Kurs na HR

O konferencji

Kurs na HR to prestiżowe wydarzenie organizowane nieprzerwanie od 2017 r. i od samego początku przyciągające profesjonalistów z branży HR, menedżerów, liderów oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi trendami na rynku pracy i najlepszymi praktykami w zarządzaniu zespołem. Konferencja stanowi platformę do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy oraz nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych. Jej pierwsze odsłony odbywały się stacjonarnie w różnych miastach Polski, gromadząc uczestników w inspirujących miejscach i umożliwiając bezpośredni kontakt z prelegentami oraz innymi uczestnikami. 


Gdy na świecie wybuchła pandemia COVID-19, organizatorzy, dbając o bezpieczeństwo uczestników, przenieśli wydarzenie do sieci, umożliwiając kontynuację wymiany wiedzy i doświadczeń w formie zdalnej. Teraz, po dłuższej nieobecności w realu, konferencja wraca do formy stacjonarnej. W 2024 roku organizatorzy – Grupa Progres – ponownie zapraszają na spotkanie twarzą w twarz, co pozwoli na jeszcze bardziej efektywne nawiązywanie kontaktów, uczestnictwo w inspirujących dyskusjach i bezpośrednią interakcję z prelegentami.


Motywem przewodnim październikowej edycji jest hasło „Liderzy, Zarządzanie, AI: Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?”. Odpowiedź na to pytanie spróbują znaleźć wybitni praktycy rynku – przedsiębiorcy, przedstawiciele władz samorządowych, naukowcy, eksperci i goście specjalni. Skupią się oni m.in. na optymalizacji procesów HR w rozproszonej strukturze, roli liderów w przeprowadzaniu ludzi przez zmiany, przyszłości rynku pracy w Wielkiej Piątce, którą tworzy FMCG, logistyka, elektro, IT i budownictwo. Nie zabraknie też trudnych tematów obejmujących konflikty w miejscu pracy i sposoby ich rozwiązywania. Dopełnieniem będzie obszar technologiczny i omówienie rosnącej roli i obecności AI w HR. 


Dlaczego warto wziąć udział?

XXII konferencja Kurs na HR – Liderzy, Zarządzanie, AI: Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Już 24 października 2024 roku Gdańsk stanie się centrum świata HR goszczącym uczestników XXII edycji konferencji Kurs na HR organizowanej przez Grupę Progres. W programie prelekcje, debata i networking oraz wiele najbardziej palących rynek pracy tematów od optymalizacji i wdrażanie zmian, przez zarządzanie konfliktami w firmie oraz AI w HR, aż po debatę przedstawicieli branż z wielkiej gospodarczej 5 – FMCG, logistyki, elektro, IT i sektora budowlanego

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie jest skierowane do dyrektorów HR, menedżerów, specjalistów ds. zasobów ludzkich, liderów zespołów i kadry zarządzającej, a także do przedstawicieli środowiska biznesowego, edukacji i samorządów.

Program konferencji

.Program wydarzenia (godzinny):

CzasTemat prelekcji09:00 — 09:30Rejestracja i Powitalna Kawa09:30 — 10:00Otwarcie Konferencji10:00 — 10:40Prelekcja: Optymalizacja Procesów HR w rozproszonej strukturze10:40 — 11:20Prelekcja: Wdrożenie zmian z sukcesem zaczyna się od Liderów.11:20 — 11:40Przerwa kawowa11:40 — 12:40

Debata: Przyszłość Rynku Pracy w Wielkiej Piątce: FMCG, Logistyka, Elektro, IT, Budownictwo


12:40 — 13:40

Networking


13:40 — 14:20Prelekcja: Zarządzanie konfliktami w miejscu pracy14:20 — 15:00Prelekcja: AI w HR15:00Zakończenie konferencji

Czas trwania

9:00 - 15:00 (6H TRWANIA)

Prelegenci

0
Agnieszka Giermek-Ziółkowska
Dyrektor do spraw operacyjnych
EBS.S.A.

Dyrektor ds. Operacyjnych i personalnych grupy kapitałowej EBS S.A, odpowiedzialna za całość procesów personalnych i kadrowo – płacowych. Dyplomowany coach i trener, ekspertka rozwoju osobistego, autorka licznych szkoleń z zakresu przywództwa i budowania zespołu.

