O szkoleniu
Pierwsze wrażenie autoprezentacji robi się tylko raz! Wiesz, jak je zrobić dobrze? Zwłaszcza w wystąpieniu publicznym przed kamerą albo setką widzów? O co zadbać już w pierwszych sekundach wystąpienia, by zbudować autorytet i pozostawić wrażenie profesjonalizmu?
Jesteś w dobrym miejscu, bo...
Dostaniesz od nas 16 technik, dzięki którym zbudujesz profesjonalny wizerunek pewnego siebie mówcy!
Gdy autoprezentacja to brakująca umiejętność w firmie:
- pracownicy mogą mieć trudności z wywieraniem wrażenia na kliencie/ inwestorze/ fundatorze
- menedżer może mieć trudność, by zainteresować swój zespół np. skomplikowanym, żmudnym projektem
- nieudane wystąpienie na targach pracy może zniechęcić potencjalnych kandydatów do pracy
- pracownicy mogą niechętnie dzielić się obiecującymi pomysłami, bo nie wiedzą, jak o nim opowiedzieć, by inni chcieli słuchać
- firma może robić świetne rzeczy, ale innym trudno będzie w to uwierzyć
Gdy autoprezentacja to mocna strona firmy:
- atrakcyjna opowieść o produkcie/ projekcie zwiększa szansę, że klienci lub inwestorzy będą chętni do współpracy
- menedżer pewniej prezentuje zasługi i potrzeby zespołu przed przełożonymi, co pomaga zarządowi w podejmowaniu najlepszych decyzji
- lider zespołu z większym entuzjazmem wprowadza pracowników w nowe projekty, dzięki czemu jest bardziej skuteczny w działaniu
- wystąpienia i szkolenia prowadzone przez dział HR skuteczniej angażują pracowników do rozwoju, udziału w dodatkowych projektach i wspierania wartości ważnych dla organizacji
- opowiadając z pasją o swoim zajęciu i osiągnięciach firmy, pracownicy stają się jej najlepszą wizytówką
- atrakcyjne wystąpienia na eventach/ targach pracy wzbudzają duże zainteresowanie i zwiększają szansę na zatrudnienie ciekawych ludzi
Szkolenie z autoprezentacji jest dla Ciebie, jeśli:
- Stres i trema przeszkadzają Ci mimo, że umiesz ciekawie i przekonująco przemawiać
- Chcesz emanować pewnością siebie, a może nawet charyzmą
- Pracujesz w sprzedaży i chcesz wzmocnić swoją autoprezentację w oczach klienta podczas spotkań i prezentacji sprzedażowych
- Kierujesz zespołem i chcesz wzmocnić swój autorytet prowadząc spotkania/przemówienia dla zespołów, działów, firmy
- Nie pracujesz w sprzedaży ani nie zarządzasz, ale prezentujesz/występujesz w różnych sytuacjach, np: spotkaniach firmowych, przed kamerą TV, na konferencjach, eventach, egzaminach, interview, AC/DC
- Udzielasz wywiadów dla TV oraz radia
- Prowadzisz prelekcje/ warsztaty/ zajęcia i chcesz, aby spotkania z Tobą były dla innych inspirujące
- Aktywnie pozyskujesz pracowników i chcesz zainteresować ich swoją ofertą
Szkolenie z autoprezentacji nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz lepiej przekonywać odbiorców do przekazywanych treści, tez, rozwiązań oraz jeśli chcesz, aby treść Twoich wystąpień była ciekawa i intrygująca. W takim wypadku wybierz szkolenie Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne.
Program szkolenia
1. Jak zmienić stres i tremę w energię i pewność siebie podczas wystąpień publicznych?
Stres Twoim największym sprzymierzeńcem? TAK, jeśli wiesz jak go wykorzystać do wystąpień i prezentacji:
- Techniki obniżania stresu i zamiany w zasoby z poziomu:
- mózgu gadziego - rządzącego reakcjami automatycznymi: techniki bazujące na najnowszych odkryciach neuropsychologii jak i na najstarszych praktykach duchowych i rytuałach wojennych: praca z energią ciała, oddechem, autonomicznym układem nerwowym, wydzielaniem hormonów i neuroprzekaźników.
- i mózgu ssaczego - rządzącego reakcjami świadomymi: techniki bazujące na najnowszych odkryciach w psychologii sportu i psychologii sukcesu
- Techniki sceniczne uwalniania energii stresu do dynamicznej ekspresji ciała i dźwięku.
- Techniki do zarządzania stresem przed wystąpieniami publicznymi oraz podczas wystąpień publicznych
- Techniki bazującej na odkryciach psychologii pozytywnej i behawioralnej - uruchamiania Twojej nowej, spełnionej tożsamości scenicznej: pewnej siebie, odważnej, dynamicznej, inspirującej, bazującej na Twoich ukrytych talentach - i budującej Twój autorytet w oczach odbiorców!
Pożegnaj się z: drżącymi głosem i rękami, wypiekami i momentami "pustki w głowie" i przygotuj się na nowy rozdział - satysfakcjonujących wystąpień publicznych!
2. Mowa ciała podczas wystąpienia publicznego - Twoja prawdziwa, energiczna, pewna siebie, naturalna i opanowana
- Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;) podczas następujących wystąpień publicznych:
- na konferencjach i eventach gdy publika ma dziesiątki/setki osób
- na kameralnych wystąpieniach dla kilku osób
- podczas wywiadów/udziału w programach TV
- podczas prowadzenia spotkań/prezentacji w systemie wideokonferencji lub mieszanym - część osób na sali, część łączy się wideokonferencją
- Mowa ciała - body language - nauczymy Cię czuć się w swoim ciele podczas wystąpień publicznych jak ryba w wodzie! Dopasujemy najlepiej pasujące do Ciebie i wspierające Twój autorytet:
- mimikę (Twoje najlepsze wyrazy twarzy),
- postawę (m.in. układy nóg, ustawienie bioder),
- gesty statyczne (m.in. łódki, wieżyczki, macho itp),
- gestykulację (dodającą dynamiki Twojemu wystąpieniu),
- gestykulację z mikrofonem, prezenterem
- gestykulację z podkładką/deską.
- Poruszanie się przed publicznością w trakcie wystąpienia - pozyskasz wiedzę i przećwiczysz:
- proksemikę - jakie odległości zachować od publiczności, jak i gdzie chodzić po scenie na wystąpieniu,
- gdzie i jak siadać (bez przeszkód, przy stole, na kanapie/fotelu - zwłaszcza w TV)
- jak poruszać się przy narzędziach - rzutniku, mównicy, flipcharcie.
- Elementy savoir-vivre w prezentacji - czego nie wypada a co wolno robić.
3. Twój Głos - silny, barwny i dynamiczny podczas wystąpień publicznych!
- Twój głos nabierze mocy i barwy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
- dykcją,
- pauzami,
- oddychaniem,
- oraz modulacją następującymi elementami:
- głośnością,
- szybkością,
- intonacją,
- tembrem.
4. Storytelling. Jak wzbudzać emocje pozostając na długo w pamięci z pożądanym przekazem?
- Jak zbudować strukturę narracji storytellingu:
- utrzymującej w skupieniu i ciekawości
- wzbudzającej emocje
- skłaniającej do refleksji i pamiętania o Twoim przekazie
- Jakie elementy lingwistyczne zawrzeć w storytellingu, by:
- pobudzać wyobraźnię
- wzbudzać uczucia
- umożliwić podświadomą asocjację z historią i utożsamianie się z bohaterem a tym samym - przekonać odbiorcę poprzez argumenty emocjonalne.
5. Trudny uczestnik - jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami publiczności w trakcie wystąpienia?
- Publiczność niezainteresowana, znudzona - techniki do pobudzania
- Jak sobie radzić, kiedy wydarzy się coś nieprzewidywanego
- Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na zadane pytanie, lub pytanie wykracza poza Twoje kompetencje
- Odbiorca nieśmiały, małomówny - techniki do otwierania
- Uczestnik gadatliwy, błaznujący - techniki do wyciszania
- Odbiorca czelendżujący - techniki do wychodzenia z (o)presji
- Uczestnik konfliktowy - techniki do budowania porozumienia i partnerstwa w sytuacji, gdy:
- zadane pytanie ma w podtekście zarzut, np. "Ile lat Pan(i) pracuje w biznesie/tej roli...?"
- dostajesz jawny zarzut/obiekcję, np. "Nie znasz się!"
- odbiorca nie zgadza się z Tobą, np. "To się nie uda!"
- ktoś podkopuje Twój autorytet, np. "Do brzegu!"
7. Jak dynamicznie prowadzić prezentacje online i hybrydowe?
- Mowa ciała podczas prezentacji online
- Jak utrzymać uwagę uczestników prezentacji online?
- Skuteczne techniki pobudzania zainteresowania i utrzymania uwagi podczas prezentacji online
- Jak mówić z pasją i energią i zadbać o emocjonalny przekaz?
- Zakończenie prezentacji online – czyli jak zadbać o efektywność
8. Optymalizujemy Twoje wystąpienia publiczne podczas szkolenia
- Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, głosem, poruszaniem się i emanowaniem pewnością siebie, gdy:
- Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
- ryzyk i problemów,
- rekomendacji i pomysłów,
- produktów,
- liczb (i kochasz Excela;)),
- nowych informacji,
- rozwoju kompetencji odbiorców.
- będziesz prezentować przed:
- zarządem, menadżerami,
- członkami zespołu projektowego lub współpracownikami,
- uczestnikami konferencji, prelekcji, seminarium,
- przed klientem w kameralnym gronie,
- kamerą.
- Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
- Indywidualny plan rozwojowy nagrany dla Ciebie przez trenera:
- Co wzmacniać,
- Czego unikać,
- Nad czym pracować w pierwszej kolejności.
Czas trwania
Prelegenci







Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-877 Warszawa
Al. "Solidarności" 155 lok. 37
woj. mazowieckie
00-877 Warszawa
Al. "Solidarności" 155 lok. 37
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- platforma online 4GROW, nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, 90 minut treningu indywidualnego
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Regulamin szkoleń otwartych stacjonarnych 4GROW
§ 1 DEFINICJE
- Organizator - 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866, zamiennie zwany 4GROW.
- Szkolenie – usługa realizowana przez 4GROW w wyznaczonym terminie i miejscu, wykorzystujące różnorodne formy rozwoju, m.in.: zadania, ćwiczenia, prezentacje, wykład, warsztat, dyskusja, gry, scenki, poszerzona o materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom oraz o dodatkowe gratisy takie, jak: nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, trening indywidualny przez rok po szkoleniu, materiały online w formie follow-up przez rok po szkoleniu. Warunkiem otrzymania materiałów jest wypełnienie ankiety poszkoleniowej i podanie adresu mailowego w opinii po szkoleniu. Szkolenie takie może być łączone ze szkoleniem live online, co oznacza, że w jednym szkoleniu biorą udział osoby przebywające w sali szkoleniowej oraz uczestnicy szkolenia live online.
- Uczestnik — osoba, której miejsce na Szkoleniu zostało objęte Rejestracją.
- Zgłaszający — przedstawiciel firmy, który z ramienia pracodawcy dokonuje zgłoszenia Uczestnika na Szkolenie i pośredniczy w całym procesie od zapisu do płatności - pomiędzy 4GROW, firmą, którą reprezentuje oraz Uczestnikiem lub Uczestnikami, których zapisuje na Szkolenie. Zgłaszający może być jednocześnie Uczestnikiem Szkolenia.
- Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Polecający - Uczestnik szkolenia, odbywającego się po 23.06.2021r., rekomendujący innym osobom uczestnictwo w szkoleniach 4GROW;
- Osoba polecona – Uczestnik szkolenia, powołujący się w Formularzu na Polecającego;
- Formularz — formularz zgłoszeniowy udostępniony przez 4GROW na stronie internetowej: https://4grow.pl/; w szczególnych wypadkach Organizator pozostawia sobie prawo do dostarczenia Formularza w innej formie.
- Rezerwacja — zgłoszenie Organizatorowi przez Zamawiającego prośby o rezerwację miejsca lub miejsc dla Uczestnika lub Uczestników na konkretnym Szkoleniu poprzez wypełniony Formularz.
- Rejestracja — potwierdzenie dokonanej wcześniej Rezerwacji oznaczające zakup zarezerwowanego wcześniej miejsca dla Uczestnika Szkolenia.
- Cena – wartość określająca w polskich złotych kwotę, jaka będzie naliczona Zamawiającemu w ramach Opłaty za Szkolenie. Informacja o Cenie opublikowana jest każdorazowo na stronie www 4GROW konkretnego Szkolenia przy konkretnym terminie oraz wskazana w Formularzu.
- Opłata - honorarium 4GROW za Rejestrację Uczestnika na Szkolenie, zgodnie z Ceną Szkolenia i ewentualnymi Rabatami – aktualnymi na dzień Rejestracji.
- Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady zakupu i wzajemne zobowiązania Organizatora, Uczestnika i /lub Zamawiającego Szkolenia w 4GROW realizowanego przez Organizatora
§ 2 JAK PRZEBIEGA REZERWACJA I REJESTRACJA
- Rezerwacja nie zobowiązuje Zgłaszającego do Rejestracji, jest zgłoszeniem zainteresowania konkretnym Szkoleniem dla konkretnego Uczestnika lub Uczestników w konkretnym terminie. Rezerwacja wymaga potwierdzenia mailowego przez 4GROW oraz poprzedza dokonanie Rejestracji.
- Rezerwacji miejsc na Szkoleniu dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza na stronie www.4grow.pl
- W ciągu 2 dni roboczych, Zgłaszający otrzyma od 4GROW mailem informację o potwierdzeniu lub niepotwierdzeniu Rezerwacji przez Organizatora (np. w zależności od dostępności miejsc).
- W przypadku potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW, Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
- odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną Rezerwacją, wiadomością mailową o treści "Zapoznałam/em się z załącznikami, potwierdzam, że są zgodne z moją decyzją i akceptuję ich treści."
- lub poprzez przesłanie skanu podpisanej Rezerwacji w formacie doc. lub pdf. z załączonym Regulaminem 4GROW
oraz
- poprzez wniesienie Opłaty za Szkolenie
- lub poprzez uzyskanie zgody od Organizatora na wniesienie Opłaty po szkoleniu.
- Rejestracja jest równoznaczna z:
- akceptacją niniejszego Regulaminu przez Zgłaszającego i Uczestnika;
- upoważnieniem 4GROW do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu ze strony Zgłaszającego;
- gwarancją miejsca na Szkoleniu.
- Jeśli Zgłaszający nie dokona Rejestracji w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW lub w wyjątkowych sytuacjach - w ciągu innego terminu wyznaczonego przez 4GROW, Rezerwacja może zostać anulowana.
§ 3 OBOWIĄZKI 4GROW I BENEFITY
– CO OD NAS OTRZYMUJESZ
- Gratisy do Szkolenia - Uczestnik otrzymuje do Szkolenia dodatkowe usługi - gratis:
- Certyfikat ukończenia szkolenia – warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin.
- Trening indywidualny – zdalne spotkanie trenera 4GROW z Uczestnikiem, odbywające się poprzez rozmowę telefoniczną lub online – poprzez platformę do internetowych rozmów audio / wideo. Wymiar treningu indywidualnego uzależniony jest od wybranego tematu Szkolenia i może obejmować od 60 do180 minut. Trening indywidualny Uczestnik może umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia, w wybrany jeden dzień miesiąca określony wcześniej przez trenera. Celem i tematem treningu indywidualnego jest zwiększenie efektywności Szkolenia w ramach zakresu programu Szkolenia.
- Nielimitowane wsparcie telefoniczne trenera – Uczestnik może kontaktować się telefonicznie z trenerem przez nieograniczony czas po Szkoleniu.
- Dostęp do platformy www.online.4grow.pl.
- Dodatkowe materiały – jeśli w pakiecie z danym Szkoleniem zapewnione są gratis dodatkowe materiały, informacja taka jest każdorazowo umieszczana na stronie www danego Szkolenia. Przykładowe materiały dodatkowe, jakie mogą zostać dołączone do Szkolenia to:
- Materiały szkoleniowe i poszkoleniowe. Warunkiem otrzymania dostępu do nich jest rejestracja na platformie www.online.4grow.pl
- Gwarancja terminu - jeśli przy konkretnym Szkoleniu na stronie www.4grow.pl opublikowana jest informacja, że termin Szkolenia jest gwarantowany, oznacza to, że Szkolenie dla zarejestrowanego Uczestnika nie zostanie przełożone i odwołane przez 4GROW.
4GROW zastrzega sobie możliwość odstąpienia od tego zapisu w przypadku wystąpienia szczególnych sytuacjach opisanych poniżej:
- zdarzeń losowych niezależnych od 4GROW;
- nagłej choroby lub wypadku trenera uniemożliwiających mu prowadzenie szkolenia przy jednoczesnym braku możliwości zastąpienia go przez innego trenera 4GROW;
- gdy zarejestrowany Uczestnik prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do firmy 4GROW i/lub istnieje uzasadnione ryzyko wykorzystania przez niego w celach szkoleniowych / doradczych: koncepcji, materiałów, ćwiczeń, scenariuszy, technik itp., których autorem jest 4GROW, otrzymanych podczas szkolenia.
- Analiza potrzeb szkoleniowych Uczestnika – Uczestnik otrzyma do 2 dni po zagwarantowaniu terminu przez Organizatora mailowe zaproszenie od trenera 4GROW do zgłoszenia swoich potrzeb, oczekiwań i celów rozwojowych związanych ze Szkoleniem. Jeśli Uczestnik przekaże swoje potrzeby rozwojowe trenerowi przed szkoleniem, trener albo uwzględni je w przebiegu Szkolenia albo - zaproponuje wspólne przepracowanie wybranych zagadnień w czasie treningu indywidualnego albo - jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
§4 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY
- Aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, uczestnik powinien uczestniczyć w całym szkoleniu – w pełnym jego wymiarze godzinowym.
- Uczestnik dołoży starań aby odpowiedzieć na pytania trenera w ramach badania potrzeb przed Szkoleniem, dzięki czemu trener będzie mógł do nich odnieść się i zaproponować optymalny program doskonalenia kompetencji Uczestnika.
- Rejestracja Uczestnika jest jednoznaczna z jego oświadczeniem, że:
Jest świadomy odpowiedzialności karnej z tytułu naruszenia przepisów ustawy o prawie autorskim (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. ze zmianami) i zobowiązuje się do przestrzegania tego prawa w odniesieniu do: materiałów, narzędzi, technik, ćwiczeń, koncepcji, scenariusza, narracji, zadań itp. przekazanych mu przez firmę 4GROW w ramach realizacji szkolenia, którego jest uczestnikiem - Brak spełnienia któregoś z wymagań w pkt. 2 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY nie może być podstawą do składania reklamacji.
§5 SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA
- Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w trakcie których są: 1 przerwa na lunch (60 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 9:00 i kończy o 17:00. Dokładne informacje o miejscu, godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia wysyłane są Uczestnikowi przed Szkoleniem mailowo.
- Obiady zamawiane są w restauracji, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, napoje, przekąski.
- Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi, ćwiczeń oraz uwagi od trenera.
§6 JAKIE PRZYZNAJEMY RABATY
- 4GROW oferuje następujące rabaty:
- Rabat w wysokości 20% od Opłaty za 2-giego i kolejnego Uczestnika zarejestrowanego na tym samym Formularzu, na ten sam temat i termin szkolenia.
- Kod rabatowy, uprawniający do skorzystania z rabatu w wysokości 100 zł za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego na inny termin dowolnego szkolenia
- Promocja 20%= 10%+10% obowiązuje na zapisy od 23.06.2021 do odwołania.
- 10% dla Polecającego:
- Organizator pomniejszy Polecającemu opłatę za szkolenie za każdą Osobę poleconą o 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która zapisze się na szkolenie, realizowane do końca miesiąca, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- lub Polecający otrzyma Bon szkoleniowy za każdą Osobę poleconą w wysokości 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która dokona Rejestracji na Szkolenie realizowane później niż w miesiącu, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.1.1. i Suma Bonów szkoleniowych, o której mowa w pkt. C.1.2 to 100% ceny szkoleń, w których Polecający był Uczestnikiem od 23.06.2021.
- Bony szkoleniowe mogą być wykorzystywane tylko przez Polecającego i nie mogą być przekazane osobom trzecim.
- Bony szkoleniowe otrzymane przez Polecającego mogą zostać przeznaczone na opłatę dowolnego szkolenia otwartego z wyłączeniem ceny profilu Insights Discovery.
- Bony szkoleniowe nie są wymienialne na gotówkę i przelew zwrotny oraz nie jest zwracana jego niewykorzystana część.
- Bony szkoleniowe otrzymane w danym roku kalendarzowym można wykorzystać do końca następnego roku kalendarzowego
- 10% dla Osoby poleconej.
- Organizator pomniejszy Osobie poleconej opłatę za szkolenie w wysokości 10% ceny szkolenia, pod warunkiem, że Polecający spełnił warunki, o których mowa w §4 pkt 1.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.2.1. wynosi 10% ceny szkolenia Osoby poleconej.
- Uczestnik nie może być jednocześnie Polecającym i Osobą poleconą.
- 10% dla Polecającego:
- First minute oraz Last minute w określonych terminach.
- Vouchery promocyjne, w określonych terminach.
- Rabaty z punktu a i d nie łączą się ze sobą oraz Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą z rabatami z punktu a i d. Rabat z punktu c.1. łączy się z Rabatami, o których mowa w §6 pkt.1 a, b, d, e natomiast rabat z punktu c.2. nie łączy się z rabatami z punktu a, b, e.
§7 SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
1. Faktura przesyłana jest w formacie pdf (e-faktura) lub w przypadku prośby Zgłaszającego jest ona wysyłana listem poleconym (na adres firmowy podany w zgłoszeniu i nazwisko Zgłaszającego, jeśli w polu uwag nie zostaną podane inne dane do wysyłki faktury).
2. Cena szkolenia obowiązuje z dnia Rezerwacji.
3. Zgłaszający lub podmiot, który reprezentuje, jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Szkolenie w terminie wskazanym na fakturze VAT.
4. Za dzień wniesienia Opłaty uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym 4GROW.
5. Opłata powinna zostać uiszczona:
- przelewem na konto Organizatora; dane do przelewu:
4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, numer rachunku: 76 1140 2004 0000 3502 8222 9271 lub - za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl
6. Organizator informuje, że w Opłatach za szkolenia będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że Zgłaszający umieści w polu Uwag w Zgłoszeniu deklarację, że Opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy Opłata jest zwolniona z VAT.
§8 JAKICH ZMIAN MOŻESZ DOKONAĆ PO REJESTRACJI
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Istnieje możliwość zastąpienia Uczestnika inną osobą niż wskazana w Formularzu. Aby dokonać takiej zmiany, Zgłaszający zobowiązany jest powiadomić e-mailem o potrzebie takiej zmiany Organizatora (na adres: info@4grow.pl) najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem pierwszego dnia Szkolenia. Ze względu na zawartość merytoryczną Szkolenia i wysokie standardy jakości kształcenia w 4GROW, zmiany takiej można dokonać tylko w odniesieniu do całego wymiaru czasowego Szkolenia (a nie jego wybranej części).
- Zgłaszający może też bezkosztowo wycofać swoją Rejestrację lub przenieść ją z jednego Szkolenia na inne Szkolenie l - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze Szkolenia na adres info@4grow.pl.:
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia,
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia i jednocześnie nie później niż 2 dni robocze od wysłania przez 4GROW wiadomości mailowej do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o sprzedaniu wszystkich miejsc na Szkoleniu i w związku z tym – o kończącym się za 2 dni robocze etapie możliwych bezpłatnych zmian w Rejestracji.
- W przypadku wycofania Rejestracji zgodnie z powyższym pkt 3, Organizator zwróci Zgłaszającemu Opłatę wniesioną w ramach Rejestracji, na numer konta bankowego, z którego wniesiono Opłatę, w ciągu 10 dni roboczych.
