Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

O szkoleniu

Pierwsze wrażenie autoprezentacji robi się tylko raz! Wiesz, jak je zrobić dobrze? Zwłaszcza w wystąpieniu publicznym przed kamerą albo setką widzów? O co zadbać już w pierwszych sekundach wystąpienia, by zbudować autorytet i pozostawić wrażenie profesjonalizmu?

Jesteś w dobrym miejscu, bo...

Dostaniesz od nas 16 technik, dzięki którym zbudujesz profesjonalny wizerunek pewnego siebie mówcy!

Dlaczego warto wziąć udział?

Gdy autoprezentacja to brakująca umiejętność w firmie:

  • pracownicy mogą mieć trudności z wywieraniem wrażenia na kliencie/ inwestorze/ fundatorze
  • menedżer może mieć trudność, by zainteresować swój zespół np. skomplikowanym, żmudnym projektem
  • nieudane wystąpienie na targach pracy może zniechęcić potencjalnych kandydatów do pracy
  • pracownicy mogą niechętnie dzielić się obiecującymi pomysłami, bo nie wiedzą, jak o nim opowiedzieć, by inni chcieli słuchać 
  • firma może robić świetne rzeczy, ale innym trudno będzie w to uwierzyć

Gdy autoprezentacja to mocna strona firmy:

  • atrakcyjna opowieść o produkcie/ projekcie zwiększa szansę, że klienci lub inwestorzy będą chętni do współpracy
  • menedżer pewniej prezentuje zasługi i potrzeby zespołu przed przełożonymi, co pomaga zarządowi w podejmowaniu najlepszych decyzji 
  • lider zespołu z większym entuzjazmem wprowadza pracowników w nowe projekty, dzięki czemu jest bardziej skuteczny w działaniu
  • wystąpienia i szkolenia prowadzone przez dział HR skuteczniej angażują pracowników do rozwoju, udziału w dodatkowych projektach i wspierania wartości ważnych dla organizacji
  • opowiadając z pasją o swoim zajęciu i osiągnięciach firmy, pracownicy stają się jej najlepszą wizytówką
  • atrakcyjne wystąpienia na eventach/ targach pracy wzbudzają duże zainteresowanie i zwiększają szansę na zatrudnienie ciekawych ludzi
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie z autoprezentacji jest dla Ciebie, jeśli:

  • Stres i trema przeszkadzają Ci mimo, że umiesz ciekawie i przekonująco przemawiać
  • Chcesz emanować pewnością siebie, a może nawet charyzmą
  • Pracujesz w sprzedaży i chcesz wzmocnić swoją autoprezentację w oczach klienta podczas spotkań i prezentacji sprzedażowych
  • Kierujesz zespołem i chcesz wzmocnić swój autorytet prowadząc spotkania/przemówienia dla zespołów, działów, firmy
  • Nie pracujesz w sprzedaży ani nie zarządzasz, ale prezentujesz/występujesz w różnych sytuacjach, np: spotkaniach firmowych, przed kamerą TV, na konferencjach, eventach, egzaminach, interview, AC/DC
  • Udzielasz wywiadów dla TV oraz radia
  • Prowadzisz prelekcje/ warsztaty/ zajęcia i chcesz, aby spotkania z Tobą były dla innych inspirujące
  • Aktywnie pozyskujesz pracowników i chcesz zainteresować ich swoją ofertą

Szkolenie z autoprezentacji nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz lepiej przekonywać odbiorców do przekazywanych treści, tez, rozwiązań oraz jeśli chcesz, aby treść Twoich wystąpień była ciekawa i intrygująca. W takim wypadku wybierz szkolenie Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne.

Program szkolenia

1. Jak zmienić stres i tremę w energię i pewność siebie podczas wystąpień publicznych?

Stres Twoim największym sprzymierzeńcem? TAK, jeśli wiesz jak go wykorzystać do wystąpień i prezentacji:

  • Techniki obniżania stresu i zamiany w zasoby z poziomu:
    • mózgu gadziego - rządzącego reakcjami automatycznymi: techniki bazujące na najnowszych odkryciach neuropsychologii jak i na najstarszych praktykach duchowych i rytuałach wojennych: praca z energią ciała, oddechem, autonomicznym układem nerwowym, wydzielaniem hormonów i neuroprzekaźników.
    • i mózgu ssaczego - rządzącego reakcjami świadomymi: techniki bazujące na najnowszych odkryciach w psychologii sportu i psychologii sukcesu
  • Techniki sceniczne uwalniania energii stresu do dynamicznej ekspresji ciała i dźwięku.
  • Techniki do zarządzania stresem przed wystąpieniami publicznymi oraz podczas wystąpień publicznych
  • Techniki bazującej na odkryciach psychologii pozytywnej i behawioralnej - uruchamiania Twojej nowej, spełnionej tożsamości scenicznej: pewnej siebie, odważnej, dynamicznej, inspirującej, bazującej na Twoich ukrytych talentach - i budującej Twój autorytet w oczach odbiorców!

Pożegnaj się z: drżącymi głosem i rękami, wypiekami i momentami "pustki w głowie" i przygotuj się na nowy rozdział - satysfakcjonujących wystąpień publicznych!

