12. E-commerce Development

O konferencji

Rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce i na świecie. Z każdym dniem zwiększają się możliwości technologiczne tej branży, pojawiają się nowe trendy, innowacje ale i zwiększa się znacznie liczba świadomych e-konsumentów. Według badania przeprowadzonego przez Gemius w 2021* roku ponad 70% Polaków korzysta regularnie z zakupów online, co daje Polsce drugie miejsce w Europie pod tym względem, zaraz po Wielkiej Brytanii. Oznacza to, że czasy świetności branży e-commerce trwają, dlatego warto bacznie obserwować rynek, mądrze podążać za trendami oraz świadomie stawiać czoła kolejnym wyzwaniom.

Zapraszam serdecznie do udziału w zupełnie nowej odsłonie 12. już edycji konferencji E-commerce Development, która odbędzie się 15 i 16 czerwca w Warszawie. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą merytoryką oraz najciekawszymi case studies z naszego rodzimego rynku. Skupimy się na wymianie doświadczeń, na najważniejszych trendach oraz wyzwaniach rynku e-commerce. Przedstawimy najlepsze praktyki oraz zaprosimy do dyskusji na budzące obecnie najwięcej kontrowersji tematy.

Podczas konferencji m.in.:

  • POROZMAWIAMY o tym jak pogodzić handel przez e-sklep ze sprzedażą przez marketplace 
  • POSŁUCHAMY jak czerpać z efektu synergii i wspierać cyfrowo partnerów, przy jednoczesnym rozwoju własnego e-commerce
  • OMÓWIMY potrzeby i wyzwania e-commerce w fazie gwałtownego wzrostu
  • DOWIEMY SIĘ jak wykorzystać dane o kliencie i sztuczną inteligencję, aby dostosować i spersonalizować jego doświadczenie na każdym etapie customer journey ?
  • Wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ jak zarządzać działem e-commerce – jak poszukiwać specjalistów, zarządzać rozproszonym działem i jak radzić sobie z różnorodnością pokoleniową
  • ZAPREZENTUJEMY jak identyfikować, klasyfikować i blokować fikcyjnych użytkowników, botów i automatów w celu zwiększenia efektywności wydatków marketingowych.
  • POZNAMY aktualne obowiązki prawne w e-commerce 

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerów
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Program konferencji

Dzień 1.

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Konferencji

  • Magdalena Marczak, Project Manager, Puls Biznesu

Modele biznesowe na 2023/2024

09:10

Identyfikowanie, klasyfikacja i blokowanie fikcyjnych użytkowników, botów i automatów w celu zwiększenia efektywności wydatków marketingowych.

  • Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director, partner, Bluerank
  • Przykład: omówienie działań zrealizowanych dla marki Rainbow - R.pl, gdzie dzięki wyeliminowaniu fikcyjnych użytkowników wzrosła efektywność wydatków marketingowych i przyniosła dodatkowe 5 milionów sprzedaży.
  • Zjawisko: obecność fikcyjnych użytkowników, botów i automatów szkodzi reklamie digital ponieważ zwiększa koszty reklamowe i zmniejsza skuteczności działań marketingowych.
  • Strategia: do walki ze zjawiskiem wykorzystujemy sztuczną inteligencję, dzięki której identyfikujemy i znamy typy fikcyjnych użytkowników, botów i automatów.
  • Działanie: w celu poprawy skuteczności działań marketingowych blokujemy zidentyfikowanych fikcyjnych użytkowników, boty i automaty.

09:55

DTC (Direct-to-Customer) & B2B2C (Business-to Business - to Customer) - jak czerpać z efektu synergii i wspierać cyfrowo partnerów, przy jednoczesnym rozwoju własnego e-commerce

  • Agnieszka Janus, head of digital, .mdd
  • B2E (Business-to-Everyone) - Transformacja klientocentryczna fundamentem wszystkich modeli zakupowych 
  • Narzędzia cyfrowe, które włączają partnerów biznesowych w nowe modele i kanały, zwiększając zaangażowanie i przychody 
  • Non-digital attributes – produkty o cechach, które trudno oddać w Internecie (faktura drewna, struktura tkaniny) – jak prezentować produkty i zmniejszać zakupowy dysonans poznawczy
  • Digitalizacja i konsumeryzacja B2B – customer journey i role w procesie zakupowym – jak kupują i czego potrzebują klient finalny, architekt, dystrybutor
  • „Nie jest celem, by być najlepszym, ani strategią, by być najlepszym, ani zamiarem, by być najlepszym, ani planem, by być najlepszym, leczy zrozumieniem, w czym możesz być najlepszy” – doświadczenia i partnerstwa, które pozwalają budować przewagę konkurencyjną w nowych modelach i kanałach

10:40

PANEL DYSKUSYJNY. Jak pogodzić handel przez e-sklep ze sprzedażą przez marketplace

  • Moderator: Szymon Midera, CEO, założyciel Shumee
  • Szymon Jóźwiak, Head of Digital & e-Commerce, CANPOL
  • Kamil Kukliński, Head of Ecommerce Poland and Baltics, L'ORÉAL
  • Tomasz Szlaga, dyrektor e-commerce, SIW Znak
  • Mirek Drab, Marketplace Director, Empik Group
  • Który kanał sprzedaży jest bardziej efektywny?
  • Jak zarządzać aukcjami i sprzedażą w różnych kanałach równolegle?
  • Jak poradzić sobie z obsługą Klientów, zamówień i logistyki z jednego miejsca?

11:30

Przerwa na kawę oraz networking

11:55

Integracja e-commerce z sieciami społecznościowymi - dobre praktyki

  • Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO
  • Sonia Jatczak, Head of Social Media & Influencer Marketing, MODIVO
  • W jaki sposób wykorzystywać sieci społecznościowe do budowania świadomości marki i pozyskiwania klientów
  • Remarketing i porzucony koszyk

12:40

Cross-border – jak rozpocząć/prowadzić sprzedaż za granicą – tips&tricks

Nowoczesne Technologie

13:10

PANEL DYSKUSYJNY Potrzeby i wyzwania e-commerce w fazie gwałtownego wzrostu – skalowanie biznesu

  • Ewa Starkiewicz, Head of Digital, Leroy Merlin
  • Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor eCommerce, Tatuum
  • Łukasz Kierus, prezes zarządu, Glosel
  • Damian Kołata, Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w globalnej agencji doradczej Cushman & Wakefield
  • Patrycja Sass Staniszewska, prezeska, Izba Gospodarki Elektronicznej

14:10

Przerwa na lunch

15:10

PANEL DYSKUSYJNY Nowoczesne płatności w czasach kryzysu

  • Marta Stanisławska, Counsel w praktyce finansowań i regulacji finansowych kancelarii Bird & Bird
  • Rowiązania płatniczne dla sektora e-commerce
  • Płatności BNPL - prawne aspekty tego sposobu płatności
  • Jak uprościć płatności kartami w sektorze e-commerce?
  • Prawne aspekty płatności BLIK

Performance: Wzrost konwersji i sprzedaży.

15:55

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce za pomocą Microsoft Advertising

  • Bartłomiej Majas, Senior Microsoft Advertising Consultant, Full Stack Experts Sp. z o.o.
  • Piotr Wilk, Senior Ecommerce Manager, Rainbow Tours S.A.
  • Microsoft Advertising w Polsce - podstawowe dane
  • Co można zyskać, czego oczekiwać w tym kanale?
  • Czy Microsoft Advertising to tylko reklamy tekstowe w Bing
  • Co znajdziemy w Microsoft Advertising, czego nie ma w Google
  • Case studies

16:40

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji.

 

Dzień 2.

08:30

Rejestracja, poranna kawa.

