Grafik Komputerowy

O kursie

W ramach Kursu Adobe Photoshop:

Skrótów klawiaturowych i dobrych nawyków do pracy z programem
Dostosowania programu i narzędzi do konkretnych zadań
Użycia narzędzi malarskich i malowania
Retuszu oraz usuwania drobnych detali i artefaktów
Usuwania pieprzyków, znamion i zmarszczek
Projektowania z użyciem panelu Layer Comps
Tworzenia retuszu i efektów specjalnych z uwzględnieniem perspektywy
Zaawansowanych metod edycji warstw
Płynnej pracy z obiektami inteligentnymi
Zaawansowanej korekty kolorów i jasności

W ramach Kursu Adobe Illustrator:

Wykorzystania podstawowych zasobów programu Adobe Illustrator
Tworzenia grafik wektorowych
Przekształcania zdjęć w grafikę wektorową, pracy z różnymi formatami plików: AI, PDF, SVG oraz EPS
Tworzenia ikonek oraz elementów graficznych aplikacji mobilnej lub strony WWW
Tworzenia infografik, piktogramów, logotypów, reklam, plakatów i banerów internetowych
Zasad przygotowania etykiet i opakowań, oraz wizualizacji 3D
Projektowania i wizualizacji różnych prac z użyciem perspektywy
Zaawansowanych technik użycia tekstów, edycji i dobierania kolorów oraz zarządzania kolorem
Użycia narzędzi przekształcania do tworzenia wizualizacji reklam typu Outdoor
Kto powinien wziąć udział?

Zajęcia z kursu Grafik komputerowy | Graphic Designer są dla:

  • Studentów lub Absolwentów ASP, którzy chcieliby doszlifować wiedzę zdobytą w ramach studiów;
  • Grafików, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z programami Adobe Photoshop i Adobe Illustrator lub znają już aplikacje i chcą zdobyć solidne podstawy do dalszej pracy zawodowej;
  • Front-end Developerów, którzy chcą nauczyć się samodzielnego projektowania layoutu strony internetowej, logotypu, ikony bądź dowolnej grafiki webowej;
  • Marketerów, którzy chcą samodzielnie tworzyć grafiki na stronę www, social media lub do materiałów prezentacyjnych.

Program kursu

Kurs Adobe Photoshop

Informacje ogólne

  • Porównanie różnych wersji programu
  • Możliwości Adobe Creative Cloud
  • Personalizacja
  • Narzędzia i palety
  • Podstawowe skróty klawiaturowe

Poznanie grafiki bitmapowej

  • Podstawowe informacje o grafice bitmapowej, jej zalety i wady
  • Grafika bitmapowa a wektorowa
  • Analiza parametrów: wielkość obrazu, rozdzielczość, głębia bitowa
  • Tryby definiowania kolorów RGB, CMYK, Lab

Formaty i zastosowanie plików graficznych

  • Podstawowe formaty graficzne
  • Sposoby wykorzystywania grafik
  • Zastosowanie przezroczystości

Poznanie Adobe Bridge

  • Przeglądanie plików graficznych
  • Sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie zdjęć

Tworzenie nowych dokumentów i otwieranie zdjęcia

  • Rodzaje dokumentów
  • Ustawienia nowego dokumentu
  • Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
  • Zarządzanie wielkością i rozdzielczością obrazu
  • Tryby koloru

Malowanie w programie Adobe Photoshop

  • Pędzel i ołówek – podstawowe informacje
  • Dobór wielkości, kształtu i typu pędzla
  • Ustawianie opcji narzędzi

Poznanie techniki retuszu

  • Usuwanie plamek, przebarwień i innych artefaktów
  • Usuwanie drobnych detali
  • Usuwanie większych elementów obrazu np. ludzi
  • Usuwanie piegów, zmarszczek i znamion
  • Narzędzia korygujące i stempel
  • Wykorzystanie technologii Content Aware 

Zaznaczanie i edytowanie wybranych obszarów  obrazu

  • Podstawowe narzędzia selekcji i konfiguracja ich opcji (Marquee, Lasso, Quick Selection)
  • Rozszerzanie, pomniejszanie, podstawowa edycja zaznaczenia
  • Panel Refine Edge (do poprawiania kształtu zaznaczenia)
  • Inne narzędzia i techniki zaznaczenia

