Arkadiusz Maraski

Ciekawe konferencje dla marketingu w II połowie roku

Pracujesz w marketingu? A może chcesz po prostu poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze, z myślą o ich wykorzystaniu do promocji własnej firmy? Jeśli tak, koniecznie sprawdź, jakie ciekawe konferencje biznesowe w obszarze marketingu odbędą się w kolejnych miesiącach. Oto przegląd najciekawszych wydarzeń, na które warto zwrócić uwagę.

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencjach o marketingu?

Konferencje marketingowe są zazwyczaj bardzo ciekawymi i kreatywnymi eventami, podczas których można zdobyć wiele praktycznych informacji oraz inspiracji do działania. W trakcie takich eventów odbywa się wiele warsztatów praktycznych oraz prezentacji przygotowanych przez ekspertów światowej klasy. Jeśli więc interesuje Cię zawodowo marketing, konferencje biznesowe w tym obszarze to miejsce, gdzie musisz się obowiązkowo pojawić.

Jest to dla Ciebie szansa na:

  • poznanie bieżących trendów w świecie marketingu, zwłaszcza cyfrowego,
  • lepsze zrozumienie narzędzi wykorzystywanych na tej niszy rynkowej,
  • wymianę doświadczeń z firmami z Twojej branży i pokrewnych,
  • nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych,
  • inspirację w codziennej pracy, która wymaga ciągłych zmian i kreatywności!

Zobacz więc, gdzie warto się pojawić!

Jakie konferencje biznesowe o marketingu warto wybrać w 2021 roku?

2021 rok jest bardzo specyficzny, jeśli chodzi o konferencje biznesowe, w tym konferencje marketingowe. Nie oznacza to jednak, że liczba nie mamy z czego wybierać bądź że liczba dostępnych eventów jest mała. Wręcz przeciwnie. W najbliższych miesiącach czeka nas cały szereg szkoleń, kursów i konferencji dla marketingowców, w tym miedzy innymi:

Konferencja Automatyzacja działań marketingowych

Termin: 14 września 2021
Gdzie: online

Automatyzacja działań marketingowych to konferencja organizowana przez Puls Biznesu 14 września 2021 roku w formule online. Konferencja poświęcona będzie zagadnieniom takim jak upraszczanie i automatyzacja działań reklamowych w ekosystemie Facebooka, personalizacja w marketingu w oparciu o AI, wdrażanie strategii omnichannel w Marketing Automation, wykorzystanie danych behawioralnych do automatycznej segmentacji klientów. Sporo miejsca poświęcone zostanie również zagadnieniom prawnym i temu co i komu wolno w kampaniach marketingowych.

XII edycja konferencji I Love Marketing!

Termin: 21-24 września 2021
Gdzie: Warszawa

Kolejne edycja znanej konferencji organizowanej od kilku już lat w Multikino Złote Tarasy. W pierwszym dniu pełne zanurzenie w reklamie internetowej oraz analityce i wystąpienia m.in. Pauliny Walkowiak, Alberta Radomskiego czy Artura Jabłońskiego. Drugi dzień konferencji poświęcony będzie mediom społecznościowym, trzeci ogólnym zagadnieniom marketingowym, aby w czwarty dzień uczestnicy mogli skupić się w całości na SEO i content marketingu. Konferencja I Love Marketing to oczywiście nie tylko wykłady i prelekcje, ale również świetne możliwości networkingu, w tym w trakcie oficjalnego afterparty.

Kongres Online Marketing

Termin: 16-17 września 2021
Gdzie: online + Warszawa

Kongres Online Marketing będzie się składał z konferencji w dniu 16 września i warsztatów marketingowych 17 września, które odbędą się stacjonarnie w Warszawie. W programie konferencji między innymi: jak wykorzystywać algorytmy szachowe w marketingu, aby podnieść wydajność działań sprzedażowych, jak od A do Z zbudować elastyczną strategię promocji w Internecie, audyt i analiza danych w drodze do lepszych wyników sprzedażowych; emocje w skutecznym przekazie marketingowym; niestandardowe działania content marketingowe; budżetowanie i mierzenie efektywności prowadzonych działań marketingowych. W dniu warsztatowym uczestnicy mogą wybrać jeden z tematów: strona www, która sprzedaje; content marketing i copywriting; marketing internetowy dla małych firm – strategia, reklama, sprzedaż; kampanie reklamowe na Facebooku; generowanie leadów. To oczywiście tylko kilka spośród wielu interesujących wydarzeń marketingowych, w których warto uczestniczyć. Poszukaj też innych eventów o tematyce związanej z promocją biznesu i wybierz odpowiednie dla siebie.

Arkadiusz Maraski

Arkadiusz Maraski

Redaktor Eventis.pl

Specjalizuję się w obszarach marketingu, reklamy i promocji, sprzedaży, obsługi klienta i e-commerce. Piszę na tematy związane z negocjacjami, technikami sprzedaży, marketingiem internetowym (SEM, SEO, Social Media, CRM), CX i UX. Obszary mojej specjalizacji wynikają zarówno z mojego zainteresowania trendami w tych silnie zmieniających się branżach, jak umiejętnością łączenia kreatywności z analizą danych, które są szczególnie ważne w nowoczesnym marketingu i sprzedaży.

Polecane wydarzenia

Controlling w marketingu

  • już od 2 279 zł
  • od 2 279 zł
Zapisz się

Warsztat kreatywny dla profesjonalistów reklamy i marketingu

  • już od 2 182 zł
  • od 2 182 zł
Zapisz się

Category Management - zarządzanie kategoriami produktów

  • już od 2 182 zł
  • od 2 182 zł
Zapisz się

Marketing internetowy w praktyce

  • już od 840 zł
  • od 840 zł
Zapisz się

Ostatnie artykuły

Eko gadżety dla firm – jak połączyć odpowiedzialność społeczną z efektywną promocją?
10 grudnia 2024
Eko gadżety dla firm – jak połączyć odpowiedzialność społeczną z efektywną promocją?

Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna zyskują na znaczeniu i mają wpływ na coraz więcej dziedzin. Jedną z nich jest odpowiedzialne promowanie firmy i podkreślanie zaangażowania w ochronę środowiska.

Czytaj więcej
Pozycjonowanie strony firmowej – co powinieneś wiedzieć?
9 grudnia 2024
Pozycjonowanie strony firmowej – co powinieneś wiedzieć?

Każda firma inwestująca w działania marketingowe liczy na jak najwyższy zwrot z inwestycji. Za jedną z form reklamy gwarantujących najwyższy ROI uchodzi pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej
Co to jest compliance, czyli compliance po polsku!
3 grudnia 2024
Co to jest compliance, czyli compliance po polsku!

Sprawdź co oznacza słowo compliance, jakie są zadania compliance oraz kto zobowiązany jest wdrożyć system compliance w celu zapewnienia, że przedsiębiorstwo, instytucja lub organizacja prowadzą działalność zgodnie z prawem.

Czytaj więcej
Jak zbudować skuteczną stronę internetową w kilka godzin?
27 listopada 2024
Jak zbudować skuteczną stronę internetową w kilka godzin?

Każda firma chcąca prowadzić działania marketingowe w sieci Internet musi mieć stronę internetową. Kiedyś, do jej zbudowania, potrzebny był sztab specjalistów. Dzisiaj możliwe jest to dużo szybciej i prościej.

Czytaj więcej