O szkoleniu
Cel szkolenia:
Doskonalenie umiejętności przywództwa i motywowania zespołu oraz skutecznej komunikacji w zespole pracowników hotelu. Celem jest także nabycie umiejętności radzenia sobie z konfliktami w zespole obsługi gości i w całej organizacji, wykorzystanie konfliktów kreatywnie, nabyciu umiejętności delegowania zadań i odpowiedzialności w kontekście specyfiki pracy z gości w hotelu. Ważnym celem jest także podniesienie umiejętności wyznaczania celów dobrego organizowania pracy wszystkich członków zespołu od recepcji do personelu pomocniczego, pomaganiu zespołowi w pracy w zakresie zarzadzania sobą w czasie. Podniesienie szeroko rozumianych umiejętności r-przywódczych niezbędnych do zarzadzania w specyfice branży hotelarskiej - w tym budowanie kultury organizacji opartej na zaufaniu i współpracy i nastawieniu na potrzeby gości.
Uczestnicy na szkoleniu:
- nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z gośćmi hotelu
- poznają modele zarządzania firmą poprzez wsparcie zespołu
- dowiedzą się też jak przygotować zespół pracowników do obsługi gości w ramach polityki budowania relacji, dbania o lojalność gościa i podnoszeniu rentowności hotelu
- nabędą umiejętności budowania sprawnego zespołu pracowników hotelu, odpowiedzialnego i współpracującego ze sobą ze świadomością dbałości o potrzeby gościa
- będą potrafić przekazywać umiejętności obsługi gości swoim podwładnym, co przełoży się na lepszą obsługę gości
- zyskają umiejętność motywowania zespołu , budowania relacji w zespole, podniesienia zaangażowania zespołu w pracę z gościem
Najczęściej stosowane metody:
- dyskusja facylitowana
- praca w grupach
- studia przypadku
- odgrywanie scenek, nagrywanie
- opracowywanie rozwiązań
- mini wykład trenera
KADRA ZARZĄDZAJĄCA
Program szkolenia
MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA
- Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ wszystkich uczestników obsługi gościa ( kto jest postrzegany jako zespól w kontekście celów głównych w hotelu)
- Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów głównych organizacji i hotelu. Specyfika identyfikacji celów zespołowych w branży hotelarskiej
- Umiejętności pracy zespołowej. Kto jest w naszym zespole - „bezpośrednio i pośrednio”
- Świadomość pozytywów pracy zespołowej
- Integracja zespołu w specyfice branży
- Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
- Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów
- Budowanie relacji w zespole
MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ
- Komunikacja w zespole. Kontekst różnych zadań członków zespołu i wzajemnych ze sobą kontaktów - co z tego wynika
- Zarządzanie konfliktem w zespole obsługującym gości bezpośrednio i pośrednio
- Asertywność lidera
MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA, JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W HOTELU
MODUŁ IV. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - potrzeba, cecha, korzyść. Istotne kompetencje współpracy z innymi zespołami w firmie. Różne miejsca pracy członków zespołu i ich wzajemna zależność. Specyfika współpracy w obsłudze gości w hotelu
MODUŁ V. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
MODUŁ VI. METODY I STYLE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
- Modele przywództwa /sytuacyjne, transakcyjne, transformacyjne itp./
- Twój model przywództwa
- Zadania lidera
- Wsparcie na stanowisku pracy, obserwacja , trening „on the job”
- Narzędzia i metody zarządzania zespołem
- Myślenie pytaniami
- Zaawansowana komunikacja
- Rozmowa z pracownikiem
- Motywacja pracownika
- Tworzenie zespołu - zadania zespołu, wdrażanie do zadań, role zespołowe, typy osobowości pracowników. Odpowiednie przydzielanie zadań i odpowiedzialności w procesie obsługi gościa
- Etapy rozwoju pracownika - różne poziomy odpowiedzialności i kompetencji pracowników
- Delegowanie zadań - kiedy i jak delegować
- Elementy coachingu i mentoring w zarządzaniu
- Informacja zwrotna od gości. Jak stymulować , pozyskiwać te informacje i jak ją wykorzystać w budowaniu lojalności gościa i podnoszeniu poziomu kompetencji zespołu
Czas trwania
1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA
Prelegenci
ANDRZEJ ZABAWA
Trener AVENHANSEN
Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.
Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062