O webinarze
Program lojalnościowy to długotrwałe działanie marketingowe służące do budowania pozytywnych i stałych relacji firmy z klientami. I to właśnie z myślą o nich twórcy tych programów prześcigają się w ulepszaniu mechanizmów nagradzania konsumentów, którzy najczęściej dokonują u nich zakupów. Każdy, kto chce użyć tego niezwykle atrakcyjnego i skutecznego narzędzia, zadaje sobie pytanie: jaki procent obrotu przeznaczyć na benefity? Odpowiedzi udzieli Wam, także w pozostałych kwestiach dotyczących budowania lojalności, CEO Viscale Łukasz Wołek podczas swojego webinaru, który odbędzie się już 22 czerwca o godz. 10:00.
Dowiecie się:
- Jak zaprojektować skuteczny program lojalnościowy?
- Co jest kwintesencją programu lojalnościowego?
- Czy program lojalnościowy musi być skomplikowany?
- Na jakie kategorie można podzielić programy lojalnościowe?
- Jaki rodzaj programów lojalnościowych jest najczęściej wykorzystywany?
- Jakie cele mogą być realizowane za pośrednictwem programu lojalnościowego?
- Które działania konsumentów mogą być nagradzane przez twórców programu?
- Czy w programie lojalnościowym można wygrać mieszkanie?
Marketingowcy, kadra zarządzająca, handlowcy.
Program webinaru
Podczas webinaru dowiesz się:
- Jak krok po kroku zaprojektować program lojalnościowy?
- Ile pieniędzy przeznaczane jest na nagrody w wybranych branżach?
- Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
Czas trwania
Prelegenci
Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Viscale Sp. z o.o.
przedsiębiorca, od ponad 22 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
