Insurance Inspiration Day

O konferencji

Zapraszamy na SAS Insurance Inspiration Day realizowany pod hasłem "Jak przekonać do siebie klientów w kryzysowych czasach?"

Biznes ubezpieczeniowy, który był stabilny i przewidywalny, już taki nie jest. Sytuacja gospodarcza i geopolityczna ma dziś duży wpływ na decyzje zakupowe klientów. Konkurencja pomiędzy zakładami jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Jak w tej sytuacji przyciągnąć najbardziej dochodowych klientów? Czy wystarczą dziś dobre produkty w rozsądnych cenach?

Oczekiwania klientów są dziś bardziej zróżnicowane. Najczęściej zwracają uwagę na jakość i szybkość obsługi – zarówno przy zakupie polisy, jak i likwidacji roszczeń. Jak rozpoznać potrzeby indywidualnych klientów i na nie odpowiadać? Jakie technologie wykorzystać, aby pozyskać klientów, zapewnić im najlepsze doświadczenia i zapewnić ich lojalność?

Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź już 14 marca 2023 podczas stacjonarnej konferencji, która zgromadzi przedstawicieli zakładów ubezpieczeń z całej Polski oraz ekspertów branżowych gotowych do dyskusji.

 

 

Kto powinien wziąć udział?
  1. menedżerowie firm ubezpieczeniowych
  2. osoby z branży ubezpieczeniowej zainteresowane tematyką:
    1. AKWIZYCJA I PRICING
    2. AUTOMATYZACJA OBSŁUGI KLIENTÓW
    3. OPTYMALIZACJA PROCESU SZKODOWEGO
    4. TRENDY TECHNOLOGICZNE W UBEZPIECZENIACH

Program konferencji

9:00 - 9:30 PORANNA KAWA I ŚNIADANIE

9:30 - 9:40 POWITANIE UCZESTNIKÓW

  • Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
  • Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS
  • Marcin Hadyś, Head of Sales, SAS

9:40 - 10:10 KEYNOTE
Generacja baby boomers, Milenialsi, pokolenie Z, Y, X, XD – kim są dzisiejsi klienci zakładów ubezpieczeń?
Kiedy trendy wygrywają z demografią? O skutecznym budowaniu segmentacji

  • dr Karol Jachymek, Prodziekan ds. studenckich, Wydział Nauk Humanistycznych, Uniwersytet SWPS

10:10 - 11:15 CASE STUDY
Innowacyjne przykłady wykorzystania analityki w ubezpieczeniach:
- automatyzacja kierowalności szkód
- harmonogramowanie grafików call center
- zastosowanie algorytmów do automatyzacji obsługi klientów (analiza textu, voice to text)​

  • Paweł Gwiazdowski, Dyrektor ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych, Grupa PZU
  • Piotr Kaczyński, Senior Business Solutions Manager, SAS
  • Mariusz Dzieciątko, Chief Digital Officer, COIG

11:15 - 11:45 PRZERWA KAWOWA

11:45 - 13:00 DEBATA EKSPERTÓW
Gdzie CRM spotyka się z pricingiem​?

  • Wprowadzenie: Marcin Truszkowski, Partner, EY, D&A Consulting Leader
  • Moderator: Marta Prus-Wójciuk, Head of Insurance CE, Customer Advisory, SAS
  • Agnieszka Sawicka, Koordynator projektów aCRM, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • Katarzyna Wojdyła, Członek Zarządu, LINK4
  • Karol Domżała, Członek Zarządu, Benefia Ubezpieczenia oraz Zastępca Dyrektora, Biuro Taryfikacji Ubezpieczeń Klientów Indywidualnych, Compensa