2. Mowa ciała podczas wystąpienia publicznego - Twoja prawdziwa, energiczna, pewna siebie, naturalna i opanowana

  • Wzrok i kontakt wzrokowy - dostaniesz kilka technik, dzięki którym Twoje oczy będą wiedziały co robić;) podczas następujących wystąpień publicznych:
    • na konferencjach i eventach gdy publika ma dziesiątki/setki osób
    • na kameralnych wystąpieniach dla kilku osób
    • podczas wywiadów/udziału w programach TV
    • podczas prowadzenia spotkań/prezentacji w systemie wideokonferencji lub mieszanym - część osób na sali, część łączy się wideokonferencją
  • Mowa ciała - body language - nauczymy Cię czuć się w swoim ciele podczas wystąpień publicznych jak ryba w wodzie! Dopasujemy najlepiej pasujące do Ciebie i wspierające Twój autorytet:
    • mimikę (Twoje najlepsze wyrazy twarzy),
    • postawę (m.in. układy nóg, ustawienie bioder),
    • gesty statyczne (m.in. łódki, wieżyczki, macho itp),
    • gestykulację (dodającą dynamiki Twojemu wystąpieniu),
    • gestykulację z mikrofonem, prezenterem
    • gestykulację z podkładką/deską.
  • Poruszanie się przed publicznością w trakcie wystąpienia - pozyskasz wiedzę i przećwiczysz:
    • proksemikę - jakie odległości zachować od publiczności, jak i gdzie chodzić po scenie na wystąpieniu,
    • gdzie i jak siadać (bez przeszkód, przy stole, na kanapie/fotelu - zwłaszcza w TV)
    • jak poruszać się przy narzędziach - rzutniku, mównicy, flipcharcie.
    • Elementy savoir-vivre w prezentacji - czego nie wypada a co wolno robić.

3. Twój Głos - silny, barwny i dynamiczny podczas wystąpień publicznych!

  • Twój głos nabierze mocy i barwy dzięki prostym ćwiczeniom do pracy nad emisją głosu:
    • dykcją,
    • pauzami,
    • oddychaniem,
    • oraz modulacją następującymi elementami:
      • głośnością,
      • szybkością,
      • intonacją,
      • tembrem.

4. Storytelling. Jak wzbudzać emocje pozostając na długo w pamięci z pożądanym przekazem?

  • Jak zbudować strukturę narracji storytellingu:
    • utrzymującej w skupieniu i ciekawości
    • wzbudzającej emocje
    • skłaniającej do refleksji i pamiętania o Twoim przekazie
  • Jakie elementy lingwistyczne zawrzeć w storytellingu, by:
    • pobudzać wyobraźnię
    • wzbudzać uczucia
    • umożliwić podświadomą asocjację z historią i utożsamianie się z bohaterem a tym samym - przekonać odbiorcę poprzez argumenty emocjonalne.

5. Trudny uczestnik - jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami publiczności w trakcie wystąpienia?

  • Publiczność niezainteresowana, znudzona - techniki do pobudzania
  • Jak sobie radzić, kiedy wydarzy się coś nieprzewidywanego
  • Jak reagować, gdy nie znamy odpowiedzi na zadane pytanie, lub pytanie wykracza poza Twoje kompetencje
  • Odbiorca nieśmiały, małomówny - techniki do otwierania
  • Uczestnik gadatliwy, błaznujący - techniki do wyciszania
  • Odbiorca czelendżujący - techniki do wychodzenia z (o)presji
  • Uczestnik konfliktowy - techniki do budowania porozumienia i partnerstwa w sytuacji, gdy:
    • zadane pytanie ma w podtekście zarzut, np. "Ile lat Pan(i) pracuje w biznesie/tej roli...?"
    • dostajesz jawny zarzut/obiekcję, np. "Nie znasz się!"
    • odbiorca nie zgadza się z Tobą, np. "To się nie uda!"
    • ktoś podkopuje Twój autorytet, np. "Do brzegu!"

7. Jak dynamicznie prowadzić prezentacje online i hybrydowe?

  • Mowa ciała podczas prezentacji online
  • Jak utrzymać uwagę uczestników prezentacji online?
  • Skuteczne techniki pobudzania zainteresowania i utrzymania uwagi podczas prezentacji online
  • Jak mówić z pasją i energią i zadbać o emocjonalny przekaz?
  • Zakończenie prezentacji online – czyli jak zadbać o efektywność

8. Optymalizujemy Twoje wystąpienia publiczne podczas szkolenia

  • Dopasujemy cały Twój warsztat związany z ciałem, głosem, poruszaniem się i emanowaniem pewnością siebie, gdy:
    • Twoje wystąpienie publiczne dotyczy:
      • ryzyk i problemów,
      • rekomendacji i pomysłów,
      • produktów,
      • liczb (i kochasz Excela;)),
      • nowych informacji,
      • rozwoju kompetencji odbiorców.
    • będziesz prezentować przed:
      • zarządem, menadżerami,
      • członkami zespołu projektowego lub współpracownikami,
      • uczestnikami konferencji, prelekcji, seminarium,
      • przed klientem w kameralnym gronie,
      • kamerą.
  • Indywidualny plan rozwojowy nagrany dla Ciebie przez trenera:
    • Co wzmacniać,
    • Czego unikać,
    • Nad czym pracować w pierwszej kolejności.

Czas trwania

9.00-17.00 - łącznie 16h zegarowych

Prelegenci

0
Mateusz Dąbrowski
Od kilkunastu lat prowadzę wystąpienia publiczne i prezentacje: jako mówca dla setek osób na konferencjach (m.in. Targi Motoryzacyjne) i seminariach (m.in. Puls Biznesu), jako wykładowca na uczelniach (m.in. w temacie Charyzma i Zarządzanie konfliktem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza), jako trener przed uczestnikami szkoleń, jako konsultant i handlowiec przed klientami i wreszcie - jako menadżer przed zespołem. Komentuję jako ekspert - psycholog biznesu w mediach: przed kamerą: Polsat, TVP2, TTV; przed mikrofonem: Program 3 Polskiego Radia, Program 4 Polskiego Radia; papierowych: HR Standard, Newsweek Psychologia i wielu innych. Od 8 lat jestem prezesem 4GROW z sukcesem wprowadzając markę do grona liderów wśród firm szkoleniowych. Wcześniej miałem przyjemność pracować w sprzedaży a także HR, w firmach polskich i międzynarodowych oraz w korporacji. Jestem także prezesem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. Z wykształcenia jestem psychologiem osobowości, z doświadczenia psychologiem biznesu, z serca również metodykiem i strategiem - uwielbiam tworzyć - marki, produkty, programy szkoleń, teorie psychologiczne, techniki i narzędzia oraz strategie. Utworzyłem wiele technik, w tym technik służących skutecznym wystąpieniom publicznym. Jestem także certyfikowanym trenerem, coachem ICC oraz akredytowanym konsultantem Insights Discovery®.
1
Tomasz Krajewski
trener, konsultant, coach ICC
Certyfikowany Trener Biznesu z wieloletnim doświadczeniem, Coach międzynarodowej federacji ICC, mentor oraz twórca programów szkoleniowych. Posiada doświadczenie na stanowiskach dyrektora sprzedaży, dyrektora zarządzającego oraz prezesa firmy. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy z managerami i zespołami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, logistycznej, motoryzacyjnej, rynku nieruchomości i sprzedaży internetowej. Pod jego trenerskim okiem rozwijało się ponad 3000 pracowników. Praca z ludźmi nad ich rozwojem daje mu dużą satysfakcję. Tworzy i prowadzi programy szkoleniowe, służące rozwojowi kadr i podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw. W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone diagnozą potrzeb.
2
Piotr Drozdowski
trener, konsultant, psycholog biznesu
Psycholog, dyplomowany Trener biznesu, Master NLP, mówca motywacyjny, praktyk biznesu z doświadczeniem korporacyjnym w zarządzaniu zasobami ludzkimi, facylitator zespołów, rekruter. Założyciel i CEO działającego na rynku od 2009 roku konsorcjum szkoleniowego. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery oraz Ról Zespołowych Belbina. Ponad 16 lat doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń indywidualnych i grupowych. Trener trenerów, ekspert w dziedzinie edukacji dorosłych – prowadził szkolenia z teorii i praktyki efektywnego nauczania dla trenerów, nauczycieli oraz mentorów. Autor kilkudziesięciu szkoleń o tematyce sprzedażowej i HR. W latach 2010-2012 ekspert portalu Pracuj.pl w zakresie rekrutacji i employer brandingu dla klientów portalu. Od 2014 roku wykładowca na podyplomowych studiach Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w latach 2012-2013 wykładowca na podyplomowych studiach na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie przygotowywania i wdrażania projektów edukacyjnych dla wszystkich poziomów organizacji dla firm z branży IT, medycznej, produkcyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej, FMCG, energetycznej a także jednostek budżetowych Skarbu Państwa. Prowadził szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Auchan Retail Polska, TVN, PGE Polska Grupa Energetyczna, Enea, Nokia Poland, Orlen Gaz, Ceramika Tubądzin, Bank BPH, Nordea Bank, Sanitec Koło, Grupa Pracuj, Fresenius Medical Care, EGB Investments i wielu innych.
3
Monika Dąbrowska
trener, partner zarządzający, konsultant
Jestem trenerem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. W 4GROW odpowiadam za obszar HR i marketingu. Projektowałam prezentacje dla członków zarządu na szczeblu europejskim, prezesów, kierowników projektu, kolegów/koleżanek z zespołu, dbając o ich skuteczność, budowanie wizerunku i wspieranie autorytetu w oczach pracowników, współpracowników, dziennikarzy, inwestorów. Mam doświadczenie w wystąpieniach publicznych przed dużą i międzynarodową publicznością, ale też w kameralnym gronie. Inspiruję, szkolę i wdrażam zmiany, korzystając z siły oddziaływania m.in. komunikacji wizualnej i storytellingu. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierałam realizację celów biznesowych firmy oraz budowałam zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m.in. w Polsce, Francji i Irlandii. Jestem Certyfikowanym Microsoft Office Specialist (MS PowerPoint). Ukończyłam kurs „Persuasive Presentations” w Duarte’s Academy USA oraz kurs Praktyka NLP.
4
Agnieszka Wąsik
trener, coach, konsultant DISC
