Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/mlody-menedzer-zarzadzanie-zespolem-przywodztwo-motywowanie-74227-id36

Informacje o szkoleniu

  • Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie


    ID szkolenia: 74227
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** AMBER
    Powstańców Warszawskich 45
    80-165 Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj  jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić - Ciebie także zapraszamy.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?

Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?

Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera

Jak budować autorytet w oczach zespołu?

Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?

Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?

Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?

Delegowania celów i zadań

Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne

Motywowania i angażowania pracownika

Jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?

Wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania

Szkolenie skierowane jest do:

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera
  • chcesz uniknąć kosztownych błędów
  • obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie
  • Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym
  • nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób
  • używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli
  • kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości
  • zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole
  • zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć
  • chcesz stać się liderem

Program szkolenia:

MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.

  1. 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  2.  Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  3. Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  1. Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  2. Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  3. Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring

MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  1. Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
  2. Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?

MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  1. Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
  2. Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • Naprawdę się angażowali
    • Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
    • Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
    • Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
    • Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień

MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  1. Błędy w delegowaniu
  2. Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  3. Planowanie delegowania
  4. W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?

MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  1. Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
  2. Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  3. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
  4. Motywujące przekazywanie celów
  5. Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
    Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
    • STAGES
  6. Techniki dyscyplinowania i egzekwowania

MODUŁ VII. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników.

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  4. Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska - tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  5. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności - jak je rozpoznać i wykorzystać
  6. Indywidualna motywacja pracownika - umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby  pracownika

MODUŁ VIII. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak stawać się przywódcą. Co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.

  1. Trafna samoocena - jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron?
  2. Jakie działania i postawy budują autorytet?
  3. Znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
  4. Pewność siebie - czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów?
    • Budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
    • Praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu
  5. Jaka jest różnica między liderem transakcyjnym a liderem  transformacyjnym?
  6. Stosowanie w praktyce modelu przywództwa 5 - poziomu wg. Jima Collinsa i Johna Maxwella.

MODUŁ IX. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
Coachingowy styl prowadzenia rozmów pozwoli Ci rozwijać i usamodzileniać pracownika, poprzez budzenie w nim refleksji, odkryć i zwbudzanie motywacji.

  1. Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
  2. Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
  3. Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje

MODUŁ X. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu - tym zajmiemy się na koniec.

  1. Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka  zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

Dlaczego szkolę?

Bo to najlepsza praca dla tych, którzy lubią ludzi i nauczyli się lubić siebie. Po odrobieniu tak trudnej życiowej lekcji, można skutecznie pomagać innym, nie uprawiając przy tym ‘pomagactwa’.

Szkolę, bo lubię wsłuchiwać się w grupę, rozpoznawać potencjał i pracować na nim, zaciekawiać, uczyć, tworzyć wspólnie coś wartościowego, dbać o dobrą atmosferę – to praca dla mnie.

Styl pracy – energetyczny, autentyczny, kreatywny i zawsze z poczuciem humoru.

Ludziom i organizacjom dostarczam odpowiedzi „Jak działać efektywniej?”

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

Pracowałam dla m.in.:  Groupon GmbH - JS Hamilton Ltd - Skoda Auto Polska S.A. - Bank BPH S.A. – Lacroix Electronics – Flex Electronics - Grupa Lotos S.A. - Lotos Kolej S.A – Lotos Paliwa S.A. - BASF Sp. z o.o. - Pipe Life Polska S.A. - LPP S.A. – Volkswagen Group Polska S.A. - Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - Nordea Bank S.A. - Currenda Sp. z o.o. - Koncern Energetyczny Energa S.A. - Polska Grupa Energetyczna S.A - English Unlimited Sp. z o.o. - Lifetech Sp. z o.o. – WSAiB - GoodMark Sp. z o.o.- Marion Sp. z o.o. – State Street Bank Poland - Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa - Polmed S.A – Danfoss Sp. z o.o  - Energa Wytwarzanie S.A. – Energa Obrót S.A. - Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - Kimball Electronic Group Sp. z o.o.- Nova System Sp.z o.o. - Aplitt S.A.

Całkiem prywatnie

Całkiem prywatnie spełniam się na łonie rodziny, bo to dla mnie bardzo ważne, kibicuję talentom moich bliskich. Lubię ruch i swobodę, włóczęgę w nieznane, także tę bliską.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowanie