O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia:
- dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
- poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
- nauczysz się jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
- Osoby pracujące na stanowisku Office Managera,
- Asystenci zarządu i menedżerowie,
- Specjaliści ds. administracji i organizacji pracy,
- Kierownicy działów administracyjnych.
Program szkolenia
- Profesjonalny Office Manager:
- jaki mamy zakres obowiązków?
- z kim i w jakim zakresie współpracuję?
- możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
- PERSONAL BRANDING - budowanie marki własnej:
- zasadność budowania marki przez Office Managerów,
- elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
- ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
- analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
- optymalizacja procesu biznesowego - case study.
- strategie usprawnień.
- znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
- REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
- regulacje organizujące pracę w firmie,
- jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
- jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
- aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia.
- PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
- wstępne założenia do projektu
- etapy i harmonogram projektu
- zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
- czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie?
- budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
- PLANOWANIE BUDŻETU w pracy office managera.
- jak zaplanować budżet biura?
- niezbędne elementy budżetu,
- najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
- jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
- Sztuka RAPORTOWANIA:
- jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
- funkcja zarządcza raportów,
- niezbędne elementy raportu.
- ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
- zakres współpracy z administratorem nieruchomości
- regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera?
- najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
- NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
- NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
- praca zdalna i elastyczny czas pracy.
- Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
- rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
- kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
- zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
- agendy, logistyka, check lista,
- wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
- ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
- Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
- potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
- doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
- kontrola przedsiębiorstwa.
- Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
- regulacje, zasady,
- podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
- udostępnianie dokumentów,
- ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
- NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
- DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
- jak czytać umowy? co jest kluczowe?
- jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
- podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
- procesy ZAKUPOWE,
- proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
- TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
- kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
- terminy płatności,
- zasady korzystania z wzorców umownych.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
- przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
- zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
- prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
- zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
- DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
- kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
- case study.
- NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2022 mające wpływ na pracę OM.
Czas trwania
09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
