O konferencji
W obecnych realiach, kiedy rynek jest przesycony, a konkurencja rośnie z dnia na dzień, programy lojalnościowe odgrywają kluczową rolę w strategii marketingowej każdej firmy. Lojalny klient to nie tylko osoba dokonująca regularnych zakupów, lecz także ambasador marki, który wspiera jej rozwój i pozytywny wizerunek.
Zapraszamy na konferencję "Programy lojalnościowe" , która zaplanowana jest na 19 września 2024 r. Podczas wydarzenia przyjrzymy się zarówno teoretycznym, jak i praktycznym aspektom tworzenia i zarządzania programami lojalnościowymi. Skupimy się na strategiach, najnowszych trendach i najlepszych praktykach związanych z programami lojalnościowymi w różnych sektorach biznesu. Porozmawiamy o innowacjach i technologiach, które rewolucjonizują podejście do lojalności.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat metod budowania lojalności klientów, jak również wymienić się doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty biznesowe.
W programie m.in.:
- Trendy w rozwoju programów lojalnościowych - aktualne kierunki i innowacje.
- Czy częste zakupy zawsze są pochodną więzi emocjonalnej czy lokalizacji
- Pomiar skuteczności programów lojalnościowych - wskaźniki, analiza danych i raportowanie
- Nowe pokolenia wchodzące na rynek - w jaki sposób budować z nimi lojalność
- Jak słuchać i słyszeć głos klienta aby nie doszło do konfliktu interesów
- Kampania, która przyciągnęła uwagę i zainteresowanie klientów, odmieniając ich relacje z marką
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu poprawy skuteczności programów lojalnościowych
- Rozwój narzędzi w aplikacjach mobilnych jako katalizator budowania lojalności
- Konkursy i loterie - jak wykorzystać je do zwiększania zaangażowania klientów i budowania lojalności marki
wszystkich zainteresowanych tematem i chcących poszerzyć swoją wiedzę
Program konferencji
08:30
Rejestracja, poranna kawa
09:00
Rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:05
Program lojalnościowy bezpieczny z punktu widzenia prawa konsumenckiego - na co uważać
- Przedstawiciel kancelarii prawnej Affre i Wspólnicy
09:40
Trendy w rozwoju programów lojalnościowych. Czy lojalność w retailu to tylko wygoda. Co mówią dane?
- Marcin Klimkowicz, Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych w Europie Centralnej, Mastercard Europe
- Marek Kolano, Dyrektor działu Data Driven Solutions, Mastercard Europe
10:15
Lojalność emocjonalna i behawioralna. Czy częste zakupy zawsze są pochodną więzi emocjonalnej czy lokalizacji
- Agnieszka Samel-Gorzela, Kierownik | Manager, Dział Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej, Obszar Sprzedaży Detalicznej, ORLEN S.A.
- Rola programów lojalnościowych w budowaniu relacji z klientami. Co możemy osiągnąć dzięki programom?
- Motywowanie klientów do częstszych zakupów i większej lojalności wobec marki
- Kreowanie pozytywnych doświadczeń, które budują długoterminowe relacje z klientami
10:50
Klient lojalny i zlojalizowany - potrafisz ich odróżnić?
- Piotr Sadowski, Chief Evangelist, Webankieta
- Jak odróżnić klienta lojalnego od zlojalizowanego
- Co gorsze nielojalny zlojalizowany klient czy zlojalizowany, ale nie lojalny
- Najpopularniejsze miary behawioralne i deklaratywne obydwu typów klientów
- Jak słuchać i słyszeć głos klienta aby nie doszło do konfliktu interesów
11:25
Przerwa na kawę
11:45
Miernik lojalności. Punkty w programie, RFM czy skłonność do poleceń?
- Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, Electrolux Group
- Pomiar skuteczności programów lojalnościowych - wskaźniki, analiza danych i raportowanie
- Metody oceny wpływu programów na lojalność klientów. Przychody i rentowność
- Analiza retencji klientów
- Ocena wpływu programu na zachowania klientów
- Analiza jakościowa i ilościowa programów lojalnościowych
12:20
Jak stworzyć efektywny program lojalnościowy, uwzględniający cele biznesowe, potrzeby klientów, konkurencyjną przewagę i dostępne technologie
- Łukasz Dubiel , Niezależny ekspert
1. Projektowanie wstępne i analiza:
a. potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
b. otoczenie konkurencyjne
c. technologie i projekty powiązane
2. Projektowanie i definiowanie KPI’s
3. Wdrożenie
12:55
Kampania, która przyciągnęła uwagę i zainteresowanie klientów, odmieniając ich relacje z marką - czy kampania to najbardziej efektywny sposób?
- Bartosz Żochowski, Head of Loyalty & CRM, Decathlon
- Co realnie zmienia relacje z marką. Jakie są drivery tej lojalności? Jakie czynniki potrafią wpłynąć dodatnio na relacje a jakie ujemnie?
- Alternatywne metody budowania lojalności klientów
13:30
Lunch
14:20
Rola sztucznej inteligencji w personalizacji programów lojalnościowych
- Digitalizacja. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu poprawy skuteczności programów lojalnościowych
- Wpływ AI na rynek programów lojalnościowych
- Jak sztuczna inteligencja ułatwia dostosowanie programów lojalnościowych do indywidualnych potrzeb klientów
15:00
Rozwój narzędzi w aplikacjach mobilnych jako katalizator budowania lojalności
- Daniel Górny, Starszy Specjalista ds. Programów Lojalnościowych, YES Biżuteria
- Przykłady nowoczesnych narzędzi i funkcji w lojalnościowych aplikacjach mobilnych oraz historia ich rozwoju
- Definicja lojalności użytkowników w kontekście aplikacji mobilnych
- Technologie wspierające personalizację
- Case studies rynku oraz projektów własnych
15:40
Konkursy i loterie - jak wykorzystać je do zwiększania zaangażowania klientów i budowania lojalności marki
- Magdalena Nafalska-Knieć, Brand Strategy, CRM & Marketing Planning Manager, MediaMarktSaturn Polska
- Jak skutecznie integrować konkursy i loterie w ramach programów lojalnościowych
- Wykorzystanie konkursów i loterii do wzmacniania zaangażowania klientów i kształtowania lojalności wobec marki
16:20
Zakończenie konferencji.
Czas trwania
1 dzień
Prelegenci
PRELEGENCI
Marcin Klimkowicz - Dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych w Europie Centralnej Mastercard Europe
Marek Kolano - Dyrektor działu Data Driven Solutions Mastercard Europe
Agnieszka Samel-Gorzela - Kierownik | Manager, Dział Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej, Obszar Sprzedaży Detalicznej ORLEN S.A.
Łukasz Dubiel - Niezależny ekspert
Piotr Sadowski - Chief Evangelist Webankieta
Daniel Górny - Starszy Specjalista ds. Programów Lojalnościowych YES Biżuteria
Magdalena Nafalska-Knieć - Brand Strategy, CRM & Marketing Planning Manager MediaMarktSaturn Polska
Adam Nowak - Global CRM & Loyalty Director Electrolux Group
Bartosz Żochowski - Head of Loyalty & CRM Decathlon
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
