Firma i reklamy na LinkedIn

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracownicy działów marketingu, digital marketingu i reklamy
  • Właściciele malych firm

Program szkolenia

1. Organiczna komunikacja i płatna kampania

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i kiedy warto?
  • Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?

2. Firma na Linkedin

  • Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
  • Company page vs. ShowCase Page
  • Zasady i częstotliwość publikowania treści, używanie hashtagów
  • Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin

3. Linkedin Ads od strony technicznej

  • Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
  • Rozliczenia

4. Reklamowanie na Linkedinie

  • Cele reklamowe
  • Budżetowanie
  • Grupy docelowe
  • Umiejscowienia
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy

5. Mierzenie efektywności kampanii

  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kiedy reklama jest efektywna?

6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)

Czas trwania

1 dzień, 9:00 - 16:00

Prelegenci

0
Przemysław K.

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 057
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 090 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 3.67% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność  na 7 dni przed szkoleniem.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!