O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 680,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Cele i korzyści
W sposób jak najbardziej praktyczny przedstawienie:
• rekomendowanych przez UZP głównych zagadnień związanych z przygotowaniem, wszczęciem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w kontekście specyfiki branży IT
• regulacji prawnych dotyczących procesu zakupowego
• obowiązków i uprawnień po stronie zamawiającego w zakresie przygotowania, wszczęcia i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
• postrzegania konkurencyjności podmiotowej i przedmiotowej w branży informatycznej
• wykorzystania narzędzi dostępnych w systemie zamówień publicznych
• aktualnej linii orzeczniczej
Adresaci
Szkolenie adresowane jest w szczególności do osób, które po stronie zamawiającego odpowiedzialne są za przygotowanie dokumentów zamówienia, w tym opisanie przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości zamówienia, określenie kryteriów podmiotowych, kryteriów selekcji, oceny ofert.
Program szkolenia
1. Specyfika rynku IT
2. Znaczenie rekomendacji UZP w zakresie zamówień publicznych na dostawy lub usługi informatyczne i ich moc sprawcza
3. Potrzeby jako wyznacznik cech przedmiotu zamówienia; rekomendowane podejście do analizy potrzeb i wymagań
4. Wstępne konsultacje rynkowe
5. Zamówienie udzielanie w częściach lub powody niedzielenia zamówienia IT
6. Prawidłowy według rekomendacji opis przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń komputerowych - zasady opisu według obowiązujących regulacji
7. Wykorzystanie w opisie benchmarków
8. Zamawianie urządzeń komputerowych z licencjami lub bez licencji
9. Zapisy niedopuszczalne i możliwości odstępstwa od rekomendacji
10. Najważniejsze aspekty udzielania zamówień publicznych na zakup: urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz elementów systemów komunikacji wizualnej - digital signage
11. Praktyczne wskazówki dotyczące formułowania zapisów w dokumentacji zamówienia
12. Rekomendowane wymagania (podstawowe, opcjonalne) dotyczące poszczególnych elementów składowych urządzeń
13. Rekomendowana checklista zagadnień przed wszczęciem postępowania na zakup systemu informatycznego
14. Zakres świadczeń zamówienia na zakup systemu informatycznego
15. Definiowanie pojęć w projekcie postanowień umownych
16. Opisanie wymaganych uprawnień do korzystania z systemów informatycznych
17. Rekomendowane tryby udzielenia zamówienia na system IT
18. Kryteria pozacenowe możliwe do wykorzystania w postępowaniu na dostawę lub usługę IT
19. Pytania i odpowiedzi
Czas trwania
Godz. 9.00-15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
Prelegenci
Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1998 r.; członek zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, posiada bogate doświadczenie w zakresie ubiegania się o złożone zamówienia informatyczne (od 1998r. menedżer/doradca zarządu w zakresie wsparcia sprzedaży u znaczących integratorów IT w Polsce); w ramach projektu KIGNET - izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorców uzyskała certyfikat eksperta ds. zamówień publicznych w zakresie doradca i wykładowca; jest autorem i redaktorem książki „Zamówienia publiczne na dostawy i usługi informatyczne", autorem „Przewodnika po zamówieniach publicznych dla wykonawców", współautorem komentarza do nowej ustawy PZP z 2019 r. „Ustawa Prawo zamówień publicznych. Komentarz dla wykonawców" oraz wielu publikacji poświęconych zamówieniom publicznym na łamach miesięczników Przetargi Publiczne, IT w administracji, IT Profesional; członek Rady Programowej miesięcznika „Przetargi Publiczne", szkoleniowiec i wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu zamówień publicznych (Uniwersytet Wrocławki, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocławska Akademia Biznesu). Właściciel firmy IZpzp Iwona Ziarniak
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460