Szkolenie

Forum Zaufania

O szkoleniu

Dlaczego warto uczestniczyć?
Bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy pewności, przewidywalności i redukcji ryzyka, aby pod presją czasu podejmować dobre decyzje. Zaufanie staje się walutą już nie przyszłości, ale dzisiejszych czasów. Jest na wagę złota. Ci, którzy umieją zaufanie budować, rozwijać, utrzymać mają szansę być najlepsi na rynku.

Wiedza: Najnowsze badania zaufania w biznesi prowadzone przez Institute of Behavioral Design doświadczenia z wdrożeń u Klientów w Polsce i Europie, wyzwania, dobre praktyki organizacyjne, inspiracje.

Praktyczny i skondensowany program, oparty na programie zajęć MBA prowadzonych przez Sebastiana Kotow na Akademii Leona Koźmińskiego
Jak mierzyć zaufanie w organizacji – wyniki badań i najlepsze praktyki organizacyjne

Strategia i edukacja: Modele i metody budowania i rozwijania zaufania w biznesie

Zaufanie do siebie i wiarygodność osobista
Zaufanie w zespole, konflikty, współodpowiedzialność
Zaufanie w organizacji i zaufanie rynku
Kryzys i odbudowywanie zaufania
Relacje i doświadczenia:

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Współpraca i budowanie wartościowych relacji
Wzajemna inspiracja i transformacja
O budowaniu przewagi konkurencyjnej, szybkości i zaangażowaniu przez zaufanie

Pewność, lojalność, szybkość działania, ograniczenie strat i ryzyka, szukanie obustronnych korzyści – to warunki, w których praca przynosi satysfakcję a biznes może osiągać ponadprzeciętne wyniki. Takie warunki są wynikiem wysokiego poziomu zaufania do liderów i w organizacji. Jak sprawić aby takie środowisko było częścią każdego zespołu i firmy? Jak dbać o wysokie standardy? Jak intencjonalnie budować wysoki poziom zaufania w organizacji?
Kto powinien wziąć udział?

.

Program szkolenia

WPROWADZENIE

9.30 – 10.00

Blindspot– prawdy i mity na temat zaufania w biznesie
Neurogeneza – o uczeniu się zaufania, hormonach i biologii tworzenia się przekonań
5 Z+ – o pięciu wymiernych korzyściach z wiedzy i praktykowania zaufania
Funkcja społeczna zaufania – o zaufaniu w Polsce i zaufaniu w biznesie, o tym ile procent pracowników ufa zarządowi, o tym komu ufać a komu nie ufać i dlaczego oraz konfrotnowaniu nieufności.
emoRAY – badanie zaufania “na żywo” – narzędzia do pomiaru zaufania na poziomie racjonalnym i emocjonalnym – o indeksie pewności, nagrodzie Nobla z ekonomii behawioralnej i wdrażaniu mierników irracjonalności
MODUŁ 1

10.00 – 11.30

Funkcje zaufania – dlaczego warto, czy się opłaca, jak unikać pułapek nieufności i jak budować zaufanie w praktyce
Funkcja ekonomiczna – zaufanie się opłaca – o pułapkach i kosztach nieufności, optymalizacji operacyjnej, wiedzy o tym komu ufać a komu nie ufać, o dźwigniach zaufania w przyspieszaniu procesów, zaufaniu jako walucie, o redukowaniu ryzyka i obniżaniu kosztów dzięki zaufaniu;
Funkcja psychologiczna – o zaufaniu afektywnym i kognitywnym, podejmowaniu decyzji i trenowaniu emocji, o wpływie zaufania na zaangażowanie pracowników, satysfakcji, motywacji, redukowaniu stresu, budowaniu współpracy i stymulowaniu kreatywności.
MODUŁ 2

12.00 – 13.30

Credibility Factor – o zaufaniu do siebie, wiarygodności, modelowaniu zachowań, odwadze do podejmowania trudnych decyzji.
10 Komponentów Wiarygodności – kluczowe elementy, które budują wiarygodność liderów, sprzyjają skuteczności, budują zaufanie do siebie i do innych oraz różnicach między kobietami i mężczyznami w budowaniu zaufania.
Badania Workplace Trust & Badania zaangażowania – o potrzebach pracowników w 2019 r.
Domykanie pętli – Efekt Zeigernik metody oszczędzania energii
smartPOWER- trenowanie emocji w budowaniu siły psychicznej
Test wiarygodności osobistej – o marginesie błędu i konsekwencjach nieświadomości
MODUŁ 3 - PANEL

14.30 – 15.00

Panel dyskusyjny – Kobiety, Mężczyźni i Zaufanie w biznesie

o tym czego możemy uczyć się od siebie nawzajem,
o komplementarności, podobieństwach i świadomości różnic,
o roli zaufania w zarządzaniu z perspektywy kobiet,
konieczności uważności mężczyzn,
o zjawisku równania do stereotypu,
dialogu i rzeczywistych różnicach między kobietami i mężczyznami.
Wyniki badania emoRAY

jak ufają kobiety, a jak mężczyźni
co deklarujemy a czego jesteśmy pewni
jak wykorzystać emocje do rozpoczęcia, zmiany i utrzymania zmian
MODUŁ 4

15.00 – 16.00

Trust FastTrack – o przekładaniu teorii na praktykę oraz intencjonalnym budowaniu zaufania w relacjach, o procesie wdrażania zaufania w firmie, zachowaniach które budują zaufanie i zachowaniach, które to zaufanie niszczą– czyli naukowa i praktyczna o poznawczej funkcji zaufania.
Trust Shift – czyli transformacja – o badaniach zaufania w biznesie, pewności emocjonalnej, najlepszych praktykach w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o zaufanie.
O redukowaniu ryzyka w zaufaniu – przewidywalność, bezpieczeństwo, analiza, poziomy ufności i odbudowywanie utraconego zaufania.
Wielka Trójka – trzy zachowania, które wzmacniają zaufanie w relacjach i budują silne zespoły
ZAKOŃCZENIE FORUM

Czas trwania

9.30-16.00

Prelegenci

Cytat

Sebastian Kotow Praktyk, badacz, wykładowca akademicki. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach z branży szkoleniowo-doradczej – Brian Tracy International, FranklinCovey czy Door Group S.A.

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 czerwca 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za 1 os.
770 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat
Weź udział

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie do 30.04.2019 - 770 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 01.05.2019 - 970 PLN + 23% VAT


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!