Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//warsztat/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin-74224-id36

Informacje o warsztacie

  • Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn


    ID warsztatu: 74224
    Typ: Warsztaty
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin warsztatu:

    Adres warsztatu:

    Hotel***** Radisson Blu
    Straszewskiego 17
    31-101 Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator warsztatu:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Warsztaty

Opis warsztatu

Informacje podstawowe o warsztacie:

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.


Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Skrócenie procesu sprzedaży

Wzrost efektywności działań sprzedażowych

Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta

Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80.
W każdym module wykorzystywane są metody:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne na autorskich arkuszach

ćwiczenia na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy)

- burze mózgów

-mini konsultacje

Ważne!

Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów, dlatego każdy z uczestników proszony jest o zabranie we własnym zakresie laptopa lub tableta.

Warsztat skierowane jest do:

każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B

Program warsztatu:

MODUŁ I. TRZY FILARY SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  1. Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
  2. Wiedza produktowa
  3. Znajomość procesu sprzedaży

MODUŁ II. SZCZEGÓŁOWA SEGMENTACJA ZE WZGLĘDU NA OFEROWANY PRODUKT

  1. Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  2. Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
  3. Opis korzyści dla poszczególnych segmentów

MODUŁ III. LEJEK SPRZEDAŻOWY

  1. Czym jest lejek sprzedażowy
  2. Jak wygląda mój lejek sprzedażowy
  3. Na którym etapie lejka sprzedażowego należy włączyć social selling

MODUŁ IV. PODSTAWY SOCIAL SELLINGU NA LINKEDIN

  1. Czym jest social selling
  2. Social selling na LinkedIn
  3. Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  4. Techniki social sellingu

MODUŁ V. PROFIL, KTÓRY SPRZEDAJE

  1. Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  2. Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle - jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
  3. Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca - co powinno się w nich znaleźć.
  4. Doświadczenie - opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  5. Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia - jak sprzedażowo wykorzystać te pola

MODUŁ VI. ANGAŻUJĄCY PROFIL NA LINKEDIN

  1. Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
  2. Jak mądrze budować sieć kontaktów

MODUŁ VII. PIERWSZY KONTAKT

  1. Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą - warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”

MODUŁ VII. SKUTECZNA OFERTA SPRZEDAŻOWA

  1. Elementy skutecznej oferty
  2. Klient kupuje korzyści
  3. Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
  4. Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn

MODUŁ IX. BUDOWANIE RELACJI

  1. Zamknięcie sprzedaży na LinkedIn - czy w ogóle możliwe?
  2. Sposoby budowania relacji z odbiorcami

Informacje o prelegentach:

Ewa Gadomska

Marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

Dlaczego szkolę?

Odpowiedzi na to pytanie jest przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.

Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.


Doświadczenie

Ponad 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..


Obszary specjalizacji

MARKETING:


PUBLIC RELATIONS:

  1. Cały zakres marketingu:
    • Tworzenie planu marketingowego
    • Marketing partyzancki
    • Marketing wirusowy
    • Marketing internetowy
    • Promocja i reklama
    • Personal branding  budowanie marki osobistej
    • Copywriting
  2. Komunikacja z otoczeniem
  3. Metody działań public relations
  4. Media relations:
    • Metody pracy z mediami: prasa, radio, telewizja
    • Organizacja konferencji prasowej
  5. Zarządzanie i organizacja public relations:
    • Public relations w firmie/outsourcing
    • Finansowanie PR
    • Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
  6. Ocena skuteczności i efektywności działań PR:
    • Jak przy pomocy mediów stworzyć dobry wizerunek firmy?
  7. Kreowanie wizerunku osób indywidualnych (także w zakresie stylizacji ubioru) - w szczególności polityków i osób publicznych
  8. CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu


SOCIAL MEDIA - marketing w mediach społecznościowych.


Moje najciekawsze szkolenie

Trudno wybrać najciekawsze szkolenie, ponieważ każde jest inne, a zarazem interesujące. Szkolenie to nie tylko temat, ale przede wszystkim ludzie, ich osobowości, doświadczenia i umiejętności oraz to, jak ze sobą współdziałają. Bardzo lubię szkolenia z grupami, które mnie zaskakują, nie poddają się stereotypom lub te stereotypy odczarowują. Przykładem może być szkolenie realizowane dla Ministerstwa Obrony Narodowej z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż prowadziłam to szkolenia, dobre 4 lata temu, pamiętam stres jaki czułam przed nim ze względu na audytorium. Okazało się jednak, że uczestnicy byli cudownymi, ciepłymi i bardzo kreatywnymi oraz (co dla mnie najważniejsze) otwartymi osobami, z którymi kontakt i relacje utrzymuję do dziś.


Hobby

Moim największym hobby jest rozwój. Bardzo szeroko rozumiany. Poznawanie nowych kultur podczas podróży, ciągłe poszerzanie wiedzy, nauka języków i czytanie książek (ostatnio głównie branżowych). Drugą część moich zainteresowań stanowi moda i rynek dóbr luksusowych. To tematy, których zgłębianie bardzo mnie uspokaja i zaspokaja kobiece potrzeby estetyczne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 880 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 100 zł rabat za dwie osoby
  • 200 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)
  • 10% na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty
  • 10% na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn