O warsztatach
Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja. Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją efekty są co najmniej niezadowalające. Na szczęście są sposoby, aby ten problem rozwiązać.
Data storytelling wraz z wieloma dobrymi praktykami wizualizacji danych to klucz do tego, aby nie tylko pokazywać dane w sposób przejrzysty, ale również w taki, który oczaruje odbiorców i będzie dla nich zrozumiały.
Data storytelling to praktyczne podejście do budowania narracji i wizualnego zobrazowania suchych danych tak, by w sposób łatwy i przystępny przekazać odbiorcom znaczenie informacji zawartej w tych danych. Siła data storytellingu tkwi w jego atrakcyjności dla końcowego odbiorcy poprzez ubranie form liczbowych w formę opowieści, która potrafi być bardzo przekonująca i skuteczna w swoim przekazie.
Chcesz:
- skutecznie docierać do zarządu?
- skutecznie docierać do inwestorów?
- skutecznie docierać do współpracowników?
- skutecznie docierać do klientów?
- skutecznie oddziaływać informacjami?
- skutecznie angażować odbiorców?
Szkolenie pozwoli Ci:
- zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki i angażowania odbiorców.
- dowiesz się co wpływa na skuteczność storytellingu.
- poznasz najważniejsze zasady budowania historii, które służą ich celom
- dostaniesz konkretną instrukcję krok po kroku jak ze zwykłego slajdu z wykresem zrobić Data storytelling.
Na szkolenie zapraszamy:
- Prezesów firm
- Członków zarządów firm
- Kadrę kierowniczą
- Szefów działów finansowych
- Szefów działów controlingu
- Szefów działów marketingu
- Szefów działów HR
- Szefów działów sprzedaży
- Specjalistów działów finansowych, controllingu, marketingu, sprzedaży, HR
- Osoby tworzące i pracujące z danymi
Program warsztatu
09:15
Czas na logowanie
09:25
Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów. Informacje techniczne dot. korzystania z platformy.
Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"
09:30
Naucz się sztuki storytellingu i rozwiń umiejętność tworzenia inspirujących opowieści w świecie danych
Filip Werstler, Trener prezentacji i wystąpień biznesowych
- Klątwa wiedzy – czym jest i jak jej uniknąć w prezentacji danych?
- Od danych do sensu, czyli jak konstruować wnioski w oparciu o dane
- Dopasowanie treści do odbiorców prezentacji
- Struktura prezentacji opartej na danych – jak budować prezentację opartą na danych
- Sekrety mistrzów TEDa – jak najlepsi mówcy na świecie prezentują dane biznesowe
- Jak zaciekawić odbiorców danymi? Techniki narracyjne w prezentacji danych
- Duże liczby, duży kłopot – czyli jak przedstawiać duże wartości liczbowe w łatwy do zrozumienia i ciekawy sposób?
- Wprowadzenie do zasad wizualizacji danych biznesowych
Dzięki tej części uczestnik:
- Wie, jak dopasować dane do grupy docelowej
- Potrafi zbudować historię na podstawie posiadanych danych
- Potrafi tworzyć angażujące i interesujące prezentacje biznesowe
- Wie, jak przekazywać dane w łatwy i przystępny sposób
12:30
Przerwa
12:45
Data Storytelling – jak dobrze wizualizować dane w PowerPoint?
Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog
- Najczęstsze błędy w wizualizacji danych, czyli jak uniknąć chaosu?
- Triki, które przyspieszą twoją pracę w PP
- Jak tworzyć przejrzyste tabele i wykresy?
- Współczesne trendy w wizualizacji danych
- Jak dopasować slajdy do wymagających odbiorców (trudni klienci, zarząd, czy współpracownicy)
- Esencja przekazu - jak pokazać najważniejszy wniosek?
- Efekt wow – jak przykuć uwagę odbiorców?
- Jak zwizualizować historię o danych? Tworzenie slajdów krok po kroku
- Analiza prezentacji uczestników (dla chętnych)
Dzięki tej części uczestnik:
- Pozna praktyczne sposoby na przyspieszenie pracy w PowerPointcie
- Zobaczy jakie są współczesne trendy w wizualizacji danych
- Dostanie konkretną instrukcję krok po kroku jak ze zwykłego slajdu z wykresem zrobić Data storytelling z prawdziwego zdarzenia
- Dowie się jak uatrakcyjniać nudne dane, aby wywołać efekt wow u odbiorców
- Zobaczy jak unikać największych błędów w wizualizacji danych na slajdzie
15:45
Koniec.
Każdy uczestnik ma możliwość skonsultowania swoich slajdów z prowadzącym w ciągu 6 miesięcy podczas półgodzinnej konsultacji online.
Czas trwania
Prelegenci
Filip Werstler
Trener prezentacji i wystąpień biznesowych
Prowadzi szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Polpharma, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych. Podczas swojego pierwszego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Sam zdobywał czołowo lokaty na konferencjach marketingowych i technologicznych, takich jak Infoshare czy iDesign. Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z literaturą faktu i oddany fan FC Barcelony.
Adam Zadrożny
Certyfikowany trener biznesu i psycholog
Specjalizuje się w tematach: Wystąpienia biznesowe, storytelling oraz tworzenie prezentacji w PowerPoint. Mentor startupów w Demium.
Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mają wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie.
Specjalista od Power Pointa. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, IT, czy finansowej.
W tematach psychologicznych występował w radio Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24, Chilli Zet oraz w Dzień dobry TVN.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego. Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
- Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora
Masz pytania? Napisz do nas
