Szkolenie

ITIL®4 Foundation

O szkoleniu

ITIL®4 oparty jest na najlepszych praktykach biblioteki ITIL. Dostarcza praktycznego i elastycznego podejścia oraz operacyjnego modelu dostarczania i eksploatacji usług i produktów, umożliwiając integrację z innymi modelami czy podejściami jak Lean IT, Agile czy DevOps.

ITIL®4 Foundation jest szkoleniem 3-dniowym zgodnym ze specyfikacją AXELOS w zakresie sposóbu prowadzenia egzaminu i certyfikacji Podstawowym celem tego kursu jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu kluczowych koncepcji i pojęć modelu ITIL 4 w zakresie zarządzania usługami i przygotowanie się do egzaminu. Materiał szkoleniowy pozwala powiązać teorię z doświadczeniem uczestników w ich własnym środowisku i wzbogacony jest przez materiały dodatkowe: prace przed kursem i po kursie oraz zestaw szybkich kart referencyjnych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Na zakończenie szkolenia, uczestnicy powinni zapamiętać i zrozumieć:

  • kluczowe koncepcje zarządzania usługami w ramach biblioteki ITIL
  • w jaki sposób pryncypia ITIL mogą pomóc organizacji przyjąć i dostosować rekomendacje ITIL w zakresie zarządzania usługami
  • Czterwy Wymiary zarządzania usługami zgodnie z ITIL
  • cel i komponenty Systemu Wartości Usług, działania Łańcucha Wartości Usług oraz ich wzajemne relacje
  • kluczowe pojęcia ustawicznego doskonalenia
  • praktyki ITIL i sposób, w jaki wspierają one działania Łańcucha Wartości Usług
Kto powinien wziąć udział?

Kurs ITIL®4 Foundation skierowany jest do szerokiej grupy pracowników obszaru IT oraz obszarów biznesowych związanych ze świadczeniem usług, zarówno dla tych, którzy dopiero czynią pierwsze kroki w tej dziedzinie, jaki i do tych wszystkich, którzy są już zaznajomieni z zagadnieniami zarządzania usługami w oparciu o wcześniejsze wersje biblioteki ITIL lub inne żródła najlepszych praktyk.

Szkolenie i związana z nim certyfikacja mogą być szczegónie przydatne dla:

  • Pracowników IT z obszarów wsparcia
  • Konsultantów IT
  • Menedżerów
  • Właścicieli i menedżerów procesów
  • Pracowników obszaru rozwoju IT
  • Dostawców usług
  • Integratorów systemów

Program szkolenia

Moduł 1: Wstęp
• Poznajmy się
• Ogólny zarys szkolenia
• Cele szkolenia
• Struktura szkolenia
• Agenda szkolenia
• Wprowadzenie do ITSM
• Wprowadzenie do ITIL 4
• Studium przypadku: Axle Car Hire
• Studium przypadku: wizja CIO dla Axle
• Wprowadzenie i wskazówki do egzaminu

Moduł 2: Zarządzanie usługami: kluczowe pojęcia
• Wartość współtworzenie wartości
• Wartość: usługa, produkty, zasoby
• Relacje usług
• Wartość: rezultaty, koszty I ryzyka

Moduł 3: Zasady/Pryncypia
• Definicja siedmiu zasad
• Zastosowanie siedmiu zasad

Moduł 4: Cztery Wymiary zarządania usługami
• Organizacja i ludzie
• Informacja i technologie
• Partnerzy i dostawcy
• Strumienie wartośći i procesy
• Czynniki zewnętrzne i model PESTLE

Moduł 5: System Wartości Usług
• Przegląd Systemu Wartości Usług
• Przegląd Łańcucha Wartości Usług

Moduł 6: Ustawiczne doskonalenie
• Wstęp do ustawicznego doskonalenia
• Model Ustawicznnego Doskonalenia
• Związki między Ustawicznym Doskonaleniem i Pryncypiami

Moduł 7: Przegląd praktyk ITIL
• Cel praktyk ITIL
• Praktyka Ustawicznego Doskonalenia
• Praktyka Sterowania Zmianami
• Praktyka Zarządzannia Incydentami
• Praktyka Zarządzania Problemami
• Praktyka Obsługi Wniosków
• Praktyka Centrum Obsługi Użytkownika
• Praktyka Zarządzania Poziomem Usług

Czas trwania

24 godziny dydaktyczne - 3 dni
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 i 3 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Kraków 19 - 21 maja 2021
Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 9 - 11 czerwca 2021
Hotel Novotel Marina***

80-342 Gdańsk

Jelitkowska 20

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Olsztyn 7 - 9 lipca 2021
Hotel Omega Olsztyn***

10-802 Olsztyn

Sielska 4A

woj. warmińsko-mazurskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 21 lipca 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 27 - 29 września 2021
Hotel Novotel Marina***

80-341 Gdańsk

Jelitkowska 20

woj. podlaskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 20 - 22 października 2021
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 26 listopada 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****

00-811 Warszawa

Towarowa 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 17 lutego 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Airport****

02-180 Warszawa

Aleja Krakowska 235

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 8 - 10 lutego 2021
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 2490 zł.
2290 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Od 1 listopada 2019 roku, zgodnie z decyzją AXELOS,  szkolenia ITIL® Foundation mogą być sprzedawane wyłącznie z egzaminem. Od 1 stycznia 2020 roku występuje możliwość zdawania egzaminy w języku polskim. Kwota egzaminu jest wliczona w cenę szkolenia. 


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!