O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe warsztaty HR skierowane do specjalistów i pasjonatów zarządzania zasobami ludzkimi. Nasze spotkanie to doskonała okazja, aby wziąć udział w czterech inspirujących panelach prowadzonych przez ekspertów, którzy podzielą się najnowszymi trendami i rozwiązaniami w HR.
Udział w naszych warsztatach pozwoli zaktualizować wiedzę na temat najlepszych praktyk w zakresie:
ANALITYKI HR – WSKAŹNIKI, POMIAR, ZARZĄDZANIE,
NARZĘDZI ZARZĄDZANIA POKOLENIEM Z,
ONBOARDINGU, OFFBOARDINGU, REBOARDINGU,
WYKORZYSTANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W HR.
Nasze warsztaty to unikalna szansa, aby zdobyć nowe umiejętności i narzędzia do efektywnego zarządzania ludźmi, jak również na odkrycie inspirujących pomysłów, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki pracujesz. Dodatkowo to okazja do nawiązania cennych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami.
Wydarzenie jest skierowane do wszystkich osób zainteresowanych Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi.
Program szkolenia
Dzień pierwszy
ANALITYKA HR – WSKAŹNIKI, POMIAR, ZARZĄDZANIE.- Analiza jakości i skuteczności procesów HR w odniesieniu do strategii organizacji.
- Prawidłowa identyfikacja kosztów w kluczowych obszarach HR: rekrutacja i selekcja, szkolenia, rozwój.
- Najnowsze praktyki badania oraz budowania zaangażowania i efektywności pracowników.
- Pozyskiwanie i interpretacja danych płynących ze wskaźników HR.
- Samodzielne konstruowanie poprawnych i precyzyjnych wskaźników.
- Udzielanie konkretnych rekomendacji w zakresie usprawnień w różnych obszarach.
- Badanie efektywności działań HR w oparciu o wewnętrzne wskaźniki.
- Optymalizacja procesów / procedur / projektów HR w organizacji.
- Metodyka obliczania zwrotu z inwestycji (ROI) w projekty HR.
prowadząca: Maria PŁUCIENNIK
PAKIET NARZĘDZI W ODPOWIEDZI NA DYLEMATY W ZARZĄDZANIU POKOLENIEM Z.
- Włączanie Zetki do zespołu – jak zbudować zaufanie i współpracę między pokoleniami.
Na jakie elementy powinni zwracać uwagę menedżerowie w zróżnicowanych pokoleniowo zespołach.
Tworzenie środowiska opartego na wzajemnym szacunku i otwartości – o czym należy pamiętać.
Dlaczego uwzględnienie ich opinii i potrzeb jest tak ważne.
- Jak wyznaczać, komunikować oraz monitorować zadania i cele.
Prawidłowe zasady określania zadań i a także ich monitorowanie oraz narzędzia pozwalające na śledzenie postępów i utrzymujące zaangażowanie.
- Jak uczą się Zetki – intermentoring, job shadowing, wielozadaniowość, poczucie wpływu.
Intermentoring, czyli jak skutecznie wspierać rozwój młodszych pracowników w interakcji z bardziej doświadczonymi koleżankami i kolegami z pracy.
Job shadowing, jako możliwość szybkiego przyswajania wiedzy w naturalnym środowisku pracy – wskazówki praktyczne.
Jak budować zaangażowanie i motywację do pracy.
- Narzędzia motywowania Zetek – informacja zwrotna, elastyczna praca, komfort psychiczny.
Jak udzielanie informacji zwrotnej może wpływać na ciągły rozwój i poczucie osiągnięć.
Wpływ elastycznej organizacji pracy na satysfakcję zawodową – na co należy zwracać uwagę.
Komfort psychiczny w miejscu pracy – dlaczego warto o niego zadbać.
prowadzący: Arkadiusz ŻUREK
Dzień drugi
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY DZIAŁU HR.- Jak działa sztuczna inteligencja i co umożliwia w kontekście HR?
- Kompetencje, które tracą wartość rynkową vs kompetencje Specjalistów 2.0.
- Jak wykorzystać AI w codziennej pracy HR?
- Najlepsze narzędzia AI dla HR – co wybrać?
- Bezpieczeństwo danych – o czym trzeba pamiętać, korzystając z AI?
- Współpraca ludzi i AI – nowe wyzwania dla HR i koncepcja Collaborative Intelligence.
prowadzący: Michał GUMKOWSKI
- Przegląd najlepszych praktyk offboardingu, crossboardingu i reboardingu pracowników w Polsce i za granicą z uwzględnieniem specyfiki organizacji.
- Kluczowe czynniki decydujące o sukcesie procesów.
- Standardy procesu onboardingu na przykładach.
- Mechanizmy i wytyczne decydujące o skutecznym onboardingu dla różnych pokoleń.
