Szkolenie

Nowoczesne formy marketingu

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie online o tematyce nowoczesnych form marketingu.
Szkolenie ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.

Program szkolenia

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA

  • Kto go używa?
  • Co się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność

MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  • Marketing personalny (buddy marketing)
  • Social media
  • Eventy i inne

MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  • Linkedin
  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com - czy dla wszystkich?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting

MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)


MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ

Czas trwania

szkolenie online 2 dni, 8:45-15:00
szkolenie stacjonarne I dzień: 10:00-17:00, II dzień: 9:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).


Doświadczenie

Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..

Hobby

Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.

Gdzie i kiedy

Online 23 - 24 września 2021

Gdzie i kiedy

Kraków 25 - 26 października 2021
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 grudnia 2021
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 9 - 10 września 2021
Hotel*** Quality Silesian

40-502 Katowice

Szybowcowa 1A

woj. śląskie

Zapisz się

Szkolenie online
za osobę
1180 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Szkolenie online
za zgłoszenie do 16 września
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę
1480 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!