Akademia Menedżera 3.0

O szkoleniu

To trwający 3 miesiące projekt realizowany 2 razy w roku: marzec – maj oraz październik – grudzień. Mamy potwierdzoną skuteczność dzięki kolejnym edycjom kursu realizowanym od 2017 roku. Dostajesz wiedzę sprawdzoną w praktyce.

Oprócz 3 szkoleń menedżerskich realizowanych stacjonarnie w Warszawie Akademia zawiera indywidualną diagnozę potencjału liderskiego każdej z uczestniczących osób oraz badanie jej potrzeb – od tego zaczynamy wspólną pracę.

Praca przebiega warsztatowo w ekskluzywnej małej grupie (do 6 osób) i prowadzona jest z wykorzystaniem przykładów z praktyki zawodowej uczestników.

Dlaczego warto wziąć udział?

Zapisz się na Akademię Menedżera, jeśli:

  1. Chcesz podążać za nowoczesnymi trendami w zarządzaniu opartymi na pozytywnej współpracy, wartościowej komunikacji asertywnej
  2. Potrzebujesz lepiej zarządzać sobą, zespołem i efektywnie udzielać informacji zwrotnej nie wywołując białej gorączki przed spotkaniem u siebie a po wizycie „na dywaniku” – u członka Twojego zespołu
  3. Pragniesz poznać nowe metody skutecznego motywowania swoich pracowników i wzmacniania ich pozytywnych postaw
  4. Chcesz się  dowiedzieć, jak sobie radzić z systemami ocen okresowych i jak zarówno oceny okresowe jak i różne podejścia do przekazywania informacji zwrotnej wpływają na motywację i zaangażowanie pracowników
  5. Dążysz do podniesienia w swoim zespole poczucia odpowiedzialności, wspólnoty i zaangażowania
  6. Masz otwartą głowę i odwagę na zmiany, na nową jakość w zarządzaniu zespołem i organizacją

AKADEMIA MENEDŻERA daje uczestnikom jeszcze więcej korzyści:

  1. Dostajesz narzędzia, dzięki którym określisz swój potencjał osobowości, styl komunikacji i główne motywatory – swoje, a także członków zespołu i  partnerów biznesowych. To pozwoli zbudować zespół marzeń
  2. Akademia Menedżera to początek Twojej drogi, na której zaczniesz wykorzystywać swoje mocne strony, zamiast frustrować się słabszymi
  3. Zarządzanie potencjałem i relacjami w zespole stanie się przyjemne i dalekie będzie od manipulacji a w rezultacie bliskie wsparciu i osiąganiu zamierzonych celów
  4. Czy komunikacja asertywna i kierowania emocjami w trakcie trudnej rozmowy spędza Ci sen z powiek? Podczas Akademii otrzymujesz autorskie narzędzie skonstruowane na bazie doświadczeń 20 lat pracy, wspierające i na nowo budujące wartość komunikacji
  5. Zwiększysz swoją elastyczność i biegłość w stosowaniu różnych metod i narzędzi kierowania zespołem
  6. Dzięki innowacyjnym metodom przyswajania wiedzy znajdziesz i wzmocnisz osobisty styl przywództwa, a także dostrzeżesz cechy lidera, które wcześniej nie miały znaczenia. Teraz jest czas na zmianę!

Współczesne organizacje ulegają szybkim przeobrażeniom – menedżerowie stają wobec wyzwań związanych ze zmianami pokoleniowymi (X, Y, Z, Millenialsi, E…?) osłabieniem skuteczności dotychczasowych metod motywowania na rzecz motywacji 3.0 i zmianami organizacyjnymi wymuszonymi przez rewolucję technologiczną (metody agile, turkusowe organizacje, samozarządzające się zespoły, nowe wyzwania przez HR BP).

Konieczność poszukiwania rozwiązań budujących nową jakość pracy w zespole i wyższy poziom zaangażowania stała się codziennością. Kluczem do sukcesu okazuje się postawa i umiejętności menedżera, który potrafi właściwie korzystać z narzędzi komunikacyjnych, inspiruje, wspiera, motywuje i stwarza warunki do przejawiania coraz większej odpowiedzialności i samodzielności przez członków zespołu.

Kto powinien wziąć udział?