- Komplet narzędzi, m.in. procedury onboardingowe krok po kroku dla pracowników umysłowych i fizycznych.
- Elementy planu offboardingu, crossboardingu i reboardingu o których nie wolno zapomnieć (check lista).
- Przygotowanie do roli osoby wdrażającej pracownika oraz nadzorującej proces.
- Badanie efektywności procesu onboardingu, crossboardingu i reboardingu – szybkie i skuteczne narzędzia (eNPS, NHS, IPA).
prowadząca: Maria PŁUCIENNIK
Czas trwania
Zajęcia będą odbywały się w dniach 19-20.05.2025 w godzinach 9.00 - 16.00.
Forma zajęć
Prelegenci
Maria PŁUCIENNIK
Psycholog biznesu, trener trenerów i praktyk zarządzania.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność biznesową zespołów. Zarządza zespołami doradców HR, specjalistów trenerów i asesorów w ramach projektów szkoleniowych oraz rekrutacyjnych dla wielu międzynarodowych organizacji i instytucji państwowych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Trener w firmie DOM WIEDZY.
Prowadzone przez nią szkolenia zawsze cieszą się bardzo dobrą opinią uczestników.
Arkadiusz ŻUREK
Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach, Psychoterapeuta.
Ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do uczestników. Swoje doświadczenie zdobywał jako Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Jako Executive Consultant w Ernst & Young odpowiadał za zarządzanie projektami, zarzadzanie talentami, a także prognozowanie sprzedaży i administrowanie funduszem. Na stanowisku Country Business Development Manager w Antal Poland zarządzał zespołem, z sukcesem implementował projekty rozwojowe, przeprowadzał rekrutacje do działu sprzedaży.
Jest absolwentem programu MBA National Louis University w Chicago, a także psychoterapeutą w nurcie integratywnym, 2 kierunków pedagogicznych na uniwersytecie jezuickim. Ponadto ukończył Międzynarodową Szkołę Dziennikarską Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz posiada certyfikat zarządzania projektami – Agile. Jest certyfikowanym Trenerem i Konsultantem Zarządzania – MATRIK.
Michał GUMKOWSKI
Trener i konsultant ds. AI, Ekspert przy Ministerstwie Cyfryzacji, CEO Progression sp. z o.o.
Od ponad 10 lat zarządza projektami m.in. w obszarze marketingu i sprzedaży oraz transformacji cyfrowej organizacji. Od 2018 r. koordynował liczne projekty w zakresie marketingu internetowego, automatyzacji procesów oraz wdrożeń AI.
Jako trener, realizuje szkolenia z narzędzi i technologii sztucznej inteligencji oraz jej wpływu na transformację cyfrową i zarządzanie strategiczne, procesy organizacyjne oraz zdolność adaptacji ludzi do tej technologii – z tego obszaru realizuje aktualnie doktorat.
Jako konsultant współpracuje z kadrami zarządzającymi w zakresie przeprowadzania organizacji przez transformację cyfrową, wykorzystując potencjał biznesowy sztucznej inteligencji. Przez ostatnie 8 lat zrealizował ponad 4 000 godzin szkoleniowych w obszarze ICT, transformacji cyfrowej i kompetencji menedżerskich. W latach 2023/24 przeprowadził ponad 500 godzin szkoleń z tematyki sztucznej inteligencji.
Ekspert sekcji „Świadomość, kompetencje i higiena cyfrowa” w Grupie Roboczej ds. AI przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Al. Jerozolimskie 65/79
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa
- Organizatorem szkolenia jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. ul. Jasna 11 A, 05-506 Wilcza Góra, KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051.
- Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia (mailowo skan) lub rejestracja przez Internet na stronie https://dom-wiedzy.pl/ .
- Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkolenia, kursu, konferencji zgłaszający powinien dokonać wpłaty w terminie zgodnym z potwierdzeniem, nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami.
- Jeden dostęp online oznacza udział online jednej osoby.
- W przypadku pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia, kursu lub konferencji, jednak nie później niż 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia uczestnik nie zostanie obciążony kosztami. W przypadku późniejszej rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 100% wartości szkolenia, kursu lub konferencji.
- W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji z winy organizatora koszty zostaną zwrócone w 100%. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji nie z winy organizatora uczestnikowi zostanie zaproponowany kolejny termin szkolenia, kursu, konferencji.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. z siedzibą w Wilczej Górze, ul. Jasna 11A w celach marketingowych oraz wysyłanie do mnie ofert drogą elektroniczną. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Moje dane osobowe udostępniam dobrowolnie, a także przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.
- Administratorem danych osobowych jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051. Dane przetwarzane są w celu i według zasad określonych w Polityce prywatności.
- Nazwa firmy: Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
- Ulica i nr: ul. Jasna 11A
- Kod pocztowy: 05-506
- Miejscowość: Wilcza Góra
- Numer NIP: 5213687495
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
