YouTube - samodzielne prowadzenie kanału

O kursie

Kurs YouTube – samodzielne prowadzenie kanału to jedyny w Polsce tak kompleksowy kurs, podczas którego uczestnik poznaje wszelkie tajniki skutecznego prowadzenia kanału marki na YouTube. Zdobędziesz wiedzę jak rozumieć video i tworzyć video nie jak Marketer, ale jak profesjonalny Twórca YouTube. Pozwoli Ci to na zbudowanie kanału YouTube, za pomocą którego będziesz mógł realizować Twoje cele biznesowe, w tym sprzedaż.

Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Kurs jest idealnym rozwiązaniem dla Marketerów, YouTuberów, Specjalistów ds. komunikacji i social media, Freelancerów i innych osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Czego się nauczysz?

  • Nauczysz się zasad platformy YouTube.
  • Poznasz każdą jej funkcję, od zabezpieczeń konta po automatyczną moderację komentarzy.
  • Zrozumiesz działanie algorytmu polecania treści.
  • Poznasz operacyjne podstawy tworzenia treści.
  • Dowiesz się, jak nagrywać i montować filmy zgodnie z zasadami kanału YouTube.
  • Nauczysz się analizować wyniki filmów.

Czego oczekujemy?

Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia z video, ani z tworzeniem treści. Po to tworzymy to szkolenie, aby od podstaw Cię wszystkiego nauczyć. Wymagamy jednak znajomości zasad marketingu lub PRu. Bez kontekstu biznesowego niektóre zagadnienia mogą być trudne do zrozumienia. Wymogiem jest także dobra obsługa komputera.

Kto powinien wziąć udział?

Dla kogo jest ten kurs?

  • Specjalistów ds. komunikacji lub social media, którzy potrzebują zwiększyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści na kanał YouTube.
  • YouTuberów, którzy chcą lepiej poruszać się w obszarze produkcji i dystrybucji video.
  • Specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wykorzystać w pełni potencjał reklamowy platformy YouTube.
  • Freelancerów, chcących świadczyć usługi videomarketingowe dla swoich klientów.
  • Właścicieli małych firm, którzy chcą wykorzystać potencjał wideomarketingu, aby dotrzeć do nowych klientów.
  • Osób chcących się przebranżowić, które chciałyby nauczyć się samodzielnego tworzenia filmów i rozpocząć przygodę w świecie filmowym YouTube.

Program kursu

Strategia YouTube

  • Ekosystem YouTube
  • tworzenie konta
  • zabezpieczenie konta
  • zarządzanie dostępem
  • Funkcje YT z perspektywy widzów
  • Funkcje YT z perspektywy Twórców
  • Źródła ruchu
  • Algorytm – omówienie
  • SEO – omówienie
  • Strategie tworzenia treści na YouTube
  • Atrybuty kanału YT
  • Warsztaty

Tworzenie treści

  • Przypomnienie dnia nr 1
  • Podstawy rejestrowania video, pracy z obrazem i dźwiękiem
  • Organizacja procesu tworzenia treści & wymyślania tematów
  • Organizacja nagrań YouTube
  • Prawne aspekty tworzenia na YouTube
  • Warsztaty
  • Promocja treści YouTube

Montaż i elementy graficzne

  • Importowanie plików
  • Segregacja i organizacja wejściowego materiału filmowego
  • Tworzenie timeline – budowanie struktury projektu
  • Osadzanie sekwencji elementów stałych i powtarzalnych (brending)
  • Praca z plikami proxy – tworzenie i zarządzanie
  • Narzędzia montażowe
  • Wydajność pracy – skróty klawiaturowe i automatyzacja (macro)
  • Effects control – modyfikacje, animacje i cechy obrazu
  • Przejścia video
  • Przejścia audio
  • Importowanie przejść i elementów ze stocka (videohive)
  • Praca z dźwiękiem – podstawy korekcji dźwięku (redukcja szumu)
  • Animacja zdjęć i napisów w filmie
  • Kadrowanie i kompozycja
  • Podstawowa praca z kolorem
  • Renderowanie materiału

Analizowanie treści

  • Prezentacja prac uczestników
  • Analityka treści video
  • Sesja Q&A

Czas trwania

5 dni, 8:30-16:30

Prelegenci

Maciej Wróblewski

Przez wiele lat był uczestnikiem, jako jedyna osoba z Polski, oficjalnego programu YouTube Product Expert oraz YouTube Hero.

Z sukcesem prowadził kanały YouTube takich marek jak Tymbark, Kubuś czy IKEA. Jego projekty otrzymały trzy nagrody Effie (2018, 2020 rok). Tworzył także YouTube’owe kampanie m.in. dla Allegro, Caussade, IKEA, K2 Auto, Lidl, Nerf czy Seni.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 12-16 wrzesień 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
3 800
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2,
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IT MEDIA S.C.
03-219 Warszawa ul. Elektronowa 2,
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!