O kursie
Skrótów klawiaturowych i dobrych nawyków do pracy z programem
Dostosowania programu i narzędzi do konkretnych zadań
Użycia narzędzi malarskich i malowania
Retuszu oraz usuwania drobnych detali i artefaktów
Usuwania pieprzyków, znamion i zmarszczek
Projektowania z użyciem panelu Layer Comps
Tworzenia retuszu i efektów specjalnych z uwzględnieniem perspektywy
Zaawansowanych metod edycji warstw
Płynnej pracy z obiektami inteligentnymi
Zaawansowanej korekty kolorów i jasności
W ramach Kursu Adobe Illustrator:
Wykorzystania podstawowych zasobów programu Adobe Illustrator
Tworzenia grafik wektorowych
Przekształcania zdjęć w grafikę wektorową, pracy z różnymi formatami plików: AI, PDF, SVG oraz EPS
Tworzenia ikonek oraz elementów graficznych aplikacji mobilnej lub strony WWW
Tworzenia infografik, piktogramów, logotypów, reklam, plakatów i banerów internetowych
Zasad przygotowania etykiet i opakowań, oraz wizualizacji 3D
Projektowania i wizualizacji różnych prac z użyciem perspektywy
Zaawansowanych technik użycia tekstów, edycji i dobierania kolorów oraz zarządzania kolorem
Użycia narzędzi przekształcania do tworzenia wizualizacji reklam typu Outdoor
Zajęcia z kursu Grafik komputerowy | Graphic Designer są dla:
- Studentów lub Absolwentów ASP, którzy chcieliby doszlifować wiedzę zdobytą w ramach studiów;
- Grafików, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z programami Adobe Photoshop i Adobe Illustrator lub znają już aplikacje i chcą zdobyć solidne podstawy do dalszej pracy zawodowej;
- Front-end Developerów, którzy chcą nauczyć się samodzielnego projektowania layoutu strony internetowej, logotypu, ikony bądź dowolnej grafiki webowej;
- Marketerów, którzy chcą samodzielnie tworzyć grafiki na stronę www, social media lub do materiałów prezentacyjnych.
Program kursu
Kurs Adobe Photoshop
Informacje ogólne
- Porównanie różnych wersji programu
- Możliwości Adobe Creative Cloud
- Personalizacja
- Narzędzia i palety
- Podstawowe skróty klawiaturowe
Poznanie grafiki bitmapowej
- Podstawowe informacje o grafice bitmapowej, jej zalety i wady
- Grafika bitmapowa a wektorowa
- Analiza parametrów: wielkość obrazu, rozdzielczość, głębia bitowa
- Tryby definiowania kolorów RGB, CMYK, Lab
Formaty i zastosowanie plików graficznych
- Podstawowe formaty graficzne
- Sposoby wykorzystywania grafik
- Zastosowanie przezroczystości
Poznanie Adobe Bridge
- Przeglądanie plików graficznych
- Sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie zdjęć
Tworzenie nowych dokumentów i otwieranie zdjęcia
- Rodzaje dokumentów
- Ustawienia nowego dokumentu
- Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
- Zarządzanie wielkością i rozdzielczością obrazu
- Tryby koloru
Malowanie w programie Adobe Photoshop
- Pędzel i ołówek – podstawowe informacje
- Dobór wielkości, kształtu i typu pędzla
- Ustawianie opcji narzędzi
Poznanie techniki retuszu
- Usuwanie plamek, przebarwień i innych artefaktów
- Usuwanie drobnych detali
- Usuwanie większych elementów obrazu np. ludzi
- Usuwanie piegów, zmarszczek i znamion
- Narzędzia korygujące i stempel
- Wykorzystanie technologii Content Aware
Zaznaczanie i edytowanie wybranych obszarów obrazu
- Podstawowe narzędzia selekcji i konfiguracja ich opcji (Marquee, Lasso, Quick Selection)
- Rozszerzanie, pomniejszanie, podstawowa edycja zaznaczenia
- Panel Refine Edge (do poprawiania kształtu zaznaczenia)
- Inne narzędzia i techniki zaznaczenia
Zaznaczenie automatyczne
- Różdżka magiczna
- Polecenia Select Similar oraz Grow (Zaznacz Podobne oraz Powiększ)
- Panel Color Range (Zakres koloru)
Zaawansowane techniki retuszu
- Określanie celów retuszu i dobór odpowiednich narzędzi
- Opcje narzędzi
Wygładzanie skóry
- Narzędzia retuszu skóry
- Filtry wygładzające
- Techniki korekcji cery
Dokonywanie korekcji sylwetki i ciała
- Narzędzia edycji ciała i mięśni
- Korekcja sylwetki
- Modyfikacja rysów twarzy
Tworzenie i edytowanie warstwy
- Tworzenie prostych fotomontaży z użyciem warstw
- Dodawanie efektów (style warstw)
- Kopiowanie i ustalanie opcji warstw
- Kopiowanie i zaznaczanie warstw
- Skalowanie i obracanie wybranych fragmentów obrazu
- Zniekształcanie warstwy
- Tworzenie cieni i podcieni
- Edycja kształtu i opcje cienia
- Skalowanie z użyciem siatki
Tworzenie wizualizacji reklamowych
- Nadruki na kubkach, czapkach i koszulkach
- Wizualizacje na ekranie telefonu, komputera czy tabletu
Quick Mask – opcja szybkiej maski
- Tworzenie i edycja złożonych selekcji
- Wycinanie z tła różnorodnych kształtów
- Zmiana tła i dodawanie cieni, lustrzanych odbić i innych efektów
Narzędzia jasności i kontrastu
- Praca z ciemnymi zdjęciami
- Praca z narzędziem Curves (Krzywe)
- Wykorzystanie panelu Shadows/Hightlights (Cienie /Podświetlenia)
- Zastosowanie esowatej krzywej kontrastu do poprawy ostrości i kontrastu zdjęć
Poznanie narzędzia edycji barw
- Zarządzanie intensywnością kolorów
- Dobieranie i zmienianie kolorów
- Usuwanie przebarwień
- Cyfrowy makijaż
- Narzędzia Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie), Selective Color (Kolor Selektywny), Replace Color (Zastąp Kolor), Color Balance (Balance kolorów) i ich zastosowanie w edycji kolorystyki zdjęć
- Zasady korekcji wybiórczej z użyciem Quick Mask i zaznaczenia
Poznanie maski warstw
- Zasady użycia i ich dodawanie
- Montaże z użyciem masek i warstw
- Retusz, edycja kolorów i efekty specjalne z użyciem maski
Tworzenie montaży z użyciem masek
- Dobór fryzury
- Dobór zarostu, tatuaży, innych efektów wizualnych
- Projekty z użyciem masek, warstw i trybów mieszania kolorów
Style warstw i efekty specjalne
- Poznanie efektów specjalnych – style warstw
- Cienie, cienie wewnętrzne
- Rozbłyski
- Dobór i edycja efektów
Zmiana ostrość
- Podstawowe techniki sterowania ostrością
- Wyostrzanie zdjęć
Dodawanie treści
- Wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu
- Tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw
Zapisywanie efektów naszej pracy
- Dobór odpowiedniego formatu
- Przygotowanie do publikacji w Internecie
Zarządzanie kolorem w aplikacjach Adobe
- Zaawansowane ustawienia kolorów w programie Adobe Bridge i Photoshop
- Zasady dobierania właściwych ustawień
Projektowanie z użyciem palety Layer Comps (Kompozycji warstw)
- Poznanie zasad tworzenia projektów i kompozycji
- Wykorzystanie palety Layer Comps do tworzenia projektów
- Edycja kompozycji
- Tworzenie złożonych projektów
- Eksportowanie projektów i warstw (skrypty)
- Wykorzystanie Layer Comps w Adobe InDesign
Tworzenie stykówki i panoramy
- Poznanie automatycznego wyrównywania warstw
- Wykorzystanie automatycznego mieszania warstw
- Tworzenie atrakcyjnych panoram
- Edytowanie panoram