Jest trenerem, praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i PR. W 4GROW odpowiada za obszar HR i marketingu. Projektowała prezentacje w MS PowerPoint dla członków zarządu na szczeblu europejskim, prezesów, kierowników projektu, kolegów/koleżanek z zespołu, dbając o ich skuteczność, budowanie wizerunku i wspieranie autorytetu w oczach pracowników, współpracowników, dziennikarzy, inwestorów. Ma doświadczenie w wystąpieniach publicznych przed dużą i międzynarodową publicznością, ale też w małym, kameralnym gronie. Szkoli, inspiruje i wdraża zmiany, korzystając z siły oddziaływania m.in. komunikacji wizualnej i storytellingu. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m,in, w Polsce, Francji i Irlandii. Zarządzała komunikacją zorientowaną na rozwój firmy i jej pracowników. Ukończyła kurs „Persuasive Presentations” w Duarte’s Academy USA oraz kurs Praktyka NLP. Jest absolwentką Podyplomowego Studium PR na UW.
5
Radek Funiok
trener, konsultant, coach
Absolwent MBA na University of Technology Sydney oraz Zarzadzania Biznesem w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, transformacji organizacyjnych oraz prowadzeniu międzynarodowych – globalnych projektów. Pracował jako menedżer i dyrektor w firmach takich jak TESCO, Phillip Morris oraz Pekao S.A. Zarządzał zespołami i działami finansów, zakupów, zasobów ludzkich oraz obsługi klienta. Specjalizuję się w szkoleniach menedżerskich dla menedżerów niższego, średniego i wyższego szczebla oraz szkoleń miękkich z zakresu komunikacji, efektywności osobistej, asertywności, zarządzania stresem, przemówień publicznych, negocjacji, obsługi klienta, różnic kulturowych. Swoją pasję do rozwoju i szkoleń łączy z 20-letnią praktyką zawodową, nadając swoim szkoleniom wyjątkowo praktyczny wymiar. Szczególną uwagę zwraca na codzienną aplikację nabytych umiejętności by zwiększyć efektywność pracy, osiągane wyniki, zarządzania zespołem oraz sobą. W 2018 roku zdobyłem tytuł najlepszego trenera umiejętności managerskich w Philip Morris. Jest certyfikowanym coachem i mentorem, przeprowadził ponad 500 sesji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi. Specjalizuje się w coachingu biznesowym dla menedżerów różnego szczebla. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów z zakresu projektowania i prowadzenia szkoleń oraz coachingu. Dyplomy: Master Training Facilitator i Master Training Designer zdobyte w InSync, Managerial Coaching w Culture at Work, Trainer Certificate w Mind Gym, Trainer Certificate w ATD (Association for Talent Development
6
Natalia Orenczak
trener biznesu, konsultant, coach
Certyfikowany trener biznesu i konsultant kryzysowy. Coach i mentor. Psychoterapeuta Gestalt w trakcie certyfikacji. Konsultant analizy behawioralnej Extended DISC i Harrisson Assessment. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rozwojowych. Udziela pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie. Prowadzi sesje coachingowe i mentoringowe. Przeprowadza coachingi on the job dla menedżerów oraz superwizje dla trenerów. Jest przedsiębiorcą. Wspiera osoby w sytuacjach trudnych, prowadząc interwencje kryzysowe. Szkoli w wielu branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, retail, FMCG, sprzedaży elektroniki użytkowej, usług serwisowych, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej. Bycie ekspertem w branży finansowej sprawiło, że była trenerem wewnętrznym w największych bankach w Polsce. Tworzyła programy szkoleniowe i prowadziła projekty rozwojowe. Szkoliła liderów z umiejętności miękkich oraz prowadziła dla nich konsultacje indywidualne. Pełniła również rolę mentora. Wcześniej pracowała jako trener wewnętrzny w jednej z największych sieci elektromarketów w Polsce. Tam prowadziła szkolenia sprzedażowe dla doradców oraz warsztaty z zarządzania sprzedażą dla menedżerów. Prowadziła również coachingi on the job. Pasję do prowadzenia szkoleń odkryła będąc koordynatorem oddziału bankowego. Wcześniej była doradcą klienta. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła w wieku dziewiętnastu lat. Sukcesy sprzedażowe i rozwinięte umiejętności interpersonalne sprawiły, że regularnie awansowała na wyższe stanowiska i dziś dzieli się zdobytą wiedzą z innymi. Studiuje w Wyższej Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie, o specjalizacji: Psychologia w zarządzaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachów Akademii SET, Coaching on the job w Śmiech & Partners. Posiada również uprawnienia do analizy potencjału, kompetencji i talentów według badań Extended DISC i Harrisson Assessment. Omawia wyniki raportów indywidualnych i grupowych. Praca „jeden na jeden” okazała się jej kolejną pasją. Jako coach wspiera Klientów w lepszym poznaniu ich kompetencji, zdolności i talentów. Pomaga im przekraczać bariery, podnieść poczucie własnej wartości, szybciej realizować cele, znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Prowadzi pierwszą pomoc psychologiczną w kryzysie. Jest certyfikowanym Konsultantem Kryzysowym Instytutu Pozytywnej Terapii Kry