Program Akademia Menedżera jest najlepszym wyborem dla osób pełniących role:

  • menedżera
  • osoby kierującej obszarem HR
  • lidera, kierownika projektu
  • zastępców kadry menedżerskiej
  • właścicieli firm
  • twórców startupów

Jeżeli potrzebujesz praktycznego podejścia stawiającego na rozwój Twój, a także współpracowników, zarządzania opartego o współpracę  w zespole i wierzysz, że ambicja i wyzwania są motorem sukcesu, to ten program jest dla Ciebie.

Program szkolenia

SESJA I.

SKUTECZNY MENEDŻER, czyli od zarządzania sobą do zarządzania zespołem

  1. Określanie potencjału uczestników oraz potencjału osób z nimi współpracujących – na podstawie metody DISC D3 (styl komunikacji, strategie podejmowania decyzji, preferowane role zespołowe, wartości i przekonania motywujące)
  2. Porażka i sukces, czyli dlaczego nie ma sukcesów bez porażek, a także jak sobie z nimi konstruktywnie radzić
  3. Dobre zarządzanie sobą a dobre zarządzanie energią zespołu
  4. Styl Myślenia i Styl Działania, czyli czego możesz się dowiedzieć o sobie jako liderze oraz o swoim zespole i jak to przekuć na lepszą współpracę dzięki metodzie FRIS®
  5. Wyzwania i możliwe rozwiązania dla menedżerów w różnych typach organizacji w kontekście wartości oraz preferowanych tendencji w modelu osobowości

SESJA II.

TAJNIKI, METODY I NARZĘDZIA MOTYWACJI, czyli jak uaktywniać i wspierać odpowiedzialność, zaangażowanie oraz lojalność członków zespołu

  1. Mechanizmy motywacji, czyli co zrobić, aby ludzie się naprawdę zaangażowali w swoją pracę
  2. Czynniki wpływające na współczesne organizacje determinujące zmianę form pracy i sposobów zarządzania
  3. Konstruktywna komunikacja w pracy menedżera w ramach triady: Szacunek – Uprzejmość – Stanowczość
  4. Konstruktywna komunikacja budująca mosty
  5. Jak poradzić sobie z demotywującym efektem tradycyjnych systemów ocen okresowych i zbudować skuteczny system nastawiony na realizację celów
  6. W kierunku odpowiedzialności i większej autonomii współpracowników – utopia, czy realia
  7. Budowanie indywidualnych planów wdrożenia wiedzy i umiejętności z Akademii Menedżera 3.0

SESJA III.

ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA, czyli konstruktywna informacja zwrotna, ocenianie i rozmowy w trudnych sytuacjach bez tajemnic

  1. Wyzwania związane ze stylem komunikowania się stojące przed menedżerami we współczesnych organizacjach
  2. Zaawansowana komunikacja menedżerska jako klucz do wspierania odpowiedzialności i zaangażowania członków zespołu
  3. Jak budować porozumienie i relacje z członkiem zespołu?
  4. Specjalistyczne narzędzia komunikacji i wywierania wpływu w praktyce menedżerskiej
  5. W jaki sposób wykorzystać komunikację angażującą w codziennym zarządzaniu zespołem w różnych sytuacjach

Czas trwania

6 dni

8 – 9 października   |   13-14 listopada   |   10-11 grudnia 2024

Prelegenci

Anna Podgórska

Ekspertka zarządzania, komunikacji i skuteczności osobistej, CEO Homo Creatore. Posiada ponad 20 lat praktyki menedżerskiej, trenerskiej i doradczej, które przekłada na sukcesy swoich klientów. Mając doświadczenie jako wykładowczyni na studiach Executive MBA na ALK i posiadając certyfikaty DISC D3, FRIS i HOGAN, pomaga optymalnie wykorzystać potencjał ludzi i zespołów.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
9 540
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
  • Ulica i nr: Puławska 457
  • Kod pocztowy: 02-844
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5211027808

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
02-844 Warszawa, Polska
Puławska 457
woj. mazowieckie
Firma została założona w lutym 2000 roku przez Annę Mikołajewską – menedżera z wieloletnią praktyką w administracji i biznesie, z wykształcenia specjalistę organizacji i zarządzania, absolwentkę Wydziału Zarządzania UW. Pierwszy rok został prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!