O szkoleniu
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
- kadry menedżerskiej
- prezesów i właścicieli firm
- menedżerów personalnych
- kierowników zespołów
Program szkolenia
1. Nowa rola HR
- Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
- Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
- Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
- Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
- Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
- Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.
3. Lidership w organizacji
- Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
- Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
- Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
- Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
- Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
- Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?
5. HR menedżer jako coach i trener
- Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
- Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
- Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.
Czas trwania
Prelegenci
KAMILA BIDZIŃSKA
Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów, tworzenia doświadczeń pracowników oraz kandydatów, a także stymulowania myślenia innowacyjnego w celu generowania nieoczywistych, ale trafionych rozwiązań. Ponad 13-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zwiększania efektywności komunikacji zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami / grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną / JST, organizacjami pozarządowymi i uczelnią wyższą. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami oraz potrzebami pracowników. Wierzy, że przekładanie dobrych praktyk w zakresie komunikacji i wymiany wiedzy na działanie wymaga ciągłego eksperymentowania.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Masz pytania? Napisz do nas
