O szkoleniu
W związku z kryzysem na rynku pracy wywołanym ogłoszoną przez WHO pandemią pojawiło się wyzwanie w postaci luk kadrowych, nadmiaru i przeładowania pracą. Wielu pracowników korzysta z różnych form pracy w niepełnym wymiarze, z domu, godząc pracę np. z opieką nad dziećmi. Pracownicy, którzy zostali w biurach mają także utrudnioną sytuację, ponieważ niejednokrotnie spada na nich odpowiedzialność realizacji zadań za nieobecnych kolegów. Często również w atmosferze silnego stresu i energetycznego wypalenia.
Nie jest tajemnicą, że ‘korzystanie z energetycznych rezerw” jest niezwykle krótkoterminową strategią. W czasach kryzysu nabiera to dodatkowego znaczenia. Nieodzownym elementem zarządzania kryzysowego jest ponadprzeciętna ilość wydatkowanej energii.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- mniejsze koszty pracy
- wzrost zysków
- lepsza kondycja zdrowotna pracowników
- lepszy balans praca/życie prywatne
- lepsza wydajność pracy przy minimalnym zużyciu energii
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- wyższa satysfakcja z pracy
- więcej czasu na pasje, hobby, relacje z ludźmi, rozwój
- inwestycja w zdrowie
- umiejętność wykorzystania potencjału własnego mózgu
- wzrost kreatywności
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- wyższe zaangażowanie i satysfakcja pracowników
- wzrost zysków
- spadek ilości zwolnień lekarskich wśród pracowników
Szkolenie adresujemy do wszystkich osób, który chcą poprawić zarządzanie swoją energią oraz swoją efektywnością.
Program szkolenia
1. Jakie są rezultaty nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
- Badania Ericsona
- Badania Towers Perrin
- Harvard Health Study
- Badania BRAC Williama Dement i Nathaniela Kleitman.
- SMILE
2. Czym jest dobowy bilans energetyczny:
- Co go osłabia?
- Co wzmacnia?
- Jak zachować energetyczną równowagę, tak by mieć siłę i mobilizację w pracy.
3. Jak zarządzać energią na poziomie fizycznym, organizmu.
4. W jaki sposób zarządzić emocjami.
5. Czym jest energia umysłowa i jakie są jej żródła.
6. Na czym polega bilans energii psychicznej oraz w jaki sposób wzmocnić mózg w intensywnej pracy.
Czas trwania
Prelegenci
ANNA KAZAKOW
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska . Mówca motywacyjny i inspiracyjny.
ANNA BOSAK
Psycholog, doświadczony trener, coach akredytowany przez ICC, ekspert programów rozwojowych dla pracowników i kadry kierowniczej. Jej pasją jest odkrywanie oraz uwalnianie potencjału jednostek i zespołów. Prowadzi inicjatywy wdrażające Lean Management do organizacji. Angażuje pracowników w codzienne usprawnienia. W pracy korzysta głównie z metod pracy na postawach.
Z dużym sukcesem wprowadzała zmiany w standardach obsługi klienta oraz efektywności procesów za pomocą treningu i wdrażania wzorców komunikacji. Odegrała kluczową rolę w zaprojektowaniu programów zawierających zmianę kultury organizacyjnej i change management.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108