O szkoleniu
Trening menedżerski dla liderów chcących działać skutecznie w trudnych czasach i budować w zespole zaangażowanie na miarę obecnych wyzwań
To szkolenie da Ci nowy napęd do działania, wzmocni chęć podejmowania wyzwań, nauczy angażowania ludzi wokół wspólnych celów. Pokaże, jak budować i przewodzić zgranym zespołem. Pozwoli Ci udoskonalić w sobie cechy lidera.
Trening menedżerski podniesie świadomość Twoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, co w rezultacie da Ci narzędzia do pracy ze sobą.
Jeśli masz dość nudnych szkoleń z obszaru zarządzania sobą, a chcesz podkręcać i rozwijać nie tylko siebie, ale także swój zespół nieszablonowo, wyjdź poza ramy zwykłego menedżera! Trening menedżerski to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb.
Zrozumiesz mechanizmy motywacyjne i zaczniesz skuteczniej z nich korzystać:
- Styl zarządzania na zasadzie kija i marchewki to przeżytek. Podczas treningu poznasz zasady MOTYWACJI 3.0, dowiesz się, jak wzmacniać motywację wewnętrzną każdego ze współpracowników – to jedyny tak skuteczny sposób na stworzenie zgranego i zwycięskiego zespołu.
- Udoskonalisz umiejętność delegowania i monitorowania zadań przekazanych współpracownikom.
- Czy wiesz, jak podnieść zaangażowanie w zespole? Podczas Treningu Menedżerskiego nauczysz się, jak prowadzić rozmowy dopasowane do struktury osobowości i głównych motywatorów podwładnych.
- Wakacje w ciepłych krajach, czy karta na siłownię to tylko krótkotrwały i chwytliwy trick na utrzymanie motywacji. Poznaj sposoby motywacji dopasowane do sytuacji, zadania i współpracowników.
- Zacznij przekazywać zadania pracownikom z zastosowaniem motywujących narzędzi komunikacji. Jednorazowa inwestycja w trening da Ci wiedzę i narzędzia, które w rezultacie pozwolą Ci skasować manipulacyjne podejście.
Po szkoleniu – w ciągu 30 dni od jego zakończenia – możesz zamówić indywidualną konsultację z omówieniem wyników Twojego raportu DISC D3 w cenie z 25% rabatem!
Zastanawia Cię czasem, dlaczego Twoje słuszne racje i polecenia napotykają opór? Poznanie mechanizmów ujawnionych dzięki metodzie DISC D3 ułatwi Ci wykorzystanie najlepszych umiejętności i cech członków Twojego zespołu i budowanie współpracy. Dowiesz się jak:
- przydzielić zadania właściwym ludziom
- przeprowadzić rekrutację wewnętrzną i zewnętrzną, określającą cechy kandydata potrzebne na danym stanowisku
- wybrać, docenić lub awansować członka zespołu nie powodując zazdrości u innych
- określić ścieżkę kariery poszczególnych osób
Czy zdarzyło Ci się kogoś skrytykować lub pochwalić publicznie? Czy może myślisz, że zawsze pochwała na forum zespołu jest największym docenieniem? Podczas treningu dowiesz się, w jakich okolicznościach chwalić lub nie chwalić poszczególnych osób.
Trening menedżerski ułatwi Ci skuteczne stosowanie narzędzi zaawansowanej komunikacji:
Chcesz poznać metody i techniki wywierające pozytywny wpływ na członków zespołu?
- Trening menedżerski to szkolenie dla Ciebie wykorzystujące nowoczesne podejście do asertywności, które pozwoli Tobie i całemu zespołowi zbudować zdrowe relacje i łagodzić skutki konfliktów.
- Spotykasz się czasami z wrażeniem, że Twoje zachowanie niektóre osoby demotywuje i frustruje? Zmiana nastąpi, gdy tylko dostrzeżesz motywację wewnętrzną pracowników i zaczniesz poprawnie konstruować informację zwrotną.
- Konstruktywna krytyka jest możliwa bez agresji i stresu, a wzmocnienie Twojego teamu szybko nastąpi.
- Twoim celem jest zbudowanie odpowiedzialności i zaangażowania u podwładnych? Trening da Ci zestaw narzędzi, a także przykłady zastosowań i rozwiązania.
Mierzysz się z KPI i musisz konfrontować się ze skutkami stosowania tradycyjnych systemów ocen okresowych?
- Dowiedz się, jak uniknąć osądzania przy stosowaniu ocen okresowych i zamień je na komunikację pozytywną! To ona, a nie oceny okresowe buduje zaangażowanie pracowników.
- Ocenianie – nie, docenianie? Tak! Trening menedżerski pokazuje, jak wdrożyć nowoczesny system diagnozy pracowniczej i odróżnić motywację higieniczną od właściwiej.
Zapraszamy kadrę menedżerską, kierowników zespołów.
