O szkoleniu
PRAWO, BIURO ZARZĄDU
Asystent Zarządu jest wsparciem dla efektywnego i zgodnego z prawem funkcjonowania organów spółki. W tym celu musi znać aktualne przepisy i regulacje prawne wytyczające prawidłowe działanie przedsiębiorstwa, a także praktyczne zasady organizacji pracy biura i organów korporacyjnych.
W związku z tym wyzwaniem zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Letniej Szkoły Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej. Jest to szkolenie, które buduje profesjonalne kwalifikacje w dwóch kluczowych obszarach: organizacyjno-interpersonalnym oraz prawno-formalnym.
Warsztaty poprowadzą wyjątkowi eksperci, którzy przekażą Ci wiedzę oraz efektywne rozwiązania z zakresu wspierania, zabezpieczania i ułatwiania pracy organom spółek.
Korzyści
Podczas Letniej Szkoły Asystentów Zarządu:
- zdobędziesz praktyczną wiedzę o aktualnych przepisach KSH oraz planowanych zmianach prawnych w 2025 r.,
- nauczysz się efektywnie organizować i dokumentować posiedzenia zarządu, rady nadzorczej oraz zgromadzenia wspólników,
- nauczysz się poprawnego składania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) oraz poznasz zasady ich opłacania i terminy realizacji,
- dowiesz się, jak identyfikować i zgłaszać beneficjentów rzeczywistych oraz jakie obowiązują terminy i konsekwencje niedopełnienia tego obowiązku,
- dostaniesz wskazówki jak zwiększyć swój wpływ na ludzi, budować własny autorytet, rozwiązywać problemy i uzyskiwać sytuację win-win,
- nauczysz się jak dostosować komunikację w zależności od typu człowieka i jego potrzeb,
- dowiesz się jak przełączać się między różnymi perspektywami i adaptować do nowych sytuacji,
- poznasz narzędzia do budowania odporności na stres stosowane przez służby specjalne.
Uczestnicy
- Asystenci Zarządu, Asystenci Rady Nadzorczej
- Asystenci Prezesa, Asystenci Kierownika Biura Zarządu
- Specjaliści ds. obsługi władz spółki
- Specjaliści ds. organizacyjnych
- Referenci w biurach zarządu
Program szkolenia
DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025
9.30 Rejestracja uczestników, kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć
Skuteczna komunikacja w pracy Asystenta Zarządu i RN – jak mówić, by ludzie słuchali? Jak słuchać, żeby ludzie mówili?
- Narzędzia – GPS komunikacyjny oraz 4PointVision
- Jak zwiększyć swój wpływ na ludzi, budować własny autorytet, rozwiązywać problemy i uzyskiwać sytuację win-win?
- Czego o słuchaniu, negocjacjach i relacjach z trudnymi ludźmi uczy nas były agent FBI?
Ludzie są różni – skuteczne zarządzanie różnorodnością w pracy Asystenta Zarządu i RN
- Model Kolorów oparty o badania C.G. Junga. Instrukcja obsługi człowieka
- Jak dostosować komunikację w zależności od typu człowieka i jego potrzeb?
Bądź A-DA-SIEM, czyli postawa w zmianie w pracy Asystenta Zarządu i RN
- Zmiana zaczyna się w głowie – praca z emocjonalną playlistą oraz ograniczającymi przekonaniami typu „u nas się nie da, bo my jesteśmy specyficzni”.
- Trójkąt dramatyczny w zmianie – rola ofiara, kata i wybawiciela w zmianach
- Jak przełączać się między różnymi perspektywami i adaptować do nowych sytuacji?
- Proaktywność vs. reaktywność – jak działać z wyprzedzeniem i być inicjatorem rozwiązań zamiast reagować na kryzysy.
- Budowanie wpływu bez formalnej władzy – jak skutecznie wpływać na innych i wspierać procesy decyzyjne.
Stres i wypalenie w pracy Asystenta Zarządu i RN – Jak zarządzać swoją energią, by nie dać się stresowi i osiągać optymalną efektywność?
- Narzędzia do budowania odporności na stres stosowane przez służby specjalne.
- Dowiesz się czym są toksyny komunikacyjne i jak drenują cię z energii i zabijają Twoją efektywność.
- Jak zatamować codzienne wycieki energii, by odzyskać chęci, zaangażowanie i efektywność?
- Dieta emocjonalna – jak ją stworzyć i zwiększyć swoją witalność?
16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025
9.00 Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć
Podstawy prawne funkcjonowania spółek kapitałowych
- Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie spółek kapitałowych?
- Planowana nowelizacja KSH w 2025 r.
- Ustawa o rachunkowości – sprawozdanie finansowe i inne dokumenty
- Okres przechowywania dokumentacji
- Umowa i statut spółki w praktyce
Biuro zarządu jako organizator posiedzeń zarządu w spółkach prawa handlowego
- Zwoływanie i organizacja posiedzeń zarządu
- Droga elektroniczna zwołania posiedzeń zarządu, elementy i treść dokumentu elektronicznego zwołania posiedzenia
- Zakaz konkurencji członków zarządu
- Ograniczenia członków zarządu wobec spółki
- Zasady wynagradzania członków zarządu
Biuro zarządu jako organizator posiedzeń rady nadzorczej
- Zasady wynagradzania członków rady nadzorczej
- Zakaz łączenia stanowisk i skład rady nadzorczej
- Zasady działania rady nadzorczej
- Uchwały rady nadzorczej – forma, tryb, organizacja
- Uchwały tajne – wątpliwości prawne po nowelizacji
- Biegły rewident – wybór i współpraca, sprawozdania
Biuro zarządu jako organizator posiedzeń zgromadzenia wspólników / walnego zgromadzenia
- Pozycja wspólników i akcjonariuszy w spółce kapitałowej
- Kompetencje zgromadzenia wspólników / walnego zgromadzenia
- Treść uchwały wspólników /akcjonariuszy i umowy spółki/statutu
- Rodzaje zgromadzeń, przerwa, obowiązek zwołania, miejsce zwołania
- Żądanie mniejszości o sądowe upoważnienie do zwołania
- Treść zaproszenia i porządek obrad, nieformalne zwołanie
Protokół z posiedzenia zarządu i rady nadzorczej i ZW/WZ
- Jakie elementy powinien zawierać każdy protokół?
- Kogo i jak zapraszamy na posiedzenie zarządu i rady nadzorczej?
- Nieformalne posiedzenia rady nadzorczej
- Sprzeczny interes członka rady nadzorczej lub członka zarządu
- Kadencja i mandat – sposób liczenia
- Kto podpisuje protokół?
Współpraca z rejestrami – KRS i CRBR
- Zasady składnia wniosków do KRS
- Opłaty w postepowaniu rejestrowym
- Akta rejestrowe i zbiory dokumentów
- Elektroniczne wypisy lub wyciągi z aktów notarialnych
- Kto jest beneficjentem rzeczywistym?
- CRBR – zgłoszenie wniosków i terminy
15.30 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
DZIEŃ 1 / 28 SIERPNIA 2025
10:00 - 16:00
DZIEŃ 2 / 29 SIERPNIA 2025
9:30 - 15:30
Prelegenci

Mentor liderów i zespołów.
Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.
Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).
W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.
Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.
Poza tym:
- Professional Scrum Master
- Design Thinking Facilitator
- Supervisor w International Coaching Community Polska
- Leader for Creativity (IDEOU)
- Team Diagnostic Assessment Facilitator
- Extended Disc Facilitator
- Compassion Institute Graduate (Stanford University)
- HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
- Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.
Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Sopot
woj. pomorskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 3 170 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