13:00 - 14:30 LUNCH

Czas trwania

09:00-14:30

Prelegenci

Karol Domżała
Członek Zarządu, Benefia Ubezpieczenia Zastępca Dyrektora, Biuro Taryfikacji Ubezpieczeń Klientów Indywidualnych, Compensa
Matematyk, Aktuariusz. Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową w Grupie VIG rozpoczynał w Compensie pracując w Biurze Aktuariatu, gdzie odpowiadał między innymi za taryfikację ubezpieczeń życiowych (UFK, indywidualnych i grupowych) kalkulację rezerw techniczno-ubezpieczeniowych oraz wdrożenie modelu wewnętrznego w ramach dyrektywy Solvency II. Od 2015 roku odpowiedzialny za obszar taryfikacji ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2017 wyróżniony nagrodą Menedżera Roku Compensa. Od 2020 roku również członek Zarządu Benefia Ubezpieczenia.
Mariusz Dzieciątko
Chief Digital Officer
COIG
n/a
dr Karol Jachymek
Prodziekan ds. studenckich Wydział Nauk Humanistycznych
Uniwersytet SWPS
Karol Jachymek – kulturoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów, prodziekan ds. studenckich Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Współtwórca i wykładowca School of Ideas – nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i biznesowych. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych (zwłaszcza Gen Z i Gen Alpha), komunikacji w (nowych) nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka), a także myślenia projektowego (Design Thinking) i kreatywnych metod warsztatowych. Pracował m.in. dla Centrum Nauki Kopernik, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Nauki Experyment, NASK, Sektora 3.0, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacji Orange, Narodowego Centrum Kultury i Centrum Cyfrowego. Badacz i konsultant projektów z zakresu komunikacji, mediów cyfrowych i przemian generacyjnych. Popularyzator wiedzy i ekspert medialny.
Agnieszka Sawicka
Koordynator projektów aCRM
PZU S.A./PZU Życie S.A.
Agnieszka Sawicka swoją karierę zbudowała w firmach telekomunikacyjnych i PZU, w którym obecnie pracuje. Pełni rolę koordynatora projektów analitycznego CRM oraz niezależnego eksperta wspierającego Biuro CRM. Jest odpowiedzialna za przygotowywanie analiz wspierających decyzje biznesowe w organizacji oraz wdrażanie nowych projektów, rozwiązań analitycznych w obszarze CRM.
Marcin Truszkowski
Partner EY PL Business Consulting D&A Leader
- Partner within European Actuarial Services, EY Consulting Warsaw - MSc in Quantitative Methods in Economics and Information Systems at Warsaw School of Economics - Joined EY in May 2013; over 15 years of experience in business consulting - Data and Analytics Lab Leader at EY PL Business Consulting
Katarzyna Wojdyła
Członek Zarządu
LINK4
Członek zarządu LINK4 od 2016 roku, odpowiedzialna za produkt, taryfikację oraz zarządzanie danymi, w tym wdrażanie rozwiązań opartych na zaawansowanej analityce. Pełni również funkcję dyrektora Pionu Strategii Ubezpieczeniowej. Wcześniej pracowała jako dyrektor techniczny, dyrektor ds. cen rynkowych oraz była głównym aktuariuszem. Posiada licencję aktuarialną. Z firmą jest związana od 2006 roku. Karierę zawodową zaczynała w firmie konsultingowej KPMG, gdzie pełniła m.in. funkcję głównego konsultanta oraz zarządzała zespołem aktuarialnym. Doświadczenia zawodowe w zakresie ubezpieczeń zdobywała także w Liberty Ubezpieczenia. Ukończyła Wydział Matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Michał Pieprzny
Country Leader, Executive
SAS Central Europe
Michał Pieprzny stoi na czele polskiego oddziału SAS, globalnego partnera biznesowego dla przedsiębiorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (AI). Odpowiada za rozwój strategii, sprzedaż oprogramowania i usług, wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy oraz wdrażanie procesów biznesowych umożliwiających ekspansję firmy na rynku. Posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstw i transformacji procesów biznesowych. Od ponad 15 lat wspiera zarządy firm z Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze planowania strategicznego, stymulacji wzrostu sprzedaży, rozwoju ekosystemu partnerów, optymalizacji kosztów i zapewnienia długofalowej efektywności organizacyjnej. Doświadczenie zdobywał w Deloitte, grupie American Express oraz McKinsey&Company.
Marta Prus-Wójciuk
Principal Business Solutions Manager, Customer Advisory
SAS Central Europe
Marta Prus-Wójciuk pracuje w SAS od 2008 roku. Już w trakcie studiowania ekonometrii w SGH zdobywała w SAS doświadczenie podczas wdrażania rozwiązań biznesowych na rynku finansowym uczestnicząc w pierwszych wdrożeniach systemów klasy CRM oraz wykrywania nadużyć w sektorze ubezpieczeniowym w Polsce. Obecnie Marta jest liderem praktyki obszaru ubezpieczeniowego w Europie Centralnej z ramienia Customer Advisory. W bieżącej roli łączy świat innowacji na rynku ubezpieczeniowym z realistycznymi możliwościami ich implementacji u poszczególnych ubezpieczycieli przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczeń z całego regionu.
Marcin Hadyś
Head of Sales, Insurance and Banking
SAS Polska
Marcin jest związany z ubezpieczeniami od początku swojej kariery zawodowej, czyli od prawie 20 lat. Miał okazję sprawdzić się w bardzo różnych rolach. Przez 6 lat reprezentował biznes w ramach Grupy Aegon w Polsce. Przez kolejne 6 lat budował w EY dział doradztwa ubezpieczeniowego. Obecnie nadzoruje sprzedaż rozwiązań SAS w sektorze finansowym. We wszystkich swoich działaniach skupia się na generowaniu wartości biznesowej dla ubezpieczycieli. Jego aktualny priorytet to promocja potencjału analityki w takich obszarach, jak budowanie relacji z klientami, pricing, czy zapobieganie nadużyciom (lista zastosowań analityki jest bardzo długa).
Piotr Kaczyński
Senior Business Solutions Manager
SAS
na
Paweł Gwiazdowski
Dyrektor ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych
Grupa PZU
Z systemami analitycznymi związany od 2007 roku. Aktualnie pełni rolę Dyrektora ds. Architektury i Rozwoju Hurtowni Danych Grupy PZU odpowiadając za wszystkie aspekty technologiczne Platformy Analitycznej Grupy PZU (począwszy od HD, przez BI, po systemy ML/AI). Skupiony na budowaniu zespołów zdolnych do dostarczania wysokiej jakości, skalowalnych rozwiązań analitycznych wykorzystywanych codziennie przez kilka tysięcy użytkowników, dziesiątki data scientistów oraz roboty. Współautor sukcesów wielu kluczowych projektów, w tym aCRM, FMS, MIS, Architektura HD/BI 3.0. Aktualnie inwestuje swoją uwagę we wdrażanie sztucznej inteligencji, platformy i procesów MLOps oraz kultury rozmowy o modelach AI w Grupie PZU.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

ADN Centrum Konferencyjne, Browary Warszawskie

00-844 Warszawa

Grzybowska 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Udział bezpłatny
prosimy o rejestrację
0
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o rejestrację na wydarzenie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SAS Institute Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Gdanska 27/31
  • Kod pocztowy: 01-633
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1180085523

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

SAS Institute Sp. z o.o.
01-633 Warszawa, Polska
ul. Gdanska 27/31
woj. mazowieckie
SAS Institute to międzynarodowa firma informatyczna z siedzibą w Cary w stanie Karolina Północna w Stanach Zjednoczonych. Została założona w 1976 roku przez Jamesa Goodnighta i Johna Sallisa. Głównym produktem firmy jest oprogramowanie SAS, które jes...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!