O szkoleniu
Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.
Korzyści:
- poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
- dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
- poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie pracy office managera,
- dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
- dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
- dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.
- Office menedżerowie
- Kierownicy biur
- Kierownicy i specjaliści ds. administracji
- Kierownicy sekretariatów
- Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biur
Program szkolenia
DZIEŃ 1
09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: Ewa Błaszczak
Komunikacja w pracy office managera z uwzględnieniem wyzwań komunikacji zdalnej
- Mój styl komunikacji a potrzeby organizacji
- Jak być partnerem dla managerów, dla biznesu?
- Kim są Twoi odbiorcy i jak spełnić ich potrzeby?
- Jak zorientować się w potrzebach Twoich Klientów wewnętrznych?
- Jakie kanały komunikacji wykorzystać?
- Jak wykorzystać swoje mocne strony komunikacyjne?
- Jakie zadania z zakresu komunikacji są wyzwaniem dla office managera?
- Warsztaty – case study: komunikacja mailowa dot. zmian, organizacja eventów, monitorowanie ważnych zadaniach administracyjnych)
Personal brand office managera
- Rola wizerunkowo – prezentacyjna office managera
- Wizerunek – jakie są składowe elementy?
- Wizerunek kompetencyjny i merytoryczny – jak prezentować swoje obszary kompetencji?
„Zwinność” office managera
- Zwinne podejście do działania – Agile.
- Jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem? Złote godziny.
- Co możesz zlecić na zewnątrz?
- Jak radzić sobie z natłokiem zadań?
Design thinking w pracy office managera
- Jak mogę zastosować DT w swojej pracy?
- Które narzędzia DT mogą pomóc mi w rozwiązywaniu problemów?
- Jak być innowacyjnym w pracy Office Managera?
15.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2
9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia
Ekspert: mec. Romana Pietruk
Prawo umów w pracy office managera
- Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
- Umowa i oferta
- Kiedy umowa zostaje zawarta?
- Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
- Komparycja umowy – praca na dokumentach
- Najważniejsze postanowienia w umowach
- Zabezpieczenie umów – przykłady
- Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie
Prawo pracy dla office managera
- Mobbing i dyskryminacja w prawie pracy
- Równe traktowanie w zatrudnieniu
- Zawarcie umowy o pracę
- Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
- Obowiązki pracodawcy i pracownika
- Zakaz konkurencji
- Odpowiedzialność pracowników
PPK dla office managera
- Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
- Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
- Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa
- Podział środków w przypadku śmierci uczestnika PPK
- Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK
RODO w pracy office managera
- Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
- Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
- Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
- Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
- Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
- Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?
15.00 – Zakończenie szkolenia
Czas trwania
9:45-15:00
Prelegenci
Radca prawny, specjalizuje się w obszarze kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej. Ekspert prawa nieruchomości.
Prowadzi szkolenia od 10 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 870 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 670 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
-
Masz pytania? Napisz do nas