Zaznaczenie automatyczne

  • Różdżka magiczna
  • Polecenia Select Similar oraz Grow (Zaznacz Podobne oraz Powiększ)
  • Panel Color Range (Zakres koloru)

Zaawansowane techniki retuszu

  • Określanie celów retuszu i dobór odpowiednich narzędzi
  • Opcje narzędzi

Wygładzanie skóry

  • Narzędzia retuszu skóry
  • Filtry wygładzające
  • Techniki korekcji cery

Dokonywanie korekcji sylwetki i ciała

  • Narzędzia edycji ciała i mięśni
  • Korekcja sylwetki
  • Modyfikacja rysów twarzy

Tworzenie i edytowanie warstwy

  • Tworzenie prostych fotomontaży z użyciem warstw
  • Dodawanie efektów (style warstw)
  • Kopiowanie i ustalanie opcji warstw
  • Kopiowanie i zaznaczanie warstw
  • Skalowanie i obracanie wybranych fragmentów obrazu
  • Zniekształcanie warstwy
  • Tworzenie cieni i podcieni
  • Edycja kształtu i opcje cienia
  • Skalowanie z użyciem siatki

Tworzenie wizualizacji reklamowych

  • Nadruki na kubkach, czapkach i koszulkach
  • Wizualizacje na ekranie telefonu, komputera czy tabletu

Quick Mask – opcja szybkiej maski

  • Tworzenie i edycja złożonych selekcji
  • Wycinanie z tła różnorodnych kształtów
  • Zmiana tła i dodawanie cieni, lustrzanych odbić i innych efektów 

Narzędzia jasności i kontrastu

  • Praca z ciemnymi zdjęciami
  • Praca z narzędziem Curves (Krzywe)
  • Wykorzystanie panelu Shadows/Hightlights (Cienie /Podświetlenia)
  • Zastosowanie esowatej krzywej kontrastu do poprawy ostrości i kontrastu zdjęć

Poznanie narzędzia edycji barw

  • Zarządzanie intensywnością kolorów
  • Dobieranie i zmienianie kolorów
  • Usuwanie przebarwień
  • Cyfrowy makijaż
  • Narzędzia Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie), Selective Color (Kolor Selektywny), Replace Color (Zastąp Kolor), Color Balance (Balance kolorów) i ich zastosowanie w edycji kolorystyki zdjęć
  • Zasady korekcji wybiórczej z użyciem Quick Mask i zaznaczenia

Poznanie maski warstw

  • Zasady użycia i ich dodawanie
  • Montaże z użyciem masek i warstw
  • Retusz, edycja kolorów i efekty specjalne z użyciem maski

Tworzenie montaży z użyciem masek

  • Dobór fryzury
  • Dobór zarostu, tatuaży, innych efektów wizualnych
  • Projekty z użyciem masek, warstw i trybów mieszania kolorów

Style warstw i efekty specjalne

  • Poznanie efektów specjalnych – style warstw
  • Cienie, cienie wewnętrzne
  • Rozbłyski
  • Dobór i edycja efektów

Zmiana ostrość

  • Podstawowe techniki sterowania ostrością
  • Wyostrzanie zdjęć

Dodawanie treści

  • Wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu
  • Tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw

Zapisywanie  efektów naszej pracy

  • Dobór odpowiedniego formatu
  • Przygotowanie do publikacji w Internecie

Zarządzanie kolorem w aplikacjach Adobe

  • Zaawansowane ustawienia kolorów w programie Adobe Bridge i Photoshop
  • Zasady dobierania właściwych ustawień

Projektowanie z użyciem palety Layer Comps (Kompozycji warstw)

  • Poznanie zasad tworzenia projektów i kompozycji
  • Wykorzystanie palety Layer Comps do tworzenia projektów
  • Edycja kompozycji
  • Tworzenie złożonych projektów
  • Eksportowanie projektów i warstw (skrypty)
  • Wykorzystanie Layer Comps w Adobe InDesign

Tworzenie stykówki i panoramy

  • Poznanie automatycznego wyrównywania warstw
  • Wykorzystanie automatycznego mieszania warstw
  • Tworzenie atrakcyjnych panoram
  • Edytowanie panoram
  • Budowanie galerii miniaturek – stykówki

