O konferencji
Forum Kierowników IT w Administracji to ogólnopolska konferencja skierowana do przedstawicieli instytucji publicznych, odpowiedzialnych za informatyzację swoich jednostek. Udział w konferencji pozwoli zaktualizować wiedzę na temat zmian w przepisach i uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania pojawiające się w codziennej pracy.
Podczas trwającego trzy dni wydarzenia uczestnicy będą mieli także okazję przekonać się, które rozwiązania IT warto wykorzystać w swoich organizacjach oraz w jaki sposób je wdrożyć i sfinansować.
Dlaczego warto wziąć udział?
Kluczowe tematy
Poznaj najważniejsze zagadnienia dotyczące ochrony danych osobowych.
Wymiana doświadczeń
Spotkaj osoby, które z powodzeniem realizują podobne zadania do Twoich.
Zmiany w prawie:
Dowiedz się, jakie przepisy wchodzą właśnie w życie i jakie są planowane kolejne zmiany.
Przykłady dobrych praktyk:
Ucz się na doświadczeniach innych i poznaj wzorce godne naśladowania.
Malownicza lokalizacja i komfortowy hotel:
Po intensywnych wykładach oderwij się od codziennej pracy.
Do udziału zapraszamy:
- kierowników i dyrektorów IT jednostek administracji państwowej
i samorządowej, - dyrektorów i naczelników wydziałów organizacyjnych,
- marszałków, starostów, prezydentów, burmistrzów, wójtów, skarbników, sekretarzy,
- członków zarządów i kadry zarządzającej spółek komunalnych oraz innych jednostek organizacyjnych.
Program konferencji
Dzień 1
24 kwietnia 2023 (poniedziałek)
Rejestracja uczestników
12:30-14:00
Otwarcie Forum
14:00
Marek Staniewicz – IT w Administracji
Uroczyste otwarcie konferencji
14:10
Sekretarz Stanu – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Strategia cyfryzacji na lata 2023-2024
14:30–15:45
Maciej Górski – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Przerwa
15:45-16:00
Katalog usług chmurowych dedykowanych administracji publicznej
16:00–17:00
Joanna Baranowska, Tomasz Marcinek – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Roboty software’owe - wdrożenie RPA w Ministerstwie Finansów
17:00–17:30
Agnieszka Wilczek – Ministerstwo Finansów
Gala wręczenia nagród „Skrzydła IT w Administracji” oraz uroczysta kolacja
20:00
Dzień 2
25 kwietnia 2023 (wtorek)
Śniadanie
7:30-9:00
Działalność GovTech Polska na rzecz informatyzacji jednostek samorządu terytorialnego
9:00–10:00
Justyna Orłowska – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Dziennik Budowy i Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
10:00–10:30
Minister Dorota Cabańska – Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
mObywatel – nowe wyzwania
10:30–11:20
Anna Weber – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Przerwa
11:20-11:40
Waloryzacja w umowach IT w zamówieniach publicznych
11:40–12:00
Agnieszka Wachowska – Kancelaria Prawna TKP
Wirtualny Instytut Badawczy jako wsparcie administracji centralnej w rozwoju sektora nauki w Polsce
12:00–12:50
Paweł Kurant – PORT Sieć Badawcza Łukasiewicz
Przygotowanie i testowanie planów CIRP - Cyber Incident Response Plan dla systemów IT zgodnie z Narodowymi Standardami Cyberbezpieczeństwa
12:50–13:20
Artur Cieślik – IT Professional
e-Doręczenia w mObywatelu
13:20–13:40
Radosław Kałużniak – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Obiad
13:40-14:40
Akt w sprawie zarządzania danymi (DGA) i jego konsekwencje w krajowym systemie prawnym
14:40–15:40
Grzegorz Sibiga – INP PAN
Ochrona danych osobowych w krajowej administracji publicznej w kontekście orzecznictwa europejskiego
15:40–16:10
Tomasz Szarek, Piotr Wyszumirski – SDZLEGAL Schindhelm, KP Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy
Praktyczne aspekty przepisów o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu danych z sektora publicznego
16:10–16:40
Anna Gos – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Przerwa
16:40-17:00
Zastosowanie Portalu zamówień publicznych w jednostkach administracji publicznej
17:00–17:20
Krzysztof Fijołek – Urząd Zamówień Publicznych
Cyfryzacja procesów administracyjnych w instytucjach publicznych
17:20–17:40
