O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online o tematyce nowoczesnych form marketingu.
Szkolenie ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Cele szkolenia:
- Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
- Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
- Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
- Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Dopasowanie działań marketingowych do produktu
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.
Program szkolenia
MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA
- Kto go używa?
- Co się na niego składa?
- Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
- Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA
- Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
- Narzędzia pobudzające kreatywność
MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
- Marketing personalny (buddy marketing)
- Social media
- Eventy i inne
MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM
MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
- Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope
MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
- Twitter.com - czy dla wszystkich?
- Czy i kiedy pisać bloga firmy?
- Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting
MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU
- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY
- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)
MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ
Czas trwania
II dzień: 9:00-16:00
Prelegenci

Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
Doświadczenie
Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..
Hobby
Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
31-101 Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
40-502 Katowice
Szybowcowa 1A
woj. śląskie
31-101 Kraków
Straszewskiego 17
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
