Artykuły, poradniki, newsy
Chcesz dowiedzieć się więcej o aktualnych trendach branżowych i wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami, menedżerami i pracownikami? Zapoznaj się z listą naszych artykułów, raportów, poradników i newsów dotyczących zarządzania, rozwoju osobistego i zawodowego oraz rynku szkoleń, kursów, konferencji i kongresów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o aktualnych trendach branżowych i wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami, menedżerami i pracownikami? Zapoznaj się z listą naszych artykułów, raportów, poradników i newsów dotyczących zarządzania, rozwoju osobistego i zawodowego oraz rynku szkoleń, kursów, konferencji i kongresów.
Artykuły, poradniki, newsy
Trudny klient – mit, etykieta czy rzeczywistość?
Kim jest trudny klient i jak skutecznie pracować z wymagającymi klientami. Poznaj praktyczne strategie, typy trudnych klientów i sposoby pracy z nimi. Sprawdź jak rozwijać umiejętność obsługi klienta i odporność.
Czytaj więcej
Dział zakupów w firmie: kompetencje, technologia i odpowiedzialność
Rola działu zakupów w firmie zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. To już nie tylko obszar negocjacji i kontroli kosztów, ale strategiczny partner biznesu – wykorzystujący dane, technologię i zasady odpowiedzialnego rozwoju.
Czytaj więcej
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie – jak robić to efektywnie?
Odpowiednie zarządzanie zapasami i zaopatrzeniem ma bezpośredni wpływ nie tylko na płynność operacyjną firmy, ale także na jej zdolność do spełniania oczekiwań klientów oraz osiągania konkurencyjności na rynku.
Czytaj więcej
Video marketing – czym jest i jak zacząć go wykorzystywać?
Badania pokazują, że treści video doskonale angażują, dobrze przekazują emocje i pozwalają budować relację z odbiorcą. Jak zacząć wykorzystywać video marketing w firmie? Od czego zacząć tworzenia strategii video?
Czytaj więcej
Jaki monitor wybrać do prowadzenia szkoleń przez internet?
Praca szkoleniowca online wymaga wiedzy i umiejętności przekazywania treści, ale też odpowiedniego zaplecza technicznego. Jedną z kluczowych ról odgrywa monitor, decydując o komforcie prowadzenia zajęć. Jaki monitor wybrać?
Czytaj więcej
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych - zasady
Występowanie publiczne i prezentacje to nieodłączna część warsztatu współczesnych przywódców i menedżerów. Jak przygotować się do wystąpienia publicznego? Jak zainteresować, zaangażować i porwać tłum prowadząc prezentacje?
Czytaj więcej
Czas pracy: zasady, systemy, planowanie i rozliczanie
Czas pracy to jedno z najważniejszych zagadnień w zarządzaniu personelem, a znajomość obowiązujących przepisów, norm czasu pracy, systemów rozliczeń oraz metod ewidencji jest niezbędna do prawidłowego działania firmy.
Czytaj więcej
Brygadzista – kto to jest brygadzista, jaki ma zakres obowiązków i ile zarabia?
Brygadzista to popularne stanowisko w budownictwie czy produkcji. Dowiedz się kim jest brygadzista, na czym polega jego rola i jaki jest zakres obowiązków. Poznaj zarobki brygadzistów pracujących w różnych branżach w Polsce.
Czytaj więcej
Komunikacja wewnętrzna w firmie - jak nią sprawnie zarządzać?
Komunikacja wewnętrzna zapewnia zorganizowany przepływ informacji w firmie, buduje zaangażowanie, poczucie przynależności i pozytywnie wpływa na lojalność pracowników. Sprawdź jak wdrożyć skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie?
Czytaj więcej
Jak skutecznie delegować zadania w pracy menedżera?
Dowiedz się na czym polega skuteczne delegowanie zadań i obowiązków. Poznaj szkolenia, z którymi rozwiniesz umiejętność delegowania zadań i zwiększysz efektywność swojej pracy menedżerskiej.
Czytaj więcej
Sekretarka: poznaj zawód, obowiązki sekretarki i zasady prowadzenia sekretariatu
Poznaj zawód sekretarki – obowiązki, wymagane umiejętności i zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu. Sprawdź zarobki, etykietę w sekretariacie i perspektywy rozwoju kariery w zawodzie sekretarka.
Czytaj więcej
Jakie kompetencje będą cenione w przyszłości przez pracodawców?
Raport „Future of Jobs Report 2025” wskazuje, że rynek pracy zaczyna wchodzić w erę tzw. uczenia się przez całe życie (lifelong learning). Jakie kompetencje będą odgrywać wiodącą rolę i jak budować kompetencje przyszłości?
Czytaj więcej
Czy warto zostać technikiem administracji, co daje ten kierunek?
Technik administracji to popularny kierunek dla osób chcących podjąć pracę w administracji biurowej. Wymaga ona znajomości zagadnień związanych z organizacją pracy biura, obsługą dokumentów, jak i podstaw prawa administracyjnego.
Czytaj więcej
Język żyrafy, język szakala – czym są i jak komunikować się bez przemocy
Zastanawiasz się czym są język żyrafy i język szakala oraz jak wpływają na relacje? Poznaj podstawowe założenia koncepcji Porozumienie Bez Przemocy (NVC) oraz jak język żyrafy może pomóc budować relacje w życiu prywatnym i zawodowym.
Czytaj więcej
Inkluzywność w biznesie: dlaczego jest kluczowa i jak ją budować w organizacji?
Inkluzywność coraz częściej pojawia się w dyskusjach o zarządzaniu zespołami i kulturze organizacyjnej. Czym jest jednak ikluzywność, czym różni się od różnorodności oraz jak budować ją w organizacji?
Czytaj więcej
Style zarządzania w codziennej pracy menedżera
Poznaj różne style zarządzania, ich zalety i ograniczenia oraz wskazówki jak świadomie rozwijać swój własny styl zarządzania, który pozwoli Ci osiągać lepsze wyniki, ale także budować zespół, który chętnie współpracuje i rozwija się razem z menedżere
Czytaj więcej