O szkoleniu
Celem szkolenia jest pokazanie alternatwnych sposobów w marketingu, dzięki którym można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców nie wykorzystując przy tym dużych środków finansowych.
Cele szkolenia:
- Poznanie narzędzi nowoczesnego marketingu
- Poznanie zasad prowadzenia nowoczesnego marketingu
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
- Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych przy ograniczonym budżecie
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Szerokie dotarcie marki do odbiorców
- Wybranie odpowiednich działań marketingowych dla Twojego produktu/usługi
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.
Program szkolenia
MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CO TO?
- Dla kogo?
- Czym jest i z czego się składa.
MODUŁ II. RÓŻNICA MIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
- Narzędzia marketingu klasycznego
- Dlaczego marketing partyzancki?
- Istotne różnice między marketingiem klasycznym a partyzanckim
MODUŁ III. PRZESTAWIAMY MYŚLENIE NA KREATYWNOŚĆ
- Kreatywna rozgrzewka
- Ćwiczenia do indywidualnej i zespołowej pracy kreatywnej
- Nie tylko burza mózgów: czyli jak tworzyć kreatywne pomysły?
MODUŁ IV. TYPOWE DZIAŁANIA MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
- Teaser release
- Flash-mob
- Early birds
- Gry miejskie
- Lifestyle insert
- Ambient marketing
- Marketing wirusowy
- Storytelling
- Event i inne
MODUŁ V. KREOWANIE WIZERUNKU MARKI W SOCIAL MEDIA
- Od czego zacząć działania w social media?
- Budowanie lojalności z odbiorcą
- Marketing relacji
MODUŁ VI. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE: gdzie warto być?
- Facebook: komunikacja przez fan page i pomysłowe kampanie reklamowe
- LinkedIn: kreowanie profesjonalnego wizerunku i networking
- Instagram + Pinterest: czyli różnica między nimi a Facebookiem, co i jak publikować?
- Twitter czyli X: kogo śledzić, co publikować, w jakie dyskusje wchodzić?
- TikTok: czy warto tam być? Tak! Jak i co warto publikować na TikToku? To nie tylko heheszki ;)
MODUŁ VII. BLOGI I VIDEO BLOGI
- Rodzaje blogów: eksperckie, tematyczne, lifestylowe
- Jakiego bloga wybrać dla Twoje marki
- Skuteczny copywriting i storytelling na bloga
MODUŁ VIII. CASE STUDIES NOWOCZESNEGO MARKETINGU
MODUŁ IX. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH POMYSŁÓW WYPRACOWANYCH 1 DNIA SZKOLENIA
Czas trwania
DO UZGODNIENIA (2 X 7 GODZ.)
Prelegenci
WIKTORIA CZARNECKA
W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.
Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym.
Członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”.
Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków, jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Posiada doświadczenie z pracy w agencji PR, w której zajmowała się markami z branży FMCG oraz produktów sanitarnych. Prowadziła komunikację w mediach społecznościowych marek terytorialnych: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego oraz Miasto Łódź.
Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie". Współpracuje z Nowym Marketingiem i Marketingiem w Praktyce.
Wykonała edycję merytoryczną Handbooka "Design Thinking Zmienia Łódzkie". Była prelegentem m.in. na: Element Small Talks #1 Product & Interior, Którędy do Marketingu czy Creative Vibes, II Forum sąsiedzkie w Centrum OPUS, Rozwój NGO - nowoczesne metody i narzędzia, Lodzkie Innovation Days. Jest wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Należała do zespołu naukowego w Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi przy międzynarodowym projekcie ATENAS JPI Water. Współpracuje z Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie. Pisze doktorat z innowacji społecznych.
Miłośniczka piłki nożnej, zwiedzania fortyfikacji z okresu II wojny światowej, narciarstwa i wilków. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062