20. Kongres Public Relations i Komunikacji

O konferencji

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilka paneli dyskusyjnych - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

 

Zapraszamy na jubileuszową, 20. edycję Kongresu Public Relations i Komunikacji, która odbędzie się już 28 i 29 października! Wspólnie łączymy wiodących liderów PR i komunikacji na polskim rynku, oferując nie tylko możliwość nawiązania cennych kontaktów, ale także zdobycia wiedzy, która pozwoli Tobie, jako specjaliście PR, stać się jeszcze skuteczniejszym strategiem komunikacji!

 

Dołącz już dziś do grona uczestników 20. Kongresu Public Relations i Komunikacji. Serdecznie zapraszamy do hotelu Verte Warsaw Autograph Collection (ul. Podwale 3/5), gdzie czekać będzie na Ciebie solidna dawka wiedzy oraz inspiracji! To wyjątkowe miejsce, gdzie co roku spotyka się ponad 100 uczestników z najważniejszych firm obecnych na polskim rynku, wybitni eksperci oraz przedstawiciele mediów. Przez dwa dni konferencji będziesz miał niepowtarzalną okazję do dyskusji i nauki najlepszych praktyk w dziedzinie PR. To czas i miejsce, które pozwolą Ci poszerzyć swoją wiedzę, dzięki zróżnicowanej formule wydarzenia.

Oferujemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania wybitnych praktyków, czas na networking oraz szansę na osobisty i zawodowy rozwój!

Dlaczego warto wziąć udział?

Jak co roku, w wyjątkowej atmosferze wymienimy się wiedzą, doświadczeniami oraz dobra energią. Ale co najważniejsze, m.in.:

  • POROZMAWIAMY o tym jak PRowcy pracują z trendami
  • ZASTANOWIMY SIĘ na tym, czy marki powinny się odmładzać, żeby dotrzeć do poszczególnych klientów
  • OPOWIEMY o tym, jak wyróżnić się w natłoku informacji
  • PRZEDSTAWIMY praktyczny przegląd zmian prawnych dla PRowców 
  • PRZEDYSKUTUJEMY jak powinna wyglądać skuteczna współpraca na linii: wewnętrzny PR i agencja reklamowa
  • ZAPREZENTUJEMY sposoby na mądre, etyczne i bezpieczne wykorzystanie AI w pracy PRowca
  • PODDAMY POD ROZWAGĘ wyzwania managerskie w działach PR, czyli porozmawiamy o budowaniu skutecznego zespołu i zarządzaniu zmianą

... a to wszystko w towarzystwie wspaniałych, inspirujących ekspertek i ekspertów!

 

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?

Konferencje kierujemy do:

  • osób zajmujących się PR
  • marketingowców
  • osób zajmujących się komunikacją
  • wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z tego tematu

Program konferencji

DZIEŃ 1.

08:00

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

09:00

Oficjalne rozpoczęcie 20. Kongresu Public Relations i Komunikacji

09:10

PANEL DYSKUSYJNY. Od tradycji do innowacji – (r)ewolucja Public Relations na przestrzeni 20 lat

  • Moderator: Julian Krzyżanowski, Corporate Affairs Manager, PepsiCo
  • Marta Wojciechowska, starsza kierowniczka ds. PR, Influencerów i Contentu, DANONE
  • Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, PLAY
  • Kinga Wojciechowska-Rulka, Head of corporate communication, mBank S.A.
  • Anna Krajewska, współzałożyciel i prezes zarządu NBS Public Relations
  • Korzenie PR vs. nowoczesne wyzwania - definicja, pierwotne idee i ich aktualność
  • Jakie cele stawia sobie współczesny PR i czy na przestrzeni lat zmienił się kodeks etyczny?
  • Czy różnice pokoleniowe stanowią wyzwanie czy są możliwością lepszego dopasowania strategii PR do dzisiejszych potrzeb?
  • Czego różnorodne pokolenia w branży POWINNY uczyć się od siebie nawzajem
  • Granice etyczne w kontekście współczesnych wyzwań branży
  • Dzisiejsza rzeczywistość vs. pierwotny PR. Czy PR to wciąż komunikacja czy również marketing i sprzedaż? 

