O szkoleniu
ITIL®4 Foundation jest szkoleniem 3-dniowym zgodnym ze specyfikacją AXELOS w zakresie sposóbu prowadzenia egzaminu i certyfikacji Podstawowym celem tego kursu jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu kluczowych koncepcji i pojęć modelu ITIL 4 w zakresie zarządzania usługami i przygotowanie się do egzaminu. Materiał szkoleniowy pozwala powiązać teorię z doświadczeniem uczestników w ich własnym środowisku i wzbogacony jest przez materiały dodatkowe: prace przed kursem i po kursie oraz zestaw szybkich kart referencyjnych.
Na zakończenie szkolenia, uczestnicy powinni zapamiętać i zrozumieć:
- kluczowe koncepcje zarządzania usługami w ramach biblioteki ITIL
- w jaki sposób pryncypia ITIL mogą pomóc organizacji przyjąć i dostosować rekomendacje ITIL w zakresie zarządzania usługami
- Czterwy Wymiary zarządzania usługami zgodnie z ITIL
- cel i komponenty Systemu Wartości Usług, działania Łańcucha Wartości Usług oraz ich wzajemne relacje
- kluczowe pojęcia ustawicznego doskonalenia
- praktyki ITIL i sposób, w jaki wspierają one działania Łańcucha Wartości Usług
Kurs ITIL®4 Foundation skierowany jest do szerokiej grupy pracowników obszaru IT oraz obszarów biznesowych związanych ze świadczeniem usług, zarówno dla tych, którzy dopiero czynią pierwsze kroki w tej dziedzinie, jaki i do tych wszystkich, którzy są już zaznajomieni z zagadnieniami zarządzania usługami w oparciu o wcześniejsze wersje biblioteki ITIL lub inne żródła najlepszych praktyk.
Szkolenie i związana z nim certyfikacja mogą być szczegónie przydatne dla:
- Pracowników IT z obszarów wsparcia
- Konsultantów IT
- Menedżerów
- Właścicieli i menedżerów procesów
- Pracowników obszaru rozwoju IT
- Dostawców usług
- Integratorów systemów
Program szkolenia
Moduł 1: Wstęp
• Poznajmy się
• Ogólny zarys szkolenia
• Cele szkolenia
• Struktura szkolenia
• Agenda szkolenia
• Wprowadzenie do ITSM
• Wprowadzenie do ITIL 4
• Studium przypadku: Axle Car Hire
• Studium przypadku: wizja CIO dla Axle
• Wprowadzenie i wskazówki do egzaminu
Moduł 2: Zarządzanie usługami: kluczowe pojęcia
• Wartość współtworzenie wartości
• Wartość: usługa, produkty, zasoby
• Relacje usług
• Wartość: rezultaty, koszty I ryzyka
Moduł 3: Zasady/Pryncypia
• Definicja siedmiu zasad
• Zastosowanie siedmiu zasad
Moduł 4: Cztery Wymiary zarządania usługami
• Organizacja i ludzie
• Informacja i technologie
• Partnerzy i dostawcy
• Strumienie wartośći i procesy
• Czynniki zewnętrzne i model PESTLE
Moduł 5: System Wartości Usług
• Przegląd Systemu Wartości Usług
• Przegląd Łańcucha Wartości Usług
Moduł 6: Ustawiczne doskonalenie
• Wstęp do ustawicznego doskonalenia
• Model Ustawicznnego Doskonalenia
• Związki między Ustawicznym Doskonaleniem i Pryncypiami
Moduł 7: Przegląd praktyk ITIL
• Cel praktyk ITIL
• Praktyka Ustawicznego Doskonalenia
• Praktyka Sterowania Zmianami
• Praktyka Zarządzannia Incydentami
• Praktyka Zarządzania Problemami
• Praktyka Obsługi Wniosków
• Praktyka Centrum Obsługi Użytkownika
• Praktyka Zarządzania Poziomem Usług
Czas trwania
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 i 3 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-811 Warszawa
Towarowa 2
woj. mazowieckie
53-332 Wrocław
Powstańców Śląskich 7
woj. dolnośląskie
80-341 Gdańsk
Jelitkowska 20
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Od 1 listopada 2019 roku, zgodnie z decyzją AXELOS, szkolenia ITIL® Foundation mogą być sprzedawane wyłącznie z egzaminem. Od 1 stycznia 2020 roku występuje możliwość zdawania egzaminy w języku polskim. Kwota egzaminu jest wliczona w cenę szkolenia.
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647