Warsztat

Kompetencje menedżera w czasie kryzysu

O warsztatach

Czas kryzysu bardzo mocno weryfikuje kompetencje menedżera.

Nietypowe czasy wymagają umiejętności, które pomogą firmie przejść przez trudny dla organizacji czas.
Menedżer odpowiada nie tylko za wynik firmy, ale także za bezpieczeństwo zespołu. To od jego decyzji zależy, czy biznes nie poniesie ogromnych strat, a tym samym czy pracownicy utrzymają pracę.

Odpowiednie kompetencje mogą wspierać menedżerów w czasach kryzysu. Warto sprawdzić, w jaki sposób kadra jest przygotowana do pełnienia funkcji w trudnych dla organizacji czasach. I rozwinąć te umiejętności, które użyte w odpowiednim momencie zabezpieczą dobro przedsiębiorstwa.

Szkolenie przygotowane jest w formie warsztatów aktywizujących uczestników kursu, dzięki czemu będzie możliwość zastosowania wiedzy w praktyce.
Dlaczego warto wziąć udział?

Z tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze w czasie kryzysu i jak je rozwijać:

  • Dlaczego umiejętność komunikacji jest źródłem sukcesu w czasach kryzysu?
  • W jaki sposób zarządzać zmianą, aby przeprowadzić zespół przez kryzys?
  • Jaki powinien być przywódca zarządzający w niestandardowych czasach?
  • Dlaczego kreatywność i inspiracja są teraz tak ważne?
  • W jaki sposób tworzyć wygrywający zespół?
  • Jakie talenty miękkie pomogą menedżerowi z czasie kryzysu?
Kto powinien wziąć udział?
  • dla kadry zarządzającej
  • dla pracowników odpowiadających za biznes
  • dla osób, które są na programach menedżerskich
  • dla osób, które dostały niedawno awans na stanowisko menedżera

Program warsztatu

MODUŁ I. KOMUNIKACJA

  1. komunikacja pisana - zasady
  2. zachowania obronne i wspierające
  3. reakcja na opór
  4. test na komunikatywność
  5. bariery w komunikacji
  6. konflikt w komunikacji
  • źródła konfliktów
  • test na rozwiązywanie konfliktów
  • sposoby rozwiązywania konfliktów
  • praca zdalna – system spotkań

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

  1. akceptacja zmiany
  2. test: czy jesteś otwarty na zmiany
  3. opór na zmiany w zespole i jak sobie z nim razić

MODUŁ III. PRZYWÓDZTWO

  1. z roli kontrolera na doradcę
  2. pewność siebie
  3. konsekwencja
  4. motywowanie
  5. podejmowanie ryzyka
  6. test jakim typem lidera jesteś

MODUŁ IV.  KREATYWNOŚĆ I INSPIRACJA

  1. poszukiwanie nowych rozwiązań
  2. inspirowanie
  3. rozgrzewki kreatywne - przykłady

MODUŁ V. TEAM WORK

  1. co wyróżnia dobry zespół?
  2. cechy nieefektywnego zespołu
  3. metoda 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  4. jak wykorzystać talenty zespołu do pracy zdalnej?

MODUŁ VI. TALENTY MIĘKKIE:

  1. empatia
  2. test na empatię
  3. jak eliminować stres w zespole
  4. test na poziom stresu
  5. zaufanie
  6. samodyscyplina

Czas trwania

09:00-16:00

Prelegenci

Cytat

MAŁGORZATA DZIUBAŁA

Praktyk marketingu i sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach. Strateg biznesu i kariery. 

O mnie

Człowiek ze świata biznesu. Praktyk marketingu i sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach i polskich firmach. Strateg biznesu i kariery. 

„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”- Konfucjusz

Wywodzę się ze świata biznesu. Dlatego preferuję praktykę od teorii. Staram się podzielić z uczestnikami szkolenia wiedzą, którą zdobyłam w czasie wieloletniej kariery zawodowej. Szkolę zgodnie z zasadą: mniej gadania, więcej działania. 

Byłam członkiem zespołów oraz zarządzałam zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i wdrażanie kompleksowych projektów, wprowadziłam na rynek wiele produktów, przeprowadziłam kilkadziesiąt kampanii reklamowych. Przeszłam przez wiele szczebli organizacji,  dzięki czemu posiadam odpowiednie kompetencje oraz szeroką wiedzę zdobytą na różnych stanowiskach. 

Doświadczenie zawodowe

Praktyk marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w jednej z największych korporacji międzynarodowych Unilever oraz znanej polskiej firmie Sante. Posiadam również kompetencje sprzedażowe - przez kilka lat pracowałam w korporacji w dziale sprzedaży i marketingu handlowego. 

Jestem doświadczonym Dyrektorem Marketingu w branży FMCG. Przez 6 lat byłam szefową marketingu biznesu kulinarnego w UL (marka Knorr i Amino) na Polskę i kraje Bałtyckie, a przez 2 lata stałam na czele Działu Marketingu firmy Sante.  

Pracuję jako konsultant biznesowy. Wspieram firmy i agencje reklamowe w rozwoju. Tworzę strategie marketingowe i koncepty kampanii, kreuję innowacje, rozwijam pomysły na działania w punkcie sprzedaży. 

Jestem autorką wielu artykułów i poradników marketingowych. Pomagam również osobom w planowaniu ich karier zawodowych. Osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z pisaniem, uczę w jaki sposób stworzyć swój pierwszy e-book.

Prywatnie

Uwielbiam kreatywność, a zmiany motywują mnie do działania. Marzę, aby na podstawie mojego scenariusza powstał film paradokumentalny. Od lata zakochana jestem w swoim rodzinnym mieście Poznaniu. 

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 lutego 2022
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA

00-684 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 maja 2022
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA

00-684 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
za osobę
880 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!