- Budowanie galerii miniaturek – stykówki
Poznanie zasady retuszu z uwzględnieniem perspektywy
- Poznanie palety Vanishing Point
- Retuszowanie zdjęcia z perspektywą
- Dodawanie efektów specjalnych i transformacja z użyciem perspektywy
Zaawansowane narzędzia pracy z perspektywą
- Tworzenie siatki perspektywy
- Mapowanie grafiki na opakowaniach
- Tworzenie elementów 3D za pomocą siatki perspektywy
Poznanie Smart Objects (Obiekty inteligentne)
- Tworzenie warstw typu Smart Object
- Edytowanie obiekty inteligentne
- Zastępowanie oraz zagnieżdżanie elementów typu Smart Object
Zaawansowane wykorzystanie obiektów inteligentnych
- Smart Object i kompozycje warstw
- Przekształcanie obiektów typu Smart Object
- Projektowanie z użyciem obiektów inteligentnych
- Tworzenie wizualizacje reklam zewnętrznych
- Projektowanie elementów aplikacji mobilnej
- Tworzenie wizualizacje reklam na tabletach i telefonach komórkowych
Wykorzystywanie efektów i filtrów na warstwach typu Smart Object
- Wyostrzanie obiektów inteligentnych
- Wprowadzanie retuszu i tworzenie efektów specjalnych z użyciem obiektów inteligentnych
- Omawianie zasady użycia filtrów i masek dla warstw typu Smart Object
- Wykorzystanie i tworzenie stylów warstw dla obiektów inteligentnych
Poznanie zaawansowanych metod tworzenia selekcji
- Wykorzystanie zaawansowane sposobów tworzenia złożonych selekcji
- Używanie kanałów kolorów
- Zapisywanie zaznaczenia
Budowanie ścieżki
- Poznanie zasady tworzenia ścieżek wektorowych
- Edytowanie ścieżki
- Wycinanie obiektów z tła za pomocą ścieżek
- Poznanie palety Paths i zapisywanie ścieżek
Tworzenie kształtów wektorowych
- Tworzenie własnych kształtów wektorowych
- Poznanie biblioteki kształtów
- Edytowanie kształtów
Praca z kanałami kolorów
- Poznanie palety Channels
- Wykorzystanie zaawansowanych operacje na kanałach
- Wykorzystanie kanałów do tworzenia precyzyjnego zaznaczenia
- Tworzenie kanałów alfa
Głębsze spojrzenie na pracę z maskami
- Poznanie różnych rodzajów masek
- Przykłady użycia masek
- Praca z maską wektorową
- Maska przycinania
Edytowanie maski
- Wykorzystanie palety Mask (Maski) do edycji masek
- Poznanie zaawansowanych narzędzi edycji masek
- Zarządzanie podglądem działania maski
Wykorzystanie zaawansowanych metody korekcji obrazu
- Poznanie palety Adjustments (Dopasowania)
- Krótki przegląd narzędzi korekcyjnych
- Poznanie zaawansowanych przykładów użycia narzędzi korekcyjnych
- Tworzenie montaży z warstwami dopasowania
- Dodawanie masek na warstwach korekcyjnych
Praktyczne metody korekcji obrazu
- Poznanie korekty zdjęć za pomocą kanałów
- Wykorzystanie esowatej krzywej kontrastu
- Naprawa balansu bieli
- Poznanie zaawansowanych sposobów naprawy nieudanych zdjęć
Poznanie zaawansowanych narzędzi retuszu
- Wykorzystanie palety Clone Source
- Poznanie retuszu ze skalowaniem i obracaniem próbek
- Wykonanie zaawansowanego retuszu za pomocą warstw korekcyjnych, filtrów i masek
Wykorzystanie biblioteki
- Zapisywanie i ładowanie własnej biblioteki pędzli, próbek, kształtów i patternów
- Tworzenie własnych bibliotek
- Wymienianie próbek kolorów z innymi programami Adobe
Prostowanie zdjęć i wprowadzanie korekty zniekształceń obiektywu
- Poznanie zaawansowanych narzędzi prostowania i kadrowania zdjęć
- Edytowanie zniekształceń geometrii obiektywu
- Redukowanie/dodawanie winietowanie