Sebastian Szaładziński – PKO Bank Polski
Modernizacja CEPiK jako uproszczenie procedur administracyjnych dla obywateli i urzędów
17:40–18:00
Tomasz Kęsicki – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Kolacja
19:00-21:00
Dzień 3
26 kwietnia 2023 (środa)
Śniadanie
7:30-9:00
Paperless w sprawach obywatelskich
9:00–10:00
Katarzyna Kopytowska – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Projekty informatyzacji sektorów oświaty, szkolnictwa wyższego i nauki
10:00–10:30
Łukasz Wawer – Ministerstwo Edukacji i Nauki
Przerwa
10:30-11:00
e-Doręczenia w administracji publicznej
11:00–12:00
Sylwester Szczepaniak – Unia Metropolii Polskich
Bezpieczna infrastruktura informatyczna w jednostce dzięki zaawansowanym rozwiązaniom dedykowanym sektorowi publicznemu
12:00–12:30
Łukasz Wojewoda – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Zakończenie Forum
12:30
Czas trwania
Prelegenci
Marek Staniewicz
Redaktor naczelny miesięcznika IT w Administracji. Wieloletni dziennikarz i wydawca tytułów z branży ekonomicznej i IT – m.in. zastępca redaktora naczelnego miesięcznika komputerowego CHIP.
Tomasz Marcinek
Manager z wieloletnim doświadczeniem, w planowaniu, zarządzaniu złożonymi projektami informatycznymi.
Paweł Kurant
Dyrektor Operacyjny ŁUKASIEWICZ – PORT, Zastępca Dyrektora Instytutu, Dyrektor Programu Wirtualny Instytut Badawczy
Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Łukasz Wawer
Zastępca dyrektora Centrum Transformacji Cyfrowej w Ministerstwie Edukacji i Nauki.
Łukasz Wojewoda
Oficer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze cyberbezpieczeństwa, łączności i informatyki.
Agnieszka Wilczek
Szefowa Centrum Robotyzacji Procesów Ministerstwa Finansów.
Justyna Orłowska
Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech oraz Pełnomocnik Mmnistra edukacji i nauki ds. transformacji cyfrowej.
Joanna Baranowska
Zastępca Dyrektora Zarządzania Systemami
Grzegorz Sibiga
Doktor habilitowany nauk prawnych, kierownik Zakładu Prawa Administracji w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.
Artur Cieślik
Redaktor naczelny miesięcznika „IT Professional”, audytor i konsultant w obszarze bezpieczeństwa informacji oraz danych osobowych
Sylwester Szczepaniak
Radca prawny, asystent w Zakładzie Prawa Administracyjnego Instytutu Nauk Prawnych PAN. Autor publikacji z obszaru prawa administracyjnego i rozwiązań paperless.
Dorota Cabańska
Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego
Agnieszka Wachowska
Radca prawny, Partner w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
Tomasz Szarek
Radca prawny. Partner zarządzający w kancelarii SDZLEGAL SCHINDHELM. Członek Komisji Rewizyjnej klastra IT CORNER. Prezes Zarządu IAG GLOBAL międzynarodowej sieci kancelarii prawnych.
Krzysztof Fijołek
Radca prawny oraz wieloletni praktyk w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.
Sebastian Szaładziński
Dyrektor Pionu Administracji Banku PKO BP
Piotr Wyszumirski
Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy
Radosław Kałuźniak
Zastępca dyrektora w Departamencie Zarządzania Systemami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Anna Gos
Dyrektor Departamentu Zarządzania Danymi i pełnomocniczka ds. otwartości danych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Maciej Górski
Dyrektor Departamentu Zarządzania Systemami KPRM
Katarzyna Kopytowska
Zastępca Dyrektora w Departamencie Zarządzania Systemami KPRM.
Tomasz Kęsicki
Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Systemami w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Anna Weber
Obecnie Dyrektor Departamentu Tożsamości Cyfrowej związana z rozwojem tożsamości cyfrowej w tym aplikacji mobywatel.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
34-500 Zakopane
Szymaszkowa Str
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- zakwaterowanie, nocleg
- dopłata 300zł do pokoju 1-osobowego
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- zakwaterowanie, nocleg
- dopłata 300zł do pokoju 1-osobowego
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
