Konferencja: Znaleźć, zdobyć, zatrzymać. Jak pozyskać klienta na całe życie?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/znalezc-zdobyc-zatrzymac-jak-pozyskac-klienta-na-cale-zycie-50554-id188

Informacje o konferencji

  • Znaleźć, zdobyć, zatrzymać. Jak pozyskać klienta na całe życie?


    ID konferencji: 50554
    Typ: Konferencje
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres konferencji:

    Teatr Kamienica
    Cybernetyki 7
    02-677 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin konferencji:

    Data: 21.10.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7 godzin
  • Organizator konferencji:

    BIGRAM SA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Konferencje

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

21 października 2013 roku odbędzie się XXXVII Seminarium z cyklu Autorytety, które poprowadzi amerykański ekspert w dziedzinie sprzedaży relacyjnej i elektryzujący mówca – dr Tony Alessandra. Temat przewodni Seminarium Znaleźć, zdobyć, zatrzymać, czyli jak pozyskać klienta na całe życie będzie poświęcony m.in. budowaniu lojalności klienta. Dr Alessandra przedstawi również sześć etapów sprzedaży opartej na współpracy, zaprezentuje sposoby budowania wartości dla klienta i opowie o tym, jak odróżnić się od konkurencji. Opowie o platynowej regule, według której powinniśmy traktować klientów tak, jak chcieliby być traktowani.

Konferencja skierowana jest do:

prezesów, członków zarządu, właścicieli, dyrektorów, managerów ds. sprzedaży i marketingu.

Program konferencji:

09:00 - 09:30 Rejestracja i kawa powitalna

09:30 - 11:00 Sesja 1: Lojalność klienta: Jak zdobyć i utrzymać klienta... na całe życie
• Jak zmienić potencjalnych klientów na klientów, a potem na ambasadorów
• Jak rozwinąć w pracownikach umiejętności związane z pozyskiwaniem klientów, sprzedażą, obsługą i budowaniem relacji
• Skuteczne sposoby identyfikacji, zarządzania i monitorowania oczekiwań klientów
• Sprawdzone techniki budowania i utrzymywania kontaktu z klientami oraz z zespołem

11:00 - 11:30 Przerwa kawowa

11:30- 13:00 Sesja 2: Platynowa reguła: Oparte na relacji strategie ułatwiające budowanie lojalności klientów oraz pracowników
• Platynowa reguła
• Jak szybko nawiązać relacje ze współpracownikami i klientami
• Omówienie czterech podstawowych typów klientów

13:00 - 14:00 Lunch

14:00 - 15:30 Sesja 3: Sprzedaż oparta na współpracy: Jak uzyskać przewagę konkurencyjną w sprzedaży
• Jak rozpoznawać kluczowe potrzeby klientów
• Jak analizować i klasyfikować potrzeby klientów
• Jak zidentyfikować własną przewagę konkurencyjną

Informacje o prelegentach:

Dr Tony Alessandra

- Jeden z najbardziej rozchwytywanych ekspertów ds. sprzedaży, który pomaga firmom na całym świecie w budowaniu trwałych relacji z klientami
- Profesjonalny mówca i autor 27 książek poświęconych sprzedaży i marketingowi, wykładowca akademicki, przedsiębiorca i konsultant
- Uznany w 2012 roku, przez portal speaking.com, za jednego z Top 5 Speakers w dziedzinie sprzedaży, obok Briana Tracy i Jima Cathcarta. Jeden z 5 najlepszych mówców w obszarze marketingu
- Laureat nagrody dla mówców CPAE przyznawanej przez National Speakers Association
- Poprowadził ponad 2000 prezentacji dla korporacji i stowarzyszeń
- Doradca firm z listy Fortune 500, w tym Apple, United Airlines, General Motors, Bank of America, Ford Motor Company, Toshiba, Hewlett-Packard, IBM Corporation, Oracle, a także Deutsche Bank, Subway, Deloitte, Fujitsu, Philip Morris International, Johnson&Johnson, Coca-Cola, Kimberly-Clark, Canon, Philips Lighting, Siemens

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł netto - cena promocyjna do 30 kwietnia, potem 1990

Cena zawiera:

udział, materiały konferencyjne, lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Płatność należy uiścić po wysłaniu zgłoszenia na Seminarium. Warunkiem udziału w Seminarium jest uregulowanie płatności

Wydarzenie: Znaleźć, zdobyć, zatrzymać. Jak pozyskać klienta na całe życie?