09:00

Zwiększ swoją sprzedaż i zadowolenie klienta dzięki optymalizacji procesów logistycznych, strategicznym podejściu do analityki danych oraz usłudze ostatniej mili w modelu fulfillment

  • Łukasz Wysokiński, Managing Director, InPost
  • Marcin Radecki, CEO, Dataverse-Pro

Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz zmieniające się preferencje i zachowania klientów zaczynają coraz bardziej komplikować skuteczne prowadzenie e-commerce. Istnieją jednak sposoby na osiągnięcie stabilnego wzrostu i budowę przewagi konkurencyjnej. Kluczem do tego jest nie tylko zbieranie odpowiednich danych, ale również ich analiza, stawianie właściwych pytań i ciągłe eksperymentowanie. Równolegle, zwiększenie sprzedaży wymaga podejścia skoncentrowanego na odpowiedniej strategii, jak i na odpowiednich procesach logistycznych oraz optymalizacji ostatniej mili. Tego typu rozwiązania może zapewnić odpowiedni operator fulfillment, który godzi ze sobą potrzeby zarówno właściciela e-sklepu, jak i klienta końcowego.

09:40

Mobile First, czyli jak podążać za użytkownikami

  • Inga Wawrzyniak-Gacek, Global Marketing Communication Director, Grupa eSky
  • Zrozumieć ścieżkę klienta w świecie multiscreeningu. Jak wygląda analiza zachowań klienta na ścieżce zakupowej w kontekście korzystania z określonych rodzajów urządzeń.
  • Mobile web czy mobile app? Czy aplikacja wyklucza konieczność dostosowania serwisu pod mobile? Po co wdrażać trend mobile first?
  • Mobile first - czy tylko design? Co tak naprawdę oznacza optymalizacja mobilna. Trend mobile first wymusza wiele dostosowań jak opcje płatności, skrócenie i zmiany w procesie transakcyjnym, ale też zmiany w prezentacji contentu zakupowego.
  • Planowanie kampanii marketingowych z uwzględnieniem rodzaju urządzeń. Jak optymalizować działania marketingowe i sprzedażowe na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego dzięki pogłębionej analizie behawioralnej o rodzaje urządzeń. 

Marketing Automation

10:20

Jak budować engagement klienta, żeby chciał u nas kupować

  • Adrian Wojtasik, Digital Customer Experience Manager, mBank
  • Marta Markowska, Ekspert ds. kluczowych projektów w kanałach elektronicznych, mBank
  • Jak w mBanku budujemy engagement i zaufanie klienta w aplikacji mobilnej
  • Jakie funkcjonalności warto wdrażać by klient wracał do naszej aplikacji
  • Czy to ważne do kogo piszemy? czyli o tym jak ważna jest personalizacja komunikacji.
  • Czy klienci czytają nasze wiadomości? A czy je lubią?

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

11:25

Praktyczne aspekty cyfryzacji - case study FRISCO

  • Jacek Palec, prezes zarządu, Frisco.pl
  • problem z definicją
  • impact na kluczowe działy
  • wymiary digitalizacji
  • kluczowe problem i jak sobie z nimi radzić.

12:10

Chatboty i sztuczna inteligencja jako powszechnie narzędzie, pomagające w obsłudze klienta i zwiększaniu sprzedaży

  • Tomasz Krawcewicz, Dyrektor E-commerce, Nationale-Nederlanden Polska
  • Przykłady, technologii oraz doznania klienta z kontaktem z automatyzacją w obsłudze

Aspekty prawne, regulacyjne i bezpieczeństwo

12:50

PANEL DYSKUSYJNY. Zarządzanie nowoczesnym działem e-commerce w trudnych czasach

  • Paula Flis, Senior E-Commerce Department Manager, MAKRO
  • Inga Wawrzyniak-Gacek, Global Marketing Communication Director, Grupa eSky
  • Jak poszukiwać specjalistów, kiedy ciężko ich znaleźć
  • Zarządzanie rozproszonym zespołem
  • Jak skutecznie radzić sobie z różnorodnością pokoleniową

13:35

Przerwa na lunch

14:30

PANEL DYSKUSYJNY. ESG – nowy wymiar konkurencyjności w e-Commerce- wymogi regulacyjne, ryzyka i szanse.

