Artykuły, poradniki, newsy

Chcesz dowiedzieć się więcej o aktualnych trendach branżowych i wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami, menedżerami i pracownikami? Zapoznaj się z listą naszych artykułów, raportów, poradników i newsów dotyczących zarządzania, rozwoju osobistego i zawodowego oraz rynku szkoleń, kursów, konferencji i kongresów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o aktualnych trendach branżowych i wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami, menedżerami i pracownikami? Zapoznaj się z listą naszych artykułów, raportów, poradników i newsów dotyczących zarządzania, rozwoju osobistego i zawodowego oraz rynku szkoleń, kursów, konferencji i kongresów.

artykuły
Przewiń do listy artykułów
Bądź na bieżąco

Artykuły, poradniki, newsy

Wypalenie zawodowe: jego objawy, przyczyny, skutki i jak sobie z nim radzić?
28 lutego 2024
Wypalenie zawodowe: jego objawy, przyczyny, skutki i jak sobie z nim radzić?

Coraz więcej osób zmaga się z wypaleniem zawodowym, które przynosi poważne konsekwencje dla naszego zdrowia i życia zawodowego. Dowiedz się jak rozpoznać wypalenie i odróżnić je od zmęczenia oraz jak sobie z nim radzić?

Czytaj więcej
Podróże jako forma rozwoju osobistego i zawodowego – najlepsze szkolenia i kursy z branży turystycznej
27 lutego 2024
Podróże jako forma rozwoju osobistego i zawodowego – najlepsze szkolenia i kursy z branży turystycznej

Podróże od dawna fascynują ludzi z różnych miejsc i kultur. Oferują nie tylko możliwość odkrywania nowych miejsc, ale są też doskonałym narzędziem stymulującym rozwój osobisty i zawodowy.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać pozycjonowanie lokalne w promocji firmy?
26 lutego 2024
Jak wykorzystać pozycjonowanie lokalne w promocji firmy?

Pozycjonowanie lokalne to specjalny tym pozycjonowania skierowanego do biznesów działających lokalnie, na terenie danej miejscowości, a nawet dzielnicy miasta. Dowiedz się czym jest i jak je prowadzić?

Czytaj więcej
Budowa własnego obiektu eventowego: kryteria, które warto rozważyć
26 lutego 2024
Budowa własnego obiektu eventowego: kryteria, które warto rozważyć

Obiekty eventowe, nawet tymczasowe, muszą spełniać normy techniczne i być konstruowane w zgodzie z przepisami prawa budowlanego. Warto dowiedzieć się jak efektywnie i w zgodzie z przepisami budować obiekty eventowe.

Czytaj więcej
Komunikacja wewnętrzna w firmie - jak nią sprawnie zarządzać?
26 lutego 2024
Komunikacja wewnętrzna w firmie - jak nią sprawnie zarządzać?

Komunikacja wewnętrzna zapewnia zorganizowany przepływ informacji w firmie, buduje zaangażowanie, poczucie przynależności i pozytywnie wpływa na lojalność pracowników. Sprawdź jak wdrożyć skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie?

Czytaj więcej
Jak wdrożyć nowego pracownika? 6 najważniejszych zasad
20 lutego 2024
Jak wdrożyć nowego pracownika? 6 najważniejszych zasad

Konkurencyjny rynek pracy wymaga od firm nie tylko znajdowania talentów, ale też ich efektywnego wdrażania i zatrzymywania. Pomóc w tym może dobrze zorganizowany proces onboardingowy.

Czytaj więcej
Technologie budowania stron internetowych. Co jest na topie?
20 lutego 2024
Technologie budowania stron internetowych. Co jest na topie?

Technologie używane do tworzenia nowoczesnych stron zmieniają się wraz z rosnącymi oczekiwaniami użytkowników oraz zmieniającymi się standardami w internecie. Sprawdź jakie technologie są obecnie na topie.

Czytaj więcej
Fintech - co to jest? Kiedy z niego korzystamy?
15 lutego 2024
Fintech - co to jest? Kiedy z niego korzystamy?

Fintech, czyli technologie finansowe, rewolucjonizują sposób, w jaki świadczone są usługi finansowe. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Zobacz w jaki sposób FinTech wpływa na codzienne życie.

Czytaj więcej
Czym jest ESG i jak wpływa na działalność firm i organizacji?
14 lutego 2024
Czym jest ESG i jak wpływa na działalność firm i organizacji?

Termin ESG stał się w ostatnich latach jednym z najczęściej dyskutowanych w świecie biznesu oraz administracji publicznej. Warto dowiedzieć się czym jest ESG, jak wypływa na biznes, jak wyznaczać i raportować spełnienie celów ESG.

Czytaj więcej
Kosztorysowanie w budownictwie: podstawy i metody
31 stycznia 2024
Kosztorysowanie w budownictwie: podstawy i metody

Kosztorysowanie robót budowlanych to złożony i niezwykle ważny etap w każdym dużym projekcie budowlanym. Na czym polega kosztorysowanie, jakie są techniki i narzędzia wspierające przygotowanie kosztorysu?

Czytaj więcej
Nowa praca po nowym roku? Te branże rozwijają się najszybciej!
31 stycznia 2024
Nowa praca po nowym roku? Te branże rozwijają się najszybciej!

Nowy rok to okazja, aby zastanowić się nad zawodową przyszłością i zmienić ja na lepsze. Jakimi branżami warto się zainteresować? W jakich zawodach obserwowane jest zapotrzebowanie na pracowników?

Czytaj więcej
Jaki serwis Apple? Autoryzowany vs. Pogwarancyjny
30 stycznia 2024
Jaki serwis Apple? Autoryzowany vs. Pogwarancyjny

Sprzęt elektroniczny pozwala zadbać o naszą produktywność. Nawet sprzęt uznanych marek, takich jak Apple, potrzebuje czasami serwisu. Z jakiego skorzystać? Autoryzowanego czy pogwarancyjnego?

Czytaj więcej
Jak przekazać gratulacje z okazji awansu?
29 stycznia 2024
Jak przekazać gratulacje z okazji awansu?

Uzyskanie awansu to ważny moment w karierze zawodowej. Warto wykorzystać go, aby pogratulować i złożyć życzenia awansującej osobie. Jak to zrobić ze smakiem?

Czytaj więcej
Czym jest e-learning i jakie korzyści czerpią z niego firmy?
26 stycznia 2024
Czym jest e-learning i jakie korzyści czerpią z niego firmy?

Platformy e-learningowe oferują nowe możliwości w zakresie edukacji i rozwoju zawodowego. Łączą one w sobie możliwość dostarczania wiedzy w atrakcyjny dla obiorcy sposób z efektywnością kosztową.

Czytaj więcej
eKursy – czy to dobry pomysł na prezent? Jak wybrać odpowiedni
25 stycznia 2024
eKursy – czy to dobry pomysł na prezent? Jak wybrać odpowiedni

W erze cyfrowej, gdzie technologia jest nieodłącznym elementem naszego życia, e-kursy zyskują na popularności jako innowacyjna forma edukacji. Warto dowiedzieć się o nich więcej.

Czytaj więcej
Customer Experience (CX): Budowanie Pozytywnych Doświadczeń Klientów
16 stycznia 2024
Customer Experience (CX): Budowanie Pozytywnych Doświadczeń Klientów

Coraz więcej firm rozumie, że pozytywne doświadczenia klientów mają kluczowy wpływ na wysokość sprzedaży i sukces rynkowy. Jak jednak budować dobry CX, czyli Customer Experience?

Czytaj więcej
Newsletter

Zostaw e-mail, aby otrzymywać powiadomienia o nowych wydarzeniach opublikowanych w naszym serwisie.