Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//kurs/powerpoint-365-75036-id18686

Informacje o kursie

  • PowerPoint 365


    ID kursu: 75036
    Typ: Kursy
    Kategoria: Grafika, fotografia, kreacja Inne
  • Termin kursu:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    online na żywo z trenerem
    wymagany komputer z dostępem do internetu
    Godziny zajęć (czas trwania):
    09:00-16:00
    16 godzin lekcyjnych / 2 dni
  • Organizator kursu:

    Cognity
    Dietla 25/5
    31-070 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Cognity
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Kursy

Opis kursu

Informacje podstawowe o kursie:

Po szkoleniu będziesz mógł:

- używać PowerPoint 365,

- korzystać z oprogramowania Microsoft na urządzeniach mobilnych,

- przygotowywać efektywne prezentacje,

- dzielić się stworzonymi prezentacjami w chmurze,

- drukować stworzone prezentacje.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.

Kurs skierowany jest do:

 osób, które:

  • chcą nauczyć się posługiwać oprogramowaniem Microsoft na urządzeniach mobilnych,
  • chcą sprawnie posługiwać się programem PowerPoint 365,
  • chcą dowiedzieć się jak tworzyć profesjonalne prezentacje.

Program kursu:

1. PowerPoint 365 – ogólne informacje:

  • ustawienia użytkownika, zmiana hasła,
  • oprogramowanie dostępne na platformie (komputery, urządzenia mobilne),
  • wspólna praca wielu osób na jednym dokumencie, łatwość udostępniania dużych plików,
  • tworzenie skoroszytów, dokumentów oraz prezentacji w przeglądarce internetowej
  • praca z dowolnego miejsca i dostęp z wielu urządzeń,
  • bezpieczeństwo: zgodność z RODO i ISO, backupy.

2. Wspólna praca w Office 365 – korzystanie z chmury:

  • zapisywanie na dysku wirtualnym OneDrive dla Firm,
  • udostępnianie, korzystanie z notatek.

3. Układ slajdów i udostępnianie w zależności od zawartości, różne układy slajdów. 

4. Motywy. Nowe odmiany motywów w PowerPoint 365.

5. Wstawianie i edycja tekstu.

6. Wstawianie elementów oraz ich formatowanie:

  • korzystanie z pipety – nowego narzędzia dla PowerPoint 365.

7. Wykresy.

8. Grupowanie i wyrównywanie elementów

9. PowerPoint Designer – nowe narzędzie dla PowerPoint 365. Bardzo szybkie tworzenie wysokiej jakości slajdów.

10. Power Point – wstawianie zdjęć:

  • korzystanie z zewnętrznych zasobów z sieci społecznościowych.

11. Wzorce:

  • szablon a wzorzec slajdów,
  • tworzenie własnego wzorca prezentacji.

12. Dodatkowe elementy na slajdzie:

  • data i godzina, numer slajdu, stopka i nagłówek.

13. Przejścia między slajdami i animacje:

  • PowerPoint Morph – nowe narzędzie dla PowerPoint 365,
  • ruch w modelach 3D, a PowerPoint Morph.

14. Pokaz niestandardowy. Opcja Zoom for PowerPoint – nowe narzędzie dla PowerPoint 365:

  • przechodzenie między slajdami w dowolnej preferowanej kolejności,
  • nawigator slajdów.

15. Ustawienia wydruku prezentacji.

16. Power Point – praca na urządzeniach mobilnych na systemie Android lub iOS:

  • korzystanie z  urządzeń przenośnych celem kontynuacji prezentacji rozpoczętej na PC.

17. Power Point – opcje współpracy: 

  • usługa OneDrive – współdzielenie prezentacji z różnymi osobami,
  • edycja dokumentu przez wielu autorów i na wielu urządzeniach.

18. Power Point – prezentacja online, oglądanie prezentacji w przeglądarce:

  • dodatek OfficeMix - tworzenie i udostępnianie w trybie online interakcyjnych prezentacji.

19. Power Point – tryby widoku:

  • nowy widok prezentera,
  • obsługa formatów panoramicznych,
  • automatyczna konfiguracja prezentacji i wyświetlanego widoku prezentera.

20. Porządkowanie struktury dokumentów:

  • powrót do ostatnio edytowanej części dokumentu po jego zamknięciu.

21. Inteligentne wyszukiwanie. Okienko „Powiedz mi, co chcesz zrobić”.

22. Case study:

  • jak dobrze zaplanować prezentację w PowerPoint,
  • jak zdiagnozować potrzeby odbiorców,
  • jak zbudować narrację (storytelling, metody wykorzystywane przez mówców TEDexa),
  • jak wykorzystywać narzędzia, które daje PowerPoint 365,
  • projektowanie slajdów a skuteczny przekaz.

Informacje o prelegentach:

Trener Cognity

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1501 zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
  • 1390 zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna szkolenia on-line

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.


Wydarzenie: PowerPoint 365