Poznanie zasady retuszu z uwzględnieniem perspektywy

  • Poznanie palety Vanishing Point
  • Retuszowanie zdjęcia z perspektywą
  • Dodawanie efektów specjalnych i transformacja z użyciem perspektywy

Zaawansowane narzędzia pracy z perspektywą

  • Tworzenie siatki perspektywy
  • Mapowanie grafiki na opakowaniach
  • Tworzenie elementów 3D za pomocą siatki perspektywy

Poznanie Smart Objects (Obiekty inteligentne)

  • Tworzenie warstw typu Smart Object
  • Edytowanie obiekty inteligentne
  • Zastępowanie oraz zagnieżdżanie elementów typu Smart Object

Zaawansowane wykorzystanie obiektów inteligentnych

  • Smart Object i kompozycje warstw
  • Przekształcanie obiektów typu Smart Object
  • Projektowanie z użyciem obiektów inteligentnych
  • Tworzenie wizualizacje reklam zewnętrznych
  • Projektowanie elementów aplikacji mobilnej
  • Tworzenie wizualizacje reklam na tabletach i telefonach komórkowych

Wykorzystywanie efektów i filtrów na warstwach typu Smart Object

  • Wyostrzanie obiektów inteligentnych
  • Wprowadzanie retuszu i tworzenie efektów specjalnych z użyciem obiektów inteligentnych
  • Omawianie zasady użycia filtrów i masek dla warstw typu Smart Object
  • Wykorzystanie i tworzenie stylów warstw dla obiektów inteligentnych

Poznanie zaawansowanych metod tworzenia selekcji

  • Wykorzystanie zaawansowane sposobów tworzenia złożonych selekcji
  • Używanie kanałów kolorów
  • Zapisywanie zaznaczenia

Budowanie ścieżki

  • Poznanie zasady tworzenia ścieżek wektorowych
  • Edytowanie ścieżki
  • Wycinanie obiektów z tła za pomocą ścieżek
  • Poznanie palety Paths i zapisywanie ścieżek

Tworzenie kształtów wektorowych

  • Tworzenie własnych kształtów wektorowych
  • Poznanie biblioteki kształtów
  • Edytowanie kształtów

Praca z kanałami kolorów

  • Poznanie palety Channels
  • Wykorzystanie zaawansowanych operacje na kanałach
  • Wykorzystanie kanałów do tworzenia precyzyjnego zaznaczenia
  • Tworzenie kanałów alfa

Głębsze spojrzenie na pracę z maskami

  • Poznanie różnych rodzajów masek
  • Przykłady użycia masek
  • Praca z maską wektorową
  • Maska przycinania

Edytowanie maski

  • Wykorzystanie palety Mask (Maski) do edycji masek
  • Poznanie zaawansowanych narzędzi edycji masek
  • Zarządzanie podglądem działania maski

Wykorzystanie zaawansowanych metody korekcji obrazu

  • Poznanie palety Adjustments (Dopasowania)
  • Krótki przegląd narzędzi korekcyjnych
  • Poznanie zaawansowanych przykładów użycia narzędzi korekcyjnych
  • Tworzenie montaży z warstwami dopasowania
  • Dodawanie masek na warstwach korekcyjnych

Praktyczne metody korekcji obrazu

  • Poznanie korekty zdjęć za pomocą kanałów
  • Wykorzystanie esowatej krzywej kontrastu
  • Naprawa balansu bieli
  • Poznanie zaawansowanych sposobów naprawy nieudanych zdjęć

Poznanie zaawansowanych narzędzi retuszu

  • Wykorzystanie palety Clone Source
  • Poznanie retuszu ze skalowaniem i obracaniem próbek
  • Wykonanie zaawansowanego retuszu za pomocą warstw korekcyjnych, filtrów i masek

Wykorzystanie biblioteki

  • Zapisywanie i ładowanie własnej biblioteki pędzli, próbek, kształtów i patternów
  • Tworzenie własnych bibliotek
  • Wymienianie próbek kolorów z innymi programami Adobe

Prostowanie zdjęć i wprowadzanie korekty zniekształceń obiektywu

  • Poznanie zaawansowanych narzędzi prostowania i kadrowania zdjęć
  • Edytowanie zniekształceń geometrii obiektywu
  • Redukowanie/dodawanie winietowanie
  • Usuwanie szumu i aberracje chromatyczne

