O konferencji
perspektywę marketingu, sprzedaży, klienta.
Dowiesz się m.in.:
- jak pogodzić upraszczanie i automatyzację z optymalizacją działań reklamowych na FB
- jak zastosować personalizację w kontekście nielojalnych klientów
- jak wdrożyć kompleksową strategię omnichannel w kanałach Marketing Automation
- jak efektywnie budować lojalność klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego
- jaki jest cykl życia w ecommerce
- jak wykorzystać analitykę w służbie segmentacji
- jak zrobić właściwy użytek z danych behawioralnych
- jakie są praktyczne skutki regulacji prawnych dla działań marketing automation czyli jakie są dopuszczalne działania w kampaniach marketingowych
Udział pozwoli Ci:
- zobaczyć jakie rozwiązania stosują inni praktycy
- poszerzyć swoją prakyczną wiedzę
- usprawnić własną pracę
- poprawić jakoś działań firmy
- osób zajmujących się marketingiem
- osób zajmujących się sprzedażą w internecie
- wszystkich zainteresowanych tematem
Program konferencji
Upraszczanie i automatyzacja a optymalizacja działań reklamowych w ekosystemie Facebooka - jak to pogodzić?
Szymon Lisowski, Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania
- Jak budować odpowiednią strukturę konta reklamowego w 2021 r
- Konsolidacja kont, nauczanie maszynowe a optymalizacja kosztowa
- Wykorzystanie reguł automatycznych
- Dopasowanie optymalnych budżetów reklamowych do celów
Personalizacja w B2C jako sposób na nielojalnych klientów
Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
- Jak personalizacja pomaga lojalizować klientów
- Gromadzenie danych o klientach zidentyfikowanych i anonimowych w systemach CDP, DMP i marketing automation
- Segmentacja klientów w e-commerce i model RFM
- Kluczowe kanały i narzędzia personalizacji
- Zagrożenia w wykorzystaniu personalizacji w dobie cookieless world
Nie samym newsletterem nasz CRM żyje. Wdrażanie kompleksowej strategii omnichannel w kanałach Marketing Automation
Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
- Chatbot, SMS, a może webpush? Jakimi kanałami dotrzeć do klienta?
- Jak zbudować atrakcyjne, wielokanałowe ścieżki automatyzacji?
- Pomiar skuteczności i kluczowych KPI dla konkretnych kanałów
„Nie uszczęśliwiaj mnie na siłę”, czyli jak skutecznie budować lojalność klienta wobec marki na różnych etapach lejka sprzedażowego?
Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
- Proste działania Marketing Automation, które aktywują i utrzymają klientów
- Jak rozwinąć program lojalnościowy wykorzystując narzędzia Marketing Automation?
- Jak uatrakcyjnić przekaz, wykorzystując narzędzia do personalizacji?
- Event-based newsletters - przyszłość marketingu?
Zaawansowane strategie personalizacji kontentu na www i testy optymalizacji konwersji
Automatyczne kampanie wspierające sprzedaż
Krzysztof Stepajtis, Marketing Automation Manager, Tuatara
- Narzędzia na rynku – z motyką na słońce czy z armatą na muchę?
- Perspektywa konsumenta - odczucia
- Perspektywa sprzedaży - skuteczność
- Perspektywa marketingu – dane
- Ten nieszczęsny GDPR
Automatyzacja w e-commerce w praktyce - czyli jak AI wyręcza z pracy ecommerce menedżera
Paweł Wyborski, Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.
- Cykl życia klienta w ecommerce
- MA w dobie blokowania 3rd party cookies
- Sprawdzone scenariusze i case study
- Jak pogodzić newslettery z MA
- Modele RFM dla każdego
- Segmentacje vs Personalizacja komunikacji za pomocą AI
Analityka w służbie segmentacji. Jak efektywnie wykorzystać dane behawioralne?
Wiktor Błaszczyk, Marketing Automation Expert, Polpharma
- Dlaczego tradycyjna segmentacja coraz częściej przegrywa w trafnym dotarciu do użytkowników?
- Analityka zachowań użytkowników – źródłem danych segmentacyjnych
- Segmentacja behawioralno-demograficzna
- Dynamiczna mikrosegmentacja przyszłością automatycznej personalizacji
Czy prawo zawsze ogranicza marketing? Komu i co wolno w kampaniach marketingowych
Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW
- Marketing bez cookies, czy to możliwe? Nowe ograniczenia prawne naruszające podstawy reklamy programatycznej
- Zbieranie i wykorzystanie leadów. Co jest prawnie dozwolone
- Zgody marketingowe, rodzaje i sposoby pozyskiwania
- Case study
Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
- Wiktor Błaszczyk, Marketing Automation Expert, Polpharma
- Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
- Szymon Lisowski, Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania
- Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW
- Krzysztof Stepajtis, Marketing Automation Manager, Tuatara
- Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
- Paweł Wyborski, Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210