Wiosenne Warsztaty HR-owe

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe warsztaty HR skierowane do specjalistów i pasjonatów zarządzania zasobami ludzkimi. Nasze spotkanie to doskonała okazja, aby wziąć udział w czterech inspirujących panelach prowadzonych przez ekspertów, którzy podzielą się najnowszymi trendami i rozwiązaniami w HR.  

Dlaczego warto wziąć udział?

Udział w naszych warsztatach pozwoli zaktualizować wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie:

  • ANALITYKI HR – WSKAŹNIKI, POMIAR, ZARZĄDZANIE,

  • NARZĘDZI ZARZĄDZANIA POKOLENIEM Z,

  • ONBOARDINGU, OFFBOARDINGU, REBOARDINGU,

  • WYKORZYSTANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W HR.

Nasze warsztaty to unikalna szansa, aby zdobyć nowe umiejętności i narzędzia do efektywnego zarządzania ludźmi, jak również na odkrycie inspirujących pomysłów, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki pracujesz. Dodatkowo to okazja do nawiązania cennych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami. 

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie jest skierowane do wszystkich osób zainteresowanych Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 

Program szkolenia

Dzień pierwszy

ANALITYKA HR – WSKAŹNIKI, POMIAR, ZARZĄDZANIE.
  1. Analiza jakości i skuteczności procesów HR w odniesieniu do strategii organizacji.
  2. Prawidłowa identyfikacja kosztów w kluczowych obszarach HR: rekrutacja i selekcja, szkolenia, rozwój.
  3. Najnowsze praktyki badania oraz budowania zaangażowania i efektywności pracowników.
  4. Pozyskiwanie i interpretacja danych płynących ze wskaźników HR.
  5. Samodzielne konstruowanie poprawnych i precyzyjnych wskaźników.
  6. Udzielanie konkretnych rekomendacji w zakresie usprawnień w różnych obszarach.
  7. Badanie efektywności działań HR w oparciu o wewnętrzne wskaźniki.
  8. Optymalizacja procesów / procedur / projektów HR w organizacji.
  9. Metodyka obliczania zwrotu z inwestycji (ROI) w projekty HR.

prowadząca: Maria PŁUCIENNIK

 

PAKIET NARZĘDZI W ODPOWIEDZI NA DYLEMATY W ZARZĄDZANIU POKOLENIEM Z.
  1. Włączanie Zetki do zespołu – jak zbudować zaufanie i współpracę między pokoleniami.
  • Na jakie elementy powinni zwracać uwagę menedżerowie w zróżnicowanych pokoleniowo zespołach.

  • Tworzenie środowiska opartego na wzajemnym szacunku i otwartości – o czym należy pamiętać.

  • Dlaczego uwzględnienie ich opinii i potrzeb jest tak ważne.

  1. Jak wyznaczać, komunikować oraz monitorować zadania i cele.
  • Prawidłowe zasady określania zadań i a także ich monitorowanie oraz narzędzia pozwalające na śledzenie postępów i utrzymujące zaangażowanie.

  1. Jak uczą się Zetki – intermentoring, job shadowing, wielozadaniowość, poczucie wpływu.
  • Intermentoring, czyli jak skutecznie wspierać rozwój młodszych pracowników w interakcji z bardziej doświadczonymi koleżankami i kolegami z pracy.

  • Job shadowing, jako możliwość szybkiego przyswajania wiedzy w naturalnym środowisku pracy – wskazówki praktyczne.

  • Jak budować zaangażowanie i motywację do pracy.

  1. Narzędzia motywowania Zetek – informacja zwrotna, elastyczna praca, komfort psychiczny.
  • Jak udzielanie informacji zwrotnej może wpływać na ciągły rozwój i poczucie osiągnięć.

  • Wpływ elastycznej organizacji pracy na satysfakcję zawodową – na co należy zwracać uwagę.

  • Komfort psychiczny w miejscu pracy – dlaczego warto o niego zadbać.

prowadzący: Arkadiusz ŻUREK


Dzień drugi 

SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY DZIAŁU HR.
  1. Jak działa sztuczna inteligencja i co umożliwia w kontekście HR?
  2. Kompetencje, które tracą wartość rynkową vs kompetencje Specjalistów 2.0.
  3. Jak wykorzystać AI w codziennej pracy HR?
  4. Najlepsze narzędzia AI dla HR – co wybrać?
  5. Bezpieczeństwo danych – o czym trzeba pamiętać, korzystając z AI?
  6. Współpraca ludzi i AI – nowe wyzwania dla HR i koncepcja Collaborative Intelligence.

prowadzący: Michał GUMKOWSKI


ONBOARDING, OFFBOARDING, REBOARDING – NAJLEPSZE PRAKTYKI.
  1. Przegląd najlepszych praktyk offboardingu, crossboardingu i reboardingu pracowników w Polsce i za granicą z uwzględnieniem specyfiki organizacji.
  2. Kluczowe czynniki decydujące o sukcesie procesów.
  3. Standardy procesu onboardingu na przykładach.
  4. Mechanizmy i wytyczne decydujące o skutecznym onboardingu dla różnych pokoleń.
  5. Komplet narzędzi, m.in. procedury onboardingowe krok po kroku dla pracowników umysłowych i fizycznych.
  6. Elementy planu offboardingu, crossboardingu i reboardingu o których nie wolno zapomnieć (check lista).
  7. Przygotowanie do roli osoby wdrażającej pracownika oraz nadzorującej proces.
  8. Badanie efektywności procesu onboardingu, crossboardingu i reboardingu – szybkie i skuteczne narzędzia (eNPS, NHS, IPA).

prowadząca: Maria PŁUCIENNIK   

Czas trwania

Zajęcia będą odbywały się w dniach 19-20.05.2025 w godzinach 9.00 - 16.00.

