

MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  1. W jaki sposób motywować pracowników?
  2. Prawa motywacji
  3. Indywidualizacja w zespole jest konieczna!

MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU

  1. Style kierowania
  2. Analiza własnego stylu kierowania
    • Test
  3. Rozwój pracowników - etapy
    • Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
    • Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
  4. Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
    • Analiza przypadku

MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY  W ZESPOLE

  1. Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
  • Ćwiczenie indywidualne
  1. Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
  2. W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?

MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA

  1. Odsłanianie intencji
  2. Zdarta płyta
  3. Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
    • Ćwiczenia
  4. Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
  5. Ćwiczenia w grupie
  6. Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Czas trwania

09:00-16:00

Prelegenci

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. 

Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej trenerbiznesu.pl i autor artykułów.


Specjalizacja trenerska

Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, prezentacji, wystąpień publicznych na różnych poziomach zaawansowania. A także w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, motywowania, komunikacji i współpracy, budowania zespołu.


Doświadczenie biznesowe

Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w firmie produkcyjnej „Hanka" S.A., dla której współtworzyła, wdrożyła system controllingu.

Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń.
Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002.

Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy.


Ukończone kursy

  •     Management Skills Seminar; Limra International Inc.
  •     Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.
  •     Szkolenie dla trenerów: Piotra Tymochowicza
  •     Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Metaedukacja
  •     Szkolenia trenerskie (dwa poziomy) – Moderator
  •     Studia Pedagogiczne
  •     Szkolenia wewnętrzne – cyklicznie prowadzone w TU Allianz Polska SA w latach: 1999 – 2003


Doświadczenie w szkoleniach dla administracji publicznej

  •     PUP w Skarżysku Kamiennej
  •     Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy
  •     Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
  •     Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
  •     Urząd Marszałkowski w Warszawie
  •     Urząd Gminy Polkowice w Polkowicach
  •     Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego – Poznań
  •     Centralna Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Warszawie
  •     Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
  •     Urząd Celny w Poznaniu
  •     Lokalna Kraina Karpia (Stowarzyszenie) w Chocianowie
  •     Stowarzyszenie "Między Wisłą a Kampinosem" w Warszawie
  •     Stowarzyszenie Animacji Twórczej i Działań Aktywizacyjnych „SATiDA” – Sucha Górna
  •     Urząd Marszałkowski w Warszawie
  •     Ministerstwo Finansów.


Doświadczenie w szkoleniach dla firm produkcyjnych

  •     Przedsiębiorstwa HANKA SA
  •     Skoda Auto Polska SA
  •     KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie
  •     WARSAW TRUCK CENTER Wrocław
  •     Związek Pracodawców Polska Miedź (zrzeszone spółki produkcyjne)
  •     Zelmer SA
  •     Delphi Poland S.A.
  •     Philip Morris Polska S.A.
  •     Elda- Eltra Elektronika S.A. (Schneider Electronic)
  •     KAESER KOMPRESSOREN Sp. z o. o.,
  •     Scania Production Słupsk S.A.
  •     Duni Poland Sp. z o.o.
  •     Kabat s.j.
  •     SKODA AUTO POLSKA S.A.
  •     Hilding Polska Sp. z o.o.
  •     PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.
  •     Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
  •     ALSTOM POWER SP. z o.o.
  •     Indesit Polska
  •     Unilever Polska Sp. z o.o.
  •     HP Global Business Center, Wrocław, HP Polska.

Szkolenia dla osób pracujących w branżach produkcyjnych obejmowały głównie tematy obejmujące: zarządzanie, przywództwo i budowania zespołu, delegowanie i monitorowanie, motywowanie, komunikacja, zarządzanie czasem, rozwiązywania konfliktów oraz szkolenia trenerskie, wystąpienia publiczne, kreatywne myślenie, obsługa klienta.

Prowadziła również szkolenia dla kadry menedżerskiej, trenerów i pracowników: TAURON, MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM Polska Miedź S.A., Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, Centrum Informatyki Grupy PZU SA sieci Intermarche i innych.


Posiadane certyfikaty:

  •     Management Skills Seminar; Limra International Inc.
  •     Unit Manager's Training Seminar; Limra International Inc.

Współautorka EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami.

Współtwórca portalu o tematyce szkoleniowej : www.trenerbiznesu.pl

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel***** Radisson Blu

Wrocław

ul. Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
853
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 880 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
  • Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
  • Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
    https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!