O szkoleniu
To trwający 3 miesiące projekt realizowany 2 razy w roku: marzec – maj oraz październik – grudzień. Mamy potwierdzoną skuteczność dzięki kolejnym edycjom kursu realizowanym od 2017 roku. Dostajesz wiedzę sprawdzoną w praktyce.
Oprócz 3 szkoleń menedżerskich realizowanych stacjonarnie w Warszawie Akademia zawiera indywidualną diagnozę potencjału liderskiego każdej z uczestniczących osób oraz badanie jej potrzeb – od tego zaczynamy wspólną pracę.
Praca przebiega warsztatowo w ekskluzywnej małej grupie (do 6 osób) i prowadzona jest z wykorzystaniem przykładów z praktyki zawodowej uczestników.
Zapisz się na Akademię Menedżera, jeśli:
- Chcesz podążać za nowoczesnymi trendami w zarządzaniu opartymi na pozytywnej współpracy, wartościowej komunikacji asertywnej
- Potrzebujesz lepiej zarządzać sobą, zespołem i efektywnie udzielać informacji zwrotnej nie wywołując białej gorączki przed spotkaniem u siebie a po wizycie „na dywaniku” – u członka Twojego zespołu
- Pragniesz poznać nowe metody skutecznego motywowania swoich pracowników i wzmacniania ich pozytywnych postaw
- Chcesz się dowiedzieć, jak sobie radzić z systemami ocen okresowych i jak zarówno oceny okresowe jak i różne podejścia do przekazywania informacji zwrotnej wpływają na motywację i zaangażowanie pracowników
- Dążysz do podniesienia w swoim zespole poczucia odpowiedzialności, wspólnoty i zaangażowania
- Masz otwartą głowę i odwagę na zmiany, na nową jakość w zarządzaniu zespołem i organizacją
AKADEMIA MENEDŻERA daje uczestnikom jeszcze więcej korzyści:
- Dostajesz narzędzia, dzięki którym określisz swój potencjał osobowości, styl komunikacji i główne motywatory – swoje, a także członków zespołu i partnerów biznesowych. To pozwoli zbudować zespół marzeń
- Akademia Menedżera to początek Twojej drogi, na której zaczniesz wykorzystywać swoje mocne strony, zamiast frustrować się słabszymi
- Zarządzanie potencjałem i relacjami w zespole stanie się przyjemne i dalekie będzie od manipulacji a w rezultacie bliskie wsparciu i osiąganiu zamierzonych celów
- Czy komunikacja asertywna i kierowania emocjami w trakcie trudnej rozmowy spędza Ci sen z powiek? Podczas Akademii otrzymujesz autorskie narzędzie skonstruowane na bazie doświadczeń 20 lat pracy, wspierające i na nowo budujące wartość komunikacji
- Zwiększysz swoją elastyczność i biegłość w stosowaniu różnych metod i narzędzi kierowania zespołem
- Dzięki innowacyjnym metodom przyswajania wiedzy znajdziesz i wzmocnisz osobisty styl przywództwa, a także dostrzeżesz cechy lidera, które wcześniej nie miały znaczenia. Teraz jest czas na zmianę!
Współczesne organizacje ulegają szybkim przeobrażeniom – menedżerowie stają wobec wyzwań związanych ze zmianami pokoleniowymi (X, Y, Z, Millenialsi, E…?) osłabieniem skuteczności dotychczasowych metod motywowania na rzecz motywacji 3.0 i zmianami organizacyjnymi wymuszonymi przez rewolucję technologiczną (metody agile, turkusowe organizacje, samozarządzające się zespoły, nowe wyzwania przez HR BP).
Konieczność poszukiwania rozwiązań budujących nową jakość pracy w zespole i wyższy poziom zaangażowania stała się codziennością. Kluczem do sukcesu okazuje się postawa i umiejętności menedżera, który potrafi właściwie korzystać z narzędzi komunikacyjnych, inspiruje, wspiera, motywuje i stwarza warunki do przejawiania coraz większej odpowiedzialności i samodzielności przez członków zespołu.