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

sala szkoleniowa 4GROW

00-877 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

Sala szkoleniowa 4GROW

00-877 Warszawa

Al. "Solidarności" 155 lok. 37

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • platforma online 4GROW, nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, 90 minut treningu indywidualnego
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

4GROW Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
Panieńska 9/25
woj. mazowieckie
Specjalizujemy się w szkoleniach, coachingu oraz doradztwie z zakresu HR. Firma 4GROW powstała w 2010 roku pod wpływem inspiracji coachingiem ICC i dlatego filozofia ICC jest naszym fundamentem: wierzymy, że każdy z nas kształtuje swoje życie i je...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin szkoleń otwartych stacjonarnych 4GROW

§ 1 DEFINICJE

  1. Organizator - 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866, zamiennie zwany 4GROW.
  2. Szkolenie – usługa realizowana przez 4GROW w wyznaczonym terminie i miejscu, wykorzystujące różnorodne formy rozwoju, m.in.: zadania, ćwiczenia, prezentacje, wykład, warsztat, dyskusja, gry, scenki, poszerzona o materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom oraz o dodatkowe gratisy takie, jak: nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, trening indywidualny przez rok po szkoleniu, materiały online w formie follow-up przez rok po szkoleniu. Warunkiem otrzymania materiałów jest wypełnienie ankiety poszkoleniowej i podanie adresu mailowego w opinii po szkoleniu. Szkolenie takie może być łączone ze szkoleniem live online, co oznacza, że w jednym szkoleniu biorą udział osoby przebywające w sali szkoleniowej oraz uczestnicy szkolenia live online.
  3. Uczestnik — osoba, której miejsce na Szkoleniu zostało objęte Rejestracją.
  4. Zgłaszający — przedstawiciel firmy, który z ramienia pracodawcy dokonuje zgłoszenia Uczestnika na Szkolenie i pośredniczy w całym procesie od zapisu do płatności - pomiędzy 4GROW, firmą, którą reprezentuje oraz Uczestnikiem lub Uczestnikami, których zapisuje na Szkolenie. Zgłaszający może być jednocześnie Uczestnikiem Szkolenia.
  5. Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Polecający - Uczestnik szkolenia, odbywającego się po 23.06.2021r., rekomendujący innym osobom uczestnictwo w szkoleniach 4GROW;
  7. Osoba polecona – Uczestnik szkolenia, powołujący się w Formularzu na Polecającego;
  8. Formularz — formularz zgłoszeniowy udostępniony przez 4GROW na stronie internetowej: https://4grow.pl/; w szczególnych wypadkach Organizator pozostawia sobie prawo do dostarczenia Formularza w innej formie.
  9. Rezerwacja — zgłoszenie Organizatorowi przez Zamawiającego prośby o rezerwację miejsca lub miejsc dla Uczestnika lub Uczestników na konkretnym Szkoleniu poprzez wypełniony Formularz.
  10. Rejestracja — potwierdzenie dokonanej wcześniej Rezerwacji oznaczające zakup zarezerwowanego wcześniej miejsca dla Uczestnika Szkolenia.
  11. Cena – wartość określająca w polskich złotych kwotę, jaka będzie naliczona Zamawiającemu w ramach Opłaty za Szkolenie. Informacja o Cenie opublikowana jest każdorazowo na stronie www 4GROW konkretnego Szkolenia przy konkretnym terminie oraz wskazana w Formularzu.
  12. Opłata - honorarium 4GROW za Rejestrację Uczestnika na Szkolenie, zgodnie z Ceną Szkolenia i ewentualnymi Rabatami – aktualnymi na dzień Rejestracji.
  13. Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady zakupu i wzajemne zobowiązania Organizatora, Uczestnika i /lub Zamawiającego Szkolenia w 4GROW realizowanego przez Organizatora

§ 2 JAK PRZEBIEGA REZERWACJA I REJESTRACJA

  1. Rezerwacja nie zobowiązuje Zgłaszającego do Rejestracji, jest zgłoszeniem zainteresowania konkretnym Szkoleniem dla konkretnego Uczestnika lub Uczestników w konkretnym terminie. Rezerwacja wymaga potwierdzenia mailowego przez 4GROW oraz poprzedza dokonanie Rejestracji.
  2. Rezerwacji miejsc na Szkoleniu dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza na stronie www.4grow.pl
  3. W ciągu 2 dni roboczych, Zgłaszający otrzyma od 4GROW mailem informację o potwierdzeniu lub niepotwierdzeniu Rezerwacji przez Organizatora (np. w zależności od dostępności miejsc).
  4. W przypadku potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW, Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
  • odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną Rezerwacją, wiadomością mailową o treści "Zapoznałam/em się z załącznikami, potwierdzam, że są zgodne z moją decyzją i akceptuję ich treści."
  • lub poprzez przesłanie skanu podpisanej Rezerwacji w formacie doc. lub pdf. z załączonym Regulaminem 4GROW

oraz

  • poprzez wniesienie Opłaty za Szkolenie
  • lub poprzez uzyskanie zgody od Organizatora na wniesienie Opłaty po szkoleniu.
  1. Rejestracja jest równoznaczna z:
  • akceptacją niniejszego Regulaminu przez Zgłaszającego i Uczestnika;
  • upoważnieniem 4GROW do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu ze strony Zgłaszającego;
  • gwarancją miejsca na Szkoleniu.
  1. Jeśli Zgłaszający nie dokona Rejestracji w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW lub w wyjątkowych sytuacjach - w ciągu innego terminu wyznaczonego przez 4GROW, Rezerwacja może zostać anulowana.

§ 3 OBOWIĄZKI 4GROW I BENEFITY
– CO OD NAS OTRZYMUJESZ

  1. Gratisy do Szkolenia - Uczestnik otrzymuje do Szkolenia dodatkowe usługi - gratis:
    1. Certyfikat ukończenia szkolenia – warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin.
    2. Trening indywidualny – zdalne spotkanie trenera 4GROW z Uczestnikiem, odbywające się poprzez rozmowę telefoniczną lub online – poprzez platformę do internetowych rozmów audio / wideo. Wymiar treningu indywidualnego uzależniony jest od wybranego tematu Szkolenia i może obejmować od 60 do180 minut. Trening indywidualny Uczestnik może umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia, w wybrany jeden dzień miesiąca określony wcześniej przez trenera. Celem i tematem treningu indywidualnego jest zwiększenie efektywności Szkolenia w ramach zakresu programu Szkolenia.
    3. Nielimitowane wsparcie telefoniczne trenera – Uczestnik może kontaktować się telefonicznie z trenerem przez nieograniczony czas po Szkoleniu.
    4. Dostęp do platformy www.online.4grow.pl.
    5. Dodatkowe materiały – jeśli w pakiecie z danym Szkoleniem zapewnione są gratis dodatkowe materiały, informacja taka jest każdorazowo umieszczana na stronie www danego Szkolenia. Przykładowe materiały dodatkowe, jakie mogą zostać dołączone do Szkolenia to:
      1. Materiały szkoleniowe i poszkoleniowe. Warunkiem otrzymania dostępu do nich jest rejestracja na platformie www.online.4grow.pl
  2. Gwarancja terminu - jeśli przy konkretnym Szkoleniu na stronie www.4grow.pl opublikowana jest informacja, że termin Szkolenia jest gwarantowany, oznacza to, że Szkolenie dla zarejestrowanego Uczestnika nie zostanie przełożone i odwołane przez 4GROW.
    4GROW zastrzega sobie możliwość odstąpienia od tego zapisu w przypadku wystąpienia szczególnych sytuacjach opisanych poniżej:
  • zdarzeń losowych niezależnych od 4GROW;
  • nagłej choroby lub wypadku trenera uniemożliwiających mu prowadzenie szkolenia przy jednoczesnym braku możliwości zastąpienia go przez innego trenera 4GROW;
  • gdy zarejestrowany Uczestnik prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do firmy 4GROW i/lub istnieje uzasadnione ryzyko wykorzystania przez niego w celach szkoleniowych / doradczych: koncepcji, materiałów, ćwiczeń, scenariuszy, technik itp., których autorem jest 4GROW, otrzymanych podczas szkolenia.
  1. Analiza potrzeb szkoleniowych Uczestnika – Uczestnik otrzyma do 2 dni po zagwarantowaniu terminu przez Organizatora mailowe zaproszenie od trenera 4GROW do zgłoszenia swoich potrzeb, oczekiwań i celów rozwojowych związanych ze Szkoleniem.  Jeśli Uczestnik przekaże swoje potrzeby rozwojowe trenerowi przed szkoleniem, trener albo uwzględni je w przebiegu Szkolenia albo - zaproponuje wspólne przepracowanie wybranych zagadnień w czasie treningu indywidualnego albo - jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.

§4 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY

  1. Aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, uczestnik powinien uczestniczyć w całym szkoleniu – w pełnym jego wymiarze godzinowym.
  2. Uczestnik dołoży starań aby odpowiedzieć na pytania trenera w ramach badania potrzeb przed Szkoleniem, dzięki czemu trener będzie mógł do nich odnieść się i zaproponować optymalny program doskonalenia kompetencji Uczestnika.
  3. Rejestracja Uczestnika jest jednoznaczna z jego oświadczeniem, że:
    Jest świadomy odpowiedzialności karnej z tytułu naruszenia przepisów ustawy o prawie autorskim (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. ze zmianami) i zobowiązuje się do przestrzegania tego prawa w odniesieniu do: materiałów, narzędzi, technik, ćwiczeń, koncepcji, scenariusza, narracji, zadań itp. przekazanych mu przez firmę 4GROW w ramach realizacji szkolenia, którego jest uczestnikiem
  4. Brak spełnienia któregoś z wymagań w pkt. 2 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY nie może być podstawą do składania reklamacji.

