Trening menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem
O szkoleniu
To szkolenie da Ci nowy napęd do działania, wzmocni chęć podejmowania wyzwań, nauczy angażowania ludzi wokół wspólnych celów. Pokaże, jak budować i przewodzić zgranym zespołem. Pozwoli Ci udoskonalić w sobie cechy lidera.
Trening menedżerski podniesie świadomość Twoich mocnych stron i obszarów do rozwoju i da Ci narzędzia do pracy ze sobą.
Jeśli masz dość nudnych szkoleń z obszaru zarządzania sobą a chcesz podkręcać i rozwijać siebie oraz swój zespół nieszablonowo, wyjdź poza ramy zwykłego menedżera! Trening menedżerski to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb.
Zrozumiesz mechanizmy motywacyjne i zaczniesz skuteczniej z nich korzystać:
- Styl zarządzania na zasadzie kija i marchewki to przeżytek. Podczas treningu poznasz zasady MOTYWACJI 3.0, dowiesz się, jak wzmacniać motywację wewnętrzną każdego ze współpracowników – to jedyny tak skuteczny sposób na stworzenie zgranego i zwycięskiego zespołu.
- Udoskonalisz umiejętność delegowania i monitorowania zadań przekazanych współpracownikom.
- Czy wiesz, jak podnieść zaangażowanie w zespole? Podczas Treningu Menedżerskiego nauczysz się, jak prowadzić rozmowy dopasowane do struktury osobowości i głównych motywatorów podwładnych.
- Wakacje w ciepłych krajach, czy karta na siłownię to tylko krótkotrwały i chwytliwy trick na utrzymanie motywacji. Poznaj sposoby motywacji dopasowane do sytuacji, zadania i współpracowników.
- Zacznij przekazywać zadania pracownikom z zastosowaniem motywujących narzędzi komunikacji. Jednorazowa inwestycja w trening da Ci wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci skasować manipulacyjne podejście.
Zapraszamy kadrę menedżerską, kierowników zespołów,.
Program szkolenia
1. Motywacja jako klucz do osiągania sukcesów, czyli co naprawdę działa motywująco – na tropie prawd i mitów:
- jakie są rodzaje motywacji i co z tego wynika dla praktyki menedżerskiej
- zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji
- siła różnych typów potrzeb i neutralizacja występujących pomiędzy nimi napięć
- prawdy i mity teorii potrzeb, czyli co zostało z A. Maslowa
- pieniądze a motywacja, czyli jak skutecznie motywować bez pieniędzy i jak niewłaściwie dawane pieniądze demotywują
- motywacja w rękach szefa, czyli czynniki motywujące i demotywujące w krótkim i długim okresie (dwuczynnikowy model motywacji F. Herzberga w praktyce)
- skąd się bierze i jak wpływa na zachowania pracowników satysfakcja z pracy
- jak dotrzeć do entuzjazmu i zaangażowania pracowników
- współczesne wyzwania motywacji pracowników, czyli zmierzch motywacji 2.0 na rzecz MOTYWACJI 3.0 – Richard M. Ryan i Edward L. Deci
- strach i rywalizacja w zarządzaniu ludźmi a system motywacyjny
2. Jak skutecznie dopasować motywację i komunikaty do typu pracownika – na podstawie METODY DISC D3™:
- sposoby wykorzystania w zarządzaniu zespołem metod oceny potencjału i osobowości pracowników a także ról zespołowych, wartości i bazowych przekonań
- wnioski wynikające z różnic w poszczególnych typach zachowania dotyczące: rodzajów motywacji, sposobów zachowania, komunikowania się i wchodzenia w relacje interpersonalne
- określenie profilu zachowań, podejścia do roli w zespole, wartości i przekonań szefa i pracownika jako skuteczne narzędzie zwiększające samoświadomość i umożliwiające dopasowanie metod wpływu szefa do preferencji podwładnego
3. Budowanie wizerunku i autorytetu szefa, czyli jak pozytywnie wpływać na zaangażowanie i efektywność zespołu:
- samospełniająca się przepowiednia, czyli praktyczne działanie Efektu Pigmaliona i Efektu Golema
- styl kierowania X kontra Y, czyli co może wyniknąć z tego, że „szef ma zawsze rację”
- rola szefa w budowaniu struktury komunikowania się grupy
- rozpoznanie dominującego stylu kierowania w organizacji – określenie głównych czynników motywacyjnych w systemie i prognoza zachowań pracowników
- jak stosować Zasadę Rosenthala & Jacobson do zwiększania efektywności i zaangażowania pracowników
4. Jak weryfikować pracę i motywująco przekazywać informację zwrotną nawet w sytuacji krytyki (czyli jak krytykować konstruktywnie):
- tworzenie pozytywnego informacyjnego sprzężenia zwrotnego
- pochwała i krytyka – jak je przekazywać by działały motywująco
- kara i wina kontra odpowiedzialność i zaangażowanie
- jak działania szefa mogą poprawiać lub pogarszać stopień świadomości, samodzielności i odpowiedzialności pracowników
5. Nowe – motywujące – podejście do systemu ocen okresowych:
- dysfunkcje tradycyjnych systemów ocen okresowych
- mechanizmy demotywacyjne występujące podczas realizacji procesu ocen okresowych w organizacjach
- w kierunku nowoczesnego – motywującego – podejścia, czyli system diagnozy pracowniczej w działaniu
6. Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu menedżerskiego.
Czas trwania
Prelegenci


Anna Podgórska
Założycielka i CEO Homo Creatore, menedżer i trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych Executive MBA ALK, certyfikowany doradca metod badania potencjału ludzi i zespołów: DISC D3, FRIS i HOGAN.
Weź udział
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- lista literatury dodatkowej poszkoleniowy, e-mentoring z trenerem i weryfikacja zadania wdrożeniowego, prawo do nielimitowanego powtarzania tego szkolenia przez uczestnika w ramach follow-up za kwotę tylko 100 zł netto
- Rozwiń
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
