Mistrz handlu? Sprawdź to! Odkryj FinxS® Sales Assessment - narzędzie wspierające rekrutację i rozwój sprzedawców. Webinarium bezpłatne.

O webinarze

* Po zapisie na webinar na Eventis, otrzymasz maila z platformy ClickMeeting do samodzielnej rejestracji na wydarzenie. Kiedy pomyślnie się zarejetrujesz - czekaj na maila z linkiem do webinaru! 

Zapisz się na Bezpłatny Webinar „Mistrz handlu? Sprawdź to! Odkryj FinxS® Sales Assessment- narzędzie wspierające rekrutację i rozwój sprzedawców.”, który odbędzie się już 28 lutego o godz. 12:00! 

Wznieś swoją strategię rekrutacyjną i zarządzanie zespołem sprzedażowym na wyższy poziom. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, kluczowe jest nie tylko posiadanie silnego teamu, ale także umiejętność skutecznego dostosowywania się do zmian i nowych wyzwań rynkowych.

Zaawansowane strategie, innowacyjne podejście, umiejętności negocjacyjne i odpowiednia osobowość to narzędzia, którymi posługuje się współczesny „mistrz handlu”. Profesjonalista w dziedzinie sprzedaży ma zdolność nie tylko do skutecznego sprzedawania zwiększając zyski firmy, ale także potrafi sprawnie dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych, pozwalając firmie utrzymać konkurencyjność.

Czy da się skutecznie zidentyfikować umiejętności i potencjał sprzedawcy, handlowca?

Podczas webinaru skoncentrujemy się na narzędziu, które stało się prawdziwym game changerem w dziedzinie rekrutacji i rozwoju kompetencji sprzedażowych – FinxS® Saless Assment. To narzędzie nie tylko identyfikuje kluczowe kompetencje, ale także pomaga dostosować procesy rekrutacyjne do indywidualnych wymagań organizacji, otwierając drzwi do skuteczniejszego zarządzania zespołem sprzedażowym.

Nie zwlekaj- dołącz do ekskluzywnej społeczności liderów sprzedaży, dyrektorów HR oraz przedsiębiorców, którzy już korzystają z potężnego narzędzia FinxS® Saless Assment. Stworzone przez Extended Tools, jest dostępne w 39 językach w tym polskim i skutecznie stosowane w ponad 20 krajach świata!

Poznaj sekrety skutecznej rekrutacji i doskonalenia zespołu sprzedażowego, czyniąc Twoją organizację gotową na wyzwania przyszłości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Wzmocnisz wiedzę:

  • Strategicznego planowania zasobów ludzkich.
  • Optymalnego wykorzystania narzędzi do oceny kompetencji.
  • Kierowania procesem rekrutacji w kontekście modelu sprzedaży.

Wzmocnisz umiejętności:

  • Efektywnego zarządzania procesem rekrutacji.
  • Skutecznego przeciwdziałania problemom rekrutacyjnym.
  • Profesjonalnego przygotowania profilu stanowiska.
  • Efektywnego korzystania z benchmarkingu kompetencji.

Wzmocnisz postawę:

  • Zwiększenia pewności w decyzjach personalnych.
  • Zbudowania postawy proaktywnego zarządzania zespołem.
  • Kształtowania postawy przywództwa w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
  • Zwiększenia pewności w selekcji kandydatów.
  • Aktywnego wprowadzania zmian w procesie rekrutacji.

Wzmocnisz kompetencje:

  • Doskonalenia kompetencji analitycznych w selekcji kandydatów.
  • Kształtowania kompetencji efektywnego korzystania z narzędzi rekrutacyjnych.
  • Doskonałego zarządzanie procesem rekrutacyjnym.
  • Rozwinięcia umiejętności skutecznego przeciwdziałania problemom rekrutacji online oraz
    w formie stacjonarnej.
Kto powinien wziąć udział?

Webinar „Mistrz handlu? Sprawdź to! Odkryj FinxS® Sales Assessment” jest dedykowany wszystkim liderom sprzedaży, ekspertom działów HR oraz przedsiębiorcom, którzy pragną wzmocnić swoją strategię rekrutacyjną i doskonalić zarządzanie zespołem sprzedażowym. Jeżeli jesteś osobą, która zdaje sobie sprawę z kluczowego znaczenia silnego zespołu w dzisiejszym dynamicznym, konkurencyjnym środowisku biznesowym, ten webinar jest dla Ciebie.

Program webinaru

Wprowadzenie do narzędzia FinxS Saless Assment.

Moduł I: Rekrutacja do działu sprzedaży.

  • Które kompetencje są kluczowe dla kandydata, którego poszukuję
  • Model sprzedaży w organizacji, a rola sprzedażowa? Co naprawdę ma znaczenie?
  • Skąd mogę wiedzieć czy mój kandydat pasuje do modelu sprzedaży mojej organizacji?
  • Kompetencje to nie wszystko – czy mój sprzedawca naprawdę lubi sprzedaż?

Moduł II: Skuteczna rekrutacja w formie online.

  • Problemy i możliwości związane z rekrutacją online.
  • Jak za pomocą narzędzia FinxS Saless Assment mogę zadbać o właściwą skuteczność procesu?

Moduł III: Benchamrking i rozwój kompetencji.

  • Benchmarking kompetencji: Jak ocenić poziom kompetencji pracowników i ich potencjał do rozwoju?
  • Benchmarking w praktyce: Zastosowanie benchmarkingu w codziennej praktyce i ocena postępów.
  • Analiza benchmarków w kontekście długoterminowego rozwoju za pomocą narzędzia FinxS Saless Assment.

Moduł IV: Dlaczego mój zespół jest mało efektywny? Jak skutecznie wprowadzić nowy produkt/ usługę z wykorzystaniem FinxS Saless Assment.

  • Dlaczego moje sprawdzone metody rekrutacyjne nie są skuteczne po wprowadzeniu nowego produktu/ usługi?
  • Jak za pomocą narzędzia FinxS Saless Assment mogę przygotować właściwy profil stanowiska i standardy rekrutacyjne?
  • Jak właściwie zarządzać celami i zadbać o ich realizację?
  • Wykorzystanie narzędzia FinxS Saless Assment do monitorowania postępów.

Podsumowanie i zakończenie.

Odpowiedzi na pytania.

Czas trwania

  • 12:00 Rozpoczęcie webinarium.
  • 13:00 Zakończenie webinarium

Prelegenci

Alicja Szpotowicz
Coach kariery. Trener biznesu. Ekspert HR.

PROFIL TRENERA:

Doświadczona architektka kariery, job coach i trener biznesowy. Oferuję  kompleksowe usługi w zakresie rozwoju zawodowego, budowania zespołów, osiągania celów biznesowych oraz rekrutacji.

Współtworzenie wewnętrznych działów  HR, jak i współpraca z klientami biznesowymi, pozwoliło mi zdobyć reputację ekspertki w dziedzinie kariery i rekrutacji. Doskonale wiem, jak dostarczać wartościowe rozwiązania na rzecz wzmacniania organizacji  poprzez rozwój umiejętności przywódczych, budowanie efektywnych zespołów, wzmacnianie komunikacji i umiejętności miękkich.

SPECJALIZACJA:

  • Ponad 10 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji, budowania zespołów, motywacji pracowników, zarządzania projektem i prawa pracy.
  • Coaching kariery w tym: budowanie ścieżek kariery, awanse/promocje/ proces zmian/restrukturyzacje.
  • Dokumenty aplikacyjne + szkolenie z LinkedIn.
  • Rekrutacja.
  • Employer branding.
  • Onbordnig pracowników i exit interview.
  • Oceny pracownicze.
  • Planowanie sukcesji.
  • Prawo pracy.
  • KPI HRowe.

KWALIFIKACJE:

  • Projektantka Kariery wg. metodologii Carieerdesign.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka FinxS Sales.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

  • Moje podejście opiera się na wspieraniu Klientów w odkrywaniu ich wewnętrznych zasobów, budowaniu motywacji i zawodowej pewności siebie, a także rozwijaniu umiejętności zarządzania stresem, komunikacji i budowania relacji.
  • Interaktywne i praktyczne podejście do szkoleń i sesji coachingowych przekłada się na trwałe zmiany i osiąganie wyjątkowych wyników przez moich Klientów.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w webinarze jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Aby wziąć udział w webinarze, zapisz się na wydarzenie na platformie Eventis. Link do wydarzenia oraz przypomnienia prześlemy do Ciebie drogą mailową bliżej terminu webinaru. Nie przegap naszych maili i zapisz się na webinar!

Rejestracja

Cena webinarium
0
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • nagranie webinaru przesłane po wydarzeniu drogą mailową
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją. 
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne. 
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą. 
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości. 
  5. UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!