09:55

KEYNOTE SPEECH. Wszystko zaczyna się od strategii - nowoczesne narzędzia, trendy kontra współczesne wyzwania PR. Jak z nimi skutecznie tworzyć?

  • Emma Kane, Deputy Group & UK CEO, Head of Western EMEA, SEC Newgate; vice chair, Elton John AIDS foundation
  • Jakie są nowe narzędzia, trendy i czy one rzeczywiście mają znaczenie dla dobrej kampanii?
  • Różnice pokoleniowe klientów – czy to dalej wyzwanie dla PR?
  • Analiza najnowszych trendów w mediach społecznościowych, podcastach, vlogach i innych cyfrowych kanałach komunikacji i ich wpływ na strategie PR
  • Strategie efektywnego zaangażowania odbiorców poprzez różne platformy komunikacyjne.

Prelekcja prowadzona w języku angielskim.

10:30

PANEL DYSKUSYJNY. PR for impact. Za co kocham ten zawód i jak dziś robić PR który ma głębszy sens i realny wpływ?

  • Moderatorka: Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej w regionie CEE, Haleon
  • Katarzyna Życińska, Prezeska ZFPR; CEO ,PR 38 Content Communication
  • Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & ESG, 3M East Europe Region
  • Jak robić dziś PR który ma znaczenie?
  • Na które szczytne idee, czy realne potrzeby jednostek, społeczeństw, biznesu postawić?
  • Jak w świecie rozproszonych autorytetów głos PR-owców i ich misja mogą zabrzmieć potężniej?
  • Na co mamy realny wpływ w naszym zawodzie?
  • Z czego często nie zdajemy sobie sprawy?
  • Jak wykorzystać szanse, jakie daje komunikacja, relacje, filantropia czy advocacy w dobie wyzwań geopolitycznych, etycznych, społecznych, zdrowotnych, klimatycznych, polaryzacji, fake newsów, spadającego zaangażowania pracowników, kryzysu przywództwa oraz biznesów, które dużo deklarują, a nadal niewiele robią.

11:15

Przerwa kawowa

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

11:45

PANEL DYSKUSYJNY. Czy marki powinny się odmładzać, żeby dotrzeć do klientów? Przegląd aktualnych trendów w mediach społecznościowych oraz wskazówki jak z nich skutecznie korzystać

  • Julian Krzyżanowski, Corporate Affairs Manager, PepsiCo Polska
  • Z czego się „teraz” korzysta i jak obserwować rynek, żeby nie spalić akcji w SM
  • Czy social media są dla wszystkich? Jak wybierać kanały i komunikaty do konkretnej grupy oraz sytuacji?
  • Czy skuteczna komunikacja jest możliwa bez social mediów?
  • Zmiana „krajobrazu” mediów społecznościowych – czy bez nich nie ma komunikacji we współczesnym świecie? 

12:30

CASE STUDY. Skuteczny PR dla starszego pokolenia w cyfrowym świecie

  • Jak w świecie nowoczesnych technologii, mediów społecznościowych i e-PR prowadzić skuteczne działania PR skierowane do seniorów
  • Adaptacja klasycznego PR do świata nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych w kontekście seniorów
  • Strategie komunikacji dla tematów uważanych za sztywne, nudne lub niepopularne, skierowane do różnych grup wiekowych

13:05

CASE STUDY. Nowoczesne narzędzia prawne do walki z kryzysami wizerunkowymi, w tym fake newsami oraz dezinformacją

