Forum Kierowników IT w Administracji

O konferencji

Forum Kierowników IT w Administracji to ogólnopolska konferencja skierowana do przedstawicieli instytucji publicznych, odpowiedzialnych za informatyzację swoich jednostek. Udział w konferencji pozwoli zaktualizować wiedzę na temat zmian w przepisach i uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania pojawiające się w codziennej pracy.

Podczas trwającego trzy dni wydarzenia uczestnicy będą mieli także okazję przekonać się, które rozwiązania IT warto wykorzystać w swoich organizacjach oraz w jaki sposób je wdrożyć i sfinansować.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wziąć udział?

Kluczowe tematy

Poznaj najważniejsze zagadnienia dotyczące ochrony danych osobowych.

Wymiana doświadczeń

Spotkaj osoby, które z powodzeniem realizują podobne zadania do Twoich.

Zmiany w prawie:

Dowiedz się, jakie przepisy wchodzą właśnie w życie i jakie są planowane kolejne zmiany.

Przykłady dobrych praktyk:

Ucz się na doświadczeniach innych i poznaj wzorce godne naśladowania.

Malownicza lokalizacja i komfortowy hotel:

Po intensywnych wykładach oderwij się od codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału zapraszamy:

  • kierowników i dyrektorów IT jednostek administracji państwowej
    i samorządowej,
  • dyrektorów i naczelników wydziałów organizacyjnych,
  • marszałków, starostów, prezydentów, burmistrzów, wójtów, skarbników, sekretarzy,
  • członków zarządów i kadry zarządzającej spółek komunalnych oraz innych jednostek organizacyjnych.

Program konferencji

Dzień 1

24 kwietnia 2023 (poniedziałek)

Rejestracja uczestników

12:30-14:00

Otwarcie Forum

14:00
Marek Staniewicz – IT w Administracji

Uroczyste otwarcie konferencji

14:10
Sekretarz Stanu – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Strategia cyfryzacji na lata 2023-2024

14:30–15:45
Maciej Górski – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Przerwa

15:45-16:00

Katalog usług chmurowych dedykowanych administracji publicznej

16:00–17:00
Joanna Baranowska, Tomasz Marcinek – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Roboty software’owe - wdrożenie RPA w Ministerstwie Finansów

17:00–17:30
Agnieszka Wilczek – Ministerstwo Finansów

Gala wręczenia nagród „Skrzydła IT w Administracji” oraz uroczysta kolacja

20:00

Dzień 2

25 kwietnia 2023 (wtorek)

Śniadanie

7:30-9:00

Działalność GovTech Polska na rzecz informatyzacji jednostek samorządu terytorialnego

9:00–10:00
Justyna Orłowska – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Dziennik Budowy i Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego

10:00–10:30
Minister Dorota Cabańska – Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

mObywatel – nowe wyzwania

10:30–11:20
Anna Weber – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Przerwa

11:20-11:40

Waloryzacja w umowach IT w zamówieniach publicznych

11:40–12:00
Agnieszka Wachowska – Kancelaria Prawna TKP

Wirtualny Instytut Badawczy jako wsparcie administracji centralnej w rozwoju sektora nauki w Polsce

12:00–12:50
Paweł Kurant – PORT Sieć Badawcza Łukasiewicz

Przygotowanie i testowanie planów CIRP - Cyber Incident Response Plan dla systemów IT zgodnie z Narodowymi Standardami Cyberbezpieczeństwa

12:50–13:20
Artur Cieślik – IT Professional

e-Doręczenia w mObywatelu

13:20–13:40
Radosław Kałużniak – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Obiad

13:40-14:40

Akt w sprawie zarządzania danymi (DGA) i jego konsekwencje w krajowym systemie prawnym

14:40–15:40
Grzegorz Sibiga – INP PAN

Ochrona danych osobowych w krajowej administracji publicznej w kontekście orzecznictwa europejskiego

15:40–16:10
Tomasz Szarek, Piotr Wyszumirski – SDZLEGAL Schindhelm, KP Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy

Praktyczne aspekty przepisów o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu danych z sektora publicznego

16:10–16:40
Anna Gos – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Przerwa

16:40-17:00

Zastosowanie Portalu zamówień publicznych w jednostkach administracji publicznej

17:00–17:20
Krzysztof Fijołek – Urząd Zamówień Publicznych

Cyfryzacja procesów administracyjnych w instytucjach publicznych

17:20–17:40
Sebastian Szaładziński – PKO Bank Polski

Modernizacja CEPiK jako uproszczenie procedur administracyjnych dla obywateli i urzędów

