O szkoleniu
Celem szkolenia jest wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
- Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
- Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas, naszej oferty lub firmy
- Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,,kłód”, które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
- Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie
W efekcie szkolenia otrzymasz:
- Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów
- Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
- Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
- Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji, a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
Szkolenie skierowane jest do pracowników, których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
Program szkolenia
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
-
Osobowościowy test autoanalizy
-
,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
-
Indywidualna informacja zwrotna
-
Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
-
Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
-
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
-
Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
-
Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
-
Podczas spotkania bezpośredniego
-
Podczas rozmowy telefonicznej
-
-
Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
-
zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
-
przekonywania
-
argumentowania
-
zapobiegania konfliktom
-
zapobiegania odmowie
-
reagowania na Konflikt
-
motywowania do zakupu
-
zamykania sprzedaży
-
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
-
Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
-
Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
-
Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
-
Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
-
Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
-
Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
-
Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
-
Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
-
Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
-
Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
-
Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
-
Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
-
Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
-
Podłoże obiekcji Klientów
-
Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
-
Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
-
Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
-
Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
-
Gry i manipulacje Klientów
-
Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
-
Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
-
Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
-
Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
2 dni (I dzień: 10:00 - 17:00, II dzień: 09:00 - 16:00)
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji, jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wykształcenie:
- Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
- Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
- Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
- Szkoła Coachingu Narzędziowego
- Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
- Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062