§5 SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA

  1. Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w trakcie których są: 1 przerwa na lunch (60 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 9:00 i kończy o 17:00. Dokładne informacje o miejscu, godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia wysyłane są Uczestnikowi przed Szkoleniem mailowo.
  2. Obiady zamawiane są w restauracji, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, napoje, przekąski.
  3. Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi, ćwiczeń oraz uwagi od trenera.

§6 JAKIE PRZYZNAJEMY RABATY

  1. 4GROW oferuje następujące rabaty:    
    1. Rabat w wysokości 20% od Opłaty za 2-giego i kolejnego Uczestnika zarejestrowanego na tym samym Formularzu, na ten sam temat i termin szkolenia.
    2. Kod rabatowy, uprawniający do skorzystania z rabatu w wysokości 100 zł za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego na inny termin dowolnego szkolenia
    3. Promocja 20%= 10%+10% obowiązuje na zapisy od 23.06.2021 do odwołania.
      1. 10% dla Polecającego:
        1. Organizator pomniejszy Polecającemu opłatę za szkolenie za każdą Osobę poleconą o 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która zapisze się na szkolenie, realizowane do końca miesiąca, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
        2. lub Polecający otrzyma Bon szkoleniowy za każdą Osobę poleconą w wysokości 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która dokona Rejestracji na Szkolenie realizowane później niż w miesiącu, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
        3. Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.1.1. i Suma Bonów szkoleniowych, o której mowa w pkt. C.1.2 to 100% ceny szkoleń, w których Polecający był Uczestnikiem od 23.06.2021.
        4. Bony szkoleniowe mogą być wykorzystywane tylko przez Polecającego i nie mogą być przekazane osobom trzecim.
        5. Bony szkoleniowe otrzymane przez Polecającego mogą zostać przeznaczone na opłatę dowolnego szkolenia otwartego z wyłączeniem ceny profilu Insights Discovery.
        6. Bony szkoleniowe nie są wymienialne na gotówkę i przelew zwrotny oraz nie jest zwracana jego niewykorzystana część.
        7. Bony szkoleniowe otrzymane w danym roku kalendarzowym można wykorzystać do końca następnego roku kalendarzowego
      2. 10% dla Osoby poleconej. 
        1. Organizator pomniejszy Osobie poleconej opłatę za szkolenie w wysokości 10% ceny szkolenia, pod warunkiem, że Polecający spełnił warunki, o których mowa w §4 pkt 1.
        2. Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.2.1. wynosi 10% ceny szkolenia Osoby poleconej.
      3. Uczestnik nie może być jednocześnie Polecającym i Osobą poleconą.
    4. First minute oraz Last minute w określonych terminach.
    5. Vouchery promocyjne, w określonych terminach.
  2. Rabaty z punktu a i d nie łączą się ze sobą oraz Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą z rabatami z punktu a i d. Rabat z punktu c.1. łączy się z Rabatami, o których mowa w §6 pkt.1 a, b, d, e natomiast rabat z punktu c.2. nie łączy się z rabatami z punktu a, b, e.

§7 SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

1.  Faktura przesyłana jest w formacie pdf (e-faktura) lub w przypadku prośby Zgłaszającego jest ona wysyłana listem poleconym (na adres firmowy podany w zgłoszeniu i nazwisko Zgłaszającego, jeśli w polu uwag nie zostaną podane inne dane do wysyłki faktury).

2.    Cena szkolenia obowiązuje z dnia Rezerwacji.

3.    Zgłaszający lub podmiot, który reprezentuje, jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Szkolenie w terminie wskazanym na fakturze VAT.

4.    Za dzień wniesienia Opłaty uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym 4GROW.

5.    Opłata powinna zostać uiszczona:

  1. przelewem na konto Organizatora; dane do przelewu:
    4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, numer rachunku: 76 1140 2004 0000 3502 8222 9271 lub
  2. za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl

6.    Organizator informuje, że w Opłatach za szkolenia będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że Zgłaszający umieści w polu Uwag w Zgłoszeniu deklarację, że Opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy Opłata jest zwolniona z VAT.

