O warsztatach
Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Dołącz do szkolenia.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B.
Program warsztatu
MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
- Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
- Wiedza produktowa
- Znajomość procesu sprzedaży
MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT
- Charakterystyka mojego produktu lub usługi
- Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
- Opis korzyści dla poszczególnych segmentów
MODUŁ III. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN
- Czym jest social selling
- Social selling na LinkedIn
- Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
- Techniki social sellingu
MODUŁ IV. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE
- Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
- Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć
- Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
- Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola
MODUŁ V. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN
- Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
- Jak mądrze budować sieć kontaktów
MODUŁ VI. PIERWSZY KONTAKT
- Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”
MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA
- Elementy skutecznej oferty
- Klient kupuje korzyści
- Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
- Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn
Czas trwania
Szczegółowy harmonogram do uzgodnienia
Prelegenci
Ewa Gadomska
Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).
Doświadczenie
Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.
Hobby
Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS).
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062