Programy lojalnościowe

O konferencji

W obecnych realiach, kiedy rynek jest przesycony, a konkurencja rośnie z dnia na dzień, programy lojalnościowe odgrywają kluczową rolę w strategii marketingowej każdej firmy. Lojalny klient to nie tylko osoba dokonująca regularnych zakupów, lecz także ambasador marki, który wspiera jej rozwój i pozytywny wizerunek.

Zapraszamy na konferencję "Programy lojalnościowe" , która zaplanowana jest na 19 września 2024 r. Podczas wydarzenia przyjrzymy się zarówno teoretycznym, jak i praktycznym aspektom tworzenia i zarządzania programami lojalnościowymi. Skupimy się na strategiach, najnowszych trendach i najlepszych praktykach związanych z programami lojalnościowymi w różnych sektorach biznesu. Porozmawiamy o innowacjach i technologiach, które rewolucjonizują podejście do lojalności.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat metod budowania lojalności klientów, jak również wymienić się doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty biznesowe.

W programie m.in.:

  • Trendy w rozwoju programów lojalnościowych - aktualne kierunki i innowacje.
  • Czy częste zakupy zawsze są pochodną więzi emocjonalnej czy lokalizacji
  • Pomiar skuteczności programów lojalnościowych - wskaźniki, analiza danych i raportowanie
  • Nowe pokolenia wchodzące na rynek - w jaki sposób budować z nimi lojalność
  • Jak słuchać i słyszeć głos klienta aby nie doszło do konfliktu interesów
  • Kampania, która przyciągnęła uwagę i zainteresowanie klientów, odmieniając ich relacje z marką 
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu poprawy skuteczności programów lojalnościowych 
  • Rozwój narzędzi w aplikacjach mobilnych jako katalizator budowania lojalności
  • Konkursy i loterie - jak wykorzystać je do zwiększania zaangażowania klientów i budowania lojalności marki
Kto powinien wziąć udział?

wszystkich zainteresowanych tematem i chcących poszerzyć swoją wiedzę

Program konferencji

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

Program lojalnościowy bezpieczny z punktu widzenia prawa konsumenckiego - na co uważać

  •  Przedstawiciel kancelarii prawnej Affre i Wspólnicy

09:40

Trendy w rozwoju programów lojalnościowych. Czy lojalność w retailu to tylko wygoda. Co mówią dane?

  • Marcin Klimkowicz, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych w Europie Centralnej, Mastercard Europe
  • Marek Kolano, Dyrektor działu Data Driven Solutions, Mastercard Europe

10:15

Lojalność emocjonalna i behawioralna. Czy częste zakupy zawsze są pochodną więzi emocjonalnej czy lokalizacji

  • Agnieszka Samel-Gorzela, Kierownik | Manager, Dział Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej, Obszar Sprzedaży Detalicznej, ORLEN S.A.
  • Rola programów lojalnościowych w budowaniu relacji z klientami. Co możemy osiągnąć dzięki programom?
  • Motywowanie klientów do częstszych zakupów i większej lojalności wobec marki
  • Kreowanie pozytywnych doświadczeń, które budują długoterminowe relacje z klientami

10:50

Klient lojalny i zlojalizowany - potrafisz ich odróżnić?

  • Piotr Sadowski, Chief Evangelist, Webankieta
  • Jak odróżnić klienta lojalnego od zlojalizowanego
  • Co gorsze nielojalny zlojalizowany klient czy zlojalizowany, ale nie lojalny
  • Najpopularniejsze miary behawioralne i deklaratywne obydwu typów klientów
  • Jak słuchać i słyszeć głos klienta aby nie doszło do konfliktu interesów

11:25

Przerwa na kawę

11:45

Miernik lojalności. Punkty w programie, RFM czy skłonność do poleceń?

  • Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, Electrolux Group
  • Pomiar skuteczności programów lojalnościowych - wskaźniki, analiza danych i raportowanie
  • Metody oceny wpływu programów na lojalność klientów. Przychody i rentowność
  • Analiza retencji klientów
  • Ocena wpływu programu na zachowania klientów
  • Analiza jakościowa i ilościowa programów lojalnościowych

12:20

Jak stworzyć efektywny program lojalnościowy, uwzględniający cele biznesowe, potrzeby klientów, konkurencyjną przewagę i dostępne technologie

  • Łukasz Dubiel , Niezależny ekspert

1. Projektowanie wstępne i analiza:

a. potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych

b. otoczenie konkurencyjne

c. technologie i projekty powiązane

2. Projektowanie i definiowanie KPI’s

3. Wdrożenie

12:55

Kampania, która przyciągnęła uwagę i zainteresowanie klientów, odmieniając ich relacje z marką - czy kampania to najbardziej efektywny sposób?

  • Bartosz Żochowski, Head of Loyalty & CRM, Decathlon
  • Co realnie zmienia relacje z marką. Jakie są drivery tej lojalności? Jakie czynniki potrafią wpłynąć dodatnio na relacje a jakie ujemnie?
  • Alternatywne metody budowania lojalności klientów

13:30

Lunch

14:20

Rola sztucznej inteligencji w personalizacji programów lojalnościowych

  • Digitalizacja. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu poprawy skuteczności programów lojalnościowych 
  • Wpływ AI na rynek programów lojalnościowych
  • Jak sztuczna inteligencja ułatwia dostosowanie programów lojalnościowych do indywidualnych potrzeb klientów

15:00

Rozwój narzędzi w aplikacjach mobilnych jako katalizator budowania lojalności

  • Daniel Górny, Starszy Specjalista ds. Programów Lojalnościowych, YES Biżuteria
  • Przykłady nowoczesnych narzędzi i funkcji w lojalnościowych aplikacjach mobilnych oraz historia ich rozwoju
  • Definicja lojalności użytkowników w kontekście aplikacji mobilnych
  • Technologie wspierające personalizację
  • Case studies rynku oraz projektów własnych

15:40

Konkursy i loterie - jak wykorzystać je do zwiększania zaangażowania klientów i budowania lojalności marki

  • Magdalena Nafalska-Knieć, Brand Strategy, CRM & Marketing Planning Manager, MediaMarktSaturn Polska
  • Jak skutecznie integrować konkursy i loterie w ramach programów lojalnościowych
  • Wykorzystanie konkursów i loterii do wzmacniania zaangażowania klientów i kształtowania lojalności wobec marki

16:20

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

PRELEGENCI

Marcin Klimkowicz - Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych w Europie Centralnej Mastercard Europe

Marek Kolano - Dyrektor działu Data Driven Solutions Mastercard Europe

Agnieszka Samel-Gorzela - Kierownik | Manager, Dział Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej, Obszar Sprzedaży Detalicznej ORLEN S.A.

Łukasz Dubiel - Niezależny ekspert

Piotr Sadowski - Chief Evangelist Webankieta

Daniel Górny - Starszy Specjalista ds. Programów Lojalnościowych YES Biżuteria

Magdalena Nafalska-Knieć - Brand Strategy, CRM & Marketing Planning Manager MediaMarktSaturn Polska

Adam Nowak - Global CRM & Loyalty Director Electrolux Group

Bartosz Żochowski - Head of Loyalty & CRM Decathlon

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapisy do 9 sierpnia
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!