- Usuwanie szumu i aberracje chromatyczne
Wykorzystanie tekstów
- Poznanie rodzajów tekstów
- Wprowadzanie tekstów na ścieżce
- Dodawanie efektów tekstowych
Poznanie zmiennych
- Poznanie zasad użycia zmiennych w programie Photoshop
- Tworzenie tekstowy arkusz danych
- Automatyczne budowanie serią banerów internetowych
Stosowanie działań automatycznych
- Automatyczna zmiana nazwy wielu plików
- Zasady wykorzystania palety Actions, skryptów i innych narzędzi automatycznych
- Korzystanie z Actions i skryptów
- Budowa prostych operacji automatycznych
- Wykorzystanie skryptów
- Wykorzystanie Adobe Bridge do szybkiego wykonywania wybranych działań na serii obrazów
Budowanie złożonych operacji automatycznych
- Zasady tworzenia złożonych Actions
- Dodawanie zatrzymania oraz instrukcje warunkowe
- Automatyczne zarządzanie rozmiarem i rozdzielczością wielu zdjęć
- Automatyczne tworzenie serii przetworzonych zdjęć do Internetu i druku
- Tworzymy Droplety
Tworzenie i edycja obiektów 3D
- Tworzenie warstwy 3D
- Edytowanie obiektów 3D
- Wykorzystanie predefiniowanych obiektów 3D
- Edytowanie tekstury i kolorowanie obiektów
- Przekształcanie obiektów trójwymiarowych
Poznanie podstawy tworzenia animacji
- Wykorzystanie panela Timeline do tworzenia animacji
- Poznanie zasady tworzenia animacji
- Tworzenie krótkich filmów
- Eksportowanie obrazów Wideo
- Tworzenie animacji poklatkowej – np. kartki świątecznej
- Zapisywanie animacji do Internetu
Kurs Adobe Illustrator
Informacje ogólne
- Porównanie różnych wersji programu
- Adobe Creative Cloud
- Preferencje ogólne
- Narzędzia i palety
- Podstawowe skróty klawiaturowe
Poznanie grafiki wektorowej
- Zalety i wady grafiki wektorowej
- Grafika wektorowa a zdjęcia
- Narzędzia do pracy z grafiką wektorową
Tworzenie nowego dokumentu
- Rodzaje dokumentów
- Definiowanie obszaru roboczego
- Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
- Tryby koloru
Rysowanie prostych figur wektorowych
- Podstawowe kształty wektorowe
- Rysowanie kwadratów, prostokątów, wieloboków i gwiazd
- Precyzyjne tworzenie wybranych kształtów
- Opcje figur i ścieżek
Zarządzanie wielkością i kolorem obiektów
- Zaznaczanie i skalowanie ścieżek
- Obracanie obiektów
- Dodawanie koloru wypełnienia i obrysu
- Zarządzanie obrysem i opcje obrysów
- Dobieranie koloru naszej pracy
- Poznanie opcji podglądu dokumentu
Grupowanie obiektów
- Zaznaczanie, kopiowanie i grupowanie obiektów
- Edytowanie elementów grupy
Poznanie skutecznych sposobów zaznaczania
- Poznanie narzędzia zaznaczania
- Czarna strzałka, biała strzałka, lasso
- Opcje narzędzi zaznaczania
- Poznanie skutecznych technik zaznaczania
Poznanie sposobów łączenia i dzielenia ścieżek
- Shape Builder (Generator kształtów)
- Łączenie obiektów wektorowych
- Tworzenie ścieżek o nieregularnych kształtach
Budowanie logotypów i piktogramów
- Tworzenie logotypów korzystając z narzędzi łączenia i dzielenia ścieżek
- Budowanie złożonych kształtów wektorowych na bazie prostych figur geometrycznych
- Tworzenie piktogramów informacyjnych
- Budowanie ikon programów komputerowych
Poznanie narzędzia ołówek
- Rysowanie kształtów wektorowych
- Opcje ołówka
- Rysowanie i wygładzanie ścieżek
- Łączenie ścieżek
Użycie pędzli do tworzenia wektorowych ilustracji
- Rodzaje pędzli
- Malowanie z użyciem różnych typów pędzla
- Biblioteki pędzli
- Tworzenie własnych pędzli
