Szkolenie

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie online w tematyce sprzedaży. Celem szkolenia jest wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas, naszej oferty lub firmy
  • Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,,kłód”, które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
  • Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie


W efekcie szkolenia otrzymasz:

  • Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów
  • Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
  • Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
  • Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju
  • Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji, a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do pracowników, których zadaniem jest efektywna sprzedaż.

Program szkolenia

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

Osobowościowy test autoanalizy

,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa

Indywidualna informacja zwrotna

  • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej

Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie

  • zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • przekonywania
  • argumentowania
  • zapobiegania konfliktom
  • zapobiegania odmowie
  • reagowania na Konflikt
  • motywowania do zakupu
  • zamykania sprzedaży

MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
  2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
  3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Gry i manipulacje Klientów
  4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Ewaluacja szkolenia

Czas trwania

szkolenie online: 2 dni, 8:45 - 14:00
szkolenie stacjonarne:
I dzień: 10:00 - 17:00
II dzień: 09:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji, jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wykształcenie:

  • Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie
  • Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
  • Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
  • Szkoła Coachingu Narzędziowego
  • Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów)
  • Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 14 - 15 lutego 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 - 13 maja 2022
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-684 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Kraków 4 - 5 lipca 2022
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 28 - 29 października 2021
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1480 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie online - promocja
za zapisy minimum 8 dni przed wydarzeniem
980 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się
Szkolenie online
po okresie promocji
1180 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!