Wykorzystanie tekstów

  • Poznanie rodzajów tekstów
  • Wprowadzanie tekstów na ścieżce
  • Dodawanie efektów tekstowych

Poznanie zmiennych

  • Poznanie zasad użycia zmiennych w programie Photoshop
  • Tworzenie tekstowy arkusz danych
  • Automatyczne budowanie serią banerów internetowych

Stosowanie działań automatycznych

  • Automatyczna zmiana nazwy wielu plików
  • Zasady wykorzystania palety Actions, skryptów i innych narzędzi automatycznych
  • Korzystanie z Actions i skryptów
  • Budowa prostych operacji automatycznych
  • Wykorzystanie skryptów
  • Wykorzystanie Adobe Bridge do szybkiego wykonywania wybranych działań na serii obrazów

Budowanie złożonych operacji automatycznych

  • Zasady tworzenia złożonych Actions
  • Dodawanie zatrzymania oraz instrukcje warunkowe
  • Automatyczne zarządzanie rozmiarem i rozdzielczością wielu zdjęć
  • Automatyczne tworzenie serii przetworzonych zdjęć do Internetu i druku
  • Tworzymy Droplety

Tworzenie i edycja obiektów 3D

  • Tworzenie warstwy 3D
  • Edytowanie obiektów 3D
  • Wykorzystanie predefiniowanych obiektów 3D
  • Edytowanie tekstury i kolorowanie obiektów
  • Przekształcanie obiektów trójwymiarowych

Poznanie podstawy tworzenia animacji

  • Wykorzystanie panela Timeline do tworzenia animacji
  • Poznanie zasady tworzenia animacji
  • Tworzenie krótkich filmów
  • Eksportowanie obrazów Wideo
  • Tworzenie animacji poklatkowej – np. kartki świątecznej
  • Zapisywanie animacji do Internetu

 

Kurs Adobe Illustrator

Informacje ogólne

  • Porównanie różnych wersji programu
  • Adobe Creative Cloud
  • Preferencje ogólne
  • Narzędzia i palety
  • Podstawowe skróty klawiaturowe

Poznanie grafiki wektorowej

  • Zalety i wady grafiki wektorowej
  • Grafika wektorowa a zdjęcia
  • Narzędzia do pracy z grafiką wektorową

Tworzenie nowego dokumentu

  • Rodzaje dokumentów
  • Definiowanie obszaru roboczego
  • Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
  • Tryby koloru

Rysowanie prostych figur wektorowych

  • Podstawowe kształty wektorowe
  • Rysowanie kwadratów, prostokątów, wieloboków i gwiazd
  • Precyzyjne tworzenie wybranych kształtów
  • Opcje figur i ścieżek

Zarządzanie wielkością i kolorem obiektów

  • Zaznaczanie i skalowanie ścieżek
  • Obracanie obiektów
  • Dodawanie koloru wypełnienia i obrysu
  • Zarządzanie obrysem i opcje obrysów
  • Dobieranie koloru naszej pracy
  • Poznanie opcji podglądu dokumentu

Grupowanie obiektów

  • Zaznaczanie, kopiowanie i grupowanie obiektów
  • Edytowanie elementów grupy

Poznanie skutecznych sposobów zaznaczania

  • Poznanie narzędzia zaznaczania
  • Czarna strzałka, biała strzałka, lasso
  • Opcje narzędzi zaznaczania
  • Poznanie skutecznych technik zaznaczania 

Poznanie sposobów łączenia i dzielenia ścieżek

  • Shape Builder (Generator kształtów)
  • Łączenie obiektów wektorowych
  • Tworzenie ścieżek o nieregularnych kształtach

Budowanie logotypów i piktogramów

  • Tworzenie logotypów korzystając z narzędzi łączenia i dzielenia ścieżek
  • Budowanie złożonych kształtów wektorowych na bazie prostych figur geometrycznych
  • Tworzenie piktogramów informacyjnych
  • Budowanie ikon programów komputerowych

Poznanie narzędzia ołówek

  • Rysowanie kształtów wektorowych
  • Opcje ołówka
  • Rysowanie i wygładzanie ścieżek
  • Łączenie ścieżek