- Wykorzystanie pędzli do tworzenia ilustracji
Wektorowe przekształcenia – poznanie tajników transformacji ścieżek
- Zaawansowane narzędzia skalowania
- Obracanie i pochylanie ścieżek
- Inne przekształcenia
- Powtarzanie podobnych działań
Tworzenie przejścia i rozmieszczanie obiektów
- Poznanie narzędzie Tworzenia przejść – Blend
- Tworzenie różnorodnych przejść
- Rozmieszczanie obiektów
- Poznanie sposobów rozmieszczania i wyrównywania obiektów
Praca z kolorem
- Poznanie rodzajów kolorów w programie Illustrator
- Tworzenie i modyfikowanie kolorów
- Biblioteki kolorów
- Adobe Color
Wykorzystanie symboli
- Używanie symboli
- Edycja symboli
- Zarządzanie symbolami
- Narzędzi pracy z symbolami
- Tworzenie własnych symboli
- Biblioteki symboli
Poznanie masek
- Dodawanie masek wektorowych
- Edycja maski oraz jej zawartości
Poznanie zasady pracy ze zdjęciami i grafiką bitmapową
- Importowanie zdjęć i grafik bitmapowych
- Zasady importu, dobieranie rozmiaru, rozdzielczość i tryb koloru
- Zarządzanie elementami bitmapowymi
Wektoryzowanie zdjęcia
- Przekształcanie zdjęć i obrazów w grafikę wektorową
- Zasady wektoryzacji
- Wybór ustawień i opcji
- Wykorzystanie wektoryzowanych plików w praktycznych przykładach
- Tworzenie ikonek internetowych
Wprowadzanie tekstów
- Poznanie różnych rodzajów tekstów
- Dodawanie tekstów
- Zamienianie tekstów na krzywe
Edytowanie tekstów
- Parametry typograficzne
- Zasady edycji tekstu
- Przelewanie tekstów
Tworzenie złożonych projektów graficznych
- Budowanie złożonych projektów graficznych z użyciem zdjęć, tekstów i grafiki wektorowej
- Tworzenie plakatów i reklam
- Projektowanie ulotek i banerów reklamowych
Poznanie zasad użycia efektów
- Poznanie podstawowych zasad użycia efektów
- Dodawanie i edytowanie efektów
- Zarządzanie efektami
Zapisywanie efektów naszej pracy
- Poznanie różnych formatów zapisu
- Tworzenie plików PDF
- Zapis elementów SVG
- Przygotowanie plików do pracy z innymi grafikami
Zaawansowane ustawienia dokumentu
- Tryby kolorów
- Rozdzielczość
- Opcje spłaszczania przezroczystości
Wykorzystanie funkcji Multiple Artbord do tworzenia dokumentów
- Projektowanie pracy o wielu obszarach roboczych
- Zaawansowane ustawienia obszaru roboczego
- Dodawanie i usuwanie obszary robocze
- Zarządzanie dokumentem o wielu obszarach roboczych
Podgląd, opcje podglądu, dopasowanie widoku i skróty klawiaturowe
- Tworzenie własnych widoków
- Używanie Smart Guides (Inteligentne linie pomocnicze)
- Opcje podglądu dokumentu Illustratora
- Tworzenie skrótów klawiaturowych
Poznanie Live Paint (Aktywne Malowanie)
- Tworzenie grupy Live Paint
- Poznanie zasady użycia Live Paint
- Wykorzystanie Live Paint w praktycznych przykładach
- Kolorowanie ilustracji
Tworzenie złożonych kształtów przy użyciu narzędzia Live Paint
- Wykorzystanie Live Paint do tworzenia złożonych ilustracji
- Poznanie opcje Live Paint
Poznanie zaawansowanych narzędzi edycji ścieżek
- Skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów
- Narzędzia zniekształcania ścieżek
- Paleta Pathfinder i jej opcje
- Poznanie opcji ścieżek
Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi przekształcania obiektów
- Używanie różnych form zniekształcania grafiki
- Poznanie zniekształcenia z siatką
- Poznanie zniekształcenia z obiektem na wierzchu
- Edytowanie opcji zniekształcenia
