Jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe w marketingu i sprzedaży usług w edukacji

O forum

Idea szkolenia:

  • W erze cyfrowej, sztuczna inteligencja jest kluczowym czynnikiem sukcesu nie tylko w biznesie, czy w nauce, ale również w marketingu szkół i uczelni, które chcą przyspieszyć swój rozwój, zwiększyć swoją widoczność na rynku edukacyjnym i skutecznie dotrzeć do nowych grup docelowych.
  • Na tym praktycznym szkoleniu dowiesz się jak efektywniej wykorzystać nowoczesne technologie, w szczególności sztuczną inteligencję, do zwiększenia zasięgu i atrakcyjności Twojej oferty edukacyjnej, a także do poprawy procesów rekrutacji i budowania silnej marki uczelni w świecie cyfrowym. Zobaczysz jak stworzyć i wykorzystać inteligentne czatboty, które przejmą komunikację z klientami i pozwolą zaoszczędzić dużo czasu.
  • Bez względu na to, czy jesteś na początku swojej przygody z sztuczną inteligencją, czy już znasz jej podstawy, to szkolenie wyposaży Cię w podstawowe umiejętności i konkretną wiedzę, które pozwolą Ci wykorzystać potencjał tej niesamowitej technologii.
  • Sztuczna inteligencja jest dla nas jak egzoszkielet. Zatrudnij ją do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
  • Szkolenie nie wymaga żadnego wcześniejszego doświadczenia w temacie sztucznej inteligencji.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Rektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji.
  • Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działów mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
  • Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
  • Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w codziennej pracy.
  • Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.

Korzyści dla uczestników:

  • Rozwój umiejętności w zakresie AI i ChatGPT: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji, ChatGPT i mediów społecznościowych w edukacji, co pozwoli im na bardziej skuteczne i innowacyjne podejście do komunikacji biznesowej, marketingu i sprzedaży.
  • Zwiększenie efektywności procesów: Wiedza o tym, jak sztuczna inteligencja może automatyzować i ulepszać procesy rekrutacji oraz komunikacji z klientami przedłoży się na oszczędność czasu i zwiększenie produktywności.
  • Personalizacja i zwiększanie atrakcyjności oferty edukacyjnej: Uczestnicy nauczą się, jak personalizować komunikację i ofertę edukacyjną, by przyciągnąć więcej studentów i wyróżnić uczelnię na rynku.
  • Szybsze generowanie treści: Uczestnicy dowiedzą się, jak można generować 2 x szybciej treści marketingowe, raporty, artykuły i newslettery za pomocą sztucznej inteligencji, co oszczędzi im czas i wysiłek.
  • Budowanie silnej marki uczelni w świecie cyfrowym: Uczestnicy zdobędą praktyczną i aktualną wiedzę na temat budowania marki swojej uczelni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych oraz Google w promowaniu programów edukacyjnych.
  • Praktyczne narzędzia i techniki: Udział w szkoleniu zapewni dostęp do konkretnych przykładów i gotowych rozwiązań, które można szybko wdrożyć w praktyce.
  • Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI: Uczestnicy dowiedzą się, jakie są możliwości sztucznej inteligencji i ChatGPT, a także nauczą się rozpoznawać ich ograniczenia i unikać potencjalnych pułapek.
  • Ekspertyza i doświadczenie prowadzącego: Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji, ChatGPT, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, co gwarantuje wysoką jakość i rzetelność przekazywanych informacji.
  • Interaktywny charakter szkolenia: Ćwiczenia praktyczne i sesja Q&A pozwalają na lepsze zrozumienie materiału i zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Metody szkoleniowe:

  • Prezentacja.
  • Ćwiczenia praktyczne.
  • Interaktywna demonstracja działania sztucznej inteligencji.
  • Sondy i quizy.
  • Sesja Q&A

Program forum

Moduł 1
Nowa era marketingu edukacyjnego: Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje komunikację, marketing i sprzedaż usług w edukacji:

  • Aż 92% osób nie potrafi wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji (SI) i ChatGPT.
  • 5 rzeczy, których ChatGPT nie potrafi zrobić, albo robi źle.
  • Co to jest Prompt Engineering i dlaczego jest dziś jedną z kluczowych umiejętności w edukacji.
  • 10 technik i tricków, które pozwolą Ci zamienić ChatGPT w skutecznego i wszechstronnego asystenta 24/7.
  • Sztuka tworzenia promptów - naucz się tworzyć polecenia dla SI, by uzyskać konkretne, spersonalizowane wyniki na wysokim poziomie merytorycznym.
  • 3 gotowe formuły promptów dla ChatGPT i Copilot (Microsoft).

Moduł 2
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe w marketingu edukacji:

  • Marketing edukacyjny: 5 najlepszych strategii na 2024 rok. Wszechobecność SI jest jedną z nich.
  • Inteligentne czatboty: Teraz możesz je tworzyć sam z ChatGPT-4 dla swoich klientów.
  • Nie wiesz jak rozwinąć swoją szkołę lub uczelnię wyższą? Zapytaj SI. Generuje 200 pomysłów na kwadrans.
  • SI może stworzyć skuteczną strategię marketingową, SWOT, analizę konkurencji, plan kampanii, persony, kalendarz wpisów, wpisy na miesiąc i nie tylko.
  • Content Marketing: Tworzenie wartościowych treści edukacyjnych, które angażują i edukują odbiorców.
  • Dzięki tym technikom będziesz pisać szybciej wszystkie teksty.
  • SEO: Techniki, które pomogą wyróżnić w Google Twoje treści edukacyjne i marketingowe.
  • 3 gotowe prompty do zastosowania od razu (kopiuj-wklej).

Moduł 3
Ćwiczenie

Moduł 4
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w skutecznej sprzedaży usług i produktów edukacyjnych:

  • Zleć SI analizę potrzeb i stworzenie spersonalizowanej oferty edukacyjnej, która przekona klientów.
  • Storytelling: ChatGPT i inne duże modele językowe wykreują historie, które sprzedają.
  • Analiza i wykorzystanie feedback’u klientów do optymalizacji oferty i strategii sprzedaży.
  • Korespondencja mailowa: ChatGPT napisze e-maile i stworzy spersonalizowane szablony sprzedażowe.
  • 3 gotowe prompty do zastosowania od razu (kopiuj-wklej).

Moduł 5
Ćwiczenie
Podsumowanie i Q&A

Czas trwania

9.00-14.00

Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz

  • Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
  • Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
  • Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
  • Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online - promocja
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę po okresie promocji
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Ficowskiego 15
  • Kod pocztowy: 01-747
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260209840

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska Ficowskiego 15

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!