Firma została założona w lutym 2000 roku przez Annę Mikołajewską – menedżera z wieloletnią praktyką w administracji i biznesie, z wykształcenia specjalistę organizacji i zarządzania, absolwentkę Wydziału Zarządzania UW.
Pi...
erwszy rok został przeznaczony na zbudowanie podstaw rozwoju firmy, czyli stworzenie warunków lokalowych, wdrożenie pierwszych programów szkoleniowych, upowszechnianie marki i nawiązanie współpracy z ok. 100 klientami – głównie z sektora firm małych i mikro oraz średnich.
Z założenia firma miała się zajmować szkoleniami w zakresie miękkich umiejętności biznesowych, czyli doskonaleniem kompetencji osobistych – psychologicznych i społecznych pracowników na różnych szczeblach organizacji oraz upowszechniać etyczne zasady prowadzenia biznesu.
Metodyczna praca dała efekty w postaci dynamicznego wzrostu obrotów i potencjału firmy, rozwoju oferty programowej firmy, której marka zaczęła być rozpoznawalna na rynku i stała się partnerem godnym współpracy również dla dużych firm oraz koncernów z zagranicznym rodowodem. Firma dopracowała się również skutecznej strategii marketingowej opartej na alternatywnym wykorzystaniu internetu oraz poleceniach ze strony zadowolonych klientów, a także postawieniu na szkolenia otwarte, które stały się lokomotywą dla szkoleń zamkniętych.
Nawiązana została również współpraca z kolejnymi trenerami. Powiodły się zamierzenia założycielki, by zbudować stabilny zespół trenerów-specjalistów posiadających wysokie kompetencje merytoryczne i doświadczenie praktyczne, cechujących się dodatkowo silną indywidualnością zdolną inspirować i angażować uczestników szkoleń.
Oferta powiększyła się do kilkunastu tematów. Nastąpiły inwestycje w standard zaplecza szkoleniowego – uruchomiono salę szkoleniową i biura przy ul. Żurawiej, blisko Dworca Centralnego, co jest istotne dla uczestników przyjeżdżających spoza Warszawy, stanowiących ok. 50 % klientów.
Ugruntowana została zdobyta na rynku pozycja i marka oraz ustabilizowana kadra trenerów-doradców a także powiększona oferta programowa. W roku 2004 Ośrodek HOMO CREATORE został wpisany do ewidencji niepublicznych placówek oświaty pozaszkolnej i uzyskał z Urzędu Patentowego potwierdzenie zgłoszenia wniosku w sprawie ochrony znaku towarowego – w ten sposób proces tworzenia marki uzyskał swoje formalne ramy.
Firma prowadzi już drugi (od X 2005 r.) cykl szkoleń dofinansowanych z EFS, co potwierdza wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny ośrodka.
Specjaliści ośrodka doradzają również w zakresie problemów organizacyjnych i personalnych, szczególnie firmom małym i średnim, nad którymi sprawują opiekę merytoryczną.
Kadra specjalistów posiada certyfikaty i doświadczenie w stosowaniu niezwykle przydatnych w doradztwie metod, w tym - ustawień systemowych i Thomas International Management System, a także NLP.
Firma została założona w lutym 2000 roku przez Annę Mikołajewską – menedżera z wieloletnią praktyką w administracji i biznesie, z wykształcenia specjalistę organizacji i zarządzania, absolwentkę Wydziału Zarządzania UW.
Pierwszy rok został przeznaczony na zbudowanie podstaw rozwoju firmy, czyli stworzenie warunków lokalowych, wdrożenie pierwszych programów szkoleniowych, upowszechnianie marki i nawiązanie współpracy z ok. 100 klientami – głównie z sektora firm małych i mikro oraz średnich.
Z założenia firma miała się zajmować szkoleniami w zakresie miękkich umiejętności biznesowych, czyli doskonaleniem kompetencji osobistych – psychologicznych i społecznych pracowników na różnych szczeblach organizacji oraz upowszechniać etyczne zasady prowadzenia biznesu.
Metodyczna praca dała efekty w postaci dynamicznego wzrostu obrotów i potencjału firmy, rozwoju oferty programowej firmy, której marka zaczęła być rozpoznawalna na rynku i stała się partnerem godnym współpracy również dla dużych firm oraz koncernów z zagranicznym rodowodem. Firma dopracowała się również skutecznej strategii marketingowej opartej na alternatywnym wykorzystaniu internetu oraz poleceniach ze strony zadowolonych klientów, a także postawieniu na szkolenia otwarte, które stały się lokomotywą dla szkoleń zamkniętych.
Nawiązana została również współpraca z kolejnymi trenerami. Powiodły się zamierzenia założycielki, by zbudować stabilny zespół trenerów-specjalistów posiadających wysokie kompetencje merytoryczne i doświadczenie praktyczne, cechujących się dodatkowo silną indywidualnością zdolną inspirować i angażować uczestników szkoleń.
Oferta powiększyła się do kilkunastu tematów. Nastąpiły inwestycje w standard zaplecza szkoleniowego – uruchomiono salę szkoleniową i biura przy ul. Żurawiej, blisko Dworca Centralnego, co jest istotne dla uczestników przyjeżdżających spoza Warszawy, stanowiących ok. 50 % klientów.
Ugruntowana została zdobyta na rynku pozycja i marka oraz ustabilizowana kadra trenerów-doradców a także powiększona oferta programowa. W roku 2004 Ośrodek HOMO CREATORE został wpisany do ewidencji niepublicznych placówek oświaty pozaszkolnej i uzyskał z Urzędu Patentowego potwierdzenie zgłoszenia wniosku w sprawie ochrony znaku towarowego – w ten sposób proces tworzenia marki uzyskał swoje formalne ramy.
Firma prowadzi już drugi (od X 2005 r.) cykl szkoleń dofinansowanych z EFS, co potwierdza wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny ośrodka.
Specjaliści ośrodka doradzają również w zakresie problemów organizacyjnych i personalnych, szczególnie firmom małym i średnim, nad którymi sprawują opiekę merytoryczną.
Kadra specjalistów posiada certyfikaty i doświadczenie w stosowaniu niezwykle przydatnych w doradztwie metod, w tym - ustawień systemowych i Thomas International Management System, a także NLP.
HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych: 8
Napisz do: HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
Możesz też się z nami skontaktować pod numerem telefonu:
789 059 787.
Powołaj się na serwis eventis.pl