VI CFO Excellence

O konferencji

Konsekwencje wojny na Ukrainie, podwyżki stóp procentowych, pędząca inflacja, szybujące podwyżki m.in.: cen energii czy paliw oraz problemy w łańcuchach dostaw, to niewątpliwie bardzo trudne wyzwania z którymi dziś muszą mierzyć się polskie firmy, a w tym Dyrektorzy Finansowi. Aby sprostać tym wyzwanym i utrzymać przedsiębiorstwo w dobrej kondycji finansowej, a jednocześnie pozostać firmą konkurencyjną na rynku CFO musi posiadać ogromną wiedzę, umiejętności i doświadczenie. Z myślą o Państwa potrzebach już po raz 6 zapraszamy na jedno z kluczowych spotkań dedykowanym Dyrektorom Finansowym. VI CFO Excellence odbędzie się 19 stycznia 2023 roku w formule online.

Podczas konferencji:

  • Sprawdzimy, jaki wpływ na zarządzanie finansami w firmie ma aktualna sytuacja ekonomiczno-gospodarcza na rynkach światowych i w Polsce
  • Zastanowimy się, jak zarządzać procesami finansowymi w burzliwych czasach
  • Pokażemy, jak wykorzystać dane do wsparcia decyzji strategicznych i finansowych w przedsiębiorstwie
  • Przedstawimy kluczowe z perspektywy CFO zmiany podatkowe planowane w 2023 roku oraz zmiany prawne w KSH
  • Doradzimy, jak przeprowadzić zespół przez turbulencje oraz jak pozyskać i utrzymać pracowników na skutek wysokiej inflacji
Dlaczego warto wziąć udział?

Co gwarantujemy?

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
  • Wskazówki, które będą odpowiedzią na aktualną sytuację gospodarczą
  • Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?

Dyrektorze Finansowy - dołącz do grona ekspertów i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: E.ON Polska, Kinnarps Polska, Biomed Lublin, Dr.Max Polska, TWITI Investments oraz Alior Bank.

 

Program konferencji

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie.

Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu

09:00

Analiza aktualnej sytuacji ekonomiczno-gospodarczej na rynkach światowych i w Polsce – wpływ na zarządzanie finansami w firmie

Ignacy Morawski, Główny Ekonomista, Puls Biznesu

09:45

PANEL DYSKUSYJNY – Zarządzanie finansami w burzliwych czasach

Joanna Kępczyńska, CFO, E.ON Polska S.A.

Barbara Sissons, Dyrektor ds. finansów i administracji, Kinnarps Polska Sp. z o.o.

Michał Kłonowski, CFO, Biomed Lublin S.A.

Sebastian Gonet, CFO, Członek Zarządu, Dr.Max Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Komenda, Dyrektor Finansowy, Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie

Dominika Żelazek, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Nadzoru Korporacyjnego i Komunikacji, Arriva Polska Sp. z o.o.

  • Przed jakimi głównymi wyzwaniami stoją dziś CFO w 2023 roku?
  • Spowolnienie gospodarcze, wysoka inflacja, podwyżki stóp procentowych, niestabilność łańcuchów dostaw - jak zarządzać procesami finansowymi w trudnym i niepewnym czasie?
  • W jaki sposób na pracę CFO, sposób zarządzania, wpływają takie wstrząsy, z jakimi mamy do czynienia od ponad dwóch lat?
  • Jakie są kluczowe czynniki wpływające na sukces organizacji w dzisiejszych czasach?

10:30

Podatki dla CFO. Przewodnik na 2023 rok

Anna Turska-Tomczykowska, Partner Zarządzający, Wiceprezes Zarządu, Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.

11:15

Przerwa

11:30

Analiza finansowa przedsiębiorstwa kluczem do podejmowania strategicznych decyzji oraz utrzymania płynności finansowej firmy

Przemysław Mencel, Group Chief Financial Officer, TWITI Investments

  • Określenie płynności finansowej i wypłacalności na podstawie bilansu
  • Analiza oraz interpretacja wskaźników
  • Przegląd najważniejszych danych liczbowych

12:15

Prawo dla CFO. Odpowiedzialność członków organów spółki w kontekście zmian w KSH oraz wzmocnienia uprawnień rad nadzorczych

dr hab. Dominika Wajda, Dyrektor Departamentu Prawnego, Alior Bank S.A.

