Kursy, warsztaty i szkolenia z obsługi klienta!

  • Poznaj ofertę szkoleń, kursów oraz praktycznych warsztatów z obsługi klienta
  • Wybierz szkolenie lub kurs dla siebie i zarejestruj udział online!
Rozwiń W wielu branżach konkurencja na rynku prześciga się w oferowaniu coraz lepszych produktów i doświadczeń klientom. Weź udział w szkoleniach z obsługi klienta, które pozwolą Ci zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do realizowania profesjonalnej obsługi klienta oraz budowania długotrwałych relacji z klientami. Sprawdź oferty kursów z obsługi klienta zgromadzonych w naszej bazie szkoleń i warsztatów i zapisz się na wybrane szkolenie już dzisiaj. Zwiń

szkolenia z obsługi klienta
Przewiń stronę

Szkolenia obsługa klienta: 76

  • Warszawa, 1 - 2 grudnia 2021
  • już od 1595 PLN
już od 1595 PLN
Artykuł

Warsztaty, szkolenia i kursy z obsługi klienta - online i stacjonarne

Konkurencja na wielu rynkach jest w dzisiejszych czasach ogromna. Firmy prześcigają się w tworzeniu coraz doskonalszych produktów i taktykach marketingowych mających na celu pozyskanie uwagi klienta. Lojalność klienta budowana jest jednak również przez doświadczenie w kontakcie z firmą, a więc dzięki profesjonalnej obsłudze klienta. W zapewnieniu wysokich standardów kontaktów z klientami pomóc mogą praktyczne kursy, warsztaty i szkolenia z obsługi klienta oraz komunikacji z klientami.

Szkolenia i kursy z obsługi klienta - korzyści, grupa docelowa

Szkolenie z obsługi klienta pozwala zyskać umiejętność rozumienia klienta i badania jego potrzeb, co jest niezbędnym warunkiem efektywnej i profesjonalnej obsługi klienta i spełnienia jego oczekiwań. Wyposaża uczestnika w wiedzę oraz umiejętności sprawnej komunikacji z klientem, rozumienia towarzyszących mu emocji i kształtuje warsztat pozwalający na budowanie długotrwałych relacji. Udział w dobrze zaplanowanych i profesjonalnie zreazlizowanych kursach z obsługi klienta pozwala na: 

  • wzrost zadowolenia i lojalności klientów,
  • rozwój umiejętności rozpoznawania i reagowania na potrzeby klientów,
  • rozwój wiedzy o kliencie i możliwości budowania długotrwałych relacji,
  • budowanie i poprawę wizerunku firmy,
  • zwiększenie zaangażowania pracowników działów obsługi klienta,
  • usprawnienie procesów obsługi klienta i zmniejszenie ich kosztów,
  • ograniczenie liczby reklamacji i niepochlebnych opinii zgłaszanych przez klientów,
  • zbudowanie wysokiego standardu obsługi klienta w firmie.

Główną grupą docelową warsztatów i kursów z obsługi klienta są:

  • kadra mendżerska działów obsługi klienta,
  • pracownicy działów zajmujących się obsługą klienta,
  • pracownicy działów telefonicznej obsługi klienta i telesprzedaży,
  • pracowicy działów sprzedaży i handlowych,
  • pracownicy recepcji, salonów sprzedaży, sklepów,
  • pracownicy działów reklamacji i serwisu,
  • osoby pracujące nad UX i CX, badacze klienta itp.
Program szkoleń z efektywnej obsługi klienta oraz standardów obsługi klienta

Każde szkolenie, kurs czy warsztaty dotyczące efektywnej obsługi klienta oraz wdrażania i podnoszenia standardów obsługi klienta różnią się szczegółowym programem w zależności od grupy docelowej, trenera i firmy szkoleniowej oraz czasu trwania szkolenia. Pewne zagadnienia jednak realizowane są w trakcie niemalże wszystkich szkoleń i kursów z profesjonalnej obsługi klienta:

  • współczesna obsługa klienta: pozycja, oczekiwania klientów, rola i zadania;
  • komunikacja w obsłudze klienta: techniki efektywnej komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna, standardy współczesnej komunikacji z klientami, aktywne słuchanie, komunikacja bezpośrednia, trening umiejętności interpersonalnych, inteligencja emocjonalna w obsłudze klienta;
  • budowanie wartości w obsłudze klienta: jak budować relacje z klientami, identyfikacja potrzeb klientów;
  • obsługa klienta przez telefon: efektywna rozmowa przez telefon, struktura rozmowy, dobre praktyki w telefonicznej obsłudze klienta, telemarketing;
  • obsługa trudnego klienta: trudny klient czy trudna sprawa, radzenie sobie z emocjami, asertywność w obsłudze klienta, obsługa klienta i komunikacja ukierunkowane na porozumienie, postawa roszczeniowa, postawa arogancka, postawa agresywna, postawa niezdecydowana;
  • reklamacje w obsłudze klienta: skargi i reklamacje, standardy rozpatrywania skarg i reklamacji, rola aktywnego słuchania, techniki rozwiązywania konfliktów, emocje i ich rozumienie;
  • standardy obsługi klienta i podnoszenie standardu obsługi klienta;
  • radzenie sobie ze stresem: źródła stresu, sytuacje stresogenne, trening radzenia sobie ze stresem;
  • wiedza o kliencie: tworzenie person, typologia klientów i ich potrzeb, typy osobowościowe klientów, odkrywanie motywacji klientów; 
  • inne: „pierwsze wrażenie”, savoir-vivre a obsługa klienta, obsługa klienta face to face, CX - Customer Experience i UX - User Experience, KPI w obsłudze klienta,
  • narzędzia obsługi klienta: CTI, IVR, callbots, chat i chatbot'y, obsługa klienta przez e-mail i programy ticketowe.
Gdzie szukać sprawdzonych szkoleń poświęconych profesjonalnej obsłudze klienta?

Na górze strony zgromadziliśmy oferty szkoleń i kursów poświęconych obsłudze klienta od czołowych polskich firm szkoleniowych. Szkolenia takie organizowane są zarówno przez Internet, jak i stacjonarnie w sali szkoleniowej. Szkolenia stacjonarne znajdziemy przede wszystkim w miastach wojewódzkich, takich jak Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin, Lublin, Rzeszów i oczywiście Warszawa, gdzie oferta szkoleń jest wyjątkowo bogata. Osoby spoza dużych ośrodków miejskich oprócz szkoleń na żywo mogą skorzystać z szerokiej ofery kursów multimedialnych i wideo z obsługi klienta. Ich niewątpliwą zaletą jest również cena, gdyż koszt internetowych kursów z obsługi klienta zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.

Warsztaty, szkolenia i kursy z obsługi klienta - online i stacjonarne