Nowoczesne formy marketingu

O szkoleniu

Celem szkolenia jest pokazanie alternatwnych sposobów w marketingu, dzięki którym można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców nie wykorzystując przy tym dużych środków finansowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia:

  • Poznanie narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie zasad prowadzenia nowoczesnego marketingu
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie 
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych przy ograniczonym budżecie


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Szerokie dotarcie marki do odbiorców
  • Wybranie odpowiednich działań marketingowych dla Twojego produktu/usługi
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.

Program szkolenia

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CO TO?

  1. Dla kogo?
  2. Czym jest i z czego się składa.

MODUŁ II. RÓŻNICA MIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  1. Narzędzia marketingu klasycznego
  2. Dlaczego marketing partyzancki?
  3. Istotne różnice między marketingiem klasycznym a partyzanckim

MODUŁ III. PRZESTAWIAMY MYŚLENIE NA KREATYWNOŚĆ

  1. Kreatywna rozgrzewka
  2. Ćwiczenia do indywidualnej i zespołowej pracy kreatywnej
  3. Nie tylko burza mózgów: czyli jak tworzyć kreatywne pomysły?

MODUŁ IV. TYPOWE DZIAŁANIA MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  1. Teaser release
  2. Flash-mob
  3. Early birds
  4. Gry miejskie
  5. Lifestyle insert
  6. Ambient marketing
  7. Marketing wirusowy
  8. Storytelling
  9. Event i inne

MODUŁ V. KREOWANIE WIZERUNKU MARKI W SOCIAL MEDIA

  1. Od czego zacząć działania w social media?
  2. Budowanie lojalności z odbiorcą
  3. Marketing relacji

MODUŁ VI. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE: gdzie warto być?

  1. Facebook: komunikacja przez fan page i pomysłowe kampanie reklamowe
  2. LinkedIn: kreowanie profesjonalnego wizerunku i networking
  3. Instagram + Pinterest: czyli różnica między nimi a Facebookiem, co i jak publikować?
  4. Twitter czyli X: kogo śledzić, co publikować, w jakie dyskusje wchodzić?
  5. TikTok: czy warto tam być? Tak! Jak i co warto publikować na TikToku? To nie tylko heheszki ;)

MODUŁ VII. BLOGI I VIDEO BLOGI

  1. Rodzaje blogów: eksperckie, tematyczne, lifestylowe
  2. Jakiego bloga wybrać dla Twoje marki
  3. Skuteczny copywriting i storytelling na bloga

MODUŁ VIII. CASE STUDIES NOWOCZESNEGO MARKETINGU

MODUŁ IX. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH POMYSŁÓW WYPRACOWANYCH 1 DNIA SZKOLENIA

Czas trwania

DO UZGODNIENIA (2 X 7 GODZ.)

 

Prelegenci

WIKTORIA CZARNECKA

W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.

Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym.

 

Członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”.

Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków, jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Posiada doświadczenie z pracy w agencji PR, w której zajmowała się markami z branży FMCG oraz produktów sanitarnych. Prowadziła komunikację w mediach społecznościowych marek terytorialnych: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego oraz Miasto Łódź.

Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie". Współpracuje z Nowym Marketingiem i Marketingiem w Praktyce.

Wykonała edycję merytoryczną Handbooka "Design Thinking Zmienia Łódzkie". Była prelegentem m.in. na: Element Small Talks #1 Product & Interior, Którędy do Marketingu czy Creative Vibes, II Forum sąsiedzkie w Centrum OPUS, Rozwój NGO - nowoczesne metody i narzędzia, Lodzkie Innovation Days. Jest wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Należała do zespołu naukowego w Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi przy międzynarodowym projekcie ATENAS JPI Water. Współpracuje z Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie. Pisze doktorat z innowacji społecznych.

Miłośniczka piłki nożnej, zwiedzania fortyfikacji z okresu II wojny światowej, narciarstwa i wilków. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
8 640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!