§8 JAKICH ZMIAN MOŻESZ DOKONAĆ PO REJESTRACJI

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Istnieje możliwość zastąpienia Uczestnika inną osobą niż wskazana w Formularzu. Aby dokonać takiej zmiany, Zgłaszający zobowiązany jest powiadomić e-mailem o potrzebie takiej zmiany Organizatora (na adres: info@4grow.pl) najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem pierwszego dnia Szkolenia. Ze względu na zawartość merytoryczną Szkolenia i wysokie standardy jakości kształcenia w 4GROW, zmiany takiej można dokonać tylko w odniesieniu do całego wymiaru czasowego Szkolenia (a nie jego wybranej części).
  3. Zgłaszający może też bezkosztowo wycofać swoją Rejestrację lub przenieść ją z jednego Szkolenia na inne Szkolenie l - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze Szkolenia na adres  info@4grow.pl.:
    1. najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia,
    2. najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia i jednocześnie nie później niż 2 dni robocze od wysłania przez 4GROW wiadomości mailowej do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o sprzedaniu wszystkich miejsc na Szkoleniu i w związku z tym – o kończącym się za 2 dni robocze etapie możliwych bezpłatnych zmian w Rejestracji.
  4. W przypadku wycofania Rejestracji zgodnie z powyższym pkt 3, Organizator zwróci Zgłaszającemu Opłatę wniesioną w ramach Rejestracji, na numer konta bankowego, z którego wniesiono Opłatę, w ciągu 10 dni roboczych.
  5. W przypadku, gdy Zgłaszający chce zgodnie z powyższym pkt 3 wycofać Rejestrację z jednego Szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne Szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez Zgłaszającego Szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bezkosztowa zmiana Rejestracji na nowe Szkolenie. W przypadku braku miejsc na wskazanym Szkoleniu lub braku odpowiadających Zgłaszającemu terminów innych Szkoleń, Zgłaszający może wycofać wcześniejszą rejestrację - nadal, przy założeniu zgodności z pkt 3. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną nowego Szkolenia a wniesioną Opłatą, różnica zwracana jest Zamawiającemu - jeśli Opłata była wyższa niż Cena nowego Szkolenia lub do potwierdzenia Rejestracji na nowe Szkolenie wymagana jest dopłata różnicy pomiędzy wniesioną Opłatą a Ceną nowego Szkolenia. 
  6. Wycofanie przez Zgłaszającego Rejestracji lub przeniesienie Rejestracji na inne Szkolenie lub inny termin Szkolenia, bez zachowania 30-dniowego terminu wskazanego w pkt 3, oznacza brak zwrotu pełnej Opłaty.
  7. W sytuacji zmiany Rejestracji, opisanej w powyższym, pkt 6, Organizator może na prośbę Zgłaszającego zwrócić mu część Opłaty wniesionej za Rejestrację zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 8.
  8. Gdy informacja o zmianie wskazanej w pkt 6 wpłynie na adres mailowy Organizatora wskazany w pkt 3:
    1. w przedziale czasowym 29 - 15 dni kalendarzowych do dnia rozpoczęcia Szkolenia - Zgłaszający poniesie połowę Opłaty za Rejestrację Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału za połowę Ceny w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia
    2. w przedziale czasowym 14 dni i krócej przed planowanym terminem Szkolenia - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia wypadającym nie później niż za 7 dni roboczych od chwili przekazania przez 4GROW takiej informacji. Oznacza to, że Uczestnik, który wycofa się z udziału w Szkoleniu na 14 dni lub krócej przed jego terminem, zostanie zapisany przez 4GROW na listę rezerwową uczestników innego Szkolenia. Z nowego Szkolenia będzie mógł skorzystać w tej sytuacji bezpłatnie tylko wtedy, gdy na 7 dni roboczych (lub mniej) przed jego terminem, będzie wolne miejsce na danym Szkoleniu.
    3. po 2 dniach od wysłania przez 4GROW maila do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o zamknięciu etapu zmian w Rejestracji i o możliwości skorzystania z bezpłatnej rezygnacji/zmiany terminu w ciągu dwóch dni roboczych - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Uczestnicy ci otrzymają dodatkowo możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia, na zasadach opisanych w punkcie „b” powyżej.
  9. Zawsze tylko jeden z punktów a, b lub c ma zastosowanie. Zmiany na warunkach opisanych w punkcie a, b i c można dokonać tylko raz.
  10. W przypadku zapisu z 20% rabatem od Ceny 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin Szkolenia i późniejszego rozbicia Uczestników na kilka innych terminów Szkoleń będzie wiązało się ze zmianą wysokości rabatów i wyższą Ceną za uczestnika.
  11. Szkolenie może być prowadzone przez innego naszego trenera dedykowanego do danego tematu niż trener pierwotnie podany w kalendarzu/szczegółach organizacyjnych. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani o tym fakcie, najpóźniej 3 dni przed Szkoleniem, za wyjątkiem sytuacji losowych, w wyniku których zmiana taka może nastąpić aż do dnia realizacji Szkolenia.
  12. 4GROW jest zobowiązany do poinformowania o zmianach wymienionych w punkcie 11 za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Danych jest firma 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania, a także do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
 Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, powinny być skierowane na adres e-mail IOD: info@4grow.pl
Więcej informacji: Polityka prywatności 4GROW

§10 OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Organizator oświadcza, że wszelkie materiały udostępnione Uczestnikom podczas Szkolenia stanowią jego własność intelektualną i wszelkie ich powielanie, kopiowanie lub rozpowszechniane może się odbywać wyłącznie za jego pisemną zgodą.

§11 REKLAMACJE

  1. Uczestnik może składać reklamacje dotyczące Szkolenia w ciągu 30 dni od daty jego realizacji.
  2. Wszelkie reklamacje Uczestnik zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres info@4grow.pl .
  3. Organizator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania drogą mailową.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Prawa Cywilnego.
  2. W sprawach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do występowania przed sądem właściwym dla Organizatora.
  3. Wszystkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (https://4grow.pl/regulamin).
  4. Wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres info@4grow.pl lub do siedziby Organizatora.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

4GROW Sp. z o.o.
03-704 Warszawa Panieńska 9/25
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!