- W przypadku, gdy Zgłaszający chce zgodnie z powyższym pkt 3 wycofać Rejestrację z jednego Szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne Szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez Zgłaszającego Szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bezkosztowa zmiana Rejestracji na nowe Szkolenie. W przypadku braku miejsc na wskazanym Szkoleniu lub braku odpowiadających Zgłaszającemu terminów innych Szkoleń, Zgłaszający może wycofać wcześniejszą rejestrację - nadal, przy założeniu zgodności z pkt 3. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną nowego Szkolenia a wniesioną Opłatą, różnica zwracana jest Zamawiającemu - jeśli Opłata była wyższa niż Cena nowego Szkolenia lub do potwierdzenia Rejestracji na nowe Szkolenie wymagana jest dopłata różnicy pomiędzy wniesioną Opłatą a Ceną nowego Szkolenia.
- Wycofanie przez Zgłaszającego Rejestracji lub przeniesienie Rejestracji na inne Szkolenie lub inny termin Szkolenia, bez zachowania 30-dniowego terminu wskazanego w pkt 3, oznacza brak zwrotu pełnej Opłaty.
- W sytuacji zmiany Rejestracji, opisanej w powyższym, pkt 6, Organizator może na prośbę Zgłaszającego zwrócić mu część Opłaty wniesionej za Rejestrację zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 8.
- Gdy informacja o zmianie wskazanej w pkt 6 wpłynie na adres mailowy Organizatora wskazany w pkt 3:
- w przedziale czasowym 29 - 15 dni kalendarzowych do dnia rozpoczęcia Szkolenia - Zgłaszający poniesie połowę Opłaty za Rejestrację Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału za połowę Ceny w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia
- w przedziale czasowym 14 dni i krócej przed planowanym terminem Szkolenia - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia wypadającym nie później niż za 7 dni roboczych od chwili przekazania przez 4GROW takiej informacji. Oznacza to, że Uczestnik, który wycofa się z udziału w Szkoleniu na 14 dni lub krócej przed jego terminem, zostanie zapisany przez 4GROW na listę rezerwową uczestników innego Szkolenia. Z nowego Szkolenia będzie mógł skorzystać w tej sytuacji bezpłatnie tylko wtedy, gdy na 7 dni roboczych (lub mniej) przed jego terminem, będzie wolne miejsce na danym Szkoleniu.
- po 2 dniach od wysłania przez 4GROW maila do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o zamknięciu etapu zmian w Rejestracji i o możliwości skorzystania z bezpłatnej rezygnacji/zmiany terminu w ciągu dwóch dni roboczych - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Uczestnicy ci otrzymają dodatkowo możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia, na zasadach opisanych w punkcie „b” powyżej.
- Zawsze tylko jeden z punktów a, b lub c ma zastosowanie. Zmiany na warunkach opisanych w punkcie a, b i c można dokonać tylko raz.
- W przypadku zapisu z 20% rabatem od Ceny 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin Szkolenia i późniejszego rozbicia Uczestników na kilka innych terminów Szkoleń będzie wiązało się ze zmianą wysokości rabatów i wyższą Ceną za uczestnika.
- Szkolenie może być prowadzone przez innego naszego trenera dedykowanego do danego tematu niż trener pierwotnie podany w kalendarzu/szczegółach organizacyjnych. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani o tym fakcie, najpóźniej 3 dni przed Szkoleniem, za wyjątkiem sytuacji losowych, w wyniku których zmiana taka może nastąpić aż do dnia realizacji Szkolenia.
- 4GROW jest zobowiązany do poinformowania o zmianach wymienionych w punkcie 11 za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.
§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Danych jest firma 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania, a także do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, powinny być skierowane na adres e-mail IOD: info@4grow.pl
Więcej informacji: Polityka prywatności 4GROW
§10 OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Organizator oświadcza, że wszelkie materiały udostępnione Uczestnikom podczas Szkolenia stanowią jego własność intelektualną i wszelkie ich powielanie, kopiowanie lub rozpowszechniane może się odbywać wyłącznie za jego pisemną zgodą.
§11 REKLAMACJE
- Uczestnik może składać reklamacje dotyczące Szkolenia w ciągu 30 dni od daty jego realizacji.
- Wszelkie reklamacje Uczestnik zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres info@4grow.pl .
- Organizator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania drogą mailową.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Prawa Cywilnego.
- W sprawach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do występowania przed sądem właściwym dla Organizatora.
- Wszystkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (https://4grow.pl/regulamin).
- Wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres info@4grow.pl lub do siedziby Organizatora.
Masz pytania? Napisz do nas
