Szkolenie

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży.

O szkoleniu

Cel szkolenia: Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży. Korzyści dla uczestników: - Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom - Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy - Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’ - Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie W efekcie szkolenia otrzymasz: - Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów. - Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów. - Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów. - Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju. - Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.

Program szkolenia

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY

  1. Osobowościowy test autoanalizy

  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa

  3. Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie

    • zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • przekonywania

    • argumentowania

    • zapobiegania konfliktom

    • zapobiegania odmowie

    • reagowania na Konflikt

    • motywowania do zakupu

    • zamykania sprzedaży

MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’

  1. Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)

  2. Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy

  3. Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów

  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’

  1. Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu

  2. Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów

  3. Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów

  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?

  1. Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży

  2. Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie

  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’

  1. Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta

  2. Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód

  3. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji

  4. Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’

  1. Podłoże obiekcji Klientów

  2. Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży

  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

  4. Scenki warsztatowe

MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  3. Gry i manipulacje Klientów

  4. Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  3. Ewaluacja szkolenia

Prelegenci

Cytat

Maciej Leszczyński

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży.
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Wybrane, zrealizowane projekty szkoleniowo-doradcze:

  • W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków.
  • Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta.
  • Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów.
  • Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów.
  • W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży.
  • Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad efektywnej sprzedaży przez telefon.
  • Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
  • Dla kupców sieci SPS HANDEL - ZIELONY MARKET prowadził szkolenie z technik zakupowo-negocjacyjnych.
  • Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menadżerów sprzedaży Toyota Bank Polska
  • Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej.
  • Korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy przygotowywał Kluczowych sprzedawców korporacji BEKO S.A. do negocjacji rocznych z Sieciami Handlowymi i Hurtowniami.
  • Podczas szkolenia dla pracowników EGMONT Polska wzmacniał ich pozycje w międzynarodowych negocjacjach z kluczowymi dostawcami.
  • Dla Managerów NOVARTIS prowadził szkolenie z zaawansowanych technik negocjacji.
  • Managerów SAD (wyłączny przedstawiciel Apple na Polskę) szkolił z technik negocjacji biznesowych.
  • Podczas cyklicznych sesji doskonalił umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych Menedżerów w projekcie Małopolskiej Akademii Menedżera.
  • Podczas szkolenia warsztatowego dla PIERRE FABRE wzmacniał pozycje kluczowych pracowników tej korporacji w negocjacjach z Ministerstwem Zdrowia i Hurtowniami Farmaceutycznymi.

Wykształcenie:

1. Wydział Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

2. Szkoła Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

3. Szkoła Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga

4. Szkolenie akredytacyjnege dla Trenerów Insights Discovery

5. Szkoła Coachingu Narzędziowego

6. Szkolenie akredytacyjne z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).

7. Szkoła Coachów ICF ACSTH z egzaminacją VCC.

Gdzie i kiedy

Wrocław 17 - 18 grudnia 2020
Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 16 - 17 listopada 2020
Hotel***** Radisson Blu

31-101 Kraków

Straszewskiego 17

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 22 - 23 października 2020
Conference Center - Ogrodowa 12

61-821 Poznań

Ogrodowa 12

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 września 2020
Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Łódź 3 - 4 sierpnia 2020
Hotel Focus

90-554 Łódź

Łąkowa 23/25

woj. łódzkie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1480 PLN
Cena zawiera:
  • - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Weź udział

Organizator

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!