O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia:
- Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
- Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
- Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
- Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
- Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
- Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
- Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
- Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin
Korzyści ze szkolenia:
- Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
- Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
- Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
- Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
- Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
- Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
- Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
- Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin
- Pracownicy działów marketingu, digital marketingu i reklamy
- Właściciele malych firm
Program szkolenia
1. Organiczna komunikacja i płatna kampania
- Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
- Płatne kampanie: czy warto i kiedy warto?
- Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?
2. Firma na Linkedin
- Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
- Company page vs. ShowCase Page
- Zasady i częstotliwość publikowania treści, używanie hashtagów
- Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin
3. Linkedin Ads od strony technicznej
- Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
- Rozliczenia
4. Reklamowanie na Linkedinie
- Cele reklamowe
- Budżetowanie
- Grupy docelowe
- Umiejscowienia
- Kreacje możliwe do promocji
- Remarketing (Insight Tag)
- Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy
5. Mierzenie efektywności kampanii
- Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
- Kiedy reklama jest efektywna?
6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)
Czas trwania
Prelegenci

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sa... d), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 5.8% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
