Nowoczesne formy marketingu
O szkoleniu
Cele szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.
Program szkolenia
MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA
- Kto go używa?
- „Co” się na niego składa?
- Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
- Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA
- Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
- Narzędzia pobudzające kreatywność
MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
- Marketing personalny (buddy marketing)
- Social media
- Eventy i inne
MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM
MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
- Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope
MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
- Twitter.com - czy dla wszystkich?
- Czy i kiedy pisać bloga firmy?
- Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting
MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)
MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ
Prelegenci


Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
Dlaczego szkolę?
Odpowiedzi na to pytanie jest przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.
Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.
Doświadczenie
Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..
Obszary specjalizacji
MARKETING:
PUBLIC RELATIONS:
- Cały zakres marketingu:
- Tworzenie planu marketingowego
- Marketing partyzancki
- Marketing wirusowy
- Marketing internetowy
- Promocja i reklama
- Personal branding budowanie marki osobistej
- Copywriting
- Komunikacja z otoczeniem
- Metody działań public relations
- Media relations:
- Metody pracy z mediami: prasa, radio, telewizja
- Organizacja konferencji prasowej
- Zarządzanie i organizacja public relations:
- Public relations w firmie/outsourcing
- Finansowanie PR
- Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
- Ocena skuteczności i efektywności działań PR:
- Jak przy pomocy mediów stworzyć dobry wizerunek firmy?
- Kreowanie wizerunku osób indywidualnych (także w zakresie stylizacji ubioru) - w szczególności polityków i osób publicznych
- CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu
SOCIAL MEDIA - marketing w mediach społecznościowych.
Moje najciekawsze szkolenie
Trudno wybrać najciekawsze szkolenie, ponieważ każde jest inne, a zarazem interesujące. Szkolenie to nie tylko temat, ale przede wszystkim ludzie, ich osobowości, doświadczenia i umiejętności oraz to, jak ze sobą współdziałają. Bardzo lubię szkolenia z grupami, które mnie zaskakują, nie poddają się stereotypom lub te stereotypy odczarowują. Przykładem może być szkolenie realizowane dla Ministerstwa Obrony Narodowej z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż prowadziłam to szkolenia, dobre 4 lata temu, pamiętam stres jaki czułam przed nim ze względu na audytorium. Okazało się jednak, że uczestnicy byli cudownymi, ciepłymi i bardzo kreatywnymi oraz (co dla mnie najważniejsze) otwartymi osobami, z którymi kontakt i relacje utrzymuję do dziś.
Hobby
Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.
Weź udział
- - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
- Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
