SAS Retail Inspiration Day

O konferencji

Zapraszamy na SAS Retail Inspiration Day realizowany pod hasłem "Przyszłość branży handlowej wspomagana AI"

W ostatnich latach świat wokół nas całkowicie się zmienił, a w centrum tych zawirowań znalazła się branża handlowa. Począwszy od konieczności przestawienia sprzedaży z kanału offline na online - praktycznie w ciągu godzin tuż po wybuchu pandemii, poprzez ciągłą niestabilność w łańcuchach dystrybucji, aż do obecnej presji na wzrost marż i popytu w związku z inflacją i spadającą siłą nabywczą portfela Polaków.

Wraz ze spadającym poziomem rentowności, konieczne jest zapewnienie maksymalnej efektywności. Sprostanie temu wyzwaniu nie jest możliwe bez wykorzystania nowoczesnych technologii. Zaawansowana analityka i sztuczna inteligencja to skuteczne narzędzia, które stymulują rozwój i wzrost rentowności, umożliwiają personalizację relacji z klientami, budowanie przewagi konkurencyjnej i ekspansję - nie tylko na rynku krajowym.

Zapraszamy do udziału w SAS Retail Inspiration Day. Dowiedz się, jak zaawansowana analityka i AI może pomóc Twojej organizacji w niepewnych czasach.

Kto powinien wziąć udział?
  1. menedżerowie z branży handowej
  2. osoby z branży handlowej zainteresowane tematyką:
    1. ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM WARTOŚCI
    2. POTENCJAŁ AI W ERZE PHYGITAL
    3. ZINTEGROWANE ŁAŃCUCHY DOSTAW
    4. CYFROWE BLIŹNIAKI W HANDLU

Program konferencji

9:00 - 10:00 PORANNA KAWA I ŚNIADANIE

10:00 - 10:10 POWITANIE UCZESTNIKÓW

  • Michał Pieprzny, Country Leader, SAS
  • Piotr Frankowski, Head of Customer Advisory, SAS
  • Marcin Hadyś, Head of Sales, SAS

10:10 - 10:30 Nastroje konsumenckie w czasie spowolnienia i co to może oznaczać dla handlu?

  • Grzegorz Przytuła, Partner at EY-Parthenon, Co-Head of EY Poland Consumer and Retail Practice

10:30 - 11:00 Pełna automatyzacja zatowarowania 1600 sklepów i 4 magazynów Rossmann w Polsce - realne?

  • Anna Boniecka, Zastępca Dyrektora Działu Logistyki, Rossmann Polska
  • Magdalena Maciejczyk, Kierownik Sekcji Zarządzania Zapasami, Rossmann Polska
  • Michał Kurcewicz, Principal Analytical Consultant, SAS

11:00 - 11:30 Trendy i wyzwania związane z adopcją AI w sektorze detalicznym

  • Łukasz Dylewski, Head of Data Science, KPMG

11:30 - 11:50 PRZERWA KAWOWA

11:50 - 12:20 Optymalizacja łańcucha dostaw – od planowania popytu do uzupełniania zapasów

  • Arkadiusz Wiśniewski, Chief Sale Officer and Partner, Algomine
  • Cezary Głowiński, Chief Data Scientist, Algomine

12:20 - 12:50 Na co warto zwrócić uwagę przy modelowaniu łańcucha dostaw w czasach czarnych łabędzi

  • Tomasz Sączek, Ipp Pooling, Member of Faber Group

12:50 - 13:20 Cyfrowe bliźniaki, czyli jak zwiększyć efektywność łańcucha dostaw w handlu detalicznym

  • Andrew Fowkes, Director, Global Consumer Goods & Retail, SAS UK

13:20 - 14:00 DEBATA EKSPERTÓW
Zarządzanie zintegrowanym technologicznie łańcuchem dostaw: od producenta do półki

