Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/nowoczesne-formy-marketingu-74256-id36

Informacje o szkoleniu

  • Nowoczesne formy marketingu


    ID szkolenia: 74256
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** Quality Silesian
    Szybowcowa 1A
    40-502 Katowice
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 10:00 - 18:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 09:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

Cele szkolenia:

Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim

Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu

Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing

Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)

Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

Szkolenie skierowane jest do:

pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.

Program szkolenia:

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA

  1. Kto go używa?
  2. „Co” się na niego składa?
  3. Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  1. Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA

  1. Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  2. Narzędzia pobudzające kreatywność

MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  1. Marketing personalny (buddy marketing)
  2. Social media
  3. Eventy i inne

MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA

  1. Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
  2. Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE

  1. Facebook
  2. Kreatywne prowadzenie fan page
  3. Pomysłowa reklama na facebook
  4. Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  5. Linkedin
  6. Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  7. Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI

  1. Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  2. Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  3. Twitter.com - czy dla wszystkich?
  4. Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  5. Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting

MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

  1. Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY

  1. Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)


MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ

Informacje o prelegentach:

Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

Dlaczego szkolę?

Odpowiedzi na to pytanie jest przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.

Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.


Doświadczenie

Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..


Obszary specjalizacji

MARKETING:


PUBLIC RELATIONS:

  1. Cały zakres marketingu:
    • Tworzenie planu marketingowego
    • Marketing partyzancki
    • Marketing wirusowy
    • Marketing internetowy
    • Promocja i reklama
    • Personal branding  budowanie marki osobistej
    • Copywriting
  2. Komunikacja z otoczeniem
  3. Metody działań public relations
  4. Media relations:
    • Metody pracy z mediami: prasa, radio, telewizja
    • Organizacja konferencji prasowej
  5. Zarządzanie i organizacja public relations:
    • Public relations w firmie/outsourcing
    • Finansowanie PR
    • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
  6. Ocena skuteczności i efektywności działań PR:
    • Jak przy pomocy mediów stworzyć dobry wizerunek firmy?
  7. Kreowanie wizerunku osób indywidualnych (także w zakresie stylizacji ubioru) - w szczególności polityków i osób publicznych
  8. CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu


SOCIAL MEDIA - marketing w mediach społecznościowych.


Moje najciekawsze szkolenie

Trudno wybrać najciekawsze szkolenie, ponieważ każde jest inne, a zarazem interesujące. Szkolenie to nie tylko temat, ale przede wszystkim ludzie, ich osobowości, doświadczenia i umiejętności oraz to, jak ze sobą współdziałają. Bardzo lubię szkolenia z grupami, które mnie zaskakują, nie poddają się stereotypom lub te stereotypy odczarowują. Przykładem może być szkolenie realizowane dla Ministerstwa Obrony Narodowej z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż prowadziłam to szkolenia, dobre 4 lata temu, pamiętam stres jaki czułam przed nim ze względu na audytorium. Okazało się jednak, że uczestnicy byli cudownymi, ciepłymi i bardzo kreatywnymi oraz (co dla mnie najważniejsze) otwartymi osobami, z którymi kontakt i relacje utrzymuję do dziś.


Hobby

Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka
  • 10% Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Nowoczesne formy marketingu