Program szkolenia
1. Motywacja jako klucz do osiągania sukcesów w praktyce, czyli co naprawdę działa motywująco – na tropie prawd i mitów:
- jakie są rodzaje motywacji i co z tego wynika dla praktyki menedżerskiej
- zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji
- strach i rywalizacja w zarządzaniu ludźmi a system motywacyjny
- siła różnych typów potrzeb i neutralizacja występujących pomiędzy nimi napięć
- prawdy i mity teorii potrzeb, czyli co zostało z A. Maslowa
- pieniądze a motywacja, czyli jak skutecznie motywować bez pieniędzy i jak niewłaściwie dawane pieniądze demotywują
- motywacja w rękach szefa, czyli czynniki motywujące i demotywujące w krótkim i długim okresie (dwuczynnikowy model motywacji F. Herzberga w praktyce)
- skąd się bierze i jak wpływa na zachowania pracowników satysfakcja z pracy
- jak dotrzeć do entuzjazmu, zaangażowania i kreatywności pracowników – reguły postępu wg Teresy Amabile i Stevena Kramera
- współczesne wyzwania motywacji pracowników, czyli zmierzch motywacji 2.0 na rzecz MOTYWACJI 3.0 (Richard M. Ryan i Edward L. Deci)
- podejście Job Crafting, czyli jak uzyskać zaangażowanie i efektywność pracowników na każdym stanowisku pracy
2. Jak skutecznie dopasować motywację i komunikaty do typu pracownika – na podstawie METODY DISC D3™:
- sposoby wykorzystania w zarządzaniu zespołem metod oceny potencjału i osobowości pracowników, a także ról zespołowych, wartości i bazowych przekonań
- wnioski wynikające z różnic w poszczególnych typach zachowania dotyczące: rodzajów motywacji, sposobów zachowania, komunikowania się i wchodzenia w relacje interpersonalne
- określenie profilu zachowań, podejścia do roli w zespole, wartości i przekonań szefa i pracownika jako skuteczne narzędzie zwiększające samoświadomość i umożliwiające dopasowanie metod wpływu szefa do preferencji podwładnego
3. Budowanie wizerunku i autorytetu szefa, czyli jak pozytywnie wpływać na zaangażowanie i efektywność zespołu:
- samospełniająca się przepowiednia, czyli praktyczne działanie Efektu Pigmaliona i Efektu Golema
- styl kierowania X kontra Y wg D. McGregora, czyli co może wyniknąć z tego, że „szef ma zawsze rację”
- rola szefa w budowaniu struktury komunikowania się grupy
- rozpoznanie dominującego stylu kierowania w organizacji – określenie głównych czynników motywacyjnych w systemie i prognoza zachowań pracowników
- jak stosować Zasadę Rosenthala & Jacobson do zwiększania efektywności i zaangażowania pracowników
4. Jak weryfikować pracę i motywująco przekazywać informację zwrotną nawet w sytuacji krytyki (czyli jak krytykować konstruktywnie):
- tworzenie pozytywnego informacyjnego sprzężenia zwrotnego
- pochwała i krytyka – jak je przekazywać by działały motywująco
- kara i wina kontra odpowiedzialność i zaangażowanie
- jak działania szefa mogą poprawiać lub pogarszać stopień świadomości, samodzielności i odpowiedzialności pracowników
5. Nowe – motywujące – podejście do systemu ocen okresowych:
- dysfunkcje tradycyjnych systemów ocen okresowych
- mechanizmy demotywacyjne występujące podczas realizacji procesu ocen okresowych w organizacjach
- w kierunku nowoczesnego – motywującego – podejścia, czyli system diagnozy pracowniczej w działaniu
6. Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu menedżerskiego.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci
Anna Podgórska
Założycielka i CEO Homo Creatore, menedżer i trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych Executive MBA ALK, certyfikowany doradca metod badania potencjału ludzi i zespołów: DISC D3, FRIS i HOGAN.
- Jako twórca strategii programowej znanej i cenionej i na rynku polskim firmy szkoleniowej, a także trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem jak mało kto zna od podszewki mechanizmy zarządzania, motywowania i komunikacji między ludźmi
- Posiada niezwykle bogate doświadczenie zawodowe jako specjalista, menedżer, wykładowca na studiach MBA w ALK i dyrektor (zarówno w biznesie od małych firm po największe korporacje finansowe, jak i kierownictwo jednostek samorządowych) oraz erudycyjną wiedzę, które potrafi przekazać w sposób łatwy, zrozumiały i z humorem
- Prowadząc szkolenie w niezwykle zaangażowany sposób, płynnie wiąże wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami, a także z przykładami z życia uczestników i ich organizacji, czyniąc dla nich najtrudniejsze kwestie ciekawymi i zrozumiałymi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Nazwa firmy: HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
- Ulica i nr: Puławska 457
- Kod pocztowy: 02-844
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5211027808