Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/office-manager-nowej-dekady-72046-id608

Informacje o szkoleniu

  • Office Manager Nowej Dekady


    ID szkolenia: 72046
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy.

Przygotowaliśmy dla Państwa kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Szkolenie skierowane jest do:

Korzyści:
Dowiesz się:

jakie są nowe przepisy prawne istotne w pracy office managera,
kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
jakie terminy płatności mogą być stosowane na gruncie nowych przepisów,
jakie są najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera,
jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.

Program szkolenia:

DZIEŃ 1 / 25 MARCA 2020

09.00-09.30 rejestracja i powitalna kawa i herbata
10.00 rozpoczęcie zajęć

Ekspert: mec. Romana Pietruk

Nowelizacje istotne w pracy office managera

Nowelizacja kodeksu cywilnego
Najważniejsze nowelizacje w zakresie umów cywilnoprawnych (m.in. biała lista, faktura uproszczona, itd.)
Nowelizacja kodeksu spółek handlowych
Prosta spóła akcyjna – główne założenia
Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
Powrót postępowania gospodarczego
Ustawa o dokumentach publicznych
Inne nowelizacje zaplanowane i zapowiedziane na 2020 r.
Pracownicze Plany Kapitałowe – wszystko co pracownik powinien wiedzieć

Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
Najważniejsze elementy PPK dla pracownika
Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK
Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych

Jakie terminy płatności mogą być stosowane na gruncie nowych przepisów?
Nowe wysokości odsetek ustawowych i wyłączność stosowania
Nowe obowiązki dużych przedsiębiorców i nowe konieczne zapisy w umowach
Było 40 euro – teraz nawet 100 euro rekompensaty!
Nowy obowiązek sporządzenia i zgłoszenia sprawozdania o stosowanych terminach zapłaty
Nowe postępowanie prowadzone przez UOKiK w sprawie nadmiernego opóźniania się w płatnościach
Administracyjne kary pieniężne za nadmierne opóźnianie się w płatnościach
RODO – podsumowanie najważniejszych praktyk w aspekcie pracy office managera

Procedury załatwiania spraw wynikających z RODO, poziom sformalizowania procedur
Weryfikacja i rozliczalność w przypadkach korzystania z praw przysługujących osobom fizycznym – nowoczesne podejście do dokumentacji, czy jesteśmy na to gotowi?
Problemy związane z raportowaniem przypadków naruszeń
Kontrole związane z RODO, oficjalny plan kontroli
Nakładane kary — jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
16.00 Zakończenie I dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 26 MARCA 2020

08.30-9.00 rejestracja i powitalna kawa i herbata
9.00 rozpoczęcie zajęć

Ekspert: Olga Szyszka

Komunikacja w pracy office managera

Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)
Personal brand office managera

Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
Wizerunek – jakie są składowe elementy?
Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
„Zwinność” w pracy office managera

Zwinne podejście do działania – Agile.
Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
Co możesz zlecić na zewnątrz?
Jak radzić sobie z natłokiem zadań?
Design thinking w pracy office managera

Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?
16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Radca prawny, specjalizuje się w obszarze kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. Ekspert prawa nieruchomości.

Prowadzi szkolenia od 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Office Manager Nowej Dekady