Arkadiusz Maraski

Top 3 konferencji dla eCommerce w 2021 roku

Epidemia znacznie zmieniła świat eventów biznesowych. W miejsce konferencji stacjonarnych organizowanych na całym świecie pojawił się cały szereg eventów hybrydowych bądź całkowicie online. Podróżowanie wciąż jest utrudnione i wiąże się z większym ryzykiem, ale to nie oznacza że musimy całkowicie zrezygnować z udziału w konferencjach. Omawiamy Top 3 konferencji dla eCommerce planowanych na 2021 rok.

Ecom World 2021

Ecomm

Organizator Ecom World 2021, firma Strata Virtual Events, reklamuje swoje wydarzenie jako największy event dla branży eCommerce w roku 2021 zapowiadając, że udział w tej konferencji online weźmie ponad 50 tysięcy uczestników z całego świata. Konferencja zaplanowana na 15–16 listopada 2021 r. będzie skupiać się na kilku blokach tematycznych:

  • Produkt i Operacje, w ramach którego omawiane będą strategie pozyskiwania produktów, fulfillment czy też najlepsze praktyki w zakresie organizacji operacji biznesowych, które pomagają nie utonąć w zalewie zapytań kierowanych do obsługi klienta, zwrotów czy reklamacji.
  • Witryna sklepowa, którego zadaniem będzie omówić wszelkie nowinki branżowe w zakresie projektowania i optymalizacji sklepu, rozumienia rynków i rosnącego handlu społecznościowego, platform typu marketplace takich jak Amazon, Shopify czy Etsy, a także zagadnienia budowania marki sklepu internetowego.
  • Strategie generowania wzrostu - blok, w trakcie którego omówione zostaną strategie, systemy i sekrety wykorzystywane przez najlepszych ekspertów ds. reklamy we wszystkich głównych kanałach marketingowych w e-commerce. Facebook Ads, Instagram, Google, TikTok, Content Marketing, SEO, Influencer Marketing - to i wiele więcej w trakcie bloku poświęconego wzrostowi.

www: ecomworldconference.com

Seamless Middle East 2021

Konferencja Seamless 2021

Seamless Middle East to jedna z największych konferencji i targów poświęconych tematyce eCommerce. Tym razem konferencja odbędzie się w dniach 29–30 września 2021 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W trakcie tegorocznej edycji organizatorzy spodziewają się ponad 10 000 uczestników, 300 prelegentów i ponad 350 wystawców. W programie konferencji między innymi: przyszłość płatności, fintech, budowanie marek digitalowych, omnichanel, czyli jak handel detaliczny i elektroniczny łączą się ze sobą. Konferencji towarzyszą również targi i wystawa start-upów - najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, innowacje w modelach biznesowych - to wszystko w trakcie Seamless Middle East.

www: www.terrapinn.com/exhibition/seamless-middle-east/index.stm

Virtual Customer Engagement Summit

Konferencja Customer Engagement Summit 2021

Virtual Customer Engagement Summit to największa impreza poświęcona Customer Experience (CX) w Europie. Aktualna edycja odbędzie cię całkowicie wirtualnie i zaplanowana jest na 9–11 listopada 2021 r.. Transmisja na żywo ze studia konferencji urządzonego w stylu telewizyjnej redakcji pozwoli śledzić kilkadziesiąt prelekcji. Organizatorzy konferencji spodziewają się ponad 800 uczestników, dla których przygotowano również szerokie możliwości networkingu. Konferencja będzie unikalną okazją do zapoznania się z kilkudziesięcioma studiami przypadków pochodzącymi od największych marek i innowatorów w dziedzinie Customer Experience.

www: https://engagecustomer.com/forums/customer-engagement-summit/

Jeśli szukasz więcej kursów, szkoleń i konferencji eCommerce w Eventis.pl znajdziesz kalendarz nadchodzących wydarzeń biznesowych realizowanych zarówno online, jak i stacjonarnie, w całej Polsce!

Arkadiusz Maraski

Arkadiusz Maraski

Redaktor Eventis.pl

Specjalizuję się w obszarach marketingu, reklamy i promocji, sprzedaży, obsługi klienta i e-commerce. Piszę na tematy związane z negocjacjami, technikami sprzedaży, marketingiem internetowym (SEM, SEO, Social Media, CRM), CX i UX. Obszary mojej specjalizacji wynikają zarówno z mojego zainteresowania trendami w tych silnie zmieniających się branżach, jak umiejętnością łączenia kreatywności z analizą danych, które są szczególnie ważne w nowoczesnym marketingu i sprzedaży.

Polecane wydarzenia

Zarządzanie Zespołem, Komunikacją i Interesariuszami

  • już od 2 390 zł
  • od 2 390 zł
Zapisz się
Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST

Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów

  • już od 1 348 zł
  • od 1 348 zł
Zapisz się
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Zakopanem

  • już od 2 415 zł
  • od 2 415 zł
Zapisz się

Efektywna komunikacja interpersonalna

  • już od 560 zł
  • od 560 zł
Zapisz się

Ostatnie artykuły

Ile kosztuje skok ze spadochronem?
28 października 2025
Ile kosztuje skok ze spadochronem?

Skok ze spadochronem to niezapomniane przeżycie pozwalające poczuć skok adrenaliny i krew buzującą w żyłach. Dowiedz się, jaka jest cena skoku ze spadochronem i jak się na niego przygotować. 

Czytaj więcej
Jak edukacja o cyberbezpieczeństwie chroni przed oszustwami online
27 października 2025
Jak edukacja o cyberbezpieczeństwie chroni przed oszustwami online

Liczba cyberataków rośnie z roku na rok. Większość bazuje na braku podstawowej wiedzy ofiar o zagrożeniach cyfrowych. Dlatego to edukacja o cyberbezpieczeństwie stanowi pierwszą linię obrony przed oszustwami internetowymi.

Czytaj więcej
Asertywność w pracy – jak być asertywnym w pracy zawodowej?
20 października 2025
Asertywność w pracy – jak być asertywnym w pracy zawodowej?

Asertywność pozwala wyrażać opinie i potrzeby w sposób szczery, ale respektujący innych. W pracy pozwala komunikować oczekiwania, stawiać granice i przyjmować krytykę bez stresu. Jak jednak być asertywnym w pracy?

Czytaj więcej
Zarządzanie konfliktem w zespole dla menedżerów i kierowników
13 października 2025
Zarządzanie konfliktem w zespole dla menedżerów i kierowników

Umiejętność zarządzania konfliktem i rozwiązywania sporów to jedna z najważniejszych kompetencji menedżerskich. Dowiedz się jak rozpoznawać konflikty oraz rozumieć ich dynamikę.

Czytaj więcej