O konferencji
Zapraszamy na SAS Insurance Inspiration Day realizowany pod hasłem "Jak przekonać do siebie klientów w kryzysowych czasach?"
Biznes ubezpieczeniowy, który był stabilny i przewidywalny, już taki nie jest. Sytuacja gospodarcza i geopolityczna ma dziś duży wpływ na decyzje zakupowe klientów. Konkurencja pomiędzy zakładami jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Jak w tej sytuacji przyciągnąć najbardziej dochodowych klientów? Czy wystarczą dziś dobre produkty w rozsądnych cenach?
Oczekiwania klientów są dziś bardziej zróżnicowane. Najczęściej zwracają uwagę na jakość i szybkość obsługi – zarówno przy zakupie polisy, jak i likwidacji roszczeń. Jak rozpoznać potrzeby indywidualnych klientów i na nie odpowiadać? Jakie technologie wykorzystać, aby pozyskać klientów, zapewnić im najlepsze doświadczenia i zapewnić ich lojalność?
Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź już 14 marca 2023 podczas stacjonarnej konferencji, która zgromadzi przedstawicieli zakładów ubezpieczeń z całej Polski oraz ekspertów branżowych gotowych do dyskusji.
- menedżerowie firm ubezpieczeniowych
- osoby z branży ubezpieczeniowej zainteresowane tematyką:
- AKWIZYCJA I PRICING
- AUTOMATYZACJA OBSŁUGI KLIENTÓW
- OPTYMALIZACJA PROCESU SZKODOWEGO
- TRENDY TECHNOLOGICZNE W UBEZPIECZENIACH
Program konferencji
9:00 - 9:30 PORANNA KAWA I ŚNIADANIE
9:30 - 9:40 POWITANIE UCZESTNIKÓW
- Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
- Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS
- Marcin Hadyś, Head of Sales, SAS
9:40 - 10:10 KEYNOTE
Generacja baby boomers, Milenialsi, pokolenie Z, Y, X, XD – kim są dzisiejsi klienci zakładów ubezpieczeń?
Kiedy trendy wygrywają z demografią? O skutecznym budowaniu segmentacji
- dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS
10:10 - 11:15 CASE STUDY
Innowacyjne przykłady wykorzystania analityki w ubezpieczeniach:
- automatyzacja kierowalności szkód
- harmonogramowanie grafików call center
- zastosowanie algorytmów do automatyzacji obsługi klientów (analiza textu, voice to text)
- Paweł Gwiazdowski, Dyrektor ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych, Grupa PZU
- Piotr Kaczyński, Senior Business Solutions Manager, SAS
- Mariusz Dzieciątko, Chief Digital Officer, COIG
11:15 - 11:45 PRZERWA KAWOWA
11:45 - 13:00 DEBATA EKSPERTÓW
Gdzie CRM spotyka się z pricingiem?
- Wprowadzenie: Marcin Truszkowski, Partner, EY, D&A Consulting Leader
- Moderator: Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS
- Agnieszka Sawicka, Koordynator projektów aCRM, PZU S.A./PZU Życie S.A.
- Katarzyna Wojdyła, Członek Zarządu, LINK4
- Karol Domżała, Członek Zarządu, Benefia Ubezpieczenia oraz Zastępca Dyrektora, Biuro Taryfikacji Ubezpieczeń Klientów Indywidualnych, Compensa
13:00 - 14:30 LUNCH
Czas trwania
Prelegenci
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-844 Warszawa
Grzybowska 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o rejestrację na wydarzenie. Udział w konferencji jest bezpłatny.
- Nazwa firmy: SAS Institute Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Gdanska 27/31
- Kod pocztowy: 01-633
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1180085523
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
