KSeF – wdrożenie i fakturowanie

O szkoleniu

Celem szkolenia „KSeF – wdrożenie i fakturowanie po nowelizacji przepisów” jest kompleksowe przygotowanie uczestników do nadchodzących zmian związanych z obowiązkowym korzystaniem z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Szkolenie pozwoli na zrozumienie zarówno aspektów prawnych, jak i praktycznych związanych z wystawianiem faktur ustrukturyzowanych, zasadami dostępu do systemu, obsługą faktur w sytuacjach wyjątkowych, a także konsekwencjami niedostosowania się do nowych przepisów.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Uzyskanie aktualnej i szczegółowej wiedzy o terminach rozpoczęcia fakturowania w KseF.
  • Zapoznanie się z zasadami nadawania uprawnień oraz autoryzacji użytkowników w KseF.
  • Poznanie zasad wystawiania e-faktur, ich przesyłania, korekt oraz przechowywania.
  • Uzyskanie informacji o sytuacjach szczególnych, takich jak awarie systemu, niedostępność KSeF, system offline.
  • Możliwość zadania pytań i rozwiania wątpliwości w kontekście praktycznego stosowania KSeF w działalności gospodarczej.
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracowników działów księgowych oraz finansowych

  • Właścicieli i pracowników biur rachunkowych

  • Przedsiębiorców

  • Dyrektorów finansowych

  • Dla osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu Krajowego Systemu e-Faktur

Program szkolenia

1. Terminy wdrożenia obowiązkowego KSeF

• wydłużenie terminu rozpoczęcia e-fakturowania dla części podatników.

2. Zasady uzyskiwania dostępu do KSeF

• rodzaje uprawnień

• zasady przydzielania uprawnień

• zgłoszenie ZAW-FA

• zasady uwierzytelniania się w KSeF

3. Zasady wystawiania faktur w KSeF

• sytuacje, w których e-fakturowanie jest obowiązkowe,

• termin wysłania faktury do KSeF,

• przypadki, gdy faktura wystawiona w KSeF jest przekazywana nabywcy w sposób z nim uzgodniony,

• transakcje pozostające poza obowiązkowym fakturowaniem w ramach KSeF.

4. Zasady postępowania w przypadku awarii, niedostępności lub przerwy w dostępie do KSeF:

• wystawianie faktur elektronicznych poza KSeF – faktury offline,

• oznaczanie faktur kodami QR,

• obowiązek późniejszego wysłania faktur do KSeF.

5. E-faktury w sytuacji transakcji międzynarodowych:

• fakturowanie WDT

• fakturowanie usług świadczonych poza terytorium kraju

6. Wystawianie faktur RR oraz vat RR korekta w ramach KSeF

7. Omówienie wybranych pól zawartych we wzorcu e-faktury:

• elementy treści e-faktury wynikające z specyfiki KSeF.

8. Faktury korygujące treść, terminy rozliczeń, e-faktur:

• likwidacja not korygujących.

9. Terminy odliczenia podatku naliczonego z e-faktur:

• termin otrzymania faktury w ramach KSeF.

10. Zasady dokonywania płatności za e-faktury

• dane przelewu za e-fakturę

11. Oznaczanie faktur wystawionych w KSeF w JPK_VAT

12. Sankcje za niewystawianie faktur w ramach KSeF

13. Pytania Uczestników szkolenia.

Czas trwania

9:00 - 15:00

Prelegenci

0
Grzegorz Tomala

Doradca podatkowy, specjalista z zakresu podatków, konsultant. Wykładowca, szkoleniowiec, trener z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym. Współpracuje z najlepszymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Łódzkie. Ukończył podyplomowe studia prawa podatkowego w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie. Były pracownik Izby Skarbowej.
Doradca podatkowy. Uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego uzyskał na podstawie egzaminu kwalifikacyjnego złożonego w 2002 roku. Grzegorz Tomala działalność doradcy podatkowego wykonuje od 2003 roku. Jest partnerem w kancelarii doradztwa podatkowego. Lista doradców podatkowych – Nr wpisu: 09819.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Aby skorzystać ze szkolenia on-line niezbędne są: komputer/laptop, tablet lub smartfon; stabilne łącze internetowe, głośniki lub słuchawki aby słyszeć wykładowcę,

Rejestracja

Cena 1
370
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 390 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: EduDirect Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Al. Jerozolimskie 81 lok 7.10
  • Kod pocztowy: 02-001
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7011099359

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EduDirect Sp. z o.o.
02-001 Warszawa, Polska Al. Jerozolimskie 81 lok 7.10

Organizator

EduDirect Sp. z o.o.
02-001 Warszawa, Polska
Al. Jerozolimskie 81 lok 7.10
woj. mazowieckie
EduDirect Sp. z o.o. to centrum szkoleniowe z siedzibą w Warszawie, które oferuje szkolenia i kursy dla osób pracujących w różnych branżach, w tym medycynie, biznesie, IT i finansach. Firma powstała w 2022 roku, ale jej zespół ma wieloletnie doświadc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!