Zajęcia rewalidacyjne dla uczniów w spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej

O szkoleniu

Cele szkolenia

  • zapoznanie uczestników z podstawami prawnymi organizacji kształcenia specjalnego, w tym zajęć rewalidacyjnych, dla ucznia ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej;
  • rozpoznanie indywidulnych potrzeb i możliwości psychofizycznych ucznia ze spektrum autyzmu jako podstawa opracowania programu zajęć rewalidacyjnych;
  • opracowanie wzorcowych programów zajęć rewalidacyjnych;
  • przedstawienie zasad prowadzenia dokumentacji zajęć rewalidacyjnych;
  • prezentacja wybranych metod pracy na zajęciach rewalidacyjnych z uczniem ze spektrum autyzmu.
Dlaczego warto wziąć udział?

Efekty szkolenia

po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

  • umiał wskazać akty prawne regulujące organizację kształcenia specjalnego dla ucznia ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej;
  • potrafił rozpoznać indywidualne potrzeby i możliwości psychofizyczne ucznia ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej;
  • potrafił opracować program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu;
  • znał zasady prowadzenia dokumentacji zajęć rewalidacyjnych;
  • znał wybrane metody pracy na zajęciach rewalidacyjnych z uczniem ze spektrum autyzmu.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa:

  • nauczyciele szkół ogólnodostępnych, zainteresowani nauczyciele, terapeuci, rodzice

Program szkolenia

Zakres tematyczny

  • Podstawy prawne organizacji kształcenia specjalnego dla ucznia ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej.
  • Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej.
  • Opracowanie programu zajęć rewalidacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu.
  • Prowadzenie dokumentacji zajęć rewalidacyjnych z uczniem ze spektrum autyzmu.
  • Metodyka pracy rewalidacyjnej z uczniem ze spektrum autyzmu.

Czas trwania

10h

Prelegenci

Iwona Skrzypczyk-Gałkowska – doktor nauk humanistycznych, nauczyciel języka polskiego, oligofrenopedagog, specjalista w zakresie pracy z uczniami ze spektrum autyzmu, wykładowca akademicki, doradca metodyczny z 15-letnim stażem, trener TUS. Autorka książki metodycznej, redaktorka książek naukowych, licznych artykułów naukowych, metodycznych i popularyzatorskich, programu nauczania oraz opracowań edukacyjnych w tekście łatwym do czytania i rozumienia.

Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół metodyki nauczania języka polskiego oraz metodyki nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, głównie w zakresie szeroko pojętego dostosowania wymagań edukacyjnych, form, metod i sposobów pracy do indywidualnych potrzeb ucznia ze spektrum autyzmu.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
340
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Fundacja SYNAPSIS
02-085 Warszawa
Ondraszka 3
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Fundacja SYNAPSIS
02-085 Warszawa Ondraszka 3
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!