Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Doskonalenie umiejętności przywództwa i motywowania zespołu oraz skutecznej komunikacji w zespole pracowników hotelu. Celem jest także nabycie umiejętności radzenia sobie z konfliktami w zespole obsługi gości i w całej organizacji, wykorzystanie konfliktów kreatywnie, nabyciu umiejętności delegowania zadań i odpowiedzialności w kontekście specyfiki pracy z gości w hotelu. Ważnym celem jest także podniesienie umiejętności wyznaczania celów dobrego organizowania pracy wszystkich członków zespołu od recepcji do personelu pomocniczego, pomaganiu zespołowi w pracy w zakresie zarzadzania sobą w czasie. Podniesienie szeroko rozumianych umiejętności r-przywódczych niezbędnych do zarzadzania w specyfice branży hotelarskiej - w tym budowanie kultury organizacji opartej na zaufaniu i współpracy i nastawieniu na potrzeby gości.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z gośćmi hotelu
  • poznają modele zarządzania firmą poprzez wsparcie zespołu
  • dowiedzą się też jak przygotować zespół pracowników do obsługi gości  w ramach polityki budowania relacji, dbania o lojalność gościa i podnoszeniu rentowności hotelu
  • nabędą umiejętności budowania sprawnego zespołu pracowników hotelu, odpowiedzialnego i współpracującego ze sobą ze świadomością dbałości o potrzeby gościa
  • będą potrafić przekazywać umiejętności obsługi gości swoim podwładnym, co przełoży się na lepszą obsługę gości
  • zyskają umiejętność motywowania zespołu , budowania relacji w zespole, podniesienia zaangażowania zespołu w pracę z gościem

 

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera
Kto powinien wziąć udział?

KADRA ZARZĄDZAJĄCA

Program szkolenia

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ wszystkich uczestników obsługi gościa ( kto jest postrzegany jako zespól w kontekście celów głównych w hotelu)
  • Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów głównych organizacji i hotelu. Specyfika identyfikacji celów zespołowych w branży hotelarskiej
  • Umiejętności pracy zespołowej. Kto jest w naszym zespole - „bezpośrednio i pośrednio”
  • Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  • Integracja zespołu w specyfice branży
  • Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  • Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów
  • Budowanie relacji w zespole

MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  • Komunikacja w zespole. Kontekst różnych zadań członków zespołu i wzajemnych ze sobą kontaktów - co z tego wynika
  • Zarządzanie konfliktem w zespole obsługującym gości bezpośrednio i pośrednio
  • Asertywność lidera

MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA, JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W HOTELU

MODUŁ IV. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - potrzeba, cecha, korzyść. Istotne kompetencje współpracy z innymi zespołami w firmie. Różne miejsca pracy członków zespołu i ich wzajemna zależność. Specyfika współpracy w obsłudze gości w hotelu

MODUŁ V. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
    
MODUŁ VI. METODY I STYLE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM 

  • Modele przywództwa /sytuacyjne, transakcyjne, transformacyjne itp./
  • Twój model przywództwa
  • Zadania lidera
  • Wsparcie na stanowisku pracy, obserwacja , trening „on the job”
  • Narzędzia i metody zarządzania zespołem
    • Myślenie pytaniami
    • Zaawansowana komunikacja
    • Rozmowa z pracownikiem
    • Motywacja pracownika
  • Tworzenie zespołu - zadania zespołu, wdrażanie do zadań, role zespołowe, typy osobowości pracowników. Odpowiednie przydzielanie zadań i odpowiedzialności w procesie obsługi gościa
  • Etapy rozwoju pracownika - różne poziomy odpowiedzialności i kompetencji pracowników
  • Delegowanie zadań - kiedy i jak delegować
  • Elementy coachingu i mentoring w zarządzaniu
  • Informacja zwrotna od gości. Jak stymulować , pozyskiwać te informacje i jak ją wykorzystać w budowaniu lojalności gościa i podnoszeniu poziomu kompetencji zespołu

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

ANDRZEJ ZABAWA

Trener AVENHANSEN

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!