Użycie pędzli do tworzenia wektorowych ilustracji

  • Rodzaje pędzli
  • Malowanie z użyciem różnych typów pędzla
  • Biblioteki pędzli
  • Tworzenie własnych pędzli
  • Wykorzystanie pędzli do tworzenia ilustracji

Wektorowe przekształcenia – poznanie tajników transformacji ścieżek

  • Zaawansowane narzędzia skalowania
  • Obracanie i pochylanie ścieżek
  • Inne przekształcenia
  • Powtarzanie podobnych działań

Tworzenie przejścia i rozmieszczanie obiektów

  • Poznanie narzędzie Tworzenia przejść – Blend
  • Tworzenie różnorodnych przejść
  • Rozmieszczanie obiektów
  • Poznanie sposobów rozmieszczania i wyrównywania obiektów

Praca z kolorem

  • Poznanie rodzajów kolorów w programie Illustrator
  • Tworzenie i modyfikowanie kolorów
  • Biblioteki kolorów
  • Adobe Color

Wykorzystanie symboli

  • Używanie symboli
  • Edycja symboli
  • Zarządzanie symbolami
  • Narzędzi pracy z symbolami
  • Tworzenie własnych symboli
  • Biblioteki symboli

Poznanie masek

  • Dodawanie masek wektorowych
  • Edycja maski oraz jej zawartości

Poznanie zasady pracy ze zdjęciami i grafiką bitmapową

  • Importowanie zdjęć i grafik bitmapowych
  • Zasady importu, dobieranie rozmiaru, rozdzielczość i tryb koloru
  • Zarządzanie elementami bitmapowymi

Wektoryzowanie zdjęcia

  • Przekształcanie zdjęć i obrazów w grafikę wektorową
  • Zasady wektoryzacji
  • Wybór ustawień i opcji
  • Wykorzystanie wektoryzowanych plików w praktycznych przykładach
  • Tworzenie ikonek internetowych

Wprowadzanie tekstów

  • Poznanie różnych rodzajów tekstów
  • Dodawanie tekstów
  • Zamienianie tekstów na krzywe

Edytowanie tekstów

  • Parametry typograficzne
  • Zasady edycji tekstu
  • Przelewanie tekstów

Tworzenie złożonych projektów graficznych

  • Budowanie złożonych projektów graficznych z użyciem zdjęć, tekstów i grafiki wektorowej
  • Tworzenie plakatów i reklam
  • Projektowanie ulotek i banerów reklamowych

Poznanie zasad użycia efektów

  • Poznanie podstawowych zasad użycia efektów
  • Dodawanie i edytowanie efektów
  • Zarządzanie efektami

Zapisywanie efektów naszej pracy

  • Poznanie różnych formatów zapisu
  • Tworzenie plików PDF
  • Zapis elementów SVG
  • Przygotowanie plików do pracy z innymi grafikami

Zaawansowane ustawienia dokumentu

  • Tryby kolorów
  • Rozdzielczość
  • Opcje spłaszczania przezroczystości

Wykorzystanie funkcji Multiple Artbord do tworzenia dokumentów

  • Projektowanie pracy o wielu obszarach roboczych
  • Zaawansowane ustawienia obszaru roboczego
  • Dodawanie i usuwanie obszary robocze
  • Zarządzanie dokumentem o wielu obszarach roboczych

Podgląd, opcje podglądu, dopasowanie widoku i skróty klawiaturowe

  • Tworzenie własnych widoków
  • Używanie Smart Guides (Inteligentne linie pomocnicze)
  • Opcje podglądu dokumentu Illustratora
  • Tworzenie skrótów klawiaturowych

Poznanie Live Paint (Aktywne Malowanie)

  • Tworzenie grupy Live Paint
  • Poznanie zasady użycia Live Paint
  • Wykorzystanie Live Paint w praktycznych przykładach
  • Kolorowanie ilustracji

Tworzenie złożonych kształtów przy użyciu narzędzia Live Paint

  • Wykorzystanie Live Paint do tworzenia złożonych ilustracji
  • Poznanie opcje Live Paint

Poznanie zaawansowanych narzędzi edycji ścieżek

  • Skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów
  • Narzędzia zniekształcania ścieżek
  • Paleta Pathfinder i jej opcje
  • Poznanie opcji ścieżek

Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi przekształcania obiektów

  • Używanie różnych form zniekształcania grafiki
  • Poznanie zniekształcenia z siatką
  • Poznanie zniekształcenia z obiektem na wierzchu
  • Edytowanie opcji zniekształcenia
  • Tworzenie zaawansowanych logotypów z użyciem narzędzi przekształcania ścieżek

Tworzenie reklam i banerów

  • Tworzenie reklam do Internetu i druku
  • Przygotowanie wizualizacji reklamy typu Outdoor
  • Budowanie wizualizacji reklamy na komputerze lub urządzeniu mobilnym

Wykorzystanie masek ścieżek złożonych

  • Wykorzystanie masek odcinania
  • Edytowanie elementów masek
  • Poznanie ścieżek złożonych
  • Przekształcanie obiektów w ścieżkach złożonych

Poznanie Opacity Mask (maskę przezroczystości)

  • Wykorzystanie przejścia tonalnego do tworzenia maski przezroczystości
  • Zarządzanie i ustalanie opcji maski przezroczystości

Wykorzystanie kolorów dodatkowych

  • Dodawanie i tworzenie kolorów dodatkowych
  • Praca z biblioteką Pantone
  • Tworzenie projektów z użyciem kolorów dodatkowych
  • Poznanie sposobów przygotowania prac z lakierem, folią czy innym typem uszlachetnienia

Zaawansowane narzędzia przekształcania grafiki bitmapowej w wektorową

  • Zaawansowane narzędzia wektoryzacji
  • Tworzenie własnych pędzli i symboli na bazie wektoryzowanych grafik
  • Tworzenie ikon do aplikacji mobilnych
  • Wykorzystanie wektoryzowane obiekty w złożonych projektach graficznych

Zaawansowane narzędzia edycji i formatowania tekstów

  • Poznanie opcji formatowania tekstów i akapitów
  • Zaawansowane narzędzia formatowania
  • A może style?
  • Przelewanie tekstów
  • Oblewanie grafiki tekstem

Poznanie efektów

  • Wykorzystanie efektów
  • Poznanie zasad dodawania i edycji efektów
  • Przegląd efektów
  • Tworzenie stylów graficznych

Zaawansowane wykorzystanie efektów

  • Wykorzystanie efektów do szybkiego tworzenia różnych prac graficznych
  • Tworzenie efektów specjalnych

Poznanie palety Appereance (Wygląd)

  • Wykorzystanie palety Apperance do zarządzania efektami
  • Dodawanie nowych wypełnień
  • Dodawanie nowych obrysów
  • Dodawanie efektów i przekształcenia
  • Tworzenie stylów graficznych

Wykorzystanie palety Layers do tworzenia efektów specjalnych

  • Poznanie palety Layers (Warstwy)
  • Poznanie zaawansowanych sposobów użycia palety Layers

Tworzenie wizualizacji 3D

  • Poznanie zasad użycia efektów 3D
  • Budowanie wizualizacji kubeczka do kawy
  • Tworzenie trójwymiarowych butelek i opakowań

Praca z siatką perspektywy

  • Poznanie rodzajów siatek
  • Wykorzystanie narzędzi do pracy z perspektywą
  • Tworzenie wizualizacji z uwzględnieniem perspektywy
  • Projektowanie wizualizacji opakowania, reklamy z uwzględnieniem perspektywy

Poznanie zasad tworzenia wykresów

  • Poznanie rodzajów wykresów dostępne w programie Illustrator
  • Zasady wprowadzanie i edycji danych
  • Tworzenie wykresów
  • Tworzenie zaawansowanych wykresów i zarządzanie ich wyglądem

Zaawansowane opcje zapisu

  • Poznanie formatów PDF-X1, PDF-x3 oraz PDF-X4
  • Poznanie opcji formatu SVG
  • Zapisywanie pracę do użycia na stronie internetowej

Czas trwania

80h (10 dni) 8:30-16:30

Prelegenci

Paweł Zakrzewski

Certyfikowany Trener Adobe. Wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń z oprogramowania Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.

Robert Jarzębiński

Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP,  grafiki komputerowej a także tworzenia projektów na urządzenia mobilne.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena
za osobę
6 600
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: IT MEDIA S.C.
  • Ulica i nr: ul. Elektronowa 2
  • Kod pocztowy: 03-219
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5242365558

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa, Polska
ul. Elektronowa 2
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!