O warsztatach
Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik by byś efektownym w działaniu. Jeśli masz za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chcesz oprzeć na sprzedaży doradczej, to świetnie trafiłeś.
- Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.
- Pokazujemy, że cena nie jest najważniejsza w sprzedaży, tylko Twój sposób działania.
Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć, jak sobie z tym poradzić?
Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe.
Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.
- Dowiesz się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.
- Dowiesz się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.
- Poznasz sprawdzony procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek Klientów.
- Dowiesz się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowiesz się jak nie walczyć ceną.
- Dowiesz się jak budować wartość i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów.
- Dowiesz się co robić i jak działać by klient nie odkładał decyzji w nieskończoność.
- Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany! Mam już swojego dostawcę itp
- Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.
-
Skupiamy się na technikach sprzedaży doradczej, co oznacza, że nie będziesz walczył ceną. Zamiast tego nauczysz się, jak pokazać wartość produktu lub usługi klientowi.
-
Rozwiązywanie Obiekcji: Zapomnij o słuchaniu wymówek typu "nie jestem zainteresowany." Nauczysz się, jak sobie z nimi radzić i jak przekonać klienta do korzystania z Twojej oferty.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu "Skuteczny Handlowiec - Jak Budować Wartość i Efektywnie Sprzedawać"?
-
Skuteczność Bez Walki Cena: Pokazujemy, jak nie walczyć ceną, ale koncentrować się na wartości produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów, to jest to kurs dla Ciebie.
-
Budowanie relacji: Dowiesz się, jak budować trwałe relacje z klientami, oparte na korzyściach i potrzebach. Sprzedaż doradcza to klucz do budowania lojalności klientów.
-
Systematyczność i wzrost: Chcesz, by Twoja sprzedaż rosła systematycznie? Chcemy, abyś osiągał cele sprzedażowe.
-
Efektywne wykorzystanie czasu: Chcemy, abyś działał mądrze i wykorzystywał swój czas pracy efektywnie, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji. Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.
Program warsztatu
UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA
- Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
- Typologia osobowości.
WIZERUNEK HANDLOWCA
- Skuteczna komunikacja.
- Pierwsze wrażenie.
- Dress code.
LOJALNOŚĆ KLIENTA
- S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
- 7 zasad budowania lojalności klientów.
- Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
- Proces komunikacji z klientem.
- Unikanie negatywnych wypowiedzi.
- Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
- Sztuka zadawania właściwych pytań:
- ćw. pytania otwarte
- Efektywne słuchanie.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA
- W poszukiwaniu argumentów.
- 4 ASY sprzedawcy.
- Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
- Pewność siebie/autoprezentacja.
- Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
- Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
- ćw. dlaczego?
- ćw. 4 asy
- ćw. autoprezentacja
- ćw. pytania kupno/brak
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
- Nawyki pomagające i ograniczające.
- Zastosowanie języka korzyści.
- Określanie celów.
- Ćwiczenia w tej części:
- ćw. 80/2
- ćw. nawyki
- ćw. PCK
- ćw. 20 korzyści
- ćw. SMART
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
- Jak radzić sobie z obiekcjami.
- Reakcje na wymówki klienta.
- Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
- Ćwiczenia w tej części:
- ćw. najczęstsze obiekcje
- ćw. obiekcje i reakcje
- ćw. kontraktowanie klienta
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Kąsiob - gra sprzedażowa.
- ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
- gra podsumowująca
Czas trwania
2 dni szkolenia
➡ Szkolenie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej, on-line odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
Szkolenie na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej to forma szkolenia, która odbywa się w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem internetu. Uczestnicy logują się do wirtualnej sali szkoleniowej, gdzie mogą zobaczyć i usłyszeć trenera, a także siebie nawzajem. Dzięki temu mogą aktywnie uczestniczyć w szkoleniu, zadawać pytania i dzielić się swoimi doświadczeniami.
Zalety szkoleń na żywo w wirtualnej sali szkoleniowej:
- Wygoda i dostępność: Uczestnicy mogą uczestniczyć w szkoleniu z dowolnego miejsca, o dowolnej porze.
- Efektywność: Szkolenia prowadzone w ten sposób są równie skuteczne jak szkolenia stacjonarne.
- Interaktywność: Uczestnicy mogą aktywnie uczestniczyć w szkoleniu, co ułatwia przyswajanie wiedzy.
➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 16.00 (8 godzin szkoleniowych, w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy),
na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest
podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na
komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu.
Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami
kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i
trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia
(uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg
harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
● sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
● przygotuj
○ miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
○ notes, długopis
○ szklanka wody czy kawa/herbata
○ pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
● opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z
trenerem i grupą
● kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i
dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne
urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi
dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych
treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online
potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 7.94% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 10.58% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 11.9% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 12.7% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Chciałbyś szkolić swoich ludzi, by pracowali skuteczniej.
Chcesz mieć w swojej firmie zespół profesjonalistów, ale brak Ci środków na szkolenia.
Skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z Europejskich Funduszy.
Poszczególne szkolenia dofinansowane VIDI >>> sprawdź: Baza Usług Rozwojowych
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mają możliwość uzyskania nawet do 80% dofinansowania na szkolenia dla swoich pracowników.
Dofinansowanie jest ogólnodostępne. Skorzystać z finansowania mogą wszystkie firmy prowadzące swoją działalność na terenie Polski oraz ich pracownicy (wykonujący pracę na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło).
Jak firma może realizować szkolenia dofinansowane i czemu nie wszystkie firmy szkoleniowe znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych, mogą to robić?
Firma szkoleniowa, aby mogła świadczyć szkolenia dofinansowane przez Fundusze Europejskie, musi spełnić szereg kryteriów i dowieść wysokiego standardu oferowanych przez siebie usług. Potwierdzają to certyfikaty jakości usług szkoleniowych.
VIDI Centrum Rozwoju Kadr to firma szkoleniową najwyższych standardów profesjonalnego działania w obszarze szkoleniowym zgodnie z normami Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. W związku z jakością usług szkoleniowych, jakie świadczymy uzyskaliśmy – Certyfiakt Jakości SUS 2.0
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789