Na co dzień prowadzi procesy coachingowe i mentoringowe kadry executive oraz odpowiada za procesy szkoleniowe i EB.  Autorka podcastu ,,Fokus na rozwój’’ realizowanego we współpracy z marką ebookpoint Biblio oraz licznych webinarów poświęconych rozwojowi w organizacjach.

1
Agnieszka Giermek-Ziółkowska
Dyrektor do spraw operacyjnych
EBS.S.A.

Dyrektor ds. Operacyjnych i personalnych grupy kapitałowej EBS S.A, odpowiedzialna za całość procesów personalnych i kadrowo – płacowych. Dyplomowany coach i trener, ekspertka rozwoju osobistego, autorka licznych szkoleń z zakresu przywództwa i budowania zespołu.

Na co dzień prowadzi procesy coachingowe i mentoringowe kadry executive oraz odpowiada za procesy szkoleniowe i EB.  Autorka podcastu ,,Fokus na rozwój’’ realizowanego we współpracy z marką ebookpoint Biblio oraz licznych webinarów poświęconych rozwojowi w organizacjach.

2
Anna Grzelak-Zalewska i Paula Podgórska
Senior People & Change Manager Departament Zarządzania Polityką Personalną
Kruk S.A.

Anna: Jako Change Manager wspiera projekty wdrażania zmian, w których jest miejsce na wzajemne zaufanie i autentyczność, których fundamentem jest ciągły rozwój i siła wynikająca z samoświadomości. Jako trener i coach pomaga integrować ludzi wokół wspólnych wartości i celów.

Pracuje na salach szkoleniowych od 2006 roku, tworząc autorskie programy oparte na analizie potrzeb. Bazuje na różnorodnych inspiracjach i wyszukanych sposobach na efektywność zajęć. Jako akredytowany coach ACC ICF pracuje w oparciu o standardy etyczne International Coaching Federation od 2014 roku.


Paula: Change Managerka z ponad 10 letnim doświadczeniem, która z powodzeniem przeprowadza ludzi przez zmiany. Działa w obszarze zmian biznesowych, organizacyjnych, a także rozwoju technologii i automatyzacji procesów. Koncentrując się na ludzkiej stronie zmiany ułatwia dokonywanie transformacji biznesowych.

Uwielbia inspirować i dzielić się wiedza z zakresu zarzadzania zmianą – pokazuje jak robić to prosto, efektywnie i trwale. Od 2015 roku w roli coacha ICF wspiera swoich klientów w pracy z nawykami oraz  wyznaczaniu zmian, które chcą widzieć w swoim życiu.

3
Wiktoria Kuc
Dyrektor HR
Symfonia

Absolwentka socjologii i psychologii w biznesie. Podyplomowo ukończyła również studia z Prawa Pracy na UW, BHP na PW oraz Negocjacji i Mediacji na SWPS. Asesorka SHR, Belbina oraz posiadaczka certyfikatu coaching essentials CoachWise.

Pracę w HR rozpoczęła w 2005 roku w irlandzkiej agencji doradztwa personalnegoDwa lata później przeniosła się do amerykańskiej korporacji branży płatności elektronicznych, gdzie miała możliwość poznawania najlepszych w tamtych czasie praktyk HR.

W 2014 roku dołączyła do firmy z branży dystrybucji IT, również z amerykańskim rodowodem. Prowadziła tam dział HR, a także pełniła funkcje Ethical Advisor i koordynatora HRIS w regionie. W tym czasie, prowadziła również własną działalność doradczą w obszarze HR, dla firm od sektora MŚP do enterprise.

Od 2021 roku zarządza kilkunastoosobowym działem personalnym w Symfonii, dbając jednocześnie o ponad 600 pracowników firmy.

4
Kalina Kordalska
Dyrektor Działu Relacji Pracowniczych
Kaufland Polska

Absolwentka Socjologii, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Zielonogórskim i Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych Wellbeing w praktyce oraz studiów MBA na Uniwersytecie WSB Merito.

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w obszarze HR. Od ponad 13 lat związana z firmą Kaufland, w której odpowiada za tworzenie i wdrażanie programów wellbeingowych i relacje pomiędzy pracownikami a pracodawcą.

W swojej pracy najbardziej ceni kontakt z współpracownikami  i możliwość tworzenia nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań dla różnorodnych pracowników sieci.

Ekspertka z zakresu wewnętrznego employer brandingu oraz szeroko pojętej troski o dobrostan pracowników.

