Office 365 - Komunikacja zespołowa

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, które przybliży wiedzę i umiejętność korzystania z narzędzi Office 365.

MS Teams

Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu, umożliwi/usprawni komunikacje pomiędzy pracownikami zajmującymi się danym zagadnieniem.

Outlook Web App – firmowa poczta

Każdy ma dostęp do poczty czy to firmowej czy prywatnej. Nam chodzi o to, aby uczestnik potrafił wykorzystać potencjał Outlook jak najlepiej. Masz w poczcie śmietnik z mailami? Masz problem z dostępem do poczty, bo akurat komputer został w domu czy firmie? Pokażemy Ci jak posprzątać, zarządzać, zoptymalizować używanie poczty, zobaczysz jak łatwo korzysta się z webowej wersji Outlooka. Wystarczy tylko przeglądarka.

Yammer – firmowy portal społeczności

Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie. Potrzebujecie platformy komunikacyjnej – takiego firmowego Facebooka? Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników, zbieranie informacji oraz dzielenie się nią z innymi.
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UKOŃCZENIA SZKOLENIA

  • Nabycie umiejętności wykorzystania narzędzi dostępnych na platformie Office 365 Online do swobodnego kontaktu z innymi użytkownikami chmury.
  • Zwiększenie możliwości komunikacji i wymiany informacji pomiędzy pracownikami
  • Podniesienie efektywności pracy zdalnej i grupowej na dokumentami w firmie.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do osób, które korzystają z rozwiązań platformy Microsoft Office 365 Online i pragną poznać możliwości wykorzystania jej funkcjonalności w mobilnym trybie pracy a w szczególności poznać możliwości jakie daje chmura w zakresie komunikacji.

Program szkolenia

MS Teams

  • Omówienie interfejsu aplikacji
  • Tworzenie i zarządzanie zespołami
    • Tworzenie zespołów
    • Tworzenie kanałów
    • Zarządzanie zespołami i kanałami
    • Zarządzanie uprawnieniami
  • Komunikacja z członkami zespołów
    • Konwersacje w kanałach
    • Prywatne czaty
    • Dodatki do wiadomości
  • Praca na plikach
    • Tworzenie i dodawanie plików
    • Zarządzanie plikami
    • Edytowanie dokumentów
  • Spotkania i rozmowy
    • Planowanie spotkań
    • Rozmowy audio/wideo
    • Nagrywanie spotkań
  • Aktywności i dodatki
    • Obserwowanie aktywności
    • Korzystanie z poleceń i pola wyszukiwania
    • Korzystanie z botów
  • Powiązania z innymi aplikacjami Office 365
    • SharePoint
    • Outlook
    • Planner
    • OneNote
  • Jeżeli pracujesz w zespole, nieważne czy dużym czy nawet dwuosobowym, na pewno używasz narzędzi, które umożliwiają komunikację, wymianę dokumentów, plików i tym podobnych elementów. Ms Teams jest czymś co zbierze Twoje rozporoszone po różnych aplikacjach informacje w jednym spójnym miejscu.

Outlook Web App – firmowa poczta

  • Poczta
    • Tworzenie wiadomości do jednego i wielu adresatów
    • Kategorie
    • Flagowanie wiadomości
    • Sortowanie
    • Widoki
    • Wyszukiwanie
    • Autoodpowiedzi
  • Kalendarz
    • Tworzenie i usuwanie wydarzenia
    • Zaznaczanie zajętości
    • Kategoryzowanie wydarzeń
    • Przypomnienia
    • Spotkania. Zaproszenie osób na spotkanie – asystent planowania
  • Kontakty
    • Korzystanie z globalnej książki adresowej
    • Tworzenie i usuwanie kontaktów
    • Tworzenie grup kontaktów
  • Zadania
    • Tworzenie zadań własnych
    • Kategoryzowanie zadań
    • Uzupełnianie informacji i stanu zaawansowania zadania
  • Profesjonalne zarządzanie wiadomościami i wykorzystywanie kontaktów usprawni komunikowanie się przy wykorzystywaniu poczty firmowej. Poprawne korzystanie z kalendarza i zadań przez pracowników, pozwoli na dogodne planowanie dnia i oszczędność czasu podczas wykonywanych obowiązków.

Yammer – firmowy portal społeczności

  • Praca z grupami
    • Wyszukiwani istniejących grup
    • Tworzenie nowej grupy
    • Typ grupy
    • Zaproszenie osób do grupy
  • Publikacja informacji
    • Konwersacje
    • Przekazywanie plików
    • Śledzenie wątków
  • Dobra komunikacja to podstawa wydajnej i bezproblemowej pracy w każdej, dużej czy małej, firmie.. Yammer pozwala na udostępnianie treści i współpracę w wewnętrznej sieci współpracowników. Pełna integracja z resztą usług pakietu Office - wszystko to w formie przystępnego portalu społecznościowego, który umożliwia tworzenie grup zawierających elastyczny i otwarty obszar roboczy usprawniający znacznie pracę

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
szkolenie w grudniu
550
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska ul. Chłodna 51

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!