O szkoleniu
BIURO ZARZĄDU
Office Manager to dziś nie tylko osoba odpowiedzialna za organizację biura, ale coraz częściej kluczowy partner kadry zarządzającej w obszarach administracyjnych, prawnych i komunikacyjnych. Szkolenie „Office Manager Nowej Dekady” zostało zaprojektowane z myślą o specjalistach, którzy chcą świadomie rozwijać swoje kompetencje i skutecznie odpowiadać na rosnące oczekiwania otoczenia biznesowego. Szkolenie dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu prawa, komunikacji i organizacji pracy, pozwalając Office Managerom skutecznie wspierać kluczowe procesy w firmie.
Korzyści:
- poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
- dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
- poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera,
- dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
- dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
- dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.
- Office menedżerowie
- Kierownicy biur
- Kierownicy i specjaliści ds. administracji
- Kierownicy sekretariatów
- Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biur
Program szkolenia
DZIEŃ 1
9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: Ewa Błaszczak
Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
- Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
- Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
- Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
- Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
- Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
- Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
- Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
- Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)
Personal brand office managera
- Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
- Wizerunek – jakie są składowe elementy?
- Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
„Zwinność” office managera
- Zwinne podejście do działania – Agile.
- Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
- Co możesz zlecić na zewnątrz?
- Jak radzić sobie z natłokiem zadań?
Design thinking w pracy office managera
- Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
- Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
- Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?
15.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2
09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: mec. Romana Pietruk
PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA
- Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
- Umowa i oferta
- Kiedy umowa zostaje zawarta?
- Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
- Komparycja umowy – praca na dokumentach
- Najważniejsze postanowienia w umowach
- Zabezpieczenie umów – przykłady
- Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie
PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA, W TYM PO NOWELIZACJI 2025
- Jawność wynagrodzeń
- Zmiany w zakresie wypowiadania umów
- Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
- Obowiązki pracodawcy i pracownika
- Zakaz konkurencji
- Godziny nadliczbowe, przesunięcie urlopu i odwołanie z urlopu
- Badanie trzeźwości – zakres i ograniczenia
- Odpowiedzialność pracowników
DORĘCZENIA ELEKTRONICZNE
- Czy spółki mają obowiązek korzystać z e-Doręczeń?
- Czy e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego?
- Jak zarejestrować się do e-Doręczeń?
- Czy można złożyć reklamację w zakresie przesyłki przez
e-Doręczenia? - e-Doręczenia a ePuap – funkcje i doręczenia
PISMA URZĘDOWE DLA OFFICE MANAGERA
- Terminy w kontaktach z organami i instytucjami
- Korespondencja – nadanie, odebrania, komunikacja elektroniczna
- Redagowanie pism urzędowych
- Przygotowanie pism: typowe zwroty, adresowanie pism, itd.
RODO W PRACY OFFICE MANAGERA
- Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
- Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
- Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
- Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
- Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
- Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?
15.00 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
DZIEŃ 1
10:00 - 15:00
DZIEŃ 2
10:00 - 15:00
Prelegenci

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.
Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.

Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Poza tym:
- Professional Scrum Master
- Design Thinking Facilitator
- Supervisor w International Coaching Community Polska
- Leader for Creativity (IDEOU)
- Team Diagnostic Assessment Facilitator
- Extended Disc Facilitator
- Compassion Institute Graduate (Stanford University)
- HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
- Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 270 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