5
Michał Bojko
Poland Lab Lead & R&D Development Director
Dynatrace

Dyrektor biura Dynatrace Polska oraz dyrektor Research and Development z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT w rolach liderskich oraz w inżynierii oprogramowania. Specjalność to Continuous Improvement, rozwiązywanie problemów oraz strategia rozwoju biznesu oraz zespołów inżynierskich. 

Doświadczenie praktyczne zebrane podczas pracy w kilkunastu krajach w sektorze awiacyjnym, paliwowym, chemicznym, inżynieryjnym i produktów IT.

6
Katarzyna Kisielewska
CEO
Alfa forwarding

Prezes Zarządu w Grupie Alfa w skład której wchodzą firma spedycyjno transportowa Alfa Forwarding Ltd Sp. z o.o. od 31 lat na rynku, Alfa Warehouses Sp. z o.o. z magazynem 5300m2 klasy A+ w Gdańsku, oraz  Alfa Agencja Celna. Doświadczony manager w obszarze zarządzania, sprzedaży i kształcenia kadr. Skoncentrowana na strategicznym rozwoju biznesu, nowoczesnych narzędziach sprzedaży i automatyzacji, robotyzacji oraz nowinkach technologicznych.

Katarzyna Kisielewska znana jest również ze swojego zamiłowania do sprzedaży, którą traktuje nie tylko jako pracę, ale przede wszystkim pasję.
Prywatnie Mama, Żona i … miłośniczka off road. 

7
Arkadiusz Wódarczyk
HR Manager
Flex

24 letnie doświadczenie w obszarze HR. Na co dzień HR Manager w firmie Flex Tczew. Założyciel Flex School. Społecznie Prezes Fundacji Edukacyjne Centrum Doskonalenia działającej na szeroko rozumianym polu edukacji, której celem jest zapewnienie wykwalifikowanych Kadr dla branży ICT. Fundacja założona pod egidą Pomorskiego Klastra ICT Interizon.
Ekspert w projekcie Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącym modernizacji kształcenia zawodowego – „Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru”.
Inicjator utworzenia studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej – „Zapewnienie jakości w branży technicznej”; „Inżynieria produkcji urządzeń elektronicznych”.
Pomysłodawca i lider opracowania koncepcji programowej i wdrożenia w 2019 roku do szkół średnich nowego zawodu Technik Programista.

8
Joanna Kurgan
Dyrektorka ds. HR
Mercor S.A

Dyrektorka w Mercor S.A w jednym z największych w Europie podmiotów działających w branży systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych. Łączy kompetencje psychologa z doświadczeniem zdobytym w firmach produkcyjnych z sektora technicznego. Pasjonatka psychologii, ukończyła studia z tej dziedziny na Uniwersytecie Gdańskim, skupiając się na specjalizacji HR, a swoje kompetencje rozwijała również na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz na Politechnice Gdańskiej. Entuzjastka swojej pracy. Jej podejście do zarządzania zasobami ludzkimi charakteryzuje się skupieniem na realnych potrzebach organizacji oraz zdolnością do adaptacji, co pozwala na tworzenie zintegrowanych i efektywnie działających zespołów.

9
Maciej Włodarczyk
Prezes Zarządu
IGLOTEX SA

Od marca 2012 roku prezes zarządu Iglotex S.A.Pod jego kierownictwem Grupa Iglotex przeszła trudny i skomplikowany proces konsolidacji, integracji i restrukturyzacji, który przekształcił ją z lokalnego producenta i dystrybutora w silną, ogólnopolską i prężnie rozwijającą się organizację, wyznaczającą trendy w swojej branży.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Progres Event & Conference, ul. Juliusza Słowackiego 17, Gdańsk

80-309 Gdańsk

ul. Juliusza Słowackiego 17

woj. pomorskie

Progres Event & Conference, ul. Juliusza Słowackiego 17, Gdańsk

80-309 Gdańsk

ul. Juliusza Słowackiego 17

woj. pomorskie

Rejestracja

1 pula
199
+23% VAT
Cena zawiera:
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Grupa Progres Sp. z o. o.
  • Ulica i nr: al. Grunwaldzka 411
  • Kod pocztowy: 80-309
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Numer NIP: 5842739004

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Progres Sp. z o. o.
80-309 Gdańsk, Polska al. Grunwaldzka 411

Organizator

Grupa Progres Sp. z o. o.
80-309 Gdańsk, Polska
al. Grunwaldzka 411
woj. pomorskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!