17:40–18:00
Tomasz Kęsicki – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Kolacja

19:00-21:00

Dzień 3

26 kwietnia 2023 (środa)

Śniadanie

7:30-9:00

Paperless w sprawach obywatelskich

9:00–10:00
Katarzyna Kopytowska – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Projekty informatyzacji sektorów oświaty, szkolnictwa wyższego i nauki

10:00–10:30
Łukasz Wawer – Ministerstwo Edukacji i Nauki

Przerwa

10:30-11:00

e-Doręczenia w administracji publicznej

11:00–12:00
Sylwester Szczepaniak – Unia Metropolii Polskich

Bezpieczna infrastruktura informatyczna w jednostce dzięki zaawansowanym rozwiązaniom dedykowanym sektorowi publicznemu

12:00–12:30
Łukasz Wojewoda – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Zakończenie Forum

12:30

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Marek Staniewicz

Redaktor naczelny miesięcznika IT w Administracji. Wieloletni dziennikarz i wydawca tytułów z branży ekonomicznej i IT – m.in. zastępca redaktora naczelnego miesięcznika komputerowego CHIP.

Tomasz Marcinek

Manager z wieloletnim doświadczeniem, w planowaniu, zarządzaniu złożonymi projektami informatycznymi.

Paweł Kurant

Dyrektor Operacyjny ŁUKASIEWICZ – PORT, Zastępca Dyrektora Instytutu, Dyrektor Programu Wirtualny Instytut Badawczy
Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii

Łukasz Wawer

Zastępca dyrektora Centrum Transformacji Cyfrowej w Ministerstwie Edukacji i Nauki.

Łukasz Wojewoda

Oficer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze cyberbezpieczeństwa, łączności i informatyki.

Agnieszka Wilczek

Szefowa Centrum Robotyzacji Procesów Ministerstwa Finansów.

Justyna Orłowska

Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech oraz Pełnomocnik Mmnistra edukacji i nauki ds. transformacji cyfrowej.

Joanna Baranowska

Zastępca Dyrektora Zarządzania Systemami

Grzegorz Sibiga

Doktor habilitowany nauk prawnych, kierownik Zakładu Prawa Administracji w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.

Artur Cieślik

Redaktor naczelny miesięcznika „IT Professional”, audytor i konsultant w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz danych osobowych

Sylwester Szczepaniak

Radca prawny, asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego Instytutu Nauk Prawnych PAN. Autor publikacji z obszaru prawa administracyjnego i rozwiązań paperless.

Dorota Cabańska

Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego

Agnieszka Wachowska

Radca prawny, Partner w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Tomasz Szarek

Radca prawny. Partner zarządzający w kancelarii SDZLEGAL SCHINDHELM. Członek Komisji Rewizyjnej klastra IT CORNER. Prezes Zarządu IAG GLOBAL międzynarodowej sieci kancelarii prawnych.

Krzysztof Fijołek

Radca prawny oraz wieloletni praktyk w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.

Sebastian Szaładziński

Dyrektor Pionu Administracji Banku PKO BP

Piotr Wyszumirski

Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy

Radosław Kałuźniak

Zastępca dyrektora w Departamencie Zarządzania Systemami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Anna Gos

Dyrektor Departamentu Zarządzania Danymi i pełnomocniczka ds. otwartości danych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Maciej Górski

Dyrektor Departamentu Zarządzania Systemami KPRM

Katarzyna Kopytowska

Zastępca Dyrektora w Departamencie Zarządzania Systemami KPRM.

Tomasz Kęsicki

Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Systemami w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Anna Weber

Obecnie Dyrektor Departamentu Tożsamości Cyfrowej związana z rozwojem tożsamości cyfrowej w tym aplikacji mobywatel.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Bachleda Hotel Kasprowy

34-500 Zakopane

Szymaszkowa Str

woj. małopolskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 880
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • zakwaterowanie
  • dopłata 300zł do pokoju 1-osobowego
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę przy zgłoszeniach do 03.04.2023
1 680
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • zakwaterowanie
  • dopłata 300zł do pokoju 1-osobowego
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Wydawnictwo Presscom Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: T. Kościuszki 29
  • Kod pocztowy: 50-011
  • Miejscowość: Wrocław
  • Numer NIP: 8971688084

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Wydawnictwo Presscom Sp. z o.o.
50-011 Wrocław, Polska
T. Kościuszki 29
woj. dolnośląskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!