Program Akademia Menedżera jest najlepszym wyborem dla osób pełniących role:
- menedżera
- osoby kierującej obszarem HR
- lidera, kierownika projektu
- zastępców kadry menedżerskiej
- właścicieli firm
- twórców startupów
Jeżeli potrzebujesz praktycznego podejścia stawiającego na rozwój Twój, a także współpracowników, zarządzania opartego o współpracę w zespole i wierzysz, że ambicja i wyzwania są motorem sukcesu, to ten program jest dla Ciebie.
Program szkolenia
SESJA I.
SKUTECZNY MENEDŻER, czyli od zarządzania sobą do zarządzania zespołem
- Określanie potencjału uczestników oraz potencjału osób z nimi współpracujących – na podstawie metody DISC D3 (styl komunikacji, strategie podejmowania decyzji, preferowane role zespołowe, wartości i przekonania motywujące)
- Porażka i sukces, czyli dlaczego nie ma sukcesów bez porażek, a także jak sobie z nimi konstruktywnie radzić
- Dobre zarządzanie sobą a dobre zarządzanie energią zespołu
- Styl Myślenia i Styl Działania, czyli czego możesz się dowiedzieć o sobie jako liderze oraz o swoim zespole i jak to przekuć na lepszą współpracę dzięki metodzie FRIS®
- Wyzwania i możliwe rozwiązania dla menedżerów w różnych typach organizacji w kontekście wartości oraz preferowanych tendencji w modelu osobowości
SESJA II.
TAJNIKI, METODY I NARZĘDZIA MOTYWACJI, czyli jak uaktywniać i wspierać odpowiedzialność, zaangażowanie oraz lojalność członków zespołu
- Mechanizmy motywacji, czyli co zrobić, aby ludzie się naprawdę zaangażowali w swoją pracę
- Czynniki wpływające na współczesne organizacje determinujące zmianę form pracy i sposobów zarządzania
- Konstruktywna komunikacja w pracy menedżera w ramach triady: Szacunek – Uprzejmość – Stanowczość
- Konstruktywna komunikacja budująca mosty
- Jak poradzić sobie z demotywującym efektem tradycyjnych systemów ocen okresowych i zbudować skuteczny system nastawiony na realizację celów
- W kierunku odpowiedzialności i większej autonomii współpracowników – utopia, czy realia
- Budowanie indywidualnych planów wdrożenia wiedzy i umiejętności z Akademii Menedżera 3.0
SESJA III.
ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA, czyli konstruktywna informacja zwrotna, ocenianie i rozmowy w trudnych sytuacjach bez tajemnic
- Wyzwania związane ze stylem komunikowania się stojące przed menedżerami we współczesnych organizacjach
- Zaawansowana komunikacja menedżerska jako klucz do wspierania odpowiedzialności i zaangażowania członków zespołu
- Jak budować porozumienie i relacje z członkiem zespołu?
- Specjalistyczne narzędzia komunikacji i wywierania wpływu w praktyce menedżerskiej
- W jaki sposób wykorzystać komunikację angażującą w codziennym zarządzaniu zespołem w różnych sytuacjach
Czas trwania
6 dni
8 – 9 października | 13-14 listopada | 10-11 grudnia 2024
Prelegenci
Anna Podgórska
Ekspertka zarządzania, komunikacji i skuteczności osobistej, CEO Homo Creatore. Posiada ponad 20 lat praktyki menedżerskiej, trenerskiej i doradczej, które przekłada na sukcesy swoich klientów. Mając doświadczenie jako wykładowczyni na studiach Executive MBA na ALK i posiadając certyfikaty DISC D3, FRIS i HOGAN, pomaga optymalnie wykorzystać potencjał ludzi i zespołów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: HOMO CREATORE Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych
- Ulica i nr: Puławska 457
- Kod pocztowy: 02-844
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5211027808