Paweł Tymczyszyn, Wiceprezes Zarządu, Alior Bank S.A.

  • Zasada Business Judgment Rule. Na czym polega działanie w granicach uzasadnionego ryzyka gospodarczego? Jak powinien wyglądać prawidłowy proces decyzyjny w spółce?
  • Wiążące polecenia w grupie spółek i ich konsekwencje finansowe oraz odpowiedzialność za skutki płynące z wydanego polecenia
  • Jak właściwie dokumentować podejmowane w spółce decyzje?
  • Doradca rady nadzorczej - czy warto żeby rada korzystała z nowego uprawnienia? Finansowe implikacje uprawnienia rady nadzorczej do samodzielnego zawierania umowy z doradcą

13:00

Digital Finance – od danych do decyzji

  • Zarządzanie dużymi zbiorami danych i informacjami kluczem to przewidzenia ryzyka w obszarze finansowym
  • Wykorzystanie analizy danych do wsparcia decyzji strategicznych i finansowych oraz osiągnięcia doskonałości operacyjnej w dziale finansowym
  • Narzędzia analityczne do zarządzania danymi

13:45

Przerwa

14:15

Robotyzacja & Automatyzacja - przykłady ciekawych wdrożeń w procesach finansowych

  • Optymalizacja i automatyzacja procesów finansowych - napotykane problemy w trakcie wdrożenia
  • Gdzie leży granica opłacalności wdrożenia nowoczesnych technologii? Koszty wdrożenia i utrzymania vs. oszczędności i korzyści z optymalizacji
  • Człowiek vs. Robot – jak wdrażać zmiany i znaleźć równowagę pomiędzy pracą ludzką a technologią?
  • Jak wdrożenie robotów wygląda z perspektywy CFO?

15:00

Przywództwo Dyrektora Finansowego - prowadzenie zespołu przez turbulencje

Bartosz Gayer, zewnętrzny CFO, trener i konsultant

  • Rola i odpowiedzialność lidera w czasie dynamicznych zmian, a potrzeby i oczekiwania pracowników
  • Budowanie i utrzymanie zaangażowania
  • Wykorzystanie kultury organizacyjnej

15:45

Rekrutacja i walka o talenty w dziale finansowym

Witold Syrwid, Zastępca Dyrektora ds. finansowych i operacyjnych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki

  • Rola CFO w znajdowaniu i zatrzymywaniu odpowiednich osób
  • Jak stworzyć zróżnicowany zespół w swojej organizacji?
  • Budowanie i rozwój kompetencji pracowników
  • Brak wystarczającej ilości pracowników – co należy zrobić?

16:15

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  •  
  • Bartosz Gayer - zewnętrzny CFO, trener i konsultant
  • Sebastian Gonet - CFO, Członek Zarządu Dr.Max Polska Sp. z o.o.
  • Joanna Kępczyńska - CFO E.ON Polska S.A.
  • Michał Kłonowski - CFO Biomed Lublin S.A.
  • Grzegorz Komenda - Dyrektor Finansowy Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie
  • Przemysław Mencel - Group Chief Financial Officer TWITI Investments
  • Ignacy Morawski - Główny Ekonomista Puls Biznesu
  • Barbara Sissons - Dyrektor ds. finansów i administracji Kinnarps Polska Sp. z o.o.
  • Witold Syrwid - Zastępca Dyrektora ds. finansowych i operacyjnych Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki
  • Anna Turska-Tomczykowska - Partner Zarządzający, Wiceprezes Zarządu Kancelaria Ożóg Tomczykowski Sp. z o.o.
  • Paweł Tymczyszyn - Wiceprezes Zarządu Alior Bank S.A.
  • dr hab. Dominika Wajda - Dyrektor Departamentu Prawnego Alior Bank S.A.
  • Dominika Żelazek - Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Nadzoru Korporacyjnego i Komunikacji Arriva Polska Sp. z o.o.
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 2 grudnia
1 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!