Od NIE do TAK w procesie sprzedaży.
O szkoleniu
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
Program szkolenia
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
-
Osobowościowy test autoanalizy
-
,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
-
Indywidualna informacja zwrotna
-
Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
-
Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
-
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
-
Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
-
Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
-
Podczas spotkania bezpośredniego
-
Podczas rozmowy telefonicznej
-
-
Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
-
zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
-
przekonywania
-
argumentowania
-
zapobiegania konfliktom
-
zapobiegania odmowie
-
reagowania na Konflikt
-
motywowania do zakupu
-
zamykania sprzedaży
-
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
-
Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
-
Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
-
Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
-
Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
-
Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
-
Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
-
Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
-
Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
-
Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
-
Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
-
Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
-
Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
-
Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
-
Podłoże obiekcji Klientów
-
Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
-
Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
-
Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
-
Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
-
Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
-
Gry i manipulacje Klientów
-
Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
-
Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
-
Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
-
Ewaluacja szkolenia
Prelegenci


Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:
- W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
- Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
- Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
- Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
- W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
- Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
- Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
- Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
- Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
- Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
- Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
- Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
- Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
- Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
- Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
- Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
- Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.
Wykształcenie:
1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga
4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery
5. Szkoła Coachingu Narzędziowego
6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
Weź udział
- - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
- Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
