Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

O warsztatach

Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik by byś efektownym w działaniu. Jeśli masz za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chcesz oprzeć na sprzedaży doradczej, to świetnie trafiłeś.

 

  • Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.

 

  • Pokazujemy, że cena nie jest najważniejsza w sprzedaży, tylko Twój sposób działania.   

  

Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć, jak sobie z tym poradzić?

 

Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe. 

 

Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.

   

  • Dowiesz się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.
  • Dowiesz się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.
  • Poznasz sprawdzony procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek Klientów.
  • Dowiesz się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowiesz się jak nie walczyć ceną.
  •  Dowiesz się jak budować wartość i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów.
  • Dowiesz się co robić i jak działać by klient nie odkładał decyzji w nieskończoność.
  • Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany! Mam już swojego dostawcę itp
  • Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.
Dlaczego warto wziąć udział?
  1. Skupiamy się na technikach sprzedaży doradczej, co oznacza, że nie będziesz walczył ceną. Zamiast tego nauczysz się, jak pokazać wartość produktu lub usługi klientowi.

  2. Rozwiązywanie Obiekcji: Zapomnij o słuchaniu wymówek typu "nie jestem zainteresowany." Nauczysz się, jak sobie z nimi radzić i jak przekonać klienta do korzystania z Twojej oferty.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu "Skuteczny Handlowiec - Jak Budować Wartość i Efektywnie Sprzedawać"?

  • Skuteczność Bez Walki Cena: Pokazujemy, jak nie walczyć ceną, ale koncentrować się na wartości produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów, to jest to kurs dla Ciebie.

  • Budowanie relacji: Dowiesz się, jak budować trwałe relacje z klientami, oparte na korzyściach i potrzebach. Sprzedaż doradcza to klucz do budowania lojalności klientów.

  • Systematyczność i wzrost: Chcesz, by Twoja sprzedaż rosła systematycznie? Chcemy, abyś osiągał cele sprzedażowe.

  • Efektywne wykorzystanie czasu: Chcemy, abyś działał mądrze i wykorzystywał swój czas pracy efektywnie, aby realizować ambitne cele sprzedażowe. 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

Program warsztatu

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA

  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.

WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.

LOJALNOŚĆ KLIENTA

  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.

UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań:
  • ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.

JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA

  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
  • ćw. dlaczego?
  • ćw. 4 asy
  • ćw. autoprezentacja
  • ćw. pytania kupno/brak

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. 80/2
  • ćw. nawyki
  • ćw. PCK
  • ćw. 20 korzyści
  • ćw. SMART

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. najczęstsze obiekcje
  • ćw. obiekcje i reakcje
  • ćw. kontraktowanie klienta

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • gra podsumowująca

Czas trwania

2 dni szkolenia

➡ Szkolenie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej, on-line odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 

Szkolenie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej to forma szkolenia, która odbywa się w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem internetu. Uczestnicy logują się do wirtualnej sali szkoleniowej, gdzie mogą zobaczyć i usłyszeć trenera, a także siebie nawzajem. Dzięki temu mogą aktywnie uczestniczyć w szkoleniu, zadawać pytania i dzielić się swoimi doświadczeniami.

Zalety szkoleń na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej:

  • Wygoda i dostępność: Uczestnicy mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca, o dowolnej porze.
  • Efektywność: Szkolenia prowadzone w ten sposób są równie skuteczne jak szkolenia stacjonarne.
  • Interaktywność: Uczestnicy mogą aktywnie uczestniczyć w szkoleniu, co ułatwia przyswajanie wiedzy.

➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 16.00  (8 godzin szkoleniowych, w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)

Prelegenci

Trener VIDI

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.

Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.

❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.

Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.

❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych

Rejestracja

Cena 1
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
Zniżki grupowe:
  • 7.94% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 10.58% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 11.9% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 12.7% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Jak uzyskać dofinansowanie szkoleń VIDI Centrum Rozwoju Kadr z funduszy europejskich?

Chciałbyś szkolić swoich ludzi, by pracowali skuteczniej.

Chcesz mieć w swojej firmie zespół profesjonalistów, ale brak Ci środków na szkolenia.

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z Europejskich Funduszy.



Poszczególne szkolenia dofinansowane VIDI >>> sprawdź: Baza Usług Rozwojowych


Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mają możliwość uzyskania nawet do 80% dofinansowania na szkolenia dla swoich pracowników.


Dofinansowanie jest ogólnodostępne. Skorzystać z finansowania mogą wszystkie firmy prowadzące swoją działalność na terenie Polski oraz ich pracownicy (wykonujący pracę na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło).


Jak firma może realizować szkolenia dofinansowane i czemu nie wszystkie firmy szkoleniowe znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych, mogą to robić?

Firma szkoleniowa, aby mogła świadczyć szkolenia dofinansowane przez Fundusze Europejskie, musi spełnić szereg kryteriów i dowieść wysokiego standardu oferowanych przez siebie usług. Potwierdzają to certyfikaty jakości usług szkoleniowych.
VIDI Centrum Rozwoju Kadr to firma szkoleniową najwyższych standardów profesjonalnego działania w obszarze szkoleniowym zgodnie z normami Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. W związku z jakością usług szkoleniowych, jakie świadczymy uzyskaliśmy – Certyfiakt Jakości SUS 2.0

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!