  • Maciej Zaborowski, adwokat, zawodowy mediator, sędzia Trybunału Stanu, partner zarządzający w Kancelarii Kopeć&Zaborowski.
  • Praktyczny przegląd zmian prawnych dla PRowców w zakresie walki z kryzysami wizerunkowymi
  • Najnowsze trendy prawne w walce z kryzysami wizerunkowymi
  • Współpraca agencji PR oraz kancelarii prawnych przy walce z kryzysami – czy może być udana?
  • Case studies z ostatnich lat, które przeniosły się na sale sądowe – jak uniknąć błędów

13:40

PANEL DYSKUSYJNY. Komunikacja kryzysowa w roku smoka – aktualne doświadczenia, fakty i emocje

  • Moderator: Adam Łaszyn, CEO, Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, Alert Media Communications Sp. z o.o.
  • Katarzyna Koper, Director of Public Relations, VeloBank S.A.
  • Jacek Dobrzyński, rzecznik prasowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i Koordynatora Służb Specjalnych
  • Magdalena Przysłupska, rzeczniczka prasowa Fundacji DKMS
  • Czy wojna tuż za miedzą wpływa na wyższy poziom zagrożeń i sytuacji kryzysowych w polskich firmach i instytucjach?
  • Czy w rok od wyborów 15.X.2023 zmienił się klimat kryzysowy w polskiej gospodarce i życiu społecznym?
  • Przeobrażenia polskich mediów a codzienność radzenia sobie z kryzysami. Nowe zjawiska, zagrożenia i szanse.
  • Media społecznościowe w kryzysie – panujemy już nad nimi, czy pojawiają się tam nowe kryzysowe smoki?
  • Dezinformacja, fake news i deepfake – jak branża PR radzi sobie na froncie walki z tymi zjawiskami?
  • Czy ostatnie kejsy kryzysowe uczą nas czegoś nowego?

14:20

Przerwa lunchowa

15:20

WARSZTATY RÓWNOLEGŁE

Warsztaty będą odbywać się równolegle.

Każdy z Państwa może wybrać jeden z poniższych warsztatów. Dzięki tej formule mogą Państwo przećwiczyć interesujące zagadnienia, wymienić opinie z pozostałymi uczestnikami, jak również zadawać pytania ekspertom prowadzącym poszczególne spotkania.

WARSZTATY 1 

Analiza danych i pomiar skuteczności w PR

  • Skuteczne wykorzystanie danych do mierzenia wpływu działań PR
  • Nowe metody pomiaru efektywności działań PR: ROI, media value, analiza sentymentu
  • Narzędzia i platformy wspierające monitoring i analizę wyników komunikacji.
  • Wykorzystanie AI w analizie danych

WARSZTATY 2

Komunikacja kryzysowa: szkolenie praktyczne

  • Praktyczne podejście do zarządzania kryzysem w PR.
  • Ćwiczenia i symulacje reakcji na sytuacje kryzysowe.
  • Strategie utrzymywania kontroli nad narracją w sytuacjach kryzysowych.

Magdalena Zwolińska, Partner, Lighthouse

16:35

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

 

DZIEŃ 2.

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

09:00

CASE STUDY. Creativity is a VALUABLE commodity. Strategia skutecznego i efektywnego wyróżniania się w tłumie

  • Wykorzystanie kreatywnych i innowacyjnych podejść w komunikacji, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy 
  • Praktyczne wskazówki dotyczące budowania unikalnego wizerunku i przekazu – czy istnieją złote rady?
  • Znaczenie autentyczności, oryginalności i kreatywności w efektywnym wyróżnianiu się na konkurencyjnym rynku informacyjnym
  • Skuteczne zarządzanie informacją w cyfrowej rzeczywistości oraz techniki filtracji, analizy i reagowania na treści w cyfrowym świecie
  • Metody szybkiego i skutecznego monitorowania informacji w czasie rzeczywistym oraz identyfikacji właściwego przekazu w gąszczu informacji

09:35

PRELEKCJA. Nowoczesne technologie w służbie „trudnych” kampanii społecznych

  • Marta Dziewulska, Kierowniczka Sekcji Biuro Prasowe / Rzeczniczka Prasowa, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

10:10

CASE STUDY. Mądre, etyczne i bezpieczne wykorzystanie AI w pracy PRowca - możliwości i wyzwania

  • Rozwój technologii i reakcja branży - czy reagujemy dynamicznie na zmiany?
  • Zagrożenia związane z AI i jak się przed nimi ustrzec?
  • Skuteczne i praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w PR
  • Ban na AI? – a może chwilowe zachłyśnięcie się AI mija w branży PR?
  • Oznaczanie treści – regulacje prawne 

10:45

Przerwa kawowa

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

11:15

PANEL DYSKUSYJNY. Public Affairs w praktyce – jak stworzyć skuteczny dialog biznesu z władzami?

  • Moderator: dr Mariusz Sokołowski, partner, Prostrategic Communication
  • Marek Matraszek, prezes, CEC Group
  • Patrycja Rogowska - Tomaszycka, dyrektor Corporate Affairs, Członek Zarządu, Provident Polska
  • Czym tak naprawdę jest Public Affairs w Polsce i za granicą
  • Dlaczego i czy słusznie ludzie łączą public affairs z lobbingiem?
  • Zakres działań i narzędzia public affairs
  • Public affairs w polskich uwarunkowaniach prawnych
  • Jak w ramach public affairs pracować z administracją publiczną i decydentami?
  • Rola dziennikarzy w działaniach PA

12:00

CASE STUDIES. How to become the best - przegląd najciekawszych i nagrodzonych kampanii PR z Cannes Lion 2024 r.

  •  Sebastian Stępak, CEO, MSL

Sesja inspiracji, podczas której przedstawione zostaną nagrodzone kampanie PR-owe z Cannes Lion przez członka jury tegorocznego festiwalu.

12:35

FIRESIDE CHAT. Dlaczego klienci nas kupują? Razem można lepiej?

  • Sebastian Stępak, CEO, MSL
  • Case study współpracy na linii agencja PR- agencja digital – klient - Czego brakuje nam w poszczególnych miejscach i jak się uzupełniać?
  • Kluczem jest znalezienie odpowiednich partnerów – tylko jak ułożyć taką współpracę?
  • Jak zaplanować wspólne cele, strategie i oczekiwania, aby uniknąć rozbieżności w komunikacji 
  • Zarządzanie kryzysem w sytuacji braku czasu na follow-up - Strategie awaryjne i szybkie reakcje w przypadku kryzysu

13:10

CASE STUDY. Content marketing – niestandardowe podejście do współpracy z medium. Jak stworzyć, zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię komercyjną z korzyścią dla marki, medium i ostatecznego odbiorcy?

  • Paweł Sołtys, dziennikarz ekonomiczny, prezes, Radio 357
  • Aneta Kowalska, członkini zarządu, Radio 357

13:45

Przerwa lunchowa

14:35

FIRESIDE CHAT. ESG jako wiodący trend w komunikacji korporacyjnej: wyzwania i strategie

  • Dostosowanie się do nowych regulacji w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jakie są nowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, w tym Green Claims Directive, i jakie są ich praktyczne implikacje dla firm?
  • Komunikacja ekologii w Dobie Greenwashing'u:, unikając zarzutów greenwashing'u? Jak dobierać słowa i strategie komunikacyjne, aby przekazać wiarygodnie to, co chcemy powiedzieć?
  • Wielkie słowa, małe czyny? Jak zatrzymać pustosłowie. Jak zapobiegać sytuacjom, w których deklaracje o zrównoważonym rozwoju nie są poparte konkretnymi działaniami?
  • Jak budować autentyczną narrację wokół ESG?

15:10

CASE STUDY. Komunikacja zewnętrzna vs. wewnętrzna: podział czy integracja?

  • Robert Moreń, Corporate Affairs Director, Mars Wrigley Poland
  • Strategie integrowania komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w świecie cyfrowym i mediach społecznościowych.
  • Wykorzystanie narzędzi cyfrowych do budowania spójnego wizerunku organizacji na różnych frontach.
  • Trendy w Employer Brandingu w ramach PR - nowoczesne podejście do employer brandingu w kampaniach wewnętrznych w Public Relations
  • Przykłady skutecznych strategii promujących wartości i kulturę organizacyjną wśród pracowników.
  • Metody integracji i zaangażowania pracowników w inicjatywy firmowe. Rola employee advocacy i public advocacy jako nowych narzędzi PR w budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników.

15:45

CASE STUDY. Skuteczna komunikacja w dobie akwizycji i fuzji

  • Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektorka ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover
  • Strategie komunikacji wobec interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych w kontekście zmian strukturalnych.
  • Jak efektywnie komunikować zmiany w zarządzie i strukturach kierowniczych
  • Jak skuteczne przekazywać informację pracownikom, kontrahentom i klientom o zmianach w firmie

16:20

CASE STUDY. Wyzwania managerskie w działach PR: budowanie skutecznego zespołu i zarządzanie zmianami

  •  Joanna Cegłowska, Director, Communications, AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
  • Kluczowe elementy skutecznego budowania zespołu PR: rekrutacja, rozwój kompetencji, budowanie relacji
  • Strategie promowania współpracy i efektywnej komunikacji wewnątrz zespołu
  • Braki kadrowe – analiza przyczyn braków kadrowych w branży PR. Czy to Starzejący się Zawód?
  • Znaczenie odpoczynku dla efektywności zawodowej - jak odpoczynek wpływa na kreatywność, produktywność i zdrowie psychiczne pracowników PR - Jak zintegrować odpoczynek z intensywną pracą PRowca
  • Przykłady strategii i praktyk promujących zdrowy balans między pracą a życiem prywatnym

16:55

Zakończenie 20. Kongresu Public Relations i Komunikacji

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

PRELEGENCI

Marta Wojciechowska - starsza kierowniczka ds. PR, Influencerów i Contentu DANONE

Paweł Sołtys - dziennikarz ekonomiczny, prezes Radio 357

Krzysztof Olszewski - dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PLAY

dr Mariusz Sokołowski - partner Prostrategic Communication

Kinga Wojciechowska-Rulka - Head of corporate communication mBank S.A.

Emma Kane - Deputy Group & UK CEO, Head of Western EMEA, SEC Newgate; vice chair, Elton John AIDS foundation

Julian Krzyżanowski - Corporate Affairs Manager PepsiCo Polska

Maciej Zaborowski - adwokat, zawodowy mediator, sędzia Trybunału Stanu, partner zarządzający w Kancelarii Kopeć&Zaborowski.

Adam Łaszyn - CEO, Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania Alert Media Communications Sp. z o.o.

Magdalena Zwolińska - Partner Lighthouse

Katarzyna Koper - Director of Public Relations VeloBank S.A.

Marta Dziewulska - Kierowniczka Sekcji Biuro Prasowe / Rzeczniczka Prasowa Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Marek Matraszek - prezes CEC Group

Sebastian Stępak - CEO MSL

Aneta Kowalska - członkini zarządu Radio 357

Justyna Gościńska-Bociong - Dyrektorka ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover

Robert Moreń - Corporate Affairs Director Mars Wrigley Poland

Anna Krajewska - współzałożyciel i prezes zarządu NBS Public Relations

Joanna Cegłowska - Director, Communications AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.

Patrycja Rogowska-Tomaszycka - dyrektor Corporate Affairs, Członek Zarządu Provident Polska

Agnieszka Kępińska-Sadowska - dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej w regionie CEE Haleon

Katarzyna Życińska - Prezeska ZFPR; CEO ,PR 38 Content Communication

Mariusz Wawer - Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region

Jacek Dobrzyński - rzecznik prasowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i Koordynatora Służb Specjalnych

Magdalena Przysłupska - rzeczniczka prasowa Fundacji DKMS

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Verte Warsaw Autograph Collection

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
3 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 23 sierpnia
2 695
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!