Forma zajęć

Prelegenci

Maria PŁUCIENNIK

Psycholog biznesu, trener trenerów i praktyk zarządzania.

Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność biznesową zespołów. Zarządza zespołami doradców HR, specjalistów trenerów i asesorów w ramach projektów szkoleniowych oraz rekrutacyjnych dla wielu międzynarodowych organizacji i instytucji państwowych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Trener w firmie DOM WIEDZY.

Prowadzone przez nią szkolenia zawsze cieszą się bardzo dobrą opinią uczestników.


Arkadiusz ŻUREK

Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach, Psychoterapeuta.

Ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do uczestników. Swoje doświadczenie zdobywał jako Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Jako Executive Consultant w Ernst & Young odpowiadał za zarządzanie projektami, zarzadzanie talentami, a także prognozowanie sprzedaży i administrowanie funduszem. Na stanowisku Country Business Development Manager w Antal Poland zarządzał zespołem, z sukcesem implementował projekty rozwojowe, przeprowadzał rekrutacje do działu sprzedaży.

Jest absolwentem programu MBA National Louis University w Chicago, a także psychoterapeutą w nurcie integratywnym, 2 kierunków pedagogicznych na uniwersytecie jezuickim. Ponadto ukończył Międzynarodową Szkołę Dziennikarską Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz posiada certyfikat zarządzania projektami – Agile. Jest certyfikowanym Trenerem i Konsultantem Zarządzania – MATRIK.


Michał GUMKOWSKI

Trener i konsultant ds. AI, Ekspert przy Ministerstwie Cyfryzacji, CEO Progression sp. z o.o.

Od ponad 10 lat zarządza projektami m.in. w obszarze marketingu i sprzedaży oraz transformacji cyfrowej organizacji. Od 2018 r. koordynował liczne projekty w zakresie marketingu internetowego, automatyzacji procesów oraz wdrożeń AI.

Jako trener, realizuje szkolenia z narzędzi i technologii sztucznej inteligencji oraz jej wpływu na transformację cyfrową i zarządzanie strategiczne, procesy organizacyjne oraz zdolność adaptacji ludzi do tej technologii – z tego obszaru realizuje aktualnie doktorat.

Jako konsultant współpracuje z kadrami zarządzającymi w zakresie przeprowadzania organizacji przez transformację cyfrową, wykorzystując potencjał biznesowy sztucznej inteligencji. Przez ostatnie 8 lat zrealizował ponad 4 000 godzin szkoleniowych w obszarze ICT, transformacji cyfrowej i kompetencji menedżerskich. W latach 2023/24 przeprowadził ponad 500 godzin szkoleń z tematyki sztucznej inteligencji.

Ekspert sekcji „Świadomość, kompetencje i higiena cyfrowa” w Grupie Roboczej ds. AI przy Ministerstwie Cyfryzacji.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Golden Floor LIM

Warszawa

Al. Jerozolimskie 65/79

woj. mazowieckie

Pracujemy na platformie ClickMeeting.

Rejestracja

Udział stacjonarny
1 850
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa

  1. Organizatorem szkolenia jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. ul. Jasna 11 A, 05-506 Wilcza Góra, KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051.
  2. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia (mailowo skan) lub rejestracja przez Internet na stronie https://dom-wiedzy.pl/ .
  3. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkolenia, kursu, konferencji zgłaszający powinien dokonać wpłaty w terminie zgodnym z potwierdzeniem, nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
  5. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami.
  6. Jeden dostęp online oznacza udział online jednej osoby.
  7. W przypadku pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia, kursu lub konferencji, jednak nie później niż 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia uczestnik nie zostanie obciążony kosztami. W przypadku późniejszej rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 100% wartości szkolenia, kursu lub konferencji.
  8. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji z winy organizatora koszty zostaną zwrócone w 100%. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji nie z winy organizatora uczestnikowi zostanie zaproponowany kolejny termin szkolenia, kursu, konferencji.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. z siedzibą w Wilczej Górze, ul. Jasna 11A w celach marketingowych oraz wysyłanie do mnie ofert drogą elektroniczną. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Moje dane osobowe udostępniam dobrowolnie, a także przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.
  10. Administratorem danych osobowych jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051. Dane przetwarzane są w celu i według zasad określonych w Polityce prywatności.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
  • Ulica i nr: ul. Jasna 11A
  • Kod pocztowy: 05-506
  • Miejscowość: Wilcza Góra
  • Numer NIP: 5213687495

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska ul. Jasna 11A

Organizator

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska
ul. Jasna 11A
woj. mazowieckie
Szanowni Państwo, jesteśmy firmą szkoleniową specjalizującą się w organizacji najwyższej jakości konferencji, kursów i szkoleń dla szeroko rozumianych działów HR, obejmując zakresem obszary: prawa pracy, płac, ochrony danych osobowych i ZZL. Se...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!