- Tworzenie zaawansowanych logotypów z użyciem narzędzi przekształcania ścieżek
Tworzenie reklam i banerów
- Tworzenie reklam do Internetu i druku
- Przygotowanie wizualizacji reklamy typu Outdoor
- Budowanie wizualizacji reklamy na komputerze lub urządzeniu mobilnym
Wykorzystanie masek ścieżek złożonych
- Wykorzystanie masek odcinania
- Edytowanie elementów masek
- Poznanie ścieżek złożonych
- Przekształcanie obiektów w ścieżkach złożonych
Poznanie Opacity Mask (maskę przezroczystości)
- Wykorzystanie przejścia tonalnego do tworzenia maski przezroczystości
- Zarządzanie i ustalanie opcji maski przezroczystości
Wykorzystanie kolorów dodatkowych
- Dodawanie i tworzenie kolorów dodatkowych
- Praca z biblioteką Pantone
- Tworzenie projektów z użyciem kolorów dodatkowych
- Poznanie sposobów przygotowania prac z lakierem, folią czy innym typem uszlachetnienia
Zaawansowane narzędzia przekształcania grafiki bitmapowej w wektorową
- Zaawansowane narzędzia wektoryzacji
- Tworzenie własnych pędzli i symboli na bazie wektoryzowanych grafik
- Tworzenie ikon do aplikacji mobilnych
- Wykorzystanie wektoryzowane obiekty w złożonych projektach graficznych
Zaawansowane narzędzia edycji i formatowania tekstów
- Poznanie opcji formatowania tekstów i akapitów
- Zaawansowane narzędzia formatowania
- A może style?
- Przelewanie tekstów
- Oblewanie grafiki tekstem
Poznanie efektów
- Wykorzystanie efektów
- Poznanie zasad dodawania i edycji efektów
- Przegląd efektów
- Tworzenie stylów graficznych
Zaawansowane wykorzystanie efektów
- Wykorzystanie efektów do szybkiego tworzenia różnych prac graficznych
- Tworzenie efektów specjalnych
Poznanie palety Appereance (Wygląd)
- Wykorzystanie palety Apperance do zarządzania efektami
- Dodawanie nowych wypełnień
- Dodawanie nowych obrysów
- Dodawanie efektów i przekształcenia
- Tworzenie stylów graficznych
Wykorzystanie palety Layers do tworzenia efektów specjalnych
- Poznanie palety Layers (Warstwy)
- Poznanie zaawansowanych sposobów użycia palety Layers
Tworzenie wizualizacji 3D
- Poznanie zasad użycia efektów 3D
- Budowanie wizualizacji kubeczka do kawy
- Tworzenie trójwymiarowych butelek i opakowań
Praca z siatką perspektywy
- Poznanie rodzajów siatek
- Wykorzystanie narzędzi do pracy z perspektywą
- Tworzenie wizualizacji z uwzględnieniem perspektywy
- Projektowanie wizualizacji opakowania, reklamy z uwzględnieniem perspektywy
Poznanie zasad tworzenia wykresów
- Poznanie rodzajów wykresów dostępne w programie Illustrator
- Zasady wprowadzanie i edycji danych
- Tworzenie wykresów
- Tworzenie zaawansowanych wykresów i zarządzanie ich wyglądem
Zaawansowane opcje zapisu
- Poznanie formatów PDF-X1, PDF-x3 oraz PDF-X4
- Poznanie opcji formatu SVG
- Zapisywanie pracę do użycia na stronie internetowej
Czas trwania
Prelegenci
Paweł Zakrzewski
Certyfikowany Trener Adobe. Wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń z oprogramowania Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.
Robert Jarzębiński
Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, grafiki komputerowej a także tworzenia projektów na urządzenia mobilne.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
- Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
- Kod pocztowy: 03-219
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5242365558
Masz pytania? Napisz do nas