  • Moderatorka: Ewa Sowińska, partnerka, ESO Audit
  • Kamil Mirowski, Senior Public Affairs Manager Poland & CEE, ZALANDO
  • Wpływ nowych wymagań na organizację
  • Wpływ bezpośredni – regulacje
  • Wpływ pośredni – łańcuch wartości, presja klientów
  • Zielony marketing – czyli jaki?
  • Nowe modele biznesowe
  • Decyzje instytucji finansowych - taksonomia
  • Prawa człowieka /Różnorodność

15:20

Obowiązki prawne w e-commerce

  • Monika Hughes, Senior Associate w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Dyrektywa Omnibus – podsumowanie najważniejszych zmian i pierwszego półrocza po wdrożeniu
  • Obniżki cen na nowych zasadach
  • Korzystanie z opinii konsumentów
  • Podejście regulatora – podsumowanie aktywności z pierwszego półrocza po wdrożeniu
  • Reklamacje konsumenckie w nowej odsłonie
  • Reklamacje konsumenckie dot. towarów
  • Reklamacje konsumenckie dot. usług i treści cyfrowych
  • Czy na pewno możemy zapomnieć o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej?
  • Jakie obowiązki spełnić prowadząc sklep internetowy?
  • Nowe obowiązki informacyjne     
  • Jak je spełnić aby nie narazić się regulatorowi?

16:00

Bezpieczeństwo i prywatność danych w praktyce

Z powodu coraz większej liczby cyberataków, bezpieczeństwo i prywatność danych stały się ważnymi tematami w e-commerce.  Jak sklepy internetowe mogą i powinny zapewnić bezpieczne przetwarzanie danych i zabezpieczenia, aby zachować zaufanie klientów.

16:40

Zakończenie drugiego dnia Konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  •  
  •  
  • Mirek Drab - Marketplace Director, Empik Group
  • Paula Flis - Senior E-Commerce Department Manager, MAKRO
  • Monika Hughes - Senior Associate w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird
  • Agnieszka Janus - head of digital, .mdd
  • Sonia Jatczak - Head of Social Media & Influencer Marketing, MODIVO
  • Szymon Jóźwiak - Head of Digital & e-Commerce, CANPOL
  • Łukasz Kierus - prezes zarządu, Glosel
  • Damian Kołata - Partner, Head of Industrial & Logistics / E-Commerce CEE w globalnej agencji doradczej Cushman & Wakefield
  • Tomasz Krawcewicz - Dyrektor E-commerce, Nationale-Nederlanden Polska
  • Kamil Kukliński - Head of Ecommerce Poland and Baltics, L'ORÉAL
  • Bartłomiej Majas - Senior Microsoft Advertising Consultant, Full Stack Experts Sp. z o.o.
  • Marta Markowska - Ekspert ds. kluczowych projektów w kanałach elektronicznych, mBank
  • Moderator: Szymon Midera - CEO, założyciel Shumee
  • Kamil Mirowski - Senior Public Affairs Manager Poland & CEE, ZALANDO
  • Zbigniew Nowicki - Co-Managing Director, partner, Bluerank
  • Dagmara Ollesz-Miącz - dyrektor eCommerce, Tatuum
  • Jacek Palec - prezes zarządu, Frisco.pl
  • Marcin Radecki - CEO, Dataverse-Pro
  • Patrycja Sass Staniszewska - prezeska, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Moderatorka: Ewa Sowińska - partnerka, ESO Audit
  • Marta Stanisławska - Counsel w praktyce finansowań i regulacji finansowych kancelarii Bird & Bird
  • Ewa Starkiewicz - Head of Digital, Leroy Merlin
  • Tomasz Szlaga - dyrektor e-commerce, SIW Znak
  • Aleksandra Szol - Dyrektor E-commerce, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Kreatywny, MODIVO
  • Inga Wawrzyniak-Gacek - Global Marketing Communication Director, Grupa eSky
  • Piotr Wilk - Senior Ecommerce Manager, Rainbow Tours S.A.
  • Adrian Wojtasik - Digital Customer Experience Manager, mBank
  • Łukasz Wysokiński - Managing Director, InPost
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapisy do 19 maja
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!