II Automatyzacja działań marketingowych

O konferencji

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji online: Automatyzacja działań marketingowych. Podpowiemy Ci jako skutecznie zautomatyzować procesy marketingowe w Twojej firmie mając na uwadze:
perspektywę marketingu, sprzedaży, klienta.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dowiesz się m.in.:

  • jak pogodzić upraszczanie i automatyzację z optymalizacją działań reklamowych na FB
  • jak zastosować personalizację w kontekście nielojalnych klientów
  • jak wdrożyć kompleksową strategię omnichannel w kanałach Marketing Automation
  • jak efektywnie budować lojalność klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • jaki jest cykl życia w ecommerce
  • jak wykorzystać analitykę w służbie segmentacji
  • jak zrobić właściwy użytek z danych behawioralnych
  • jakie są praktyczne skutki regulacji prawnych dla działań marketing automation czyli jakie są dopuszczalne działania w kampaniach marketingowych

Udział pozwoli Ci:

  • zobaczyć jakie rozwiązania stosują inni praktycy
  • poszerzyć swoją prakyczną wiedzę
  • usprawnić własną pracę
  • poprawić jakoś działań firmy
Kto powinien wziąć udział?
  • osób zajmujących się marketingiem
  • osób zajmujących się sprzedażą w internecie
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Program konferencji

Upraszczanie i automatyzacja a optymalizacja działań reklamowych w ekosystemie Facebooka - jak to pogodzić?

Szymon Lisowski, Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania

  • Jak budować odpowiednią strukturę konta reklamowego w 2021 r
  • Konsolidacja kont, nauczanie maszynowe a optymalizacja kosztowa
  • Wykorzystanie reguł automatycznych
  • Dopasowanie optymalnych budżetów reklamowych do celów

Personalizacja w B2C jako sposób na nielojalnych klientów

Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA

  • Jak personalizacja pomaga lojalizować klientów
  • Gromadzenie danych o klientach zidentyfikowanych i anonimowych w systemach CDP, DMP i marketing automation
  • Segmentacja klientów w e-commerce i model RFM
  • Kluczowe kanały i narzędzia personalizacji
  • Zagrożenia w wykorzystaniu personalizacji w dobie cookieless world

Nie samym newsletterem nasz CRM żyje. Wdrażanie kompleksowej strategii omnichannel w kanałach Marketing Automation

Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska

  • Chatbot, SMS, a może webpush? Jakimi kanałami dotrzeć do klienta?
  • Jak zbudować atrakcyjne, wielokanałowe ścieżki automatyzacji?
  • Pomiar skuteczności i kluczowych KPI dla konkretnych kanałów

„Nie uszczęśliwiaj mnie na siłę”, czyli jak skutecznie budować lojalność klienta wobec marki na różnych etapach lejka sprzedażowego?

Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska

  • Proste działania Marketing Automation, które aktywują i utrzymają klientów
  • Jak rozwinąć program lojalnościowy wykorzystując narzędzia Marketing Automation?
  • Jak uatrakcyjnić przekaz, wykorzystując narzędzia do personalizacji?
  • Event-based newsletters - przyszłość marketingu?

Zaawansowane strategie personalizacji kontentu na www i testy optymalizacji konwersji

Automatyczne kampanie wspierające sprzedaż

Krzysztof Stepajtis, Marketing Automation Manager, Tuatara

  • Narzędzia na rynku – z motyką na słońce czy z armatą na muchę?
  • Perspektywa konsumenta - odczucia
  • Perspektywa sprzedaży - skuteczność
  • Perspektywa marketingu – dane
  • Ten nieszczęsny GDPR

Automatyzacja w e-commerce w praktyce - czyli jak AI wyręcza z pracy ecommerce menedżera

Paweł Wyborski, Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.

  • Cykl życia klienta w ecommerce
  • MA w dobie blokowania 3rd party cookies
  • Sprawdzone scenariusze i case study
  • Jak pogodzić newslettery z MA
  • Modele RFM dla każdego
  • Segmentacje vs Personalizacja komunikacji za pomocą AI

Analityka w służbie segmentacji. Jak efektywnie wykorzystać dane behawioralne?

Wiktor Błaszczyk, Marketing Automation Expert, Polpharma

  • Dlaczego tradycyjna segmentacja coraz częściej przegrywa w trafnym dotarciu do użytkowników?
  • Analityka zachowań użytkowników – źródłem danych segmentacyjnych
  • Segmentacja behawioralno-demograficzna
  • Dynamiczna mikrosegmentacja przyszłością automatycznej personalizacji

Czy prawo zawsze ogranicza marketing? Komu i co wolno w kampaniach marketingowych

Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW

  • Marketing bez cookies, czy to możliwe? Nowe ograniczenia prawne naruszające podstawy reklamy programatycznej
  • Zbieranie i wykorzystanie leadów. Co jest prawnie dozwolone
  • Zgody marketingowe, rodzaje i sposoby pozyskiwania
  • Case study

Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Wiktor Błaszczyk, Marketing Automation Expert, Polpharma
  • Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Szymon Lisowski, Digital Marketing Lead, CEO w Socjomania
  • Artur Piechocki, Radca prawny, założyciel kancelarii APLAW
  • Krzysztof Stepajtis, Marketing Automation Manager, Tuatara
  • Łukasz Szczepanowski, Marketing Automation Specialist, Yves Rocher Polska
  • Paweł Wyborski, Założyciel i dyrektor generalny, QuarticON S.A.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!