  • Moderator: Piotr Frankowski, Head of Customer Advisory, SAS
  • Anna Boniecka, Zastępca Dyrektora Działu Logistyki, Rossmann Polska​
  • Grzegorz Dołęga, Kierownik Rozwoju Produkcji i Serwisów Biznesowych, Wedel
  • Ventzeslav Nestorov, Financial Director, Jeronimo Martins
  • Radosław Pidzik, Retail Industry Director, Central Eastern Europe, Microsoft
  • Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska

14:00 - 15:00 LUNCH

15:00 - 16:00 Prezentacje wybranych rozwiązań SAS dla branży handlowej

Czas trwania

09:00-15:00

Prelegenci

Anna Boniecka
Zastępca Dyrektora Działu Logistyki
Rossmann Polska
n/a
Grzegorz Dołęga
Kierownik Rozwoju Produkcji i Serwisów Biznesowych
Wedel
Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie i Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Posiada specjalizację z zakresu farmacji aptecznej i doktorat z zakresu farmacji przemysłowej. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku – Marketing Strategiczny na Rynku Farmaceutycznym oraz Uczelni Łazarskiego w Warszawie – MBA zarządzanie. W latach 2011-2018 Wykładowca Politechniki Rzeszowskiej, w zakresie Produktów Leczniczych oraz Aparatury i Technologii Przemysłu Farmaceutycznego. Ekspert w obszarze rozwoju i procesów notyfikacyjnych suplementów diety. Trener, coach, szkoleniowiec o zainteresowaniach z zakresu przywództwa sytuacyjnego. Zawodowo w latach 2000-2018 związany z jedną z największych firm farmaceutycznych SANOFI, gdzie zarządzał procesami transferu technologii. realizował projekty rozwojowo-inwestycyjne, współtworzył i realizował największy w Polsce program rozwojowy dla farmaceutów. Od 2018 roku pracuje w Lotte Wedel. Współtworzył strategię operacyjną Łańcucha Dostaw w ramach której wdraża transformację struktur produkcyjnych i cyfryzację obszarów produkcyjnych. Zarządzał i rozwijał obszar produkcyjny Ptasie Mleczko® Obecnie zarządza Działem Rozwoju Produkcji i Serwisów Biznesowych w skład którego wchodzą następujące obszary: - Efektywności Operacyjnej (Digitalizacja, BCP, Zarządzanie wydajnością, Zatrudnianie zewnętrzne) i Ciągłego doskonalenia, - Efektywności Organizacyjnej i Zasobów Operacyjnych (Komunikacja wewnętrzna i Administracja, Szkolenia i Rekrutacje Fabryczne), - Logistyka Zakładowa i Procesy wpierające, - Technologia Produkcji i Inżynieria Procesu & Rozwoju Produktu. Jest członkiem Zespołu Zarządzającego Fabryką E.Wedel.
Łukasz Dylewski
Head of Data Science
KPMG
Łukasz jest doświadczonym liderem nastawionym na mierzalne efekty w obszarze Machine Learning, Data Science i AI. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w obszarze Data Analytics, Data Science i Machine Learning. Jego portfolio obejmuje ponad 35 projektów z zakresu AI/ML od etapu pomysłu, poprzez dostarczenie aplikacji, aż po industrializację w wielu krajach i na wielu rynkach. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje największe instytucje finansowe na świecie oraz firmy z listy Fortune 500.
Andrew Fowkes
Director Global Consumer Goods & Retail
SAS UK
Andrew Fowkes is retail solutions director within Europe, Middle East and Africa (EMEA) for the Global Retail Practice (GRP) of SAS. He has over 25 years of experience in retail and customer goods and leverages his merchant experience in guiding retailers as they blend the art of retailing with the science of SAS technology. Andrew regularly meets with senior management in leading retail organisations introducing them to the Power of SAS for Retail and raising the awareness of the strategic benefits of retail planning software. His responsibilities include designing strategic solutions that support the customers’ business requirements along with an appropriate implementation roadmap driving associated business results. Prior to joining SAS, Andrew served as Operations Director for Marketmax in the UK, playing a major role in opening the European retail market for the merchandise planning software company. Before Marketmax, he was buying/merchandising manager with Marks & Spencer responsible for international sourcing, Menswear, Homeware and Lingerie. While at Marks & Spencer, he developed implementation expertise as business sponsor in implementing planning software across all buying divisions of general merchandise. He is a frequent contributor at retail industry conferences and meetings in EMEA.
Cezary Głowiński
Chief Data Scientist
Algomine
n/a
Magdalena Maciejczyk
Kierownik Sekcji Zarządzania Zapasami
Rossmann Polska
Jestem managerem z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarze replenishmentu. Od lat współtworzę nowoczesne podejście do zapewnienia najlepszego poziomu dostępności w całym łańcuchu dostaw firmy Rossmann. Jako Business Project Manager byłam odpowiedzialna za implementację rozwiązania analitycznego SAS w obszarze zarzadzania zapasami magazynowymi. Ze strony RSM kierowałam działaniami związanymi z planowaniem, realizacją, kontrolą oraz monitorowaniem postępu w projekcie. Pełniłam również rolę Product Ownera odpowiedzialnego za uzgodnienie i potwierdzenie wszystkich procesów biznesowych w ramach projektu.
Ventzeslav Nestorov
Financial Director
Jeronimo Martins
With more than 23 years of experience in retail out of which 17 in various finance roles at Jeronimo Martins I have large experience in accounting, retail finance, finance transformation, managing international teams, international expansion and new business development. Hands-on knowledge of corporate finance, accounting, planning, controlling and reporting, implementation and use of corporate ERP, FP&A tools and best international finance practices. Comprehensive use of IT and finance expertise, tools and methodologies in order to facilitate the transformation of the finance organizations into a value-added business partner and smart decision making.
Radosław Pidzik
Retail Industry Director Central Eastern Europe
Microsoft
n/a
Tomasz Sączek
Member of Faber Group
Ipp Pooling
Od ponad 20 lat związany z logistyką operacyjną. Doświadczony manager z sukcesami zarządzający łańcuchami dostaw. Uczestniczył w wielu optymalizacyjnych projektach logistycznych. Specjalizuje się w obniżaniu kosztów oraz przebudowie procesów logistycznych czego przykładem może być obniżenie kosztów transportu międzynarodowego o 15% w firmie z sektora opakowaniowego lub opracowanie efektywnego modelu dystrybucji produktów spożywczych dla lidera z sektora paliwowego. Posiada doskonałą znajomość branży logistycznej w Polsce i zagranicą. Praktyk, członek polskich i zagranicznych organizacji logistycznych, certyfikowany trener, wykładowca. Jedyny przedstawiciel z Polski jako doradca jednej z największych organizacji logistycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od wielu lat prelegent/przewodniczący Global Supply Chain Summit w Dubaju. Kluczowe umiejętności: - doświadczenie w łańcuchach dostaw w różnych sektorach (handel detaliczny, FMCG, RTV-AGD, sektor), - doświadczenie w organizacji przetargów na zewnętrzną obsługę logistyczną oraz efektywna współpraca z operatorami logistycznymi, - światowa wiedza z zakresu logistyki i łańcucha dostaw, - międzynarodowe kontakty w sektorze łańcucha dostaw (Europa, Zjednoczone Emiraty, Arabia Saudyjska), - efektywne zarządzanie projektami.
Piotr Frankowski
Head of Customer Advisory
SAS
Piotr Frankowski odpowiada w polskim oddziale SAS Institute za obszar Customer Advisory, który wspiera klientów w generowaniu wartości biznesowej z inwestycji w rozwiązania analityczne oferowane przez SAS. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w doradztwie, projektowaniu i wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych i rozwiązań mających na celu maksymalizację customer experience w obszarach bankowości, consumer finance, płatnościach, branży handlowej i e-commerce. Przed dołączeniem do SAS pracował m.in. w Empiku, w którym odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemu lojalnościowego i subskrypcyjnego oraz w mBanku, gdzie wprowadzał na rynek kredyty konsumpcyjne oraz płatności przelewem natychmiastowym mTransfer. Spędził też wiele lat w firmie doradczej EY, gdzie odpowiadał za rozwój doradztwa biznesowego dla sektora finansowego. Ukończył organizację i zarządzanie na Politechnice Łódzkiej, jest również absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Strathclyde University w Glasgow.
Marcin Hadyś
Head of Sales
SAS
Marcin jest związany z ubezpieczeniami od początku swojej kariery zawodowej, czyli od prawie 20 lat. Miał okazję sprawdzić się w bardzo różnych rolach. Przez 6 lat reprezentował biznes w ramach Grupy Aegon w Polsce. Przez kolejne 6 lat budował w EY dział doradztwa ubezpieczeniowego. Obecnie nadzoruje sprzedaż rozwiązań SAS w sektorze finansowym. We wszystkich swoich działaniach skupia się na generowaniu wartości biznesowej dla ubezpieczycieli. Jego aktualny priorytet to promocja potencjału analityki w takich obszarach, jak budowanie relacji z klientami, pricing, czy zapobieganie nadużyciom (lista zastosowań analityki jest bardzo długa).
Michał Pieprzny
Country Leader, Executive
SAS Central Europe
Michał Pieprzny stoi na czele polskiego oddziału SAS, globalnego partnera biznesowego dla przedsiębiorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (AI). Odpowiada za rozwój strategii, sprzedaż oprogramowania i usług, wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy oraz wdrażanie procesów biznesowych umożliwiających ekspansję firmy na rynku. Posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstw i transformacji procesów biznesowych. Od ponad 15 lat wspiera zarządy firm z Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze planowania strategicznego, stymulacji wzrostu sprzedaży, rozwoju ekosystemu partnerów, optymalizacji kosztów i zapewnienia długofalowej efektywności organizacyjnej. Doświadczenie zdobywał w Deloitte, grupie American Express oraz McKinsey&Company.
Grzegorz Przytuła
Partner at EY-Parthenon
Co-Head of EY Poland Consumer and Retail Practice
Grzegorz has experience in working for Polish and international blue chips and leading Private Equity funds active in CEE supporting them in prioritizing and decision making. Grzegorz specializes in the food and non-food retail (both brick&mortar and e-commerce) and consumer products (both durable and FMCG), where he had the opportunity to advise on strategy, restructuring, sales activation and transaction support incl. PMI.
Arkadiusz Wiśniewski
Chief Sale Officer and Partner
Algomine
Chief Sale Officer i Partner w Algomine – Data Science House specjalizującym się w rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów, prognozowania i wspomagania decyzji. Od ponad 20 lat związany z branżą IT, w szczególności z obszarem business intelligence i advanced analytics. Przez 10 lat pełnił w IBM rolę menadżera odpowiedzialnego za portfolio rozwiązań AI i systemów informacyjnych na terenie Europy Centralnej i Wschodniej. Wcześniej, przez 9 lat z ramienia SAS odpowiadał za współpracę z branżą telekomunikacyjną w obszarze Data Warehousing, Business Intelligence, Analytical Intelligence, Customer Intelligence, Campaign Management. Kompetentny konsultant, doświadczony lider, entuzjasta i promotor nowoczesnych technologii.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

ADN Centrum Konferencyjne, Browary Warszawskie

00-844 Warszawa

Grzybowska 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Udział bezpłatny
rejestracja wymagana
0
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o rejestrację na wydarzenie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SAS Institute Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Gdanska 27/31
  • Kod pocztowy: 01-633
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1180085523

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

SAS Institute Sp. z o.o.
01-633 Warszawa, Polska
ul. Gdanska 27/31
woj. mazowieckie
SAS Institute to międzynarodowa firma informatyczna z siedzibą w Cary w stanie Karolina Północna w Stanach Zjednoczonych. Została założona w 1976 roku przez Jamesa Goodnighta i Johna Sallisa. Głównym produktem firmy